ďťż
Kilka pytan odnosnie pakietow
Gruby - Czw Maj 27, 2004 6:46 pm " />No wiec tak w moim baggusie nie ma dostepu powietrza do baterii. W instrukcji od pakietu napisano, zeby pakiet mial dostep powietrza, bo sie bedzie nagrzewal, a to nie dobrze. Jezdzilem na nim bez nadwozia i i tak sie nagrzal. Czy jest mozliwosc zrobienia dziury w przedniej "szybie" ( tak jak spalinowe modele maja ) i czy nie bedzie to przeszkadzac na zawodach, bo numer chyba na przednia szybe modelu naklejaja A jak nie to jak inaczej zrobic doplyw powietrza do srodka modelu ? Druga sprawa, ile w mA ( nie mAh ) jest 3 Ampery? pOtrzebne mi to do okreslenia jak dlugo ma sie ladowac bateria (tak jak ktos dal linka kiedys do takiego "orogramiku" co obliczal to na 3 rozne sposoby, i tam jest w " mA", a ja znam w Amperach Narazie to tyle, ale moge miec jeszcze jakies pytanko jak mi cos do glowy przyjdzie... yahu - Czw Maj 27, 2004 7:57 pm " />1 mA to 1/1000 A, czyli 3 A to 3000 mA. Ogolnie jednostka podstawowa jest A, a nie mA. Tylko w modelarstwie przyjelo sie za podstawe mA, co strasznie mnmie zdiwilo jak zaczalem sie interesowac tym... Ogolnie jest to jak przeliczanie przedrostkow, czyli: 1 km = 1000 m 1 mm = 0,001 m , tak samo z Amperami czy jakimikolwiek innymi jednostkami: 1 A = 1000 mA 1 kA = 1000 A - stmze o takim pradzie ejszcze nie slyszalem ;-) LOL Zreszta jes to omawiane w kazdej szkole podstawowej na fizyce. PS. Wyjatkiem jest oczywiscei kB ;-) ale to jest czepialstwo komputerowcow ;) "Poszedl koles na studia informatyczne i myslal, ze 1 kB to 1000 B... skonczyl studia informatyczne, mysli, ze 1 km to 1024 m " ;-) Pozdrawiam Kuba - Czw Maj 27, 2004 10:51 pm " />Jakie masz pakiety? I jak bardzo sie nagrzewaja? yahu - Czw Maj 27, 2004 10:57 pm " />Pakiety mam dwa LRP (NiCd2100 i NiMH 3000) jeden GP (NiCd 2000) i wszystkie sie grzeja, moze nie sa baaaardzo gorace, ale dosc cieple. Bude mam zamknieta, z oslonka na elektronike wiec przeplywu powietrza nie maja zadnego. Podejzewam, ze jak bym zrobil kratke dolotowa, to wszystko bbyloby ok. I tak najlepiej jesli chodzi o grzanie jezdzilo mi sie w lutym po sniegu ;-) tylko lapy strasznie dretwialy ;-)))) Pozdrawiam Paweł - Pią Maj 28, 2004 6:23 am " /> ">No wiec tak w moim baggusie nie ma dostepu powietrza do baterii. W instrukcji od pakietu napisano, zeby pakiet mial dostep powietrza, bo sie bedzie nagrzewal, a to nie dobrze. Jezdzilem na nim bez nadwozia i i tak sie nagrzal. Nagrzewac sie bedzie zawsze. Temperatura pakietu zalezy od firmy, ktora go wyprodukowala, silnika itd... ">Druga sprawa, ile w mA ( nie mAh ) jest 3 Ampery? pOtrzebne mi to do okreslenia jak dlugo ma sie ladowac bateria (tak jak ktos dal linka kiedys do takiego "orogramiku" co obliczal to na 3 rozne sposoby, i tam jest w " mA", a ja znam w Amperach Sam sobie mozesz policzyc: pojemnosc pakietu w amperach / prad ladowania w amperach * 60 (bo godzina ma 60min ) = czas ladowania w minutach. Gruby - Pią Maj 28, 2004 2:58 pm " />No wiec chodzi o to ze one sa nie gorace ( moge je trzymac w rece, ale sa bardzo cieple ), a co do tych obliczen to mialem te rzeczy na fizyce, ale nie zajarzylem czemu jest m przed A, ale teraz juz wiem. Dzieki za info. A pakietmam ten: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCUH3&P=ML To da sie baggusa jakos "zwentylowac", czy na zawodach tego nie uznaja? Olo - Pią Maj 28, 2004 4:09 pm " />O ile dobrze pamiętam to przepisy zakazują robienia dziur innych niż te do utrzymania karosy i pchełki. Gruby - Pią Maj 28, 2004 4:53 pm " />Ok dzieki za info, a tak wsumie to moge sprawdzic, bo przsepisy sa tu na stronce Kuba - Pią Maj 28, 2004 10:07 pm " />Te pakiety moga byc troche za slabe do twojego silnika (nie sa przystosowane do tak duzego poboru pradu), one sa przystosowane do seryjnego Emaxxa i pewnie sa slabej jakosci. Gruby - Sob Maj 29, 2004 7:31 pm " />Nie wiem poki co na nich jezdzilem i sie sprawdzaja calkiem ok. |