konwersja t-maxxa
spinacz_nyc - Czw Lis 03, 2005 12:08 am " />mam nadzieje ze nie dubluje zadnego tematu ( sprawdzalem) ok wiec mam zamiar zrobic cos z ta kupa zlomu jaka jest starsza wersja tmaxxa, chce tam wlozyc moj stary mach 26 ale tu mam kilka pytan, z tego co wyczytalem mozna zminic cala plyte czy tylko mocowania silnika wsastrcza ?? nastepnie, silnik bedzie w tej same pozycji co byla .15 a pietnastka ma obracany gaznik a mach 26 ma wysuwany, jest jakis na to sposob ?? i jeszcze pytanie troche odbiegajace od tematu, czy poloski wytrzymaja ?? i czy robia skrzynie bez wstecznego ?? Winczewski Radosław - Czw Lis 03, 2005 6:15 am " /> ">mam nadzieje ze nie dubluje zadnego tematu ( sprawdzalem) ok wiec mam zamiar zrobic cos z ta kupa zlomu jaka jest starsza wersja tmaxxa, chce tam wlozyc moj stary mach 26 ale tu mam kilka pytan, z tego co wyczytalem mozna zminic cala plyte czy tylko mocowania silnika wsastrcza ?? nastepnie, silnik bedzie w tej same pozycji co byla .15 a pietnastka ma obracany gaznik a mach 26 ma wysuwany, jest jakis na to sposob ?? i jeszcze pytanie troche odbiegajace od tematu, czy poloski wytrzymaja ?? i czy robia skrzynie bez wstecznego ?? sterowanie przepustnic± musisz przebudowac daj±c dzwignie jak jest w savage i będzie działać. co do napędu to nie wiem bo nie widziałem z takim silnikiem Marcin Jasiński - Czw Lis 03, 2005 10:35 am " />Witam. Aby taki silniki włożyć musisz włożyć konwersje np. z XTM gdzie jest dłuższa płyta i grubsza, belki oraz o¶ki od skrzyni. Teraz napęd, standardowe o¶ki nie wytrzymaj± tej mocy tak samo jak żadna z plastikowych zębatek skrzyni ci nie wytrzyma więcej niż 1 bak, wszystkie musz± byc stalowe i jeszcze FOC założony z Robinsona przykładowo. Wszystko potwierdzam bo jeżdże z koleg± które ma tak przerobionego maxxa i co chwile cos łamał. Aha i jeszcze dyferencjały musz± być minimum 6 satelitowe ze sklepu Unlimited Enginering bo tak jak o¶ki i skrzyni - standardowe zmieli w moment taka moc To narazie na tyle spinacz_nyc - Pi± Lis 04, 2005 11:13 pm " />wlasnie przemyslalem wszystkie wersje i kupie OS .18 ktory ma boczny wydech i obrotowy gaznik i nei trzeba bedzie konwersji gadalem z zlwascicielem sklepu ktory sie tym od 10 lat zajmuje i powiedzial mi zebym tmaxxa na zlom oddal niz konwertowal, przedstawil mi scenariusz konwersji, pokazalczesci podliczyl wszystko i pokazal palcem na silnik ( kolo by na mnie przecierz kase zarobil gdybym na konwersje sie zdecydowal) wiec pojde za jego rad, on sie moze sie mylic |