ďťż
kilka pytań




maleństwo - Pon Kwi 23, 2007 6:55 pm
" />Hej!
mam kilka pytań. Co może dolegać mojemu mt2?? ciezko jest go wyregulowac, a jak juz go ustabilizuje i chodzi jak złoto to po chwili go muli i jak dodam gazu to sie dusi. zminiam mu lekko ustawienia gaznika pochodzi przez chwile dobrze a za moment to samo. Często jeszcze sam sobie dodaje i odejmuje obroty chociaz nie naciskam gazu, a gdy dodam to z nich nie spada. Czy to moze byc wina gaźnika?? czy cos innego??

Gdzie mogę znaleść zestaw naprawczy do silnika od mt2 18ss?? i ile mógłby kosztować?? Będzie możę w zapasie bo chyba kompresja spada :/

I jeszcze jedno. czy ten silnik jest dobry (firma i jakość) i mógłbym go załozyc do mt2??
http://www.shaft.pl/product_info.php?cP ... ucts_id=10

Pozdrawiam!




Karol Janiak - Pon Kwi 23, 2007 7:20 pm
" />Możesz miec zabrudzony gaźnik, ten silnik "zjada" uszczeliki- mój kolega go miał i mu znmiszczyły sie uszczeli i kompresja znikneł, było tak samo. Jak wymienisz uszelki to powinno być git( gwarancji nie daje na to ). Co do tego silnika. Shaft- mówią że jest dobry, sam mam ich silnik, ale dopiero będe docierał. Co do konkretnego który podałeś:
a) kiedyś było o wstawianiu większych motorów- bez przerubek nie wejdzie
b) dyfry nie wytrzymają
c) to nie jest model na silniki 3.5
d) nie zmieści się kolanko od wydechu z "tylnym" wyjściem. Ciężko tam wepchnąć kolanko do silnika od Revo (.18), a co dopiero z kolankiem do .21.
Ja tam sobie do swojego przerobionego na rwd kupiłem .15 i jak dla mnie to wystarczy, bo miałem silnik RB .12 i było cool.

Pozdrawiam



maleństwo - Pon Kwi 23, 2007 7:23 pm
" />Gaźnik rozkręciłem i jest czysty. A o zestawie naprawczym do silnika coś wiesz??
Pozdro



Karol Janiak - Pon Kwi 23, 2007 7:24 pm
" />Zestaw tłok tuleja, ale nie tu jest problem chyba.. Ile wypalił ten motor?




maleństwo - Pon Kwi 23, 2007 7:27 pm
" />Wypalił jakieś 5L. Wiem ze to nie jest duzo ale mam inny model który wypalił ok. 2L i ma chyba 2x większą kompresje. I wiem ze to nie tu tkwi problem, tylko tak z ciekawości się zapytałem



Przemek Borucki - Wto Kwi 24, 2007 6:41 am
" />sie mi moim skromnym zdaniem wydaje ze silnik .21 nie wejdzie do mt2 ? raczej ten : http://www.shaft.pl/product_info.php?cP ... ucts_id=13 przeciez to chyba smalblock ?!



maleństwo - Wto Kwi 24, 2007 1:58 pm
" />No możliwe. A jaką wogóle ma moc silnik w mt2?? Bo pojemność chyba 2.7ccm tak słyszałem



maleństwo - Wto Kwi 24, 2007 5:15 pm
" />Próbowałem dziś nim pojeździć ale działo się to samo co opisałem wcześniej. Dodam jeszcze że okropnie się grzeje. Zaraz po przejechaniu kilkunastu metrów był okropnie gorący i katastroficznie go muliło jakby miał stanowczo za bużo paliwa a ma dobrze :/
Proszę doradźcie mi coś co by mogło pomóc.
Pozdrawiam!



