Kilka pytan nt modeli RC




Maciej Pierzchała - Wto Maj 17, 2005 8:17 pm
" />1. Jak klei sie opony do felg? Jest jakis tutorial?
2. Jaki jest dobry klej do opon i gdzie taki mozna dostac?
3. Czy do modeli offroad stosuje sie wkladki do opon?
4. Czy w modelu offroad 2wd do przednich kol (waskich) tez dac wkladki?
5. Jaki jest algorytm na obliczanie przelozenia ? (moze byc link)
6. Czy wage modelu liczy sie z pakietem czy bez?
7. Czy w zawodach mozna startowac na felgach nie bedacych krazkiem?
8. Jaki jest link do firmy Carson sprzedajacej akcesoria RC?
9. Czy w modelach 2wd offroad oplaca sie dawac przednie kola szerokie?
10. Czy ktos ma mozliwosc sprowadzenia czesci z towerhobbies?
11. Czu ktos ma mozliwosc sprowadzania czesci z firmy GPM?
12. Czy ktos wreszcie poleci mnie na forumowicza abym mogl czytac zawody oraz miec dostep do normalnych tematycznych dzialow?

Z gory dzieki za ewentualne odpowiedzi, kazda pomoc sie przyda.




Kamil Łuczak - ¦ro Maj 18, 2005 8:00 am
" />opony mozesz sklejac nie koniecznie jakims specjalnym klejem. Mozesz do tego np uzyc super ataku albo kropelki, tyko dawaj punktowo bo mozesz stopic zabardzo opone z guma Jesli chodzi o off road to ja u siebie mam wkladki, wydaje mi sie ze bez tego ciezko by sie jezdzilo. Co do napedu 2wd i opon szerokich, to wszystko zalezy od Ciebie, ale zalwaz ze praktycznie kazdy samochod buggy majacy naped na tyl na waskie przednie kola. Pozdrawiam.



wrzech - ¦ro Maj 18, 2005 9:32 am
" />
">bo mozesz stopic zabardzo opone z guma

Opona "zespawa sie" z felga wtedy gdy uzyjesz kleju z zawartoscia ksylenu.
Wg mnie najlpesza metoda jest ta ktora podales, czyli punktowe klejenie klejem typu kropelka. Nie ma szans zeby pospadaly z felg ale jest szansa ze niestety moga sie te punkty poodrywac z kawalkami opony. Doswiadczylem tego kiedy prowadzielm onroad`a - samochod jechal juz bokiem natrafiajac ta mala wyrwe w puzlach na drodze i oponka sie naderwala.



Maciej Pierzchała - ¦ro Maj 18, 2005 11:30 am
" />Kropelka schnie bardzo szybko.
Czyli trzeba najpierw zalozyc opone a pozniej ja odginajac lekko po kolei dawac punktowo klej po obu stronach wewnetrznej strony felg?




Kamil Łuczak - ¦ro Maj 18, 2005 11:44 am
" />no najlepiej by bylo gdyby po obydwu stronach, ale jesli nieslizga Ci sie guma bardzo to mozesz tylko po jednej dac, chociaz najbardziej trwala metoda to po z obydwu. Aha i niby np moze sie wydawac ze oponka sie obkreca na feldze ale z oporem, lecz mimo to bardzo ujmuje to ujmuje na przyspieszeniu, z kumplem sie o tym przekonalismy. Ma elektryka tylno napedowego i jak przed sklejeniem opon baczki bylo ciezko robic to teraz nawet na asfalcie kreci



Maciej Pierzchała - ¦ro Maj 18, 2005 11:49 am
" />Ok dzieki.
A co z pozostalymi pytaniami ?

Przelozenie oblicza sie chyba tak , ze dzieli sie odbierajaca przez atakujaca i mnozy przez wspolczynnik, i nie wiem skad jest ten wspolczynnik.

No i nie wiem dalej czy do przednich waskich opon 2wd dawac tez wkladki.



Patryk Raczyński - ¦ro Maj 18, 2005 1:13 pm
" />sklejanie opon pukntowe w modelach on road jest za slabe,nalezy kleic je po calym obwodzie,kiedy ochylasz opone staraj sie przyklejac jej jak najwiecej w gla bfelgi(jest tam rant)
co do przelozenia to dzielisz ilosc zebow w zebatce zbierajacej przez ilosc zebow zebatki atakujacej i to mnozysz przez przelozenie wewnetrzne.w ten sposob mozesz porownac sobie przelozenie z kims kto ma model innej firmy.przelozenie wewnetrzne masz napisane w instrukcji modelu.
model wazony jest gotowy do jazdy,oprocz urzadzenia liczacego okrazenia



Maciej Pierzchała - ¦ro Maj 18, 2005 1:52 pm
" />Oooo Wezmy np Mad Fighter.

Ma przelozenie fabrycznie = 9,33:1
Znajac ilosc zebow w zebatkach mozna znalesc wspolczynnik.
Pinion = 17t, Spur = 54t, wspolczynnik = 9.33/ (Spur/Pinion)
wspolczynnik = 9.33/ (54/17)
wspolczynnik = 9.33/3.17
wspolczynnik = 2.94

Kurcze, przeciez takim samochodem ktory ma przelozenie 9:1 nie ma szans z modelami profesjonalnymi ktore moga miec przelozenia 5:1.
Ale lipa.

Jakie najmniejsze przelozenie mozna uzyskac na TL01?
Chyba sie skupie na innym modelu
Powered by WordPress, ©