ďťż
Jakiego Bagusa wybrać na zawody




Mateusz Sworobowicz - Wto Kwi 25, 2006 5:19 pm
" />Który model polecicie i dlaczego?

GS Storm CL-1 http://www.defena.pl/sklep/product_info ... 0CL-1.html

Xray XB8 nkl. Optional Parts http://www.sklep.rcracing.pl/oscom/cata ... 6cd48b8da2

Xray XB8TQ http://www.sklep.rcracing.pl/oscom/cata ... 6cd48b8da2

Jammin X1-CR http://www.ofna.pl/shop/index.php?produ ... prod_id=15

Hot Bodies Lightning 2 Pro http://www.hbeurope.com/kit.php?partNo=hb55004&lang=en

To ma być model na zawody a nie do piaskownicy przed blokiem, dlatego prosze o wypowiedź osoby raczej zaawansowane tematycznie.




Michał Zieliński - Wto Kwi 25, 2006 5:49 pm
" />Ostatnio rozglądałem się za modelami i ludzie którym raczej ufam mówią że zdecdowanie mugen. Ja bym brałw takim razie mugena, a z tych co ty wymieniłes to xray TQ, ale ogólnie wszystkie sa n podobnym poziome, kwestja jest tylko cen częsci



Mateusz Sworobowicz - Wto Kwi 25, 2006 8:01 pm
" />Najlepszy dostęp do cześci oraz ceny posiada Defena do modelu GS



Adam Jaszczurowski - Wto Kwi 25, 2006 8:33 pm
" />lepsze ceny sa do X1 cr,
z tych najbardziej zuzywalnych:
komplet wachaczy dolnych ofna - 38pln
dolne wachacze przednie GS - 42pln
cena zembatki na dyfrze (bevel) jest bardzo podobna, ale na korzysc GS, za to pinion (zembatka atakujaca w dyfrze)
Ofna - 26pln
GS - 75pln

dlatego jesli chodzi o cene czesci wydaje mi sie ze ofna wygrywa.
Pozatym do X1 sa dostepne hinge piny z nakretkami, natomiast w GS nie (poniewaz maja inny system - moim skromnym zdaniem slabszy)




Sławek Siw. - Wto Kwi 25, 2006 8:46 pm
" />Pomijając poniższą dyskusję:
http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.ph ... 448#117448

to udzielenie informacji na właściwy temat jest w dużym stopniu zależne od tego czy się posiada Gold Credit Card czy nie... .
Czy chodzi Tobie o zawody krajowe czy międzynarodowe...

Pozdrawiam



Marcin Bassara - Śro Kwi 26, 2006 7:23 am
" />Ja bym wybrał X1 ale wersje FT ma ponoć być dostępna już w maju.



Sławek Siw. - Czw Kwi 27, 2006 8:32 pm
" />
">Który model polecicie i dlaczego?

To ma być model na zawody a nie do piaskownicy przed blokiem, dlatego prosze o wypowiedź osoby raczej zaawansowane tematycznie.


Sorry, ale nie odpowedziałeś na pytania...
cóż trudno się mówi :
Do zawodów organizowanych poza Polską wsakzanym podwoziem jest :
Mugen - chyba ze ktos ma Gold Cedit Card i sporo kasy na koncie to może i w kraju pojeździć...

Do zawodów krajowych trudno zadecydować - należy się zapoznać w serwisie nie dotyczacym jedynie cen części a raczej dostępności cześci na zawodach...czyli wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne...

Nie wiem dla czego w Twoim zapytaniu pominąłeś jedno z mistrzowskich podwozi jakim jest Kyosho ?



Mateusz Sworobowicz - Czw Kwi 27, 2006 8:48 pm
" />Golden Card niestety nie posiadam, powiedzmy, że chciał bym kupić podwozie do ceny 2300zł
Chce startować w imprezach w kraju, za granice może okazyjnie.
Kyosho i Mugena nie brałem pod uwage z racji tego, że nie mamy przedstawicielstwa w polsce no chyba, że coś się zmieniło od niedawna.
Narazie biore pod uwage Xraya XB8TQ oraz GSa Storm LC-1 - mamy przedstawicieli tych firm w polsce, cały serwis z cześciami jest dostępny od ręki... a Xray ma pare tytułów "Car of the year"



Marcin Bassara - Pią Kwi 28, 2006 7:21 am
" />Co do kyosho to bym się zastanowił dobrze nad nim bo chłopaki z RC modelsport chcą a nawet już idą im części do 777. Co do mugena miałem okazje nim jeździć i ponoć mało awaryjne tylko ta cena .Przedstawicielem na polske mugena jest proxima jak się dowiadywałem wersja MBX prospec kosztowała by u nich ponad 3 koła.



Sławek Siw. - Pią Kwi 28, 2006 9:23 pm
" />Można na to spojrzeć inaczej...dlaczego Mugeny są drogie, może dlatego, że wygrywają...

