ďťż
jeden z pierwszych w Polsce model SC8 wrazenia, opinie
bartosz1992 - Czw Maj 06, 2010 7:45 pm " />Witam wszystkich. Dzisiaj przyszla do mnie paczka z USA. Na pierwszy rzut OGROMNE opakowanie. Waga paczki na poczcie to 12kg. Pojechalem do domu. Pierwsze co to zaczałem rozpakowywać i pierwsze wrazenie niesamowite. Dla takich chwil sie zyje Mialem juz w swoim zyciu kilka modeli i naprawde ten zrobił najwieksze wrazenie vizualne. Pod karoseria znajduje sie klatka ( plastikowa ) zabezpieczajaca dostawanie sie calego syfu i pewnie zapewnia jakies bezpieczenstwo. Na koncu tej klatki znajduja sie niespotykane w modelach gumowe chlapacze, ktore naprawde robia wrazenie. Jesli chodzi o wykonanie uwazam za bardzo dobre. Sroby w wiekszosci są na imbusa i naprawde kazda dobrze dokrecona. Cale podwozie i wyposazenie tego podwozia jest identyczne jak w RC8 tragusie. Silnik o pojemnosci 4.6 zobaczymy jak sie sprawuje juz nie dlugo. Jesli chodzi o koła sa szerokości takich jak w buggy, bieznik wyglada bardzo realistycznie ale pewnie na wyscigi bedzie trzeba koła zmienic na np badlandy o wiekszym biezniku. Jesli chodzi o zawieszenie to jest bardzo miekkie ale jednoczesnie ciezko jest model dobic do ziemi. Amortyzatory nie są gwintowane , jak dla mnie plus bo czesto gwint jest brudny, w blocie itd i ciezko jest krecic tą nakretką a tak to wkladam ''podkladke'' i nie ma problemu. Wydaje mi sie że swietne jest rozwiazanie z grzałką bo jest poprowadzony od silnika kabel do tylnej wierzyczki i tam jest umiejscowiona swieca. Ułatwia to odpalanie poniewaz nie trzeba sciagać nawet karoseri ani klatki. Model odpalany jest przez roto dodane do zestawu RTR. Aparatura dodana do standardowego modelu wyglada na pozadna z wyswietlaczem LCD. Na dzień dzisiajszy same plusy. Z wyglądu zaje**ty, realistyczny wyglad , pieknie wykonana karoseria - cud, miod, malina ! Jesli chodzi o wykonanie, nie narzekam , czesci sa dobrze zlozone i dokrecone. Jest duzo plastiku ale mysle ze to raczej nie bedzie problem . Na chwile obecną nie załuje zakupu. Z tygodnia na tydzien bede dodawał swoje spostrzezenia i opinie z jazdy. Zrobiłem pare zdjęc modelowi, które znajdują sie na stronie :http://picasaweb.google.com/bartoszwasiak1992/SC8?pli=1&gsessionid=VyL0u3MtkmeggA-VDGTCPQ# S-C-H-A-B - Pią Maj 07, 2010 5:22 am " />nie czepiajcie sie. prawda jest to ze to nowosc i za duzo osob sie nie chwali ze go ma. bartek: fajny modelik.. choć ja wole typowe bagusy tragusy a nie jakies reealy bartosz1992 - Pią Maj 07, 2010 6:10 am " />Sformulowanie podane w temacie nie jest paparte zadnymi badaniami. ''JEDEN Z PIERWSZYCH'' nie oznacza, ze jestem pierwszym wlascicielem w Polsce tego modelu, jestem jedna z wielu ktora jako pierwsza kupila ten model ! Wiem, ze jeszcze jedna osoba ma SC8 ale o wiekszej ilosci osob nie slyszalem i nic nie wiem co oczywiscnie nie oznacza,ze ich nie ma. Natomiast jesli Cie Svamp uraziłem tym tytułem to najmocniej przepraszam... Ten model od truggy rozni sie karoseria, to ze ma klatke i koła od buggy...wiec tutaj raczej dokonano zmian wizualnych a nie technicznych ale wlasnie o to mi chodzilo - realny wyglad i lepsze niz w monsterach wlasciwosci jezdne. Marcin Jasiński - Pią Maj 07, 2010 7:50 am " />U nas na śląsku kolega ma taki model od zeszłego roku, wygląd i wytrzymałość tego modelu na wysokim poziomie. Jeden z filmów na naszym torze w ubiegłym roku http://www.youtube.com/watch?v=lPUh4iZ85vQ , na seryjnych oponkach co prawda model pływa na torze i jest nadsterowny ale dobry kierowca szybko go wyczuje bo seryjne zawieszenie jest bdb zestrojone. Tomasz Świątecki - Pią Maj 