ďťż
Krotki filmik z zawodow 1:5




stryjk - Nie Mar 20, 2005 1:20 pm
" />Bylem wczoraj na zawodach AMT, ktore odbyly sie na targach modelarskich w Sinsheim i zrobilem krotki filmik. Jakosc nie powala (nakrecony przy pomocy Panasonica FZ3) ale moze kogos zainteresuje.
W zawodach startowala czolowka niemieckich zawodnikow, wiekszosc to kierowcy fabryczni (FG, RS5, Lauterbacher, Technokit, HARM).
Probowalem zrobic tez pare fotek ale bez lampy nie wychodzily (bylo za ciemno) a wbudowana lampa jest za slaba.

A tu jest do sciagniecia, ok. 60 MB
http://w3studi.informatik.uni-stuttgart ... Start2.MOV Z braku miejsca na srwerze link nieaktywny do odwolania
Autka przemykajace z predkoscia do 100km/h w odleglosci 1m zrobily na mnie duze wrazenie.
Fotki, ale juz nie moje mozna obejrzec na www.fg-team.com (Sinsheim 2005)[/b]




Jacek Żurek - Nie Mar 20, 2005 3:13 pm
" />Dawno, dawno temu widziałem w Hamburu piątki. Ale to było na powietrzu.
Na hali jeszcze nie miałem przyjemności. Piękna sprawa. Troszeczkę jestem zaszokowany prędkością z jaką się poruszają. Myślałem, że będą wolniej jechały.
Można tylko ubolewać, że w Polsce nie ma torów dla modeli tej wielkości. Jest to klasa zdecydowanie dla starszych Panów.

Pozdrawiam



Michał Bugajski - Nie Mar 20, 2005 4:05 pm
" />
">Można tylko ubolewać, że w Polsce nie ma torów dla modeli tej wielkości. Jest to klasa zdecydowanie dla starszych Panów.

Pozdrawiam


dlaczego dla "starszych panow"
Widze ze na zachodzie i na hali umieja zrobic zawody dla salinowek ..... i za to brawa im sie naleza



Jacek Żurek - Nie Mar 20, 2005 4:20 pm
" />Jeżeli zobaczysz jaka jest średnia wieku zawodników w tej klasie to będziesz wiedział dlaczego startują starsi Panowie.
Moim zdaniem składa się na to wiele aspektów. Oto kilka z nich: doświadczenie, pieniądze, waga, gabaryty, dość skomplikowana budowa.
Nie spotkałem się aby dziecko kierowało na zawodach takim dużym autem.
Dodatkowo model jest bardzo niebezpieczny, przy kolizji może spowodować krzywdę. Trzeba liczyć się z odpowiedzialnością. Np. w Austrii kierowcy są ubezpieczeni od niebezpiecznych wypadków w trakcie zawodów.
W Hamburgu byłem zmuszony serwisować te potwory. Na torze był przygotowane specjalne boksy dla mechaników aby w trakcie wyścigu nikt nie ucierpiał.

Reasumując jest drobna różnica między elektrykiem 1:10, a benzyniakiem 1:5.




Michał Bugajski - Nie Mar 20, 2005 5:15 pm
" />dzieki za wyczerpujaca odp. [ok]



stryjk - Nie Mar 20, 2005 6:41 pm
" />Jezeli chodzi o starszych Panow to najwiekszym problemem dla mlodych jest finansowanie tego sportu. Znam niemiecka zawodniczke (tak ... dziewczyne) ktora ma 17 lat i tez startuje w skali 1:5. Jest finansowana przez rodzicow, a jej tata jest jej mechanikiem.
Jezeli chodzi o ubezpieczenie to nawet jak chce sie pojezdzic w weekenda po torze to tez trzeba miec ubezpieczenie (na zawodach to podstawowy wymog). A ubezpieczony jest kazdy kto jest np czlonkiem niemieckiego klubu smochodow rc DMC.

Jak wszystko dobrze pojdzie to jeszcze w tym roku zaczne trenowac w tej skali. Planuje zakup FG Competition z hamulcami hydraulicznymi (niestety ta cena 1300 euro + serva + aparatura). Ale do offroadu dalej bede uzywal mojego wspanialego revo.



Jacek Ochociński - Pon Lis 21, 2005 10:53 pm
" />To ilu tych "starszych Panów" mamy u nas?
3 lata temu widziałem model z nadwoziem McLarena F1, jeden FG był ogłaszany latem do sprzedania na allegro, jeszcze ktoś ma?
Czy przekroczenie wieku 40 lat uprawnia do kupienia takiego modelu?



Tomasz Ostrowski - Wto Lis 22, 2005 6:56 am
" />
">To ilu tych "starszych Panów" mamy u nas?
3 lata temu widziałem model z nadwoziem McLarena F1, jeden FG był ogłaszany latem do sprzedania na allegro, jeszcze ktoś ma?
Czy przekroczenie wieku 40 lat uprawnia do kupienia takiego modelu?


tu masz sprzęt tej wielkości

myslę, ze granica jest nie wiek, ale cena i umiejętności.
Nie każdy "dzieciak" opanuje autko mknące 100km/h.

druga sprawa to brak miejsc, gdzie można takimi pojeździć.



Jacek Ochociński - Wto Lis 22, 2005 10:19 am
" />Dzięki za informacje - link się przyda chętnym, ale mnie nie o to chodzi, gdzie można kupić, tylko kto ma i chce jeździć.
Miejsce się znajdzie - w końcu ostatnio poszerzyli pas startowy na Lublinku



Jacek Ochociński - Pią Lis 25, 2005 4:19 pm
" />Uruchomiliśmy dział z plikami do ściągnięcia - już działa - dzięki pomocy Stryjka który dostarczył nam wspomniane wyżej filmy - zapraszam: www.rcracing.pl
warto zobaczyć, co potrafią tak duże modele z napędem na tylną oś.



TMAXX - Pią Lis 25, 2005 10:19 pm
" />to fakt cena zakupu jest spora ale za to eksploatacja bardzo tania... Pozostaje sobie zbudowac takie cacko. Jak skoncze to na pewno podesle zdjecia. Mysle ze jescze ok 2-3 tygodnie i odpalam monstera (naped 4WD ) Jak pozytywnie przejdzie proby to buduje nastepnego. Koszt ok 2000-2300.
Powered by WordPress, ©