który silnik zamontować?




purtosz - Wto Sty 03, 2006 1:08 pm
" />Witajcie, mam cztery silniki smaochodowe: 1. hpi 15fe (stan jakby ok ale nie moge wyregulowac bo jak hamuje to gasnie jak sie nagrzeje), 2. trx x-race 15 (czuje ze przytarty bo kompresji praktycznie zero), 3. ops 3,5cm, 4. picco 21 ks-r. Dwa ostatnie to praktycznie nowki, ops pływał w FSRze i sprawowal się pięknie. Mam auto hpi nitro rush i zastanawiam sie ktory silnik tam zamontowac, oczywi¶cie miysle nad ops i picco ale gazniki maja zaduze,musialbym przebudowac auto, ale jak... wogle co polecacie mi zrobic.




Gruby - Wto Sty 03, 2006 1:47 pm
" />zamontuj picco - bedziesz mial wiecej mocy - a jakie przerowbki musisz zrobic? Wystarczy ze wywiercisz nowe dziury w plycie czy wiecej?



Piotr Michalski - Wto Sty 03, 2006 2:09 pm
" />Je¶li s± to silniki do łódek to odrazu odpadaj±, chyba, że założysz im jak±¶ głowiće, a nie chłodzenie wod±.



purtosz - Wto Sty 03, 2006 2:25 pm
" />oczywi¶cie wszyskie silniki sa samochodowe, jesli chodzi o montowanie picco albo opsa to chodzi o to ze oprocz wiercenia dziur musialbym jakos inaczej ustawic serwo gazu bo w fabrycznym gazniku bylas przepustnica przekrecana a w picco i ops jest suwana. i wogle ganizk jakos musze przekrecic,zastanawiam sie jak to zrobic.




Gruby - Wto Sty 03, 2006 2:39 pm
" />np. u mnie w rs4 w instrukcji jest tez mozliwosc zamontowania suwanego gaznika - w sensie kolanko od serwa mozna zamontowac tak, ze bedzie dzialac i z suwanym i przekrecanym - zobacz bo moze u ciebie tez sie da



purtosz - Wto Sty 03, 2006 2:51 pm
" />hmm niwiem,zobacze, a i ja niemam zadnych papierów od auta...



purtosz - Wto Sty 03, 2006 3:54 pm
" />zastanawiam sie ze raczej zamontuje opsa bo na picco to model nie zasluguje... heh tyle ze ops (zarowno jak i picco) sa bez szarpanki,tu pojawia sie prbolem odpalania,starterboxa mam (nowke) trzeba teraz do niego aku, a i przy montowaniu musialbym podniesc silnik i mysle nad polaczeniem przepustnicy gaznika z chamulcem bo tak najlepiej lezalby gaznik.



HPI Polska - Wto Sty 03, 2006 4:14 pm
" />
">hmm niwiem,zobacze, a i ja niemam zadnych papierów od auta...
Link do instrukcji w pliku pdf - http://www.hpieurope.com/manuals/pdf/562.pdf



Artur Dzierzęcki - Wto Sty 03, 2006 4:46 pm
" />
">zastanawiam sie ze raczej zamontuje opsa bo na picco to model nie zasluguje... heh tyle ze ops (zarowno jak i picco) sa bez szarpanki,tu pojawia sie prbolem odpalania,starterboxa mam (nowke) trzeba teraz do niego aku, a i przy montowaniu musialbym podniesc silnik i mysle nad polaczeniem przepustnicy gaznika z chamulcem bo tak najlepiej lezalby gaznik.

Nie przesadzaj , Picco KSR jest już starym modelem , OPS w zależno¶ci od wersji jeszcze starszy. W 1993 roku plywalem na takim w FSRV3,5 więc jest to b. stary model silnika. Wtedy wchodzily wersje PRO z mocowaniem wydechu na 4 ¶rubki. Każdy z tych silników będzie aż za mocny do tego modelu. Gażnik OPS-a wywal bo jest do d... , zapomnij o poprawnym wyregulowaniu silnika na tym gazowniku. Co¶ tam skopali z ¶rednicami dysz .



purtosz - Wto Sty 03, 2006 5:26 pm
" />... plywalem tym opsem ktirego chce zalozyc do samochodu (to samochodówka) w fsrze 3,5 i sprawowal sie swietnie na oryginalnym gazniku wiec nie wime co tu nie tak, picco ma mocowanie tlumika na sprezynke na okolo cylindra a ops nie.i nie jest mocowany na cztery srubki tlumik w opsie,czyli co Artur odradzasz montowanie ktoregos z tych silników? jak pamietam to picco ma okolo 2,2km a ops ok 1,8km



purtosz - Wto Sty 03, 2006 5:28 pm
" />a przy okazji co sadzicie o starterboxach?



Artur Dzierzęcki - Wto Sty 03, 2006 5:43 pm
" />Niczego Ci nie odradzam, montuj jak sie da i wal na teren
Powered by WordPress, ©