ďťż
kilka pytań
maleństwo - Pon Kwi 23, 2007 6:55 pm " />Hej! mam kilka pytań. Co może dolegać mojemu mt2?? ciezko jest go wyregulowac, a jak juz go ustabilizuje i chodzi jak złoto to po chwili go muli i jak dodam gazu to sie dusi. zminiam mu lekko ustawienia gaznika pochodzi przez chwile dobrze a za moment to samo. Często jeszcze sam sobie dodaje i odejmuje obroty chociaz nie naciskam gazu, a gdy dodam to z nich nie spada. Czy to moze byc wina gaźnika?? czy cos innego?? Gdzie mogę znaleść zestaw naprawczy do silnika od mt2 18ss?? i ile mógłby kosztować?? Będzie możę w zapasie bo chyba kompresja spada :/ I jeszcze jedno. czy ten silnik jest dobry (firma i jakość) i mógłbym go załozyc do mt2?? http://www.shaft.pl/product_info.php?cP ... ucts_id=10 Pozdrawiam! Karol Janiak - Pon Kwi 23, 2007 7:20 pm " />Możesz miec zabrudzony gaźnik, ten silnik "zjada" uszczeliki- mój kolega go miał i mu znmiszczyły sie uszczeli i kompresja znikneł, było tak samo. Jak wymienisz uszelki to powinno być git( gwarancji nie daje na to ). Co do tego silnika. Shaft- mówią że jest dobry, sam mam ich silnik, ale dopiero będe docierał. Co do konkretnego który podałeś: a) kiedyś było o wstawianiu większych motorów- bez przerubek nie wejdzie b) dyfry nie wytrzymają c) to nie jest model na silniki 3.5 d) nie zmieści się kolanko od wydechu z "tylnym" wyjściem. Ciężko tam wepchnąć kolanko do silnika od Revo (.18), a co dopiero z kolankiem do .21. Ja tam sobie do swojego przerobionego na rwd kupiłem .15 i jak dla mnie to wystarczy, bo miałem silnik RB .12 i było cool. Pozdrawiam maleństwo - Pon Kwi 23, 2007 7:23 pm " />Gaźnik rozkręciłem i jest czysty. A o zestawie naprawczym do silnika coś wiesz?? Pozdro Karol Janiak - Pon Kwi 23, 2007 7:24 pm " />Zestaw tłok tuleja, ale nie tu jest problem chyba.. Ile wypalił ten motor? maleństwo - Pon Kwi 23, 2007 7:27 pm " />Wypalił jakieś 5L. Wiem ze to nie jest duzo ale mam inny model który wypalił ok. 2L i ma chyba 2x większą kompresje. I wiem ze to nie tu tkwi problem, tylko tak z ciekawości się zapytałem Przemek Borucki - Wto Kwi 24, 2007 6:41 am " />sie mi moim skromnym zdaniem wydaje ze silnik .21 nie wejdzie do mt2 ? raczej ten : http://www.shaft.pl/product_info.php?cP ... ucts_id=13 przeciez to chyba smalblock ?! maleństwo - Wto Kwi 24, 2007 1:58 pm " />No możliwe. A jaką wogóle ma moc silnik w mt2?? Bo pojemność chyba 2.7ccm tak słyszałem maleństwo - Wto Kwi 24, 2007 5:15 pm " />Próbowałem dziś nim pojeździć ale działo się to samo co opisałem wcześniej. Dodam jeszcze że okropnie się grzeje. Zaraz po przejechaniu kilkunastu metrów był okropnie gorący i katastroficznie go muliło jakby miał stanowczo za bużo paliwa a ma dobrze :/ Proszę doradźcie mi coś co by mogło pomóc. Pozdrawiam! Przemek Borucki - Wto Kwi 24, 2007 5:25 pm " />jak sie grzeje i dusi sie to daj mu wiecej paliwa.. byc moze to przez to.. a jak nie da nic to moze byc tez to wina paliwa, za malo procentowe maleństwo - Wto Kwi 24, 2007 5:33 pm " />Paliwo jest dobre bo kupiłem ten model uzywany i koles jezdził na TORNADO 16% tak jak ja. maleństwo - Czw Kwi 26, 2007 5:40 pm " />Mam jeszcze jedno pytanie ale nie w związku z mt2 tylko CS-4 . Czy silnik 1.6 albo 1.1KM rozwali dyfry i wogóle?? Czy mogłby wytrzymać?? Pozdrawiam! maleństwo - Wto Maj 01, 2007 7:34 am " />Proszę was doradżcie mi coś wkońcu z mt2. próbując nim jeździć w sobotę zauwazyłem ze jak się zagzeje to sie muli, a zagrzewa sie momentalnie. Zaraz po odpaleniu jeździ jak złoto, a potem lipa. I wydaje mi sie ze ma trochę lipną kompresję. Czy jakbym wymienił mu tuleje i tłok potem dobrze dotarł to chodiłby jak nowy?? Proszę napiszcie coś! Pozdrawiam! Przemek Borucki - Wto Maj 01, 2007 4:49 pm " />daj mu wiecej paliwa jak sie grzeje a jak nie pomoze wez od kogos paliwo 25% powinno pomoc jesli nie pomoze to sprawdz czy gdzies lewego powietrza nie dostaje, jesli nie to mozesz wymienic silnik na inny maleństwo - Wto Maj 01, 2007 6:33 pm " />Dzieki za poradę. Mam jeszcze pytanie czy silnik 2.5ccm 1.1KM wejdzie do CARSONA CS-4?? Czy wytrzyma?? Pozdrawiam! maleństwo - Czw Maj 03, 2007 11:11 am " />Czy taki silnik pasowałby?? I jaki olej byłby najleprzy do amortyzatorów w mt2 z niebieskimi spreżynami?? Pozdrawiam! Przemek Borucki - Czw Maj 03, 2007 11:19 am " />jesli nikt nie odpowiada to prawdopodobnie nikt niewiem wiec nie oczekuj odpowiedzi.. Andrzej Trzeciak - Czw Maj 03, 2007 5:48 pm " /> ">Dzieki za poradę. Mam jeszcze pytanie czy silnik 2.5ccm 1.1KM wejdzie do CARSONA CS-4?? Czy wytrzyma?? Pozdrawiam! ja mialem w cs4-b zwykly silnik 0,66km i naprawde model mial kopa. Watpie zeby 1,5km wytrzymal. Po co ci taki silnik w malym autku? milosz08 - Nie Maj 20, 2007 1:45 pm " />Mam problem, chyba " zepsułem " silnik 18ss z MT2. Odpaliłem maszyne ale z przepustnicy zleciał mi drążek regulacji gazu (na początku o tym niewieziałem). Niewiedziałem oco chodzi myślałem że zadużo gazu na aparaturze, na nadajniku dałem chamulec i tosamo , wreszcie zatkałem tłumik. A teraz chamulec do d... ale najgorsze jest to iż dzisiaj (po wczorajszej przygodzie) ledwo odpaliłem fure... przejechałem 10m i silnik zgasł, myślałem że nie zaciągnoł paliwa , ale głowica była daka goronca że domyśliłem się że zakatowałem silnik . MAM PYTANIE CZY SĄ ZESTAWY NAPRAWCZE DO SILNIKA 18SS ? milosz08 - Nie Maj 20, 2007 1:46 pm " />Mam problem, chyba " zepsułem " silnik 18ss z MT2. Odpaliłem maszyne ale z przepustnicy zleciał mi drążek regulacji gazu (na początku o tym niewieziałem). Niewiedziałem oco chodzi myślałem że zadużo gazu na aparaturze, na nadajniku dałem chamulec i tosamo , wreszcie zatkałem tłumik. A teraz chamulec do d... ale najgorsze jest to iż dzisiaj (po wczorajszej przygodzie) ledwo odpaliłem fure... przejechałem 10m i silnik zgasł, myślałem że nie zaciągnoł paliwa , ale głowica była daka goronca że domyśliłem się że zakatowałem silnik . MAM PYTANIE CZY SĄ ZESTAWY NAPRAWCZE DO SILNIKA 18SS ? I JEŚLI TAK, TO W JAKICH SĄ CENACH ? |