ďťż
Jakie oleje do dyfrów revo/maxx?
Adrian Lutyński - Pon Kwi 20, 2009 5:36 am " />Witam, Zastanawiam się na jakich jeździcie, w emaxxie po zamontowaniu dyfra centralnego (zalany oryginalnie przez traxxasa chyba 5000wt) i tak co jakiś czas udaje się zrobić wheelie, więc nie wiem czy zagęszczać i uważać z gazem czy zostawić tak jak jest i znosić część strat mocy? I jakie oleje są najbardziej wypośrodkowane do dyfrów na osiach? Marcin Jasiński - Pon Kwi 20, 2009 8:18 am " />Przy terenie z wysokimi skokami i o gładszym terenie z wysokoobrotowymi silnikami to polecam gęstsze oleje jak 50k na przód, tył 30k środek 500k. Przy nawierzchniach bardziej wyboistych z silnikami o mniejszych obrotach - na przód 30k, tył 10k a central 500k zostawiamy bo na fabrycznym oleju 100k model za dużo mocy przenosi na przednią oś i wcale to nie wróży dobrych osiągów podczas nabierania prędkości. Moje nastawy podaje z mojego doświadczenia z tymi modelami i ciągłej analizie ustawień zawodników jeżdżących w USA Adrian Lutyński - Pon Kwi 20, 2009 11:56 am " />Druga opcja mi sie podoba i pasuje mi to, że mi za dużo na przód idzie czasami. A nie będzie wtedy problemu z wheelie? Już teraz potrafi zrobić jak sie przesadzi z gazem... Marcin Jasiński - Pon Kwi 20, 2009 9:37 pm " />Możesz dać do centrala 300k ale to minimum przy którym dęba już nie stanie. Adrian Lutyński - Pon Kwi 20, 2009 9:42 pm " />A ile jest w serii? Marcin Jasiński - Pon Kwi 20, 2009 9:58 pm " />Ale mówimy o centralnym dyfrze do E-maxxa ?? Ok bo jeśli o centralnym do E-maxxa mowa to w serii ma 500k więc do 300k możesz zejść a ostatecznie 100k bo masz dużo większy moment niż spalina czyli revo gdzie potrzeba już 500k luke - Pon Kwi 20, 2009 10:01 pm " />Pamietajmy tez ze mowa tu o elektryku ktorego latwiej postawic na tylne kola Adrian Lutyński - Śro Kwi 22, 2009 5:36 am " /> ">Ale mówimy o centralnym dyfrze do E-maxxa ?? Ok bo jeśli o centralnym do E-maxxa mowa to w serii ma 500k więc do 300k możesz zejść a ostatecznie 100k bo masz dużo większy moment niż spalina czyli revo gdzie potrzeba już 500k Sugerujesz więc rzadszy...hmmm wtedy jeszcze wiecej napedu bedzie uciekalo do przodu przy lekkim uniesieniu kół. Marcin Jasiński - Śro Kwi 22, 2009 7:30 am " />Ale nie będziesz miał już takiego częstego stawania dęba Przy 300k jeszcze tak źle nie będzie ale już przy 100k gdzie taki jest seryjnie wlewany do spaliny revo jest tragedia, a co dopiero w elektryku. Adrian Lutyński - Śro Kwi 22, 2009 8:07 am " />Nene, stawanie to palcem sie opanuje, na razie jest czasem, a chcialbym efektywniejszy napęd, przód sie lekko unosi i wtedy dyfer przenosi duzo tam niepotrzebnie. |