Ale wróćmy do polskich realiów.
Jak napisałeś, już prawie wiesz jaki chcesz model to proponuję podjąć rozmowy z dystrybutorami, tak aby wynegocjować dla siebie najlepsze warunki.



Wojtek Brudnik - Pią Kwi 28, 2006 9:25 pm
" />A nie myślałeś o HoBao. Jeżdże nim i nie narzekam. Nie patrz na tytuły, bo to tylko marketing. Generalnie wersje PRO ( różnie zwane przez producentów - prospec, TQ czy inaczej) są porównywalne.
Pozdr,
W



Sławek Siw. - Pią Kwi 28, 2006 9:52 pm
" />Pytanie o HoBao:

Jak uwalisz wahacz albo mocowanie wahaczy to ile czekasz na części?
Czy na zawodach zbierasz model w reklamówkę i pakujesz się do domu?



kanon45 - Pią Kwi 28, 2006 9:57 pm
" />Hobao to ofna więc części są u dystrybutora



Wojtek Brudnik - Sob Kwi 29, 2006 6:44 am
" />No wiesz, nie zdarzyło mi się spakować modelu do reklamówki. A kilka finałów już jechałem...
Cóż, jeśli masz tendencję do rozwalania modeli na drobiazgi to może lepiej zmień dyscyplinę na szachy ... mniejsza prędkośc więc mniejsza szansa uszkodzenia sprzętu
Albo postaw go sobie na telewizorze ( byle nie za wysoko, bo spadajac też mógłby się uszkodzić)

W



Mateusz Jura - Wto Maj 02, 2006 12:41 pm
" />http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... s_id=18081 a to? Co o tym myslicie- czesci z carbonu itp (ktos wie ile okolo wyjdzie ze sprowadzeniem do polski)?
Jak to wypada w porównaniu z ofna hyper 7 pcr?



kanon45 - Wto Maj 02, 2006 6:45 pm
" />Ja także szukam modelu do startu w zawodach. Jestem prawie zdecydowany na hyper 7. Przemawia za nim cena i dostępność części ale ostatnio obawiam się jeszcze innej rzczy. Na rynek wchodzi hyper 8 i w niektórych sklepach w stanach modele 7 są już nie sprzedawane. Czy to oznacza że części do 7 już nie będą dostępne? No i pytanie które dręczy mnie od dawna: Dlaczego model Swift 2 który ma tyle zalet ma tak niesamowicie niską cene. Czy jakość jego wykonania fatycznie wiele do życzenia? Chciałbym model kupić jak najszybciej by wystartować w jakiś zawodach więc prosiłbym o odpowiedzi osoby które mają doświadczenie w buggy? Pozdrawiam



Adam Jaszczurowski - Wto Maj 02, 2006 7:38 pm
" />pomimo wycofaniaH7 ze sprzedazy (powolnego) czesci dalej sa i beda przez bardzo dlugi czas, to bardzo populadny model.
Co do swifta, to tak jak mowilem, widzialem swifta nr 1, i poza tym ze jest to ordynarna kopia mugena, to jest zrobiony z bardzo slabych materialow, sam bylem swiadkiem jak peklo mocowanie serw (z wlokna weglowego) i to od strony dyfra srodkowego, czyli nic tego nie moglo udezyc itd, wiezyczki z potwornie miekkiego aluminium, giely sie przy kazdym wypadku.
Bylem bardzo zniesmaczony tym modelem.



Sławek Siw. - Śro Maj 03, 2006 9:07 pm
" />
">No wiesz, nie zdarzyło mi się spakować modelu do reklamówki. A kilka finałów już jechałem...
Cóż, jeśli masz tendencję do rozwalania modeli na drobiazgi to może lepiej zmień dyscyplinę na szachy ... mniejsza prędkośc więc mniejsza szansa uszkodzenia sprzętu
Albo postaw go sobie na telewizorze ( byle nie za wysoko, bo spadajac też mógłby się uszkodzić)

W


temat "zbierania modelu do reklamówki" ujałem żartobliwie w przenośni...
nie traktuj tego dosłownie.
Wiadomo, ze w wiekszości przypadków uszkodzenia modeli zależą od uzytych materiałów jaki rónież od budowy toru.



Mateusz Jura - Czw Maj 04, 2006 2:59 pm
" />Pozwolcie ze ponowie pytanie http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... s_id=18081 a to? Co o tym myslicie- czesci z carbonu itp (ktos wie ile okolo wyjdzie ze sprowadzeniem do polski)?
Jaki silnik proponujecie aby calosc tj silnik i podwozie nie przekroczylo 1400 zl i mialoby szanse w jakichs zawodach?
Jak to wypada w porównaniu z ofna hyper 7 pcr? I pytanko do ofny - startuje ktos na tym modelu na zawodach ? Czy model z tym silnikem duzo odstaje od najlepszych modeli?



kanon45 - Czw Maj 04, 2006 3:36 pm
" />Wydaje mi się że ic-8t nie jest klasą "budżetową" modele z pierwszej dziesiątki to modele z najwyższej półki cenowej z tak naprawde najlepszym wyposażeniem. Choć kierowaca to 80% modelu to jednak przewaga modeli typu Xb8 lub Cl-1 jest zbyt duża.
Ps. Nie ponawiaj pytań zbyt czesto bo to staje się nużące



Mateusz Jura - Czw Maj 04, 2006 4:32 pm
" />Ponowilem tylko raz!

