ďťż
Ktory model do DTM540?




Daniel Rzeszutko - Sob Lut 10, 2007 5:43 pm
" />Witam!

Który model wybrac do DTM540 do którego nie trzeba zbyt wiele doplacać?
Jeśli proponujecie jakiś model lub odradzacie to napiszcie dlaczego.




Lord - Sob Lut 10, 2007 5:49 pm
" />małe sprostowanie, nie ma TC5 Factory Team tylko jest tylko TC4 Factory Team



Daniel Rzeszutko - Sob Lut 10, 2007 5:56 pm
" />Tak?

A to, to co to jest?

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXRJK2&P=7



Lord - Sob Lut 10, 2007 6:15 pm
" />uuuuu, sorry, moja pomyłka, poprostu dawno nie wchodziłem na strone asso a w necie nic nie piszczało o ich nowym dziecku.

http://www.rc10.com/ae/tc5/kittc5.htm tutaj możan zobaczyć więcej zdjęć i poczytać




Maciej Pożycki - Sob Lut 10, 2007 6:18 pm
" />proponuje tamiyke, dlaczego ? bo jest najlepsza zastanow sie jeszzce nad corally



Daniel Rzeszutko - Sob Lut 10, 2007 6:26 pm
" />Chodzi o TRF-a? jak dla mnie jest za drogi



Daniel Rzeszutko - Nie Lut 11, 2007 7:39 pm
" />No co jest z Wami? 11 glosow oddanych a tutaj cicho?



HPI Polska - Nie Lut 11, 2007 9:14 pm
" />Jeśli pytasz jaki model jest wystarczający to nie wymieniono na liście modeli dedykowanych do tej klasy czyli HPI Sprint oraz HB Cycklone S
Naszym zdaniem są to model w zupełności wystarczające do klasy 540.
Natomiast jeśli masz nadwyżki budżetowe to oczywiście możesz wybierać droższe rozwiązania. Rodzi się tylko pytanie czy w pierwszym sezonie wykorzystasz ich możliwości.



Mateusz Kwiatkowski - Nie Lut 11, 2007 9:32 pm
" />TRF jest dla Ciebie za drogi?? To dlaczego do ankiety dałeś modele w podobnych cenach, które są tańsze/droższe od TRF nie więcej niż 200zł??



Jakub Mazur - Pon Lut 12, 2007 10:21 am
" />A dlaczego pominięte w tej ankiecie są modele schumachera? Pod koniec marca będzie dostępny nowy MI3, a i MI2 nie jest złym modelem, w wersji EC jest wyposażony we wszystkie możliwe części opcjonalne. Pozycje godne uwagi.



Daniel Rzeszutko - Pon Lut 12, 2007 3:50 pm
" />No dobra pare modeli ominąłem (sorki)

Czy modele/czesci Schumachera sa dostepne tylko na RCworld.pl?



Michał Zieliński - Pon Lut 12, 2007 4:52 pm
" />Tylko?? Jeśli mają asortyment to naprawdę wystarczy jeden przedstawiciel



Paweł Żelazo - Pon Lut 12, 2007 5:19 pm
" />Nie można stwierdzić, który model jest najlepszy. Wszystkie prezentują mniej więc równy wysoki poziom. Ważnym czynikiem jest dostęp do części. Dlatego pozostają praktycznie tylko: HB Cyclone, X-ray T2, Schumacher, Corally RDX, Kyosho i Tamiya.



Daniel Rzeszutko - Pon Lut 12, 2007 6:56 pm
" />A pro 4 HPI ma go ktos?



Jakub Mazur - Pon Lut 12, 2007 6:58 pm
" />Model firmy Schumacher to nowość w naszym kraju, będziemy promować te modele gdyż prezentują bardzo wysoki poziom, z częściami nie ma żadnych problemów, jeżeli tylko pojawi się jakikolwiek nasz model na zawodach zapewniamy serwis części na zawodach.



Daniel Rzeszutko - Pon Lut 12, 2007 7:30 pm
" />To nie ma żadnego?