Przemek Borucki - Wto Kwi 24, 2007 5:25 pm
" />jak sie grzeje i dusi sie to daj mu wiecej paliwa.. byc moze to przez to.. a jak nie da nic to moze byc tez to wina paliwa, za malo procentowe



maleństwo - Wto Kwi 24, 2007 5:33 pm
" />Paliwo jest dobre bo kupiłem ten model uzywany i koles jezdził na TORNADO 16% tak jak ja.



maleństwo - Czw Kwi 26, 2007 5:40 pm
" />Mam jeszcze jedno pytanie ale nie w związku z mt2 tylko CS-4 . Czy silnik 1.6 albo 1.1KM rozwali dyfry i wogóle?? Czy mogłby wytrzymać??
Pozdrawiam!



maleństwo - Wto Maj 01, 2007 7:34 am
" />Proszę was doradżcie mi coś wkońcu z mt2. próbując nim jeździć w sobotę zauwazyłem ze jak się zagzeje to sie muli, a zagrzewa sie momentalnie. Zaraz po odpaleniu jeździ jak złoto, a potem lipa. I wydaje mi sie ze ma trochę lipną kompresję. Czy jakbym wymienił mu tuleje i tłok potem dobrze dotarł to chodiłby jak nowy?? Proszę napiszcie coś!

Pozdrawiam!



Przemek Borucki - Wto Maj 01, 2007 4:49 pm
" />daj mu wiecej paliwa jak sie grzeje a jak nie pomoze wez od kogos paliwo 25% powinno pomoc jesli nie pomoze to sprawdz czy gdzies lewego powietrza nie dostaje, jesli nie to mozesz wymienic silnik na inny



maleństwo - Wto Maj 01, 2007 6:33 pm
" />Dzieki za poradę. Mam jeszcze pytanie czy silnik 2.5ccm 1.1KM wejdzie do CARSONA CS-4?? Czy wytrzyma??

Pozdrawiam!



maleństwo - Czw Maj 03, 2007 11:11 am
" />Czy taki silnik pasowałby?? I jaki olej byłby najleprzy do amortyzatorów w mt2 z niebieskimi spreżynami??
Pozdrawiam!



Przemek Borucki - Czw Maj 03, 2007 11:19 am
" />jesli nikt nie odpowiada to prawdopodobnie nikt niewiem wiec nie oczekuj odpowiedzi..



Andrzej Trzeciak - Czw Maj 03, 2007 5:48 pm
" />
">Dzieki za poradę. Mam jeszcze pytanie czy silnik 2.5ccm 1.1KM wejdzie do CARSONA CS-4?? Czy wytrzyma??

Pozdrawiam!


ja mialem w cs4-b zwykly silnik 0,66km i naprawde model mial kopa. Watpie zeby 1,5km wytrzymal. Po co ci taki silnik w malym autku?



milosz08 - Nie Maj 20, 2007 1:45 pm
" />Mam problem, chyba " zepsułem " silnik 18ss z MT2.
Odpaliłem maszyne ale z przepustnicy zleciał mi drążek regulacji gazu (na początku o tym niewieziałem). Niewiedziałem oco chodzi myślałem że zadużo gazu na aparaturze, na nadajniku dałem chamulec i tosamo , wreszcie zatkałem tłumik.

A teraz chamulec do d... ale najgorsze jest to iż dzisiaj (po wczorajszej przygodzie) ledwo odpaliłem fure... przejechałem 10m i silnik zgasł, myślałem że nie zaciągnoł paliwa , ale głowica była daka goronca że domyśliłem się że zakatowałem silnik .

MAM PYTANIE CZY SĄ ZESTAWY NAPRAWCZE DO SILNIKA 18SS ?



milosz08 - Nie Maj 20, 2007 1:46 pm
" />Mam problem, chyba " zepsułem " silnik 18ss z MT2.
Odpaliłem maszyne ale z przepustnicy zleciał mi drążek regulacji gazu (na początku o tym niewieziałem). Niewiedziałem oco chodzi myślałem że zadużo gazu na aparaturze, na nadajniku dałem chamulec i tosamo , wreszcie zatkałem tłumik.

A teraz chamulec do d... ale najgorsze jest to iż dzisiaj (po wczorajszej przygodzie) ledwo odpaliłem fure... przejechałem 10m i silnik zgasł, myślałem że nie zaciągnoł paliwa , ale głowica była daka goronca że domyśliłem się że zakatowałem silnik .

MAM PYTANIE CZY SĄ ZESTAWY NAPRAWCZE DO SILNIKA 18SS ?
I JEŚLI TAK, TO W JAKICH SĄ CENACH ?
Powered by WordPress, ©