ďťż
Jakie wybrać dobre autko spalinowe do wyścigów




Piotrek93 - Wto Wrz 25, 2007 2:56 pm
" />Witam jestem nowy i nie wiem zabardzo jaki model wybrać. Chodzi mi o torówke która nie rozleci mi się zaraz po kupnie. Mam na to ponad 1000 zł i chcialbym mieć szybkie i dobrze prowadzące się autko. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź




Rafał Kowina - Wto Wrz 25, 2007 3:07 pm
" />Ja tam kupił bym coś do rally ale za tą cenę nie wiem czy coś znajdziesz



baggus - Wto Wrz 25, 2007 4:14 pm
" />Jak elektryk to dobrym wyborem bedzie nowy Cyclone S.Do tego uzywana aparatura i regulator. W krakowie dużo osób jeździ tym modelem, wiec wsparcie będziesz miał.

Uuups. Nie zauważyłem, że w temacie pisze o spalinie.



Krzysiek Tomczak - Wto Wrz 25, 2007 5:14 pm
" />Jeżeli spalinowe to moze HPI Nitro RS4 e Evo+ w wersji RTR




Piotrek93 - Wto Wrz 25, 2007 6:41 pm
" />myślałem o modelach
http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... od_id=1476
http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... &prod_id=4
ale podobno strasznie ciężko się prowadzą
lub
http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... rod_id=280
http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... rod_id=288
ale to jest tylko kilka ofert i nie mam zabardzo wiadomosci jak sie one sprawują



HPI Polska - Wto Wrz 25, 2007 6:44 pm
" />Do wyboru....



Tomek Trzos - Śro Wrz 26, 2007 6:36 am
" />Wybierz coś z listy poprzednika naprawdę dobre modele.



Piotrek93 - Śro Wrz 26, 2007 7:19 am
" />a mógłbyś podać jakiś konkretny model



Daniel93 - Śro Wrz 26, 2007 7:26 am
" />Ja podobnie jak kolega Piotrek mam 1000zł i szukam dobrego autka spalinowego który także będzie się dobrze prowadził



Adam Jaszczurowski - Śro Wrz 26, 2007 8:12 am
" />jedno z kyosho to dobry wybor, na pewno lepiej sie prowadza niz 4-tec, i z tego co wiem sa gotowe do klasy ic10 junior (albo start) - tam gdzie jest wymagany silnik .15 z rozruchem na pokladzie



Marcin Sroka - Czw Wrz 27, 2007 2:11 pm
" />Witam

Mamy do sprzedania model Kyosho FW05T + z dużą ilością tuningu.
Model służył do celów prezentacyjnych, był fachowo dotarty i wyjeżdził około 3 litrów paliwa.
Jeśli bedzie pan nim zainteresowany to prosze o kontakt.



orcio - Czw Wrz 27, 2007 4:34 pm
" />Traxxasem nie będziesz mógł startować w zawodach, poza tym źle się prowadzi - za duża moc. Lepiej weź Kyosho lub coś Ofny, np CD3 za 1400 lub GPX4 za 1500, też fajne modeliki i przystosowane do startów IC 10 Start (junior). HPI nie polecam.



Piotrek93 - Czw Wrz 27, 2007 5:57 pm
" />zamierzam sobie kupić nowe autko:) co do ofny szukam opini na ten temat chodzi o dokladniesze info o Hyper GPX-4 RTR i CD3 PRO RTR
1. jaką mają prędkość maksymalną
2. przeniesienie napędu za pomocą wału czy paska
3. czy są dostepne do nich czesci i czy po rozsądnych cenach
i czy są awaryjne

będe wdzięczny za odpowiedź



Piotr Michalski - Czw Wrz 27, 2007 6:03 pm
" />2. Cd3 wałek Hyper paski
3. Wszystkie czesci znajdziesz na www.rcworld.pl



Piotrek93 - Czw Wrz 27, 2007 6:22 pm
" />dzięki i czekam na dalsze informacje o tych modelach:)



orcio - Czw Wrz 27, 2007 7:30 pm
" />
">dzięki i czekam na dalsze informacje o tych modelach:)
Tak jak napisał Piotr Michalski. CD3 ma napęd wałkiem, a GPX4 paskiem, a dokłądniej 3 paskami.

