ďťż
"krzywe" koło
Wiktor2006 - Wto Sie 04, 2009 12:05 pm " />Problem polega na tym że w moim HPI Nitro MT2 przednie prawe koło jest ustawione troche w lewo gdy prawe jest prosto. Proszę wyjaśniać w miarę obrazowo ponieważ jeszcze nie znam nazw wszystkch części w modelu I tak przy okazji. Która śrubka to LSN w silniku 18ss? kublok - Wto Sie 04, 2009 1:32 pm " />no to powinieneś mieś w drążku skrętu taki medalowy drążek i jak przekręcisz go w prawo to koło przesunie się w którąś stronę a jak będziesz kręcił nim w lewo to w drugą(zależy jak masz wkręcony) Co do LSN to jest LOW czyli ta niżej wbudowana(chyba). Na pewno nie ta przy wlocie paliwa, bo ona jest HSN Łukasz Czapski - Wto Sie 04, 2009 3:55 pm " />Drążek skrętu znajduje się przy kole. http://images47.fotosik.pl/175/1cb392c63bbd9e80med.jpg Na czerwono zaznaczoną masz śrubę którą odkręcasz. (Będzie wygodniej) Na Zielono ten drążek który musisz przekręcać. Możesz też wziąć kombinerki i kręcić bez odkręcania śrubki ,ale można przy tym zepsuć drążek. Wiktor2006 - Wto Sie 04, 2009 4:19 pm " />Dzięki za wskazówki chociaż nie widze ani tej śrubki ani drążku ale mniejsza teraz oto. Teraz ważniejszy problem. Przed chwilką go odpaliłem położyłem na ziemi i serwo skrętu zaczęło wariować tzn zaczęło się "trząść" i co chwilkę kręcił sie do połowy i wracał na miejsce nadal sie trzęsąc. Więc zgasiłem model wziołęm go na biurko i po zdjęciu filtru powietrza zauważyłem że gdy zachamuje przepustnica zamyka sie na ok. 0.5mm a gdy lekko dodam gazu to wróci już tak jak ma być czyli 1mm. I btw napisze ktoś jak ustawić hamulec? Loocash - Wto Sie 04, 2009 10:28 pm " />Z tą przepustnicą miałem podobnie, prawdopodobnie masz wyrobione ząbki na serwie (tam gdzie przypina się orczyk), albo na orczyku. Ja przymocowałem to poxipolem i jakoś hulało, nie było mi szkoda bo to zwykłe sf-1 było, ale i tak później dało się odkleić. Dorian Karczmarzyk - Śro Sie 05, 2009 9:49 am " />A co do koła, daj trymer na zero na aparaturze, włącz aparaturę, zasilanie w odbiorniku i sprawdź czy obydwa koła będą trochę odchylone na zewnątrz. Jeżeli tak, to jest ok. Po prostu model wtedy lepiej skręca Wiktor2006 - Śro Sie 05, 2009 2:15 pm " />Dzięki za instrukcje, już działa. Jeszcze został jeden problem. Czy śruba LSN w silniku 18ss to jest ta z boku gaźnika czy ta ustawiona pod kątem do dołu? Andrzej Trzeciak - Pią Sie 07, 2009 10:19 am " />Z boku. Pod kątem masz śrubkę do jałowych obrotów. |