ďťż
Jakie amortyzatory...
RadAg! - 2007-09-25, 21:37 Chcialem wymienic amorki w swoim byku, wszystkie cztery. Co polecacie? Myslalem zeby sprowadzic ze stanow, ale czy jest sens? Moze gdyby byly motorcrafty, ale nie znalazlem zadnych sygnowanych tym logo, takze na oryginaly nie ma co liczyc.... RadAg! - 2007-09-27, 15:18 Nikt nie wie? GAZDA - 2007-09-27, 23:57 amorami w byku sie jeszcze nie zajmowałem, ale będe musiał bo z tylniego lewego niezbyt dużo pozostało... piotrekzet - 2007-09-28, 06:26 Ja nie wiem Taurus_GL - 2007-09-28, 15:16 Pomogl??? http://www2.partstrain.com/v5/products. ... 992+Shocks RadAg! - 2007-09-28, 17:14 Nie pomogl...Brak shippingu poza USA ...Nic nowego... Taurus_GL - 2007-09-29, 13:42 Nie pomogl...Brak shippingu poza USA ...Nic nowego... Jak zwykle BoMBowiec - 2007-09-30, 22:59 Jakies KYB z jakichs lepszych serii. Ew. Bilstein, Koni jesli sa dostepne do tego modelu. A jak nie to po prostu oryginal. Nie kupuj GABRIEL i nie kupuj MONROE z tanszych serii. RadAg! - 2007-10-01, 16:02 Problem w tym ze na rockauto.com maja tylko amory na przod do sedan/wagon albo na tyl tylko do wagonow. Nie maja nic na tyl do sedanow. Czy z tylu zaklada sie w sedanach te same co z przodu? arat - 2007-10-01, 19:31 Są na rockauto na tył do sedanów, szukaj w kategori: Strut Assembly RadAg! - 2007-10-01, 20:43 Hmmm. Dzieki. szukalem caly czas w kat. shock absorbers. Ten zestaw jest bardzo ciekawy. Za 132$ mialbym caly komplet wlasciwie. Sprezyna, amorek....Ciekaw tylko jestem czy ta cena to za pare. Sprezyny sprzedaja parami, ale czy to? Complete fully assembled with replacement bearing plate, upper and lower spring isolators, upper spring seat, coil spring, boot kit, and a premium Monroe Sensa-Trac® strut. piotrekzet - 2007-10-02, 05:16 To raczej cena za sztukę. Kiedyś były same amortyzatory na allegro, po 100zł sztuka, bez sprężyny, więc chyba było by to zbyt piękne, żeby za komplet 132 USD Cena jest i tak atrakcyjna. RadAg! - 2007-10-02, 06:48 No to za sztuke, juz mi odpisali na maila. piotrekzet - 2007-10-02, 10:08 No i jak? Bierzesz? RadAg! - 2007-10-02, 17:04 Zaraz skalkuluje koszty. Mialem brac same sprezyny. Wrzucilem do koszyka tez poduszki pod silnik i skrzynie. Nie wiem czy sa do wymiany czy nie ale jakby te co sa w aucie teraz byly naprawde nie do wymiany, zawsze mozna sprzedac. Staram sie bowiem zamowic jak najwiecej mi pozwalaja finanse bo wtedy podatek wychodzi procentowo mniejszy. Ostatnio jak zamowilem za 50 funtow to mi dojebali 16 funtow podatku i 14 kosztow manipulacyjnych - wyszlo w sumie 30 funciakow od zamowienia za niecale 50. Dlatego wole zamowic wiecej. Zrezygnuje z tych poduszek i sprezyn na tyl oczywiscie na rzecz tego calego zestawu. zobacze jeszcze czy mnie stac RadAg! - 2007-10-02, 20:38 Wzialem. ale sie ciesze, jak to zaloze na tyl...I te zolte sprezyny Nie wzialem poduszek pod silnik i skrzynie, ale i tak bede mial w koncu nowe lampy na przod i zestaw tune-up do systemu zaplonowego, czyli kable, kopulka, i cos tam jeszcze Includes Distributor Cap & Rotor, and PREMIUM Packard/Delphi Silicone Spark Plug Wires P.S. Nie sa zolte, przewidzialo mi sie, ale moglyby byc, che che piotrekzet - 2007-10-03, 04:46 Możesz przemalować na żółto A z tą kopułką... to na fotce masz na 8 cylindrów... Czy to do tune-upu? Bo palec rozdzielacza na bardzo stuningowany to nie wygląda RadAg! - 2007-10-03, 06:36 To jest obrazek pogladowy. Przewody sa ponoc zajebiste. Tym to sie wyroznia piotrekzet - 2007-10-03, 14:13 No w przewodach podstawowa zasada jest taka, że im grubszy tym lepszy Mogłem kupić do audika, 5 cylindrów, za 600 zł ale wymiękłem Pozostałem przy takich za 100 Taurus_GL - 2007-10-03, 16:08 Palec rozdzielacza rzeczywiscie troche dziwny a poza tym to nie radzilbym Delphi i to jeszcze silikony Jak nie mozesz dostac Motorcraftow to rozejrzalbym sie za BOSHAMI. Pozdro BoMBowiec - 2007-10-03, 16:33 Ew. Accel i Taylor - maja tez grubsze serie performance. MSD tez robi takowe, ale nie jestem zadowolony, slabo wykonane koncowki i jedna uszkodzilem przy sciaganiu ze swiecy. RadAg! - 2007-10-03, 17:22 No juz zamowione. Mialem brac przewody motorcrafta, ale ten zestaw wychodzil taniej troszku RadAg! - 2007-10-05, 18:31 Kurna jestem w szoku. Juz dzis (piatek) dostalem czesc zamowionych rzeczy a dokladnie lampy na przod. To jest po 4 dniach od zamowienia (wtorek). Nie moge pojac jak wiara na forach zawsze pisze ze na czesci trzeba czekac po kilka tygodni, czasem miesiecy...Chyba ze przeplacam za przesylke, teraz wyszlo prawie 200$ ale te sprezyny/amortyzatory na tyl waza po 13 kilo za sztuke i ida poczta lotnicza. Juz sa na stansend w Londynie a tez czytalem ze amorow nie wysylaja samolotami bo gaz, cisnienie...bla bla bla. Z tego co czytalem o czesciach ze stanow to nic jak narazie sie nie sprawdza....A lampom porobilem juz foty, takie sa sliczne Jutro bede je montowal RadAg! - 2007-10-05, 19:00 Jeszcze jest folia na kloszach, zdejme dopiero po zamontowaniu Maly#99 - 2007-10-06, 09:23 nice tezmusze kupic lampy;/ Taurus_GL - 2007-10-06, 15:17 Sweeeeeet Tylko jakby nie patrzec szkoda, ze nie discoballs ja tez chcialbym dac NOWE reflektory do swojego Byczka bo ten po stronie kierowcy troche paruje poza tym robi sie na nich ten zolty nalot, NIESTETY, zadna firma nowych reflektorow do Taurusa 86-88 juz nie produkuje Ze szrotu nie bede bral bo to mija sie z celem wykrecic 20 letnie lampy, zeby znow zalozyc 19 letnie Odnosinie amorow to mozna u nas dostac uzywane za 35$, co moim zdaniem mija sie z celem bo o samochod, ktory trafil na zlom raczej nikt nie dbal to i amory ma raczej padniete. Duuuuuzo Taurusow sedanow jezdzi tutaj z taka dupa ciagnaca sie po ziemi jak Syrena wyladowana workami kartofli. Wygloda to zalosnie w samochodzie tej klasy. W ogole jestem zdania, ze poza czesciami typowo karoseryjnymi czy plastikami, ze na oko widac ich stan to jechac na uzywkach sie po prostu nie oplaca. Skoro dajmy na to nawet taka tarcza hamulcowa kosztuje na szrocie 11$ to nawet jak jest w dobrym stanie bo zalozmy ktos niedawno zrobil hamulce to i tak za okolo 25 moge miec NOWA ze sklepu. Problem jest tylko z oponami/felgami. Cena jest ustalona 25$ z felge z opona- chociaz niekoniecznie musze chciec opony ze szrotu to w warunkach polowych bezdetkowki raczej nie sciagne... Np. w swoim Wagonie mialem dwa przednie kola od Taurusa 88, jedne kolo od Sable Wagona i jedno od innego Taurusa. Chcac nie chcac musialem zaplacic tez za opony chociaz przednie od razu zmienilem. Niektorzy sa gotowi ze szrotu wyrwac nawet silnik, a przeciez wiadomo, ze samochod jednak z jakiegos powodu na ten szrot trafil Ze szrotu bardzo czesto korzystaja za to meksycy, do tego stopnia, ze jak np. przebije opone w Taurusie II Gen, to idzie na zlom i szuka bylejakiego Taurusa tylko zeby mial jeszcze opone napompowana i zaklada np. szprychowego aluska z I Gen. Bo szkoda 40-60$ na nowa opone. Niektorzy probuja ze szrotu wyciagac nawet klocki hamulcowe co wg mnie wola o pomste do nieba Pozdro[/list] BoMBowiec - 2007-10-06, 15:19 Do mnie przesylki po 10-40kg wysylane lotnicza kosztuja 100-300zl i docieraja w 10-18 dni. Morskie o takiej wadze to +- 100zl i docieraja 20-30dni. Jakies pojedyncze rzeczy to 50-90zl 200USD nie zaplacilem nawet za wysylke resorow i amortyzatorow do Jeepa a bylo to 50kg... Tak wiec 200USD to w cholere duzo, no ale express... A to ze amortyzatorow nie wysyla sie samolotami to tez czytalem te bzdury BoMBowiec - 2007-10-06, 15:24 Taurus_GL ominales chyba temat o kupowaniu uzywanych tarcz, klockow i opon przez naszych klubowych kolegow... Meksyki laza po szrotach z biedy, a wiekszosc Polaczkow ze skapstwa i zludnej oszczednosci RadAg! - 2007-10-06, 16:16 Hmmm. wez pod uwage BoMB ze paczki na IOM sa ok 20-40% drozsze niz do UK. Zwykla przesylka kurierska z UK na IOM kosztuje ok 20 funtow...Za paczki do UK i PL - ceny sa podobne. Druga sprawa jest taka ze na rockauto i tak zawsze biore najtanszy shipping. Economy International - czasami bralem priority bo roznica w cenie wychodzi przy malych rzeczach po 5-20$. Generalnie jestem zadowolony. Czekam teraz na fakture z fedexa z naliczonym podatkiem... A lampy juz zalozylem i w sumie jest spoko ale; mam beknieta ta belke plastykowa co idzie przez caly przod i do niej montuje sie swiatla i lewe przednie swiatlo mam lekko krzywo, w sencie ze schodzi lekko w dol, w kierunu atrapy ze znaczkiem forda. Takze bede gadal z Robertem (oicmoh) bo on ma chyba ten pas przedni do sprzedania. Same lampy sa rewelacyjne, sa lepsze od oryginalow bo maja odpowietrzniki na czesci mijania/dlugie i na postojowych. Oryginalne lampy mialy odpowietrzenie tylko na czesci klosza od parkingowych. Druga sprawa to taka ze prawy klosz mi po zalozeniu zaparowal w srodku, jak mylem potem auto....Mam nadzieje ze to nie jest jakas wada klosza ze jest nieszczelny czy cus. Apropo, ze starych kloszy wylalem chyba po zdemontowaniu z pol litra wody... a no i widze ze mimo ze cornersy sa OK to przy nowych lampach wygladaja kiepsko wiec chyba przy kolejnym zamawianiu czesci zamowie jeszcze corners lamp. Ponizej fotki z przebiegu prac Bez oka... A prawe juz zamontowane... Nowe ma dwa odpowietrzniki... a stare tylko jeden Zrywanie folii Przy pracy Stary i nowy... A tak wyglada efekt pracy Acha jeszcze dwa slowa. Te klipsy na ktorych trzymaja sie klosze, takie metalowe, moze ktos kojarzy...to jest jedno wielkie nieporozumienie. Nie mowie ze nie spelniaja swojej roli...ale ich usunienie tak zeby nie zniszczyc i zalozenie z powrotem to walka z wiatrakami. Dwa polamalem. A druga sprawa to ustawienie swiatel. jak to zrobic w warunkach domowych? Sa jakies techniki ze sie staje autem w jakiejs odleglosci od muru z zapalonymi swiatlami i musza siwecic na jakas wysokosc. znacie sie na tym? Taurus_GL - 2007-10-07, 01:26 Nowe lampki... szkoda tylko ze nie DiscoBalls ale efekt prac i tak wyglada zajebiscie. Chyba jedna z najladniejszych II Generacji jakie widzialem [powaga], co jest tym bardziej trudne do wykonania, ze autko nie znajduje sie w ameryce. Tak trzymac!!!! Jeszcze do pelnego oryginalu brakuje tylko kolpakow z napisem TAURUS Co do ustawiania swiatel to zawsze bylo opisane w roznych ksiazkach o samochodach np. Duzy Fiat ale procedura jest zawsze podobna- podjezdza sie do sciany koniecznie na rownym terenie, trzeba znac wymiary z ksiazki w jakiej odleglosci ma stac samochod i na jakiej wysokosci maja sie znajdowac plamki swietlne. Na scianie rysuje sie kreda krzyzyki i staramy sie doprowadzic, zeby plamka swietlna znalazla sie na krzyzyku pokrecajac wkretami regulacyjnymi. Zwykle regulacje przeprowadza sie dla jednego reflektora, a drugi w tym czasie przykrywamy np. kurtka- byle nie taka ortalionowa co przepuszcza swiatlo PS. Moj Byczek byl kiedys bity jeszcze za "starych dobrych czasow" i przednia belka ta na ktorej jest zameczek do maski zostala pospawana na chama. Stad reflektor po stronie kierowcy nie siedzi idealnie, na krotkich swieci baaaaaaardzo na prawa strone samochodu ale jakbym chcial go wyregulowac poprawnie to pomiedzy reflektorem a kierunkiem bylaby szpara na palec. Zwykle ratuje sie po prostu jezdzac na dlugich, ale oczywiscie nie wykluczam kiedys jak uzbieram troche wiecej kasy [przynajmniej ze 2.000 albo i 3.000 $$$$ potrzebuje na czysto zeby wylozyc na samochod a moze i wiecej, zeby porobic PROFESJONALNIE wszystkie male rdze na budzie, zakonserwowac i doprowadzic ten przod do porzatku] zrobic remont i wspawac takze nowa przednia belke albo chociazby z nie bitego samochodu. Niemniej i tak jestem z niego dumny- bo mnostwo II Generacji a nawet juz i III zalega po zlomach albo gdzies na parkingach, a to jeden z najstarszych Taurusow i ciagle smiga a no i widze ze mimo ze cornersy sa OK to przy nowych lampach wygladaja kiepsko wiec chyba przy kolejnym zamawianiu czesci zamowie jeszcze corners lamp PS2. Czy mowiac o cornersach miales na mysli kierunkowskazy???? Mam 4 do I Generacji 89-91 i jeden [prawy] do 86-88 tak na wszelki wypadek Pozdro RadAg! - 2007-10-07, 07:41 Tak, mam na mysli kierunki. Spoko, zamowie sobie przy okazji, co nowe to nowe, widac jaka roznica |