Szymon Madziara - Pon Lut 12, 2007 7:32 pm
" />są o ile mi dobrze wiadomo 2. jeden na ostatnich zawodach w Tarnowie miał debiut właśnie w tej klasie.



Jakub Mazur - Pon Lut 12, 2007 7:57 pm
" />
">To nie ma żadnego?

Z mojej strony to było ogólne stwierdzenie, co do każdych zawodów zarówno off jak i onroad, nitro i elektryczne - na każdych zawodach gdzie występują nasze modele staramy zapewnić serwis. A w klasie 540 jeździ od niedawna MI2EC kierowca bardzo chwali sobie model.



HPI Polska - Wto Lut 13, 2007 7:41 am
" />Niesamowita promocja!
Model CYCLONE TOURING CAR – HB55400 już za 1150 zł :!:
Podczas spotkania z przedstawicielami HPI Europe na targach modelarskich – Norymberga 2007, zwróciliśmy uwagę na wielki potencjał drzemiący w polskich zawodnikach.
Chcąc wyjść naprzeciw młodym, utalentowanym kierowcom, firma HPI zaproponowała nam atrakcyjną ofertę limitowanej serii 10-ciu modeli CYCLONE TOURING CAR w niewiarygodnej cenie: 1150 zł. Cyclone, model mistrzów, używany przez takie sławy jak Andy Moore czy Atsushi Hara jest idealnym samochodem do wyścigów w klasach 540, Spec i Modyfied. Nie przegap tej wyjątkowej okazji i stań się właścicielem jednego z dziesięciu egzemplarzy z limitowanej serii.
Oferta ważna do wyczerpania zapasów.



Paweł Żelazo - Wto Lut 13, 2007 9:45 am
" />W Polsce rózne modele odnoszą sukcesy. Najwięcej z nich mają Tamiya i Hot Bodies ale to sprawa raczej tego że dużo dobrych kierowców nimi jeździ a nie jakiś wyjątkowych możliwości tych modeli.



Cegieł - Nie Lut 18, 2007 10:41 am
" />
">W Polsce rózne modele odnoszą sukcesy. Najwięcej z nich mają Tamiya i Hot Bodies ale to sprawa raczej tego że dużo dobrych kierowców nimi jeździ a nie jakiś wyjątkowych możliwości tych modeli.
Zgadza się do połowy - jeden z zawodników spod znaku HB miał cyklona, jednak wygrał X-Rayem - było to w Tarnowie.



Paweł Żelazo - Nie Lut 18, 2007 2:51 pm
" />Z tego co wiem cyclon tego zawodnika był niesprawny i tylko dlatego był zmuszony pojechać innym modelem. Ale jest pytanie czy gdyby zamiast x-raya był HB, Tamiya, Yokomo czy inny model to ten zawodnik by nie wygrał?



Cegieł - Nie Lut 18, 2007 7:42 pm
" />
">Z tego co wiem cyclon tego zawodnika był niesprawny i tylko dlatego był zmuszony pojechać innym modelem. Ale jest pytanie czy gdyby zamiast x-raya był HB, Tamiya, Yokomo czy inny model to ten zawodnik by nie wygrał?
Wygrałby - tu zgadzamy się całkowicie. Przecież mistrzowie bez względu na to jakim wózkiem pojadą, to i tak swoje wygrają.
Jak zauważyłeś wcześniej, wszystkie modele reprezentują wysoki poziom, byle był dostęp do części. I trafiłeś w sedno - w 540 jest sporo modeli z "drugiej ręki" w dodatku z workiem zapasowych części od sprzedającego, nie mówiąc o jego cennych wskazówkach eksploatacyjnych.
Czego nie można powiedzieć o promocji dystrybutora, który w chwili promocji ma jeszcze słabą ofertę serwisową - to da się zauwazyć.
Powodzenia klasy 540 upatrywałbym więc w dostępie do niej wszystkich modeli, już sprawdzonych w rękach mistrzów.
Stawiam na X-Raya, obojętnie którego, bo uratował mojego faworyta.
PS.
I dobrze postawiłem .
Powered by WordPress, ©