A co do modeli - czyli taka ofna albo tym avengerem nie mam co sie pokazywac na zawodach jesli nie chce byc ostatni? Moze jakis zawodnik sie wypowie?

Pozdrawiam



Wojtek Brudnik - Czw Maj 04, 2006 4:34 pm
" />
">
temat "zbierania modelu do reklamówki" ujałem żartobliwie w przenośni...
nie traktuj tego dosłownie.
Wiadomo, ze w wiekszości przypadków uszkodzenia modeli zależą od uzytych materiałów jaki rónież od budowy toru.


Ja też troche z przymrużeniem oka pisałem, może lekko zbyt dosadnie. Sorki.
Natomiast co do uszkodzeń to w moim przypadku uszkodzenia modelu wynikają w 90% z własnej głupoty, bądź nadmiaru adrenaliny/niedoboru umiejętności*

*niepotrzebne skreślić.

W



Wojtek Brudnik - Czw Maj 04, 2006 4:40 pm
" />
">Ponowilem tylko raz!

A co do modeli - czyli taka ofna albo tym avengerem nie mam co sie pokazywac na zawodach jesli nie chce byc ostatni? Moze jakis zawodnik sie wypowie?

Pozdrawiam


Jeśli nigdy nie jeździłeś na zawodach to każdy model będzie dobry, byle silnik pracował stabilnie. Początkowo będziesz się uczył ścigać, mając bardzo szybki model będziesz miał problemy z zapanowaniem nad sprzętem.
Kup to, na co masz budżet ( musisz pamiętać że model to dopiero ok 50% kosztów, jest jeszcze paliwo, dojazd na zawody i noclegi, wpisowe, serwis uszkodzeń i wymiana elementów które co jakiś okres i tak trzeba wymienić np. łożysk, opon itd).

Ja jeżdże H7 pro który ma już kilka sezonów.Fakt że nie mam jakiś specjalnych osiągnięć, ale to moja a nie modelu wina. To odporny model pod warunkiem kupienia właśnie wersji PRO. Niby niewiele się różni, ale mam też H7TQ, a miałem Ultre MBX i w drobnych szczegółach się różnią. Ale te drobne szczegóły są niesamowicie ważne ( zupełnie inne zębarki w dyfrach, inny dyfer centralny, łożyska zamiast panewek, podwójne tarcze hamulcowe, inne wieżyczki itd...) Na ebayu jest pełno części do H7 w rozsądnych cenach. Warto przyczaić się na jakieś wyprzedaże tej wersji, szczerze mówiąc sam szukam dobrej okazji by kupić nowego H7 pro w dobrych pieniądzach.

Pozdr,
W



Mateusz Jura - Czw Maj 04, 2006 6:52 pm
" />No ja byc moze bede mial ofne hyper 7 pcr (nie pro tylko rtr) http://www.ofna.com/hyper7-pcr.html Slyszalem same dobre opinie na temat zywotnosci wiec pytam sie tylko czy na zawodach mam jakies szanse.

Pozdrawiam



Artur Dzierzęcki - Czw Maj 04, 2006 7:05 pm
" />
">Ponowilem tylko raz!

A co do modeli - czyli taka ofna albo tym avengerem nie mam co sie pokazywac na zawodach jesli nie chce byc ostatni? Moze jakis zawodnik sie wypowie?

Pozdrawiam


To nie model wygrywa, dobry zawodnik nawet model z niższej pólki cenowej jest w stanie ustawić pod siebie i pojedzie nim wcale nie gorzej.
Ważne jest aby ten model wykonany byl z dobrych materialów, mieć sprawdzoną konstrukcję i dostęp do części zamiennych na zawodach - chyba że chcemy umoczyć sporą kasę w serwis.
Bardzo często kupujemy drogie modele dla ,,komfortu psychicznego,, , nie jest to zle ale na naszych torach nie sądzę żeby to mialo zasadnicze znaczenie. Z moich doświadczeń z off-road wywnioskowalem że sprzęt musi być dobry ale więcej zależy od zawodnika. Proponowalbym skupić się nad oponami bo to one mają kolosalne znaczenie.
Dodakowo blędem wielu zawodników z malym doświadczeniem jest blędne poskladanie modelu, zly dobór serw i nadmierne przywiązywanie uwagi do set-up modelu. To ostatnie ma dopiero znaczenie gdy mamy przyczepność i czasy naszych okrążeń są porównywalne.
Powracając do modeli to bylbym ostrożny z kupowaniem,,egzotyki,,. Może są one dobre , ale któż nam pomoże jeżeli tylko 1 czy 2 modele będą startowaly na caly kraj.Dobrze jest mieć pomoc doświadczonego zawodnika z takim samym modelem i warto to także wziąć pod uwagę przy wyborze modelu. Nie będzie to reklama , ale na naszym rynku z niższej pólki cenowej liczą sie GS EVO, HYPER, XB8R - tyle odemnie.



Wojtek Brudnik - Czw Maj 04, 2006 7:50 pm
" />Model z linku który podałes jest całkiem OK, nie jest to co prawda pro, ale za to w rozsądnej cenie dostajesz bardzo porządnego startboxa ( a to podstawa, zapomnij o szarpance) i mocny silnik ( choć niestety kapryśny). Powinna też być grzałka ( kiedyś dawali). Części z tego co widziałem na ofna.pl są w większości dostępne.
W razie pytań pisz na priva.
W



Mateusz Sworobowicz - Pią Maj 05, 2006 1:15 pm
" />Kierująć się wcześniejszą wypowiedzią Artura mój wybór w tej chwili zawęził się do modeli:
Xray XB8 + Option parts 2600zł
Xray XB8 TQ 2650zł
GS Storm CL-1 2170zł

Przedstawiciele są w polsce, większośc części standardowych i opcjonalnych dostępne na miejscu... Tylko, który z nich twardszy, wytrzymalszy??
Artur jezdziłeś Xrayem i GSem mtóry tak naprawde jest lepszy czekam na PM
Jeśli ktoś będzie miał coś treściwego do przekazania na temat porównania tych modeli to proszę o wypowiedz, mile widziane będą wypowiedzi zawodników z większym doświadczeniam.

P.S.
Jeśli chodzi o model GS Evo to zamówiłem jeden taki dla mojego teamu i jestem zachwycony wykonaniem modelu, jego bezawaryjnością oraz wytrzymałością, silnik dobrze ustawiony i jezdzony na dobrym paliwie też spisuje się doskonale. Raz kolega urwał wachacz, ale to było nieuniknione przy starciu czołowym z oponą inny model pewnie bym zbierał grabkami.



Artur Dzierzęcki - Pią Maj 05, 2006 1:36 pm
" />Mateuszu, ponieważ oficjalnie zadaleś mi takie pytanie ktory lepszy więc nie odpowiem Ci na nie



Adam Jaszczurowski - Pią Maj 05, 2006 2:29 pm
" />nie sadze zebys dostal rzetelna odpowiedz na swoje pytanie, najlepiej jakbys samtymi modelami pojezdzil i wyrobil sobie zdanie.

Moja opinia o XB8 jest taka ze ma stanowczo za duze luzy na szpilkach od wachaczy (wachacz moze sie poruszac ok 1-2mm na szpilce) i trzeba to poprawiac podkladkami.



Sławek Siw. - Pią Maj 05, 2006 10:48 pm
" />
">Moja opinia o XB8 jest taka ze ma stanowczo za duze luzy na szpilkach od wachaczy (wachacz moze sie poruszac ok 1-2mm na szpilce) i trzeba to poprawiac podkladkami.

?



Sławek Siw. - Sob Maj 06, 2006 8:40 pm
" />
">Moja opinia o XB8 jest taka ze ma stanowczo za duze luzy na szpilkach od wachaczy (wachacz moze sie poruszac ok 1-2mm na szpilce) i trzeba to poprawiac podkladkami.

?
Ale o co Ci chodzi? bo nie wiem...



kanon45 - Nie Maj 07, 2006 8:05 pm
" />Czy nie chodzi przypadkiem o hing piny?



Adam Jaszczurowski - Nie Maj 07, 2006 8:13 pm
" />dokladnie, wachacz moze sie poruszac do przodu i tylu na hinge pinach, wedlug mnie to jest nie do pomyslenia, chyba ze w zestawie bylyby teflonowe podkladki obnizajace tarcie, ale ich nie ma.



Michał Zieliński - Pon Maj 08, 2006 2:09 pm
" />Z tego co się orjentuje śa tylko plastikowe wkładki. Taki luz jednak umożliwia dodatkowe ustawienia charakterystyki zawieszenia jeśli się nie myle choć nigdy tego nie zmieniałem



Maciej Pożycki - Pią Maj 12, 2006 7:20 pm
" />GS CL-1, zdecydowanie polecam.



Mirek Michalski - Pią Maj 12, 2006 9:50 pm
" />
">Ja bym wybrał X1 ale wersje FT ma ponoć być dostępna już w maju.

Potwierdzam:

Jammin X1 CR Factory Team
Hyper 8 PRO

Już na stanie, czekamy na zdjęcia i opisy, ale można się zapisywać
Serdecznie zapraszam

Pozdr
Mirek

ofna.pl TEAM



Marcin Bassara - Sob Maj 13, 2006 8:14 am
" />"Już na stanie, czekamy na zdjęcia i opisy, ale można się zapisywać
Serdecznie zapraszam"
Jaka cena??



Marek Byrczak - Wto Maj 16, 2006 2:29 pm
" />Będąc na zawodach w Schwedt nad Odrą (Niemcy) widziałem Hypera 8 z silnikiem OS-a w akcji i muszę powiedzieć, że zrobił na mnie ogromne wrażenie.
Poniżej zdjęcia
http://img141.imageshack.us/my.php?imag ... 8020tz.jpg
http://img137.imageshack.us/my.php?imag ... 8038un.jpg
http://img141.imageshack.us/my.php?imag ... 8588ud.jpg
http://img137.imageshack.us/my.php?imag ... 8592fe.jpg
http://img101.imageshack.us/my.php?imag ... 8626fs.jpg



Adam Jaszczurowski - Wto Maj 16, 2006 2:47 pm
" />mam kilka zdjec z Lanskroun, tam bylo kolo 4-5 Hyper 8, miedzy innymi z silnikiem JP, calkiem fajnie jezdzi.



Wojtek Brudnik - Pon Maj 22, 2006 8:46 am
" />Ja mam Hyper 8 i jest całkiem poprawny - bardzo dobrze się spisywał na EMP w Nowym Targu. Chłopcy z Ofny/HoBao chyba ciężko pracowali, bo model faktycznie duuużo lepiej się prowadzi od poprzednika, a możliwości ustawień i regulacji znacznie( niestety) porzekraczają moje pojęcie na ten temat.
Pozdrawiam,
W



Artur Dzierzęcki - Pon Maj 22, 2006 1:24 pm
" />Wojtku, wydaje mi sie ze Hyper 8 nie ma związku z Ofną, poprawcie mnie jeżeli się myle. Ofna sprzedaje tej klasy model innego producenta - Hong-Noor o nazwie Jammin.



Wojtek Brudnik - Pon Maj 22, 2006 1:33 pm
" />Niestety, nie masz racji - ofna sprzedaje równolegle dwa modele Jammina i Hypera.
Zerknij na : http://www.ofna.com/hyper8pro.html
Prawdą jest natomiast że Jammina produkuje Hong Nor, a Hypera HoBao. Choć do końca to pewnie nikt nie wie czy to nie jest jedna fabryka, która do południa robi HN, po południu HB a wieczorem GSa czy Kyosho.
Wszyscy tak robią, tylko mało kto się do tego przyznaje....
Pozdr,
W



Michał Bugajski - Pon Maj 22, 2006 1:33 pm
" />
">Wojtku, wydaje mi sie ze Hyper 8 nie ma związku z Ofną, poprawcie mnie jeżeli się myle. Ofna sprzedaje tej klasy model innego producenta - Hong-Noor o nazwie Jammin.

hong-noor, ho-bao, ofna i jamara to mozna powiedziec ze to ta sama firma, sprzedaje te same modele jedynie pod swoja nazwa. Czyli np Ofna hyper 7, ho-bao hyper 7 itd..



Artur Dzierzęcki - Pon Maj 22, 2006 1:56 pm
" />Hobao i Hong Noor to są zupelnie inne firmy.



Michał Bugajski - Pon Maj 22, 2006 2:10 pm
" />
">Hobao i Hong Noor to są zupelnie inne firmy.

jezeli tak to sorki za błąd...



Adam Jaszczurowski - Pon Maj 22, 2006 4:27 pm
" />tak, hong nor i ho bao to rozne firmy, ofna je przepakowuje i nazywa OFNA , a co najlepsze na swiecie sa kierowcy sponsorowani OFNY i Honr Nor - i dzialaja niezaleznie!!



Mateusz Jura - Pią Cze 16, 2006 8:37 pm
" />I po długich rozmyslaniach wybór padł na gs cl-1. Teraz tylko silnik (jakies rb jednak nie bedzie to WS7 lecz cos tańszego) starterbox i inne *****ólki i na zawody:)

Ps. apropo starterboxa- jakiego TANIEGO polecacie? Gdzies widzialem lrp za 240 - bedzie dobry (pisze ze do 1:8).
Pozdrawiam i do zobaczenia na jakies zawodach:D



Maciej Pożycki - Nie Cze 18, 2006 10:27 am
" />polecam RB CE ECO jest to silnik przeznaczony zarowno do off i on -roadu, swietnie spisuje sie na polskich torach a dodatkowo jest bardzo tani i nie odstaje od ws7 , os v-spec'ow itd. minusem jest mla glowica przez co silnik ma gorsze chodzenie i lapie wieksze temperatury, ale pomimo tego ppracuje bardzo stabilnie, nie traci kompresji.



Mateusz Jura - Nie Cze 18, 2006 8:53 pm
" />Chyba właśnie go wybiore (jest tanszy niz ws7 itp) jednak czy jego osiągi są dużo gorsze? Jak z trwałościa?



Marcin Kierkus - Nie Cze 18, 2006 9:28 pm
" />A może mój silnik ci podpasuje?? Hyper .21 8 port racer + drugi prawie cały na części:)



HPI Polska - Pon Cze 19, 2006 7:55 am
" />
">Chyba właśnie go wybiore (jest tanszy niz ws7 itp) jednak czy jego osiągi są dużo gorsze? Jak z trwałościa?
Zerknij jeszcze tu



Michał Zieliński - Pon Cze 19, 2006 11:04 am
" />Idealny silnik na zawody to RB s7 ma wystarczająca moc nikt mu raczej na polskich torach nie ucieknie, zresztą mistrz polski 2005 na nim jeżdził. A cenowo jest tańszy od ws7, chociaż jak ma się pieniądze to c6



Mateusz Jura - Pon Cze 19, 2006 1:49 pm
" />Wiec tak - a co mi powiecie o eco? Na s7 i inne nie mam kasy niestety:(
Co do tego lrp- nikt sie o nim nie wypowiadal a nie bardzo chce kupywac w ciemno.



Maciej Pożycki - Pon Cze 19, 2006 2:43 pm
" />Ja jedzdze na eco i s7 mi nie odjezdza, fakt ze pewnie na rownym prostym asfalcie bylo by widac roznice, ale na polskie tory ECO w zupelnosci Ci wytarczy. Mozesz spokojnie kupic ten silniczek.



Michał Bugajski - Pon Cze 19, 2006 2:51 pm
" />
">Wiec tak - a co mi powiecie o eco? Na s7 i inne nie mam kasy niestety:(
Co do tego lrp- nikt sie o nim nie wypowiadal a nie bardzo chce kupywac w ciemno.


o LRP .21R Spec 2 TEAM niedługo się wypowiem

p.s
RST czemu jeszcze nie masz statusu zawodnika, wkońcu jakby nie bylo zaliczyłeś już min. imprez aby przejść stopień wyżej na forum



Artur Dzierzęcki - Pon Cze 19, 2006 3:22 pm
" />LRP są to silniki Picco



Wojtek Brudnik - Wto Cze 20, 2006 12:47 pm
" />O LRP .21 sie nie wypowiem, ale bugi za chwile coś będzie mial do powiedzenia.
LRP . 28 którego mam jest całkiem poprawny, nic sie nie dzieje ( na trzy imprezy raz mu się zdarzyło zgasnąć i to z mojej winy) a cena - atrakcyjna.
Pomyśl, bo RB są dość kapryśne jeśli chodzi o regulacje. Trzeba miec trochę doświadczenia. Sam bagusem jeżdże na OS-ie, ale to niestety drogi silnik. Jest za to baaaardzo odporny na głupotę właściciela i doskonale trzyma regulacje ( 3 imprezy, za każdym razem w finale, nigdy nie zgasł).
W



Artur Dzierzęcki - Wto Cze 20, 2006 12:55 pm
" />
">O LRP .21 sie nie wypowiem, ale bugi za chwile coś będzie mial do powiedzenia.
LRP . 28 którego mam jest całkiem poprawny, nic sie nie dzieje ( na trzy imprezy raz mu się zdarzyło zgasnąć i to z mojej winy) a cena - atrakcyjna.
Pomyśl, bo RB są dość kapryśne jeśli chodzi o regulacje. Trzeba miec trochę doświadczenia. Sam bagusem jeżdże na OS-ie, ale to niestety drogi silnik. Jest za to baaaardzo odporny na głupotę właściciela i doskonale trzyma regulacje ( 3 imprezy, za każdym razem w finale, nigdy nie zgasł).
W


Co do silników RB mam odmienne zdanie ale to szczegól.



Arkadiusz Gajzler - Wto Cze 20, 2006 2:05 pm
" />nie kupujcie Picco, ani nic PiccoPodobnego, nie bede pisał za wiele. Powiem krótko.
duża moc = wysoka zawodnośc
Przesiadam sie wlasnie na RB, narazie nie mam zdania o tej marce, mam nadzieje ze wybór bedzie celujący, jesli RB nie pomoze rezygnuje z off-roadu.



Wiesław Groszkowski - Wto Cze 20, 2006 7:32 pm
" />Jezeli moge dodac swoje dwa grosze od samego poczatku jezdzlismy na silnikach RB raz tylko zmienilismy marke i w Zgierzu efekt było widac kicha .Ale wybor nalezy oczywiscie do zawodnika czym bedzie smigał
RB nigdy nas nie zawiódł Odpukałem w niemalowane ....Inne marki tez napewno sa dobre .W on-road jezdzlismy silnikami Picco i były niesamowite .



Sławek Siw. - Wto Cze 20, 2006 8:55 pm
" />
">Jezeli moge dodac swoje dwa grosze od samego poczatku jezdzlismy na silnikach RB raz tylko zmienilismy marke i w Zgierzu efekt było widac kicha .

Wiesiu, a mógłbyś uchylic rabka tajemnicy, na czym pomykaliscie w Zgierzu? mam nadzieję ze to nie był Ninja...



Paweł Lipinski - Śro Cze 21, 2006 4:02 pm
" />To był Max
Panowie czytając Wasze posty dochodze do wniosku ze w off-road tylko Rb . Jestem zupełnie odmiennego zdania .Wygrywa kierowca dysponujacy dobrymi umiejetnosciami a nie mocnym silnikiem który czasem moze nawet zaszkodzic .Nie wiem Wiesiu jaki mieliscie problem z nim ale chyba prawie nowy silnik nie mogł sam z siebie zawinic . Ja mam Novarossi po 2,5 litra (to to samo co Max) i ze zgasł w półfinale to wyłącznie moja wina a nie slinika po prostu go przegrzałem bo nie wyregulowałem przed jazdą.
Pozdrawiam



Arkadiusz Gajzler - Śro Cze 21, 2006 5:19 pm
" />
">To był Max
Panowie czytając Wasze posty dochodze do wniosku ze w off-road tylko Rb . Jestem zupełnie odmiennego zdania .Wygrywa kierowca dysponujacy dobrymi umiejetnosciami a nie mocnym silnikiem który czasem moze nawet zaszkodzic .Nie wiem Wiesiu jaki mieliscie problem z nim ale chyba prawie nowy silnik nie mogł sam z siebie zawinic . Ja mam Novarossi po 2,5 litra (to to samo co Max) i ze zgasł w półfinale to wyłącznie moja wina a nie slinika po prostu go przegrzałem bo nie wyregulowałem przed jazdą.
Pozdrawiam


Paweł.... jak byś na 6 imprez tylko na jednej dojechał spokojnie do końca w finale, to byś inaczej "gadał" Chodzi mi tylko o finały, w eliminacjach do silników na których sie scigam nie mam nic.



Wojciech Forysiak - Śro Cze 21, 2006 5:44 pm
" />Arku a może był to problem z regulacją ?
Jeżdże na picco od początku sezonu (podobnie robert lubina) i obaj jesteśmy zadowoleni. Picco ma jedyną wade, że lubi się rozregulowywać i przed każdą imprezą trzeba na to zwrócić uwagę, poza tym same plusy, ogromna moc i niezawodność, tylko raz go przegrzałem bo mi się głowica odkręciła i osiągnoł ok 250C i wciąż jeździ jak nowy.

Pozdrawiam



Paweł Lipinski - Śro Cze 21, 2006 6:16 pm
" />Arek miałem przez ostatni rok taka samą sytuacje jak Ty (na 8 imprez jedna przejezdziłem bez problemów z silnikiem ) dlatego
postanowiłem wrócic do Novarossi bo nigdy ten silnik mnie nie zawiódł .
Oczywisci to jest produkcja taśmowa wiec zawsze moga miec słabsze elementy (np łożysko główne itd). Ale jesli chodzi o metalurgie Novarossi jest nie do pobicia .Gdzieś czytałem taki artykuł jak znajde wrzuce na forum poza tym Rb to tez jest Novarossi (jak sie myle to niech ktos mnie poprawi bo żyje w błedzie )
Jeszcze jedno wysoka moc zawsze rowna sie wysokiej zawodnosci nic z niczego sie nie bierze to tak jakbys od silnika F1 żądał aby wytrzymał 100 tys kilometrów (swojego czasu jeżdziłem w KJS-ach i silnik w maluchu wytrzymywał góra 10 tys km) i to samo jest z naszymi silnikami przy takim wyżyłowaniu małe błedy powoduja wielkie straty
Żeby tak naprawde dobrze rozgrzac motor i móc go dobrze ustawic trzeba przynajmniej 10-15 minut pojezdzic w typowo "wyscigowym stylu" na torze za odprowadzanie ciepła nie tylko odpowiada radiator ale również blok, gaznik,słupki mocujące a nawet cała płyta dolna .
Areczku masz starszliwego pecha ale mam nadzieje ze jednak wsztrzymasz sie jeszcze z decyzja do końca sezonu .

Pozdrawiam



Sławek Siw. - Śro Cze 21, 2006 6:27 pm
" />Rok temu ogladałem filmik z netu- 20 min, jak sie produkuje Nova Rossi
- robi wrażenie- z reszta, to jest marka.



Arkadiusz Gajzler - Śro Cze 21, 2006 7:09 pm
" />do Wojtka-
sądze ze to nie regulacja, zawsze reguluje model na początku dnia jazd, nigdy nie osiągnął wiecej niz 120 C, moze i są to dobre silniki , marka znana i szanowana, zaufałem jej na początku tego sezonu kupując P7R (najwyższa półka dla buggy od Picco) na trzy imprezy w tym sezonie - dwie spalone, w finałach ciągle ten sam problem.
Koniec gdybań, jesli chodzi o mnie - koniec Picco , bynajmniej w tym sezonie.
Jesli ten sam problem bedzie sie pojawiał jezdząc na RB - to znaczy ze ja sie do tego nie nadaje i pozjadałem wszystkie rozumy.

do Pawła-
oczywiście - Novarossi to firma poważna i szanowana, napewno robią topowe motory, temat nie podlega dyskusji ........ ale ja dalej sądze ze Picco "upchało" za dużo mocy w P7R i ten silnik popsuł mi dwię fajne imprezy.

Ja naprawde umię przegrywać , wierzcie mi ..... lecz ile można ! i nie w ten sposób

a może zbyt małe doświadczenie ?



Wiesław Groszkowski - Śro Cze 21, 2006 7:11 pm
" />
">To był Max
Panowie czytając Wasze posty dochodze do wniosku ze w off-road tylko Rb . Jestem zupełnie odmiennego zdania .Wygrywa kierowca dysponujacy dobrymi umiejetnosciami a nie mocnym silnikiem który czasem moze nawet zaszkodzic .Nie wiem Wiesiu jaki mieliscie problem z nim ale chyba prawie nowy silnik nie mogł sam z siebie zawinic . Ja mam Novarossi po 2,5 litra (to to samo co Max) i ze zgasł w półfinale to wyłącznie moja wina a nie slinika po prostu go przegrzałem bo nie wyregulowałem przed jazdą.
Pozdrawiam


Padł korbowod



Wiesław Groszkowski - Śro Cze 21, 2006 7:52 pm
" />Paweł ja nie podaje nazwy silnika ktory wysiadł poniewaz bład moze tkwic w złym uzytkowaniu .Tak wogole mamy ostatnio pecha mysle ,ze to sie zmieni .



Michał Bugajski - Sob Cze 24, 2006 10:29 am
" />
">
o LRP .21R Spec 2 TEAM niedługo się wypowiem



jak obieacłem tak pisze

Silnik po "wstepnym" dotarciu, poszlo ok 0.7L, odpala bez najmniejszego klopotu. Jezdzi narazie na ok.80C, czuc ze ma mocy dosc duzo (i raczej moment jest bardziej w górze niż na dole), ale jeszcze nie moge tego dokaldnie okreslic bo jest zbyt przelany,mysle ze po Rzeszowie napisze nieco wiecej.



Michał Zieliński - Wto Cze 27, 2006 11:37 am
" />a mam pytanie czy ktos uzywal sılnıkow nosram



Arkadiusz Gajzler - Wto Cze 27, 2006 5:23 pm
" />
">a mam pytanie czy ktos uzywal sılnıkow nosram
a nie wiesz czym sie różni Nosram od LRP ?



Erik Turlejski - Wto Cze 27, 2006 5:48 pm
" />
">a mam pytanie czy ktos uzywal sılnıkow nosram
a nie wiesz czym sie różni Nosram od LRP ?

Kolorem



Michał Zieliński - Wto Cze 27, 2006 6:18 pm
" />To jka wytlumaczyc te ceny, jakı jest odpowıednık lrp tego motoru nosram http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... s_id=15738

http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... s_id=19301



Erik Turlejski - Wto Cze 27, 2006 6:23 pm
" />też się zastanawam jak na rojnie jeden regiel kosztuje 150 a nosrtam 170-180 [/list]



Arkadiusz Gajzler - Wto Cze 27, 2006 8:50 pm
" />to nie sa blizniacze motory, widac to odrazu, jeden jest trzy portowy drugi siedmio



Mateusz Jura - Śro Cze 28, 2006 10:24 pm
" />Wiec moj wybór padl na gs cl-1. Model jest juz u mnie , wszystko wyglada OK i mam nadzieje że bedzie sie dobrze sprawowal. Wrazenia z jazdy opisze gdy zamontuje i dotre silnik.
Pozdrawiam;)



Adam Fic - Pią Maj 11, 2007 9:37 pm
" />Witam,pozwalam sobie odświeżyć temat,
Minelo duzo czasu,sprzedalem ofne,kupuje teraz cos pod zawody
buggy,mam na oku 2 typy:
Xray XB8
Inferno 777 SP2
..........................
prosze o rade w w trydnym wyborze

ps:malo sie mówi o inferno 777,dlaczego tak jest?
w Calej Europie i na swiecie jest dobrze znane a u nas jest raptem parenascie tematów o tym modelu z przed lat.

pozdrawiam



Maciej Pożycki - Sob Maj 12, 2007 7:03 am
" />rozwaz rowniez hypera 8 oraz jamina x1-cr ft.



Michał Zieliński - Sob Maj 12, 2007 9:38 am
" />Do stawki dorzuć jeszcze Losi 8ight i mugena MBX5R. Ostatnio czytałem bardzo ciekawy artykuł:
http://www.rc-car.com/ME2/dirmod.asp?si ... 09BC6D9AD??
Warto przemyśleć zakup. ja osobiście obstawiam za xray i jammin ze względu na jakość. O mugenie nie mówię bo nie ma go w Polsce
Powered by WordPress, ©