ďťż
Który model wybrać? [ ok 1700zł]
capensis - Pon Maj 10, 2010 7:38 pm " />Cześć! Chce kupić jakiegoś spaliniaka koszt ok 1700zł (może trochę więcej) myśle nad traxxas revo 3.3 traxxas jato savage 4.6 hpi savage xl 5.9 (używane) hpi trophy truggy 4.6 hpi pulse buggy 4.6 hpi Co polecacie w lekki teren (plaża trawa asfalt)do szybkiej jazdy bez przerobek. Może ktoś ma coś dobrego używanego? Który model wybrac? Wyso52 - Pon Maj 10, 2010 7:52 pm " />Jak do szybkiej jazdy bez przewrotek , to z miejsca odpada savage. Aron Komorowski - Pon Maj 10, 2010 7:58 pm " /> ">Co polecacie w lekki teren (plaża trawa asfalt)do szybkiej jazdy bez przerobek. Z tych co Ty podałeś, to najlepsze chyba będzie Jato 3.3 Bender - Pon Maj 10, 2010 8:08 pm " /> ">Jak do szybkiej jazdy bez przewrotek , to z miejsca odpada savage. zanim napiszesz, przeczytaj..... ">Co polecacie w lekki teren (plaża trawa asfalt)do szybkiej jazdy bez przerobek. 2 zupełnie inne słowa... jak chcesz w lekki teren, piach, asfalt, szuter itp. to Buggy - model stworzony do ścigania się. A jak coś bardziej uniwersalnego to Truggy - coś pomiędy Bagusem a Monster Truckiem Wyso52 - Pon Maj 10, 2010 8:41 pm " />O przepraszam , źle przeczytałem. capensis - Wto Maj 11, 2010 1:21 pm " />Ja najbardziej chciałbym revo bo ponoć jedzie70km/h mam hpi bullet i jestem zadowolony bo aż tak przewrotny nie jest. Ale zastanawiam sie czy silnik 3.3. ni jest trochę za mały. Chciałbym coś mocniejszego i szybszego od bulleta. Słyszałem ze savage 4.6 jest szybki aż staje na dwóch kołach.chciałbym albo savage albo revo ewentualnie jakiś szybkie dobre buggy (może pulse 4.6?) jato raczej nie bo doczytałem sie ze ma 2wd a już z takim napędem model miałem i nie byłem zadowlony. Może ktoś ma coś fajnego używanego? Łukasz Krupka - Wto Maj 11, 2010 3:24 pm " />SIlnik TRX 3.3 z pewnością ci wystarczy. Jest mocny a zarazem oszczędny i na pewno mocniejszy niż w bullecie Sav w standardowej konfiguracji jest podobno bardzo wywrotny więc Revo jest duuuuuuuużo lepsze od niego. Z Revo na pewno będziesz zadowolony. Jedynie standardowe opony się średnio nadają do jazdy terenowej Mateusz Betko - Wto Maj 11, 2010 3:52 pm " />Ja mogę się wypowiedzieć co do Pulsa , bo dzisiaj go oglądałem . Model sprawia ogólnie świetne wrażenie . Silniczek 4.6 , więc moc jak do buggy ogromna [Jest to wersja ''K" , różniąca się od standardu one wayem ] . Amortyzatory , Big Bore , sprawiające wrażenie fajnych . Model lekki . Model jest odpowiednio wysoko nad ziemią zawieszony . Amortyzatory standardowo wydają się odpowiednio ustawione i nie za miękkie . Jest w nim serwo - Najnowsza konstrukcja HPI . Wydaje mi się , że model nadaje się całkiem do zawodów . Bardzo dużo możliwości regulacji , ustawień , Także nawet jeśli coś nam w prowadzeniu nie pasuje można to wyregulować . I ostatnia jak dla mnie dość mało istotna rzecz . Model jest jak dla mnie bardzo ładny . P.S Jedyna rzecz która mi w nim nie odpowiada , to opis producenta . Można w nim przeczytać mniej więcej , że jest to model , który jest opary na doświadczeniach HPI , najnowsza konstrukcja z wszystkimi ulepszeniami stosowanymi teraz . Na prawdę jest to udana konstrukcja firmy Marverick , ze zmienionym silnikiem , servami . Sam zniechęcił bym się do tego modelu , lecz konstrukcja w Stanach jest uważana za dobrą i udaną . Łukasz Krupka - Wto Maj 11, 2010 5:13 pm " />Co do Pulsa to RTR nie nadaje się do zawodów przez silnik (do bagusa max 3.5cm). Jeśli nie masz zamiaru jeździć po zawodach a chcesz czasem wyskoczyć na tor to Revo będzie bardzo dobrym wyborem. Mateusz Betko - Wto Maj 11, 2010 5:39 pm " />Mówiąc o tym , że nadaję się do zawodów mam na myśli podwozie , a z zawodami ogólno polskimi masz 100% rację . Jeśli masz Startować w zawodach z standardowym silnikiem , to ma HPI nie ma problemu . Nie mam możliwości porównanie modeli , jednak mogę polecić Pulsa , lecz nie wiem jak wypada w porównaniu z przeciwnikami . capensis - Wto Maj 11, 2010 8:10 pm " />a co sądzicie o XRAY XB8-EC kwasio5 - Czw Maj 13, 2010 9:18 pm " />Witam Powiem kilka słów "Słyszałem ze savage 4.6 jest szybki aż staje na dwóch kołach" To jest tylko i wyłącznie zły rozkład masy itp. Miałem kiedyś sava to też stawał na 2 koła bez problemu Ale to jest bardziej pod "publiczność" potem staje się to uciążliwe. Na zawodach to porażka cenne sekundy. Ja teraz mam truggy i powiem tyle "Niebo a Ziemia" U siebie dodaje gaz na maxa i nie ma mowy o straceniu kontroli nad autem trzyma się jak przyklejony a żeby się wywrócił to trzeba się dobrze napracować (oczywiście na bok) Wybór należy do Ciebie Jeśli ja bym miał wybierać to na 100% wziął bym truggy Mateusz Betko - Pią Maj 14, 2010 11:54 am " />Kolega wyżej ma 100% rację . Kupujesz Sava i jest super szpanujesz przy kolegach super welly [chyba tak] i nagle jedziesz na zawody i nie masz szans z takim modelem , bo podnoszenie przednich kół nie świadczy o mocy modelu , ale o jego złym wyważeniu . Moc takiego silnika można wykorzystać tylko w Truggy lub buggy kubala13 - Pią Maj 14, 2010 1:33 pm " />A może za taką cenę, skoro już mowa o truggy, jakiegoś Jammina? Sam znam paru modelarzy, którzy nim jeżdżą i model jest praktycznie pancerny, nie wywrotny i szybki No i łatwo dostać części. Jak widać po opisie sam się na niego zdecydowałem Łukasz Krupka - Pią Maj 14, 2010 1:39 pm " /> ">No i łatwo dostać części. pokaż mi gdzie znajdę w Polsce (w przystępnej cenie) części do Jammina X1 tragusa. kubala13 - Pią Maj 14, 2010 1:48 pm " />Nie mówiłem, że są tanie( przynajmniej w Polsce). A szczerze mówiąc może mnie troszkę poniosło z tymi częściami, bo w końcu trzeba sprowadzać, a dla niektórych może to być kłopot :/ Bender - Pią Maj 14, 2010 5:50 pm " />nie wiem, czy są w przystępnej cenie - nie mam zielonego pojęcia ile kosztują cześci do spalin, ale : http://www.rcskorpion.pl/index.php?cPath=242_246 |