ďťż
KWIECIEŃ 2009
CARGO - 2009-04-01, 20:48 Zmiany w rozkładach Iran Air 747 będzie obsługiwał następujące trasy w danym okresie: Teheran - GĂśteborg (raz w tygodniu) w zastępstwie A310 od 15 czerwca do 21 września Teheran - Hamburg zwiększona częstotliwość z 2 (czwartek i sobota) do 3 tygodniowo w okresie 23 czerwiec - 15 wrzesień a ten dodatkowy dzień to wtorek na 747SP Lufthansa LH600/601 (Frankfurt - Teheran) Do 11 maja lot będzie obsługiwał 333 na zmianę z 343 Od 11 maja do 24 października zmiana na 346 Aeroflot-Don Od 25 kwietnia raz w tygodniu z Rostowa do Pragi D9305 ROV07:05 - PRG08:20 735 sobota D9306 PRG09:50 - ROV14:35 735 sobota Finnair Od 2 kwietnia do 4 października dwa razy w tygodniu AY747 HEL09:55 - KRK10:55 319 czwartek sobota AY748 KRK11:30 - HEL14:25 319 czwartek sobota Atlas Air Przewoźnik złożył wniosek do Departamentu Transportu o pozwolenie na nowe loty z USA do Afganistanu. 7 kwietnia ruszają loty do takich miast jak Lahore(Pakistan) oraz Dubaj Estonian Air Nowe połączenia: Tallinn - Amsterdam od 7 czerwca OV173 TLL06:45 - AMS08:10 CR9 środa piątek niedziela OV174 AMS09:40 - TLL13:00 CR9 środa piątek niedziela Tallinn - Berlin Tegel od 8 czerwca OV157 TLL13:35 - TXL14:25 CR9 poniedziałek piątek OV158 TXL14:55 - TLL17:40 CR9 poniedziałek piątek Saravia 2 nowe połączenia w okresie 20 czerwiec - 6 wrzesień Saratov - Frankfurt 6W2915 RTW03:20 - FRA05:50 YK42 niedziela 6W2916 FRA06:55 - RTW13:20 YK42 niedziela Saratov - Hanover 6W2917 RTW09:00 - HAJ11:20 YK42 sobota 6W2918 HAJ12:50 - RTW19:05 YK42 sobota Air Astana Nowe połączenie na trasie Uralsk - Amsterdam KC905 URA08:00 - AMS09:55 752 poniedziałek KC906 AMS12:20 - URA19:50 752 poniedziałek Air Moldova Od 14 kwietnia nowy lot na trasie Kiszyniów - Londyn - Dublin 9U885 KIV14:20 - 15:40STN16:40 - 17:40DUB18:40 - KIV00:05+1 320 wtorek od 3 lipca zostanie zwiększona częstotliwość lotów na tej trasie: 9U885 KIV17:10 - 18:30STN19:30 - 20:30DUB21:30 - KIV02:50+1 320 czwartek Delta Podobnie jak Atlas Air, zwróciła się do Dep. Transportu USA ale o pozwolenie na zwiększenie częstotliwości lotów z jednego do pięciu tygodniowo na trasie JFK - KBP michalw - 2009-04-02, 04:10 Zmiany w rozkładach Iran Air 747 będzie obsługiwał następujące trasy w danym okresie: Teheran - GĂśteborg (raz w tygodniu) w zastępstwie A310 od 15 czerwca do 21 września Teheran - Hamburg zwiększona częstotliwość z 2 (czwartek i sobota) do 3 tygodniowo w okresie 23 czerwiec - 15 wrzesień a ten dodatkowy dzień to wtorek na 747SP Atlas Air Przewoźnik złożył wniosek do Departamentu Transportu o pozwolenie na nowe loty z USA do Afganistanu. 7 kwietnia ruszają loty do takich miast jak Lahore(Pakistan) oraz Dubaj Delta Podobnie jak Atlas Air, zwróciła się do Dep. Transportu USA ale o pozwolenie na zwiększenie częstotliwości lotów z jednego do pięciu tygodniowo na trasie JFK - KBP Szkoda, że Iran nie zarzucił tego na odwrót, miałbym wtedy B747SP nad głową Jednocześnie gratuluję tym, którym się poszczęściło A informacje o Atlