ďťż
Jakie Lipo do Mamba Monster




Piotr2901 - Nie Mar 28, 2010 10:18 pm
" />Witam,

Jaki prąd rozładowania powinny mnie akumulatory współpracujące z silnikiem bezszczotkowym mamby 2200kv?
Przy akumulatorach 5000mAh wystarczy 25C czy mierzyć od razu w 30C, 40C?

Pozdrawiam
Piotr




dubik - Nie Mar 28, 2010 10:35 pm
" />wg specyfikacji podawanej przez producenta mmm ciagnie do 120A wiec potrzebne sa pakiety o takiej wydajnosci badz wieksze,wiec dla 5000mah i 25c to wyjdzie 125A wiec tak na styk,ale prawda jest taka ze im wiecej tym lepiej,w kazdym razie tamte zle tez nie beda.



Gensior - Pon Mar 29, 2010 12:30 pm
" />A podłączę się do tematu i zapytam, czy jeżeli mamy pakiet LiPo który oddaje np. 20C a powinien 25C to jeżdżenie na nim może grozić wybuchem, zapaleniem się LiPola? Czy po prostu będę gorsze osiągi?



luke - Pon Mar 29, 2010 12:50 pm
" />Lipol ktory pracuje na granicy poprostu pozyje krotko.




Gensior - Pon Mar 29, 2010 1:29 pm
" />Mam LiPola Turnigy 5000mAh i napisane jest 20-30C, będzie ok?
Na pewno nic wybuchać nie będzie?:)



luke - Pon Mar 29, 2010 1:55 pm
" />A jaki silnik ?



Gensior - Pon Mar 29, 2010 2:28 pm
" />Chodzi mi o to jak te 2 LiPole będą działać z MMM 2200Kv.



Stacek - Pon Mar 29, 2010 2:45 pm
" />Z MMM Będom chodzić przecież do regla MM od mamby monster można podlączyć 22,2v.Ale z drugiej strony 10ah wytarczy na caly dzien jazdy ,ale napisz o jakie autko ci chodzi bo jest różnica między buggy a MT



luke - Pon Mar 29, 2010 2:56 pm
" />
">Z MMM Będom chodzić przecież do regla MM od mamby monster można podlączyć 22,2v.Ale z drugiej strony 10ah wytarczy na caly dzien jazdy ,ale napisz o jakie autko ci chodzi bo jest różnica między buggy a MT
Kolega chce te pakiety laczyc w szereg a nie roznolegle wiec skad ci do glowy przyszlo 10ah.
Osobiscie postawilbym na mocniejszy pakiet ale jesli masz juz je na miejscu to nic nie stoi na przeszkodzie zeby sie przejechac jak beda cieple po jezdzie to znaczy ze sa za slabe mozesz to skorygowac ustawieniami regla...



Gensior - Pon Mar 29, 2010 2:59 pm
" />Dzięki Luke, o taką odp. mi chodziło:)
Pozdrawiam



Piotr2901 - Czw Kwi 01, 2010 7:58 am
" />Jakiej firmy pakiety polecacie?
Bo FlightMax, Zippy i Turnigy nie należą do górnej półki. To raczej rozwiązanie ekonomiczne.

Pozdrawiam
Piotr



gelo - Czw Kwi 01, 2010 9:35 am
" />
">Jakiej firmy pakiety polecacie?
Bo FlightMax, Zippy i Turnigy nie należą do górnej półki. To raczej rozwiązanie ekonomiczne.

Pozdrawiam
Piotr


Ale sa bardzo dobre, przynajmniej dla mnie cena idzie razem z jakoscia.



Piotr2901 - Czw Kwi 01, 2010 3:28 pm
" />
">Jakiej firmy pakiety polecacie?
Bo FlightMax, Zippy i Turnigy nie należą do górnej półki. To raczej rozwiązanie ekonomiczne.

Pozdrawiam
Piotr


Ale sa bardzo dobre, przynajmniej dla mnie cena idzie razem z jakoscia.

Dobrze to słyszeć, bo miałem wątpliwości a teraz pozostaje mi tylko je zamówić.

Pozdrawiam



Piotr2901 - Wto Kwi 06, 2010 11:13 am
" />Usłyszałem opinię, że akumulatory lipo 11,1V połączone szeregowo do 22,2V mogą powodować obniżenie żywotności silnika.
Że lepiej stosować lipo o napięciu 7,4V.

Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej kwestii?



Gensior - Wto Kwi 06, 2010 11:19 am
" />Doświadczenia to ja żadnego nie mam w tej kwestii, ale sam się tym zainteresowałem bo w przyszłości mam zamiar kupić MMM, a też słyszałem, że LiPo 6s z silnikiem 2200Kv nie jest dobrym rozwiązaniem.

Rozmawiałem z kilkoma osobami, które mają MMM i niektórzy piszą, że 4s LiPo spokojnie wystarcza i nie ma sensu pchać więcej bo model i tak nie do opanowania, większość pisze jednak że tylko 6s LiPo.
Oczywiście Ci którzy polecają 4s jeżdżą na 4s, a Ci którzy polecają 6s jeżdżą na 6s:)
Na forum ludzie pisali, że najlepiej 5s LiPo.

A ja w przyszłości zamierzam śmigać na 6s LiFe i moim zdaniem będzie ok, napięcie większe niż 4s LiPo, ale mniejsze niż 6s:)



dubik - Wto Kwi 06, 2010 11:54 am
" />skracanie zywotnosci silnika w tym wypadku polega z tego co ja sie oreintuje na uzyskiwaniu wiekszych temperatur silnika ,poniewaz moc wzrasta i w ten sposob latwiej go czesciowo przegrzac badz zupelnie niz na 4s.Wiec jesli bedziesz jezdzil z glowa to problemu nie powinno byc.Jesli masz cos do dodania to nastepnym razem edytuj post a nie pisz nowgo,no chyba ze temat sie mocno zakopal wtedy nie ma wyjscia.
Powered by WordPress, ©