ďťż
Jaki silnik polecacie do TL-01B?




czaja007 - Sob Cze 23, 2007 4:59 pm
" />Tak jak w temacie. Czy wogóle opłaca się inwestować w tuning TL-01B?




Syncro - Sob Cze 23, 2007 5:24 pm
" />Możesz zamontować tam silnik 23T, jednak to tylko nieznacznie zwiększy osiągi modelu. Może uratować Cię słynny krążek Pirzola, dzięki któremu możesz dobrać inne przełożenia. Jeśli masz kopię z HBX to przy mocniejszym silniku będziesz musiał zmienić regulator co wiąże się również z zakupem osobnego odbiornika. Poza tym jeśli jeśli jest to Bonzer i chcesz skakać to tylko stracisz ze względu na słaby korpus. Chyba wszyscy mają z tym problem podczas niefortunnych upadków.



amonsul - Wto Cze 26, 2007 11:28 am
" />tuning tego podwozia niestety nie jest prosty a co za tym idzie dość kosztowny.
zaczynasz od wzmocnienia mocowań amortyzatorów. urywają sie na standardowym silniku

silnik:
możesz poszukać lepszego kasy 600 (np. mig graupner)
wsadzić 700 (graupner)
lub bezszczotka

tak czy tak polecam słynny krążek. bez niego przełożenie zabije ci każdy silnik. lub dopasowanie przekładni redukcyjnej dużo droższa ale efekt piorunujący

jak sie uporasz z silnikiem poleci ci zębatka odbiorcza. (dorobienie stalowej to wydatek ok 150-300 pln)

jak sie uporasz z zębatka padną ci kielichy i dog bony i zębatki w dyfrach. tu można sie wspomagać ofertą HPI lepsze jakościowo CVD niż tamii i kielichy tylko wzmacniane. a dyfry polecam kulowe. blokowanie dyfrów kończy sie niestety zerwaniem wielowypustu przy większym przeciążeniu.
jak jesteś uparty dopracujesz dyfry z jakiegoś innego modelu mocowane np jak w HPI na zakładke (nie wiem jak to nazwać)

potem padnie zawieszenie( c-huby i zwrotnice ) (wymiana na alu).

do tego naprawdę dobre jakościowo kable złączki i pakiety.

jak podsumujesz wydatki wyjdzie E-savage + bezszczotka czy warto odpowiedz sobie sam.



Syncro - Wto Cze 26, 2007 11:54 am
" />Amonsul dobrze pisze. Poza tym bezszczotka rozerwie TL-01B.
Nie opłaca się inwestować w to podwozie. Jest to po prostu nieopłacalne i każdy Ci to powie




HPI Polska - Wto Cze 26, 2007 1:04 pm
" />Polecam silnik Saturn 20 lub 27T
To chyba wszystko co wytrzyma to podwozie bez większych inwestycji



amonsul - Wto Cze 26, 2007 3:32 pm
" />co do Saturna 20T to mozna go załozyć ale tylko pod warunkiem zastosowania koł od Baggy (maX 8.5 cm) przy kołach od MT (bonzer 13cm) silnik zupełnie nie daje sobie rady.

Do Pana Dariusza Flisiaka
jakie są parametry satyrna 27T? nigdzie nieudało mi sie znalesc.



Łukasz Spychalski - Śro Cze 27, 2007 8:33 am
" />
">Do Pana Dariusza Flisiaka
jakie są parametry saturna 27T? nigdzie nieudało mi sie znalesc.

No właśnie - może nadawałby się do naszej klasy N? Cenowo wygląda ciekawie.



HPI Polska - Śro Cze 27, 2007 8:38 am
" />
">Do Pana Dariusza Flisiaka
jakie są parametry satyrna 27T? nigdzie nieudało mi sie znalesc.

Nie sprawdzaliśmy jeszcze tego silnika na hamowni.
Jak tylko znajdziemy wolna chwile z pewnością to zrobimy i opublikujemy parametry.
Po dobrych doświadczeniach z Saturnem 20T parametry silników 27T tez pewnie będą OK w stosunku do innych ofert.



amonsul - Śro Cze 27, 2007 12:28 pm
" />
">Do Pana Dariusza Flisiaka
jakie są parametry saturna 27T? nigdzie nieudało mi sie znalesc.

No właśnie - może nadawałby się do naszej klasy N? Cenowo wygląda ciekawie.

Łukasz do S2000.
N tylko jonson i mabuchi...z zestawów fabrycznych tego zapisu raczej nie zmienimy

co do Saturna 20T zeczywiście jakośc/cena niema sobie równych



Łukasz Spychalski - Śro Cze 27, 2007 1:14 pm
" />
">Łukasz do S2000.
N tylko jonson i mabuchi...z zestawów fabrycznych

Racja, zapomniałem o zestawach i zasugerowałem się 27 zwojami.

W takim razie trochę nie wiadomo "po co" jest ten silnik .



czaja007 - Śro Cze 27, 2007 1:47 pm
" />Dzięki wam, a szczególnie amonsulowi. Bonzer chyba pójdzie pod młotek.
Powered by WordPress, ©