GPX4 - model zbliżony budową do modeli typowo zawodniczych, silnik ulokowany w poprzek modelu, napędzany silnikiem Hyper .12, zauważyłem że na rcworld jest mało części zapasowych do tego modelu. Pasek jest zawsze bardziej kłopotliwy, awaryjny, jak się zerwie to wymiana kosztuje ok. 60 zł, o model z paskiem trzeba bardziej dbać, ale z kolei pasek stawia miniejszy opór i jest bardziej efektywny w przeniesieniu napędu.
CD3 - model z wałkiem, silnik ulokowany wzdłuż modelu z boku, przez co jest trochę zaburzony podział masy 50/50. Wałek stawia większy oprór, ale jest bardziej niezawodny i trwalszy od pasków. CD3 ma gorszy silnik - Force .12, ale za to w zestawie masz starterbox i fail safe.
Oba modele mają aluminiowe amortyzatory, 2 biegi, centralną metalową tarczę hamulcową, aparaturę Ofny.
GPX4 będzie na pewno szybszy od CD3, ale z kolei do CD3 jest wiekszy wybór częsci zapasowych oraz części tuningowych. Ja osobiście mam Ofnę CD3 i pierwsze co zrobię to po przejechanym sezonie wymieniam silnik na lepszy, tylko jeszcze nie wiem jaki.
Jeżeli chcesz lepszy model od początku, to lepiej GPX4, natomiast CD3 gdybyś wolał troche pobawic się w ulepszanie napędu, bo resztę mozna zostawić.
Ofna generalnie jest dobrą, dużą firmą, która ma długie doświadczenie w modelach (co prawda z większym naciskiem na off) i dlatego kupujac ich modele nie jesteś narażony na jakiś szajs, który rozleci się Tobie po kilku miesiącach.
Przejżyj też sobie ofertę Kyosho, bo ich modele też są fajne, mało awaryjne i z dostępem do części. Między innymi FW05 - zresztą w budowie bardzo zblizony do Ofny CD3.



Piotrek93 - Czw Wrz 27, 2007 7:54 pm
" />Dzieki naprawde daje mi to szerokie spojrzenie na te modele i pomoże mi w wyborze:) ale takie jedno pytanie czy zmieniajac silnik w CD3 nie będzie problemów ze startem w zawodach?



Piotr Michalski - Czw Wrz 27, 2007 8:01 pm
" />
">Dzieki naprawde daje mi to szerokie spojrzenie na te modele i pomoże mi w wyborze:) ale takie jedno pytanie czy zmieniajac silnik w CD3 nie będzie problemów ze startem w zawodach?Oba modele Ofny nadaja sie prosto z pudełka na zawody. Jedynie w Hyperze jest bardziej zaawansowany silnik. Jeśli wziął byś CD3 i wymienił silnik również na taki o pojemności 2,11ccm to nadal mógł byś nim startować w zawodach.



Piotrek93 - Czw Wrz 27, 2007 8:08 pm
" />a czy zmieniajac silnik są potrzebne jakies dodadkowe przeróbki typu zmiana łoża?



Paweł Żbikowski - Czw Wrz 27, 2007 10:34 pm
" />Zmiana silnika nie wiaże sie ze zmina niczego innego w modelu.Oczywiscie pod warunkiem ze silnik nie bedzie przesadzony rozmiarem.W wiekszosci wypadkow loze jest potrzebne do niestandartowych przelozen.Ja osobiscie moge polecic HPI RS4 sam jezdze na nim duzo i jest malo awaryjne.Silnik seryjny T-15 naprawde daje rade i wystarczy do nauki i pierwszych wojazy.Pozniej wieksze przekladnie i mozna cisnac ciut wiecej.

RS4 3evo RTR POLECAM !!



orcio - Nie Wrz 30, 2007 6:26 pm
" />
">Dzieki naprawde daje mi to szerokie spojrzenie na te modele i pomoże mi w wyborze:) ale takie jedno pytanie czy zmieniajac silnik w CD3 nie będzie problemów ze startem w zawodach?
Jeżeli chciałbyś wymienić silnik w CD3 na jakiś lepszy, to wtedy będziesz miał tylny wydech i konieczna będzie wymiana kolanka (bo orygilnalnie w Ofnie CD3 jest silnik z wydechem bocznym). Chyba, że decydujesz się na wymianę na Hyper .12 który jest dostępny w wersji z bocznym wydechem.
I to by był jedyna zmiana potrzebna przy wymianie silnika w CD3.
Odnośnie CD3 - dlatego piszę o tej wymianie silnika, bo zamontowany Force .12 ma malutką moc - 0,5 km. Jest on idelany na początek w nauce panowania nad modelem, ale później już nie wystarcza i potrzeba czegoś co ma 1 lub 1,5 km.



Piotrek93 - Nie Wrz 30, 2007 7:15 pm
" />no to mam problem wzialbym CD3 ale wymiana silnika to 600 zł natomiast GPX-4 jest na pasku i nie wiem po jakim czasie trzeba go bedzie zmieniać i raczej sie nim nie podriftuje:/
Powered by WordPress, ©