07, 2010 9:32 pm " />Również miałem okazję widzieć ten model w akcji na żywo. Jazda nim jest bardzo widowiskowa, model po koziołkach często wstaje na koła sam - widocznie tak sprytnie ktoś wyprofilował tą karoserię. Co do wytrzymałości widziałem że zaliczał dużo upadków i nic się nie działo. Jedno co mi się rzuciło w oczy to latająca dupka strasznie mu zarzuca tył na zakrętach, chyba zmienic trzeba opony jeśli ma jechać na zawodach. Ale do jazdy na spotkaniach i dla przyjemności super sprawa bartosz1992 - Wto Cze 08, 2010 5:03 am " />WItam ponownie. Docieranie, pierwsza jazda oraz pierwsze zawody zaliczone ! Jeśli chodzi o jazde to naprawde nie narzekam. Model ma dużo mocy , jest dość zwrotny i duże hopy mu nie straszne. Było już wiele ''nie dolotów'' i jakoś jeszcze jeździ, więc uważam, że jest zrobiony naprawde bardzo pożadnie i z niezłych materiałów. Jego głównym minusem, który odkryłem na początku jest to problem z mierzeniem temperatury , ponieważ karoseria na tą czynność nie pozwala...bedzie trzeba wyciąć troche tej pięknej karoserii...Następnym minuem jest ten kabel, który prowadzi do gświecy. W SC8 od świecy w silniku jest poprowadzony kabel do tyłu modelu aby można bylo bez zdejmowania karoserii odpalic model...mnie osoboście gdzieś już ten kabel przerywa. Na standardowych oponach nie ma co sie pchać na zawody off-road. Ten bieżnik, ktory tam jest to jest porażka na piaszczyste tory, ale problem ten można szybko rozwiązać , kupując poprostu koła od bagusa. Na zawodach miałem bardzo przykrą sytuacje ponieważ podczas ostatniego biegu model zaczął zwalniać , a po chwili gasł , serwisanci mi go odrazu odpalali a model po chwili gasł mimo tego że dosłownie minute wcześniej było wszystko dobrze ! Problem był taki , że ktoś gdy model stał na stoliku serwisowym , podczas mojej nieobecności ręką ścisnął filtr powietrza a raczej jego gąbki i zrobiła sie mała szparka miedzy gąbką a obudową filtra.Podczas biegu poprostu silnik wciągnął calÄŤ syń jaki tam byl i silnik po 5 min jazdy i przepalonych 2litrach stracił kompresje ! Szukam zestawu naprawczego do tego silnika i bedziemy smigać dalej ale ta syt naprawde była przykra... Ogólnie uważam że kupienie Asso SC8 było bardzo dobrym wyborem i nie żaluje ani złotówki wydanej na niego ! robson99 - Śro Cze 16, 2010 1:27 pm " />Mam ten model od ok 9 miesięcy i powiem ze nie jestem zachwycony materiałami z których jest wykonany. Głownie chodzi mi o aluminiowe podwozie i wierze, są beznadziejnie miękkie. Z podwoziem nie ma problemu, można dostać wzmocnione z tragusa. Dal wierz nie ma alternatywy, miałem Integy ale nie wytrzymały nawet jednej jazdy, są chyba nawet gorsze od standardowych. Skończyło się na własnoręcznym wykonaniu wierz z 3mm kwasówki. Przytłacza tez ilość plastiku. To co w tragusie rc8t czy bagusie rc8 mamy w alu tu mamy w plastiku. Dodatkowo z rzeczy które moim zdaniem na wejściu są do wymiany to amortyzatory, obecnie jeżdżę na 13mm z jammina, bo standardowe odmówiły posłuszeństwa po kilku skokach. Odchodząc od samego modelu i jego wykonania tuning jest bardzo drogi, standardowe części są dość tanie, ale te sygnowane napisem Factory Team ... szkoda pisać. Ogólnie jestem zadowolony, ale bez pewnych nakładów finansowych zaraz po zakupie model nie nadaje się do ostrzejszej jazdy. Początkującemu na pewno bym go nie polecił. razorjack - Czw Lip 15, 2010 9:53 am " />jazda nim faktycznie wygląda bardzo efektownie (zapewne duża masa, małe koła itp. czynią swoje) oczywiście gdyby była taka klasa i wszyscy zawodnicy takimi by startowali, nie byłoby problemu że 'za bardzo zarzuca tyłem na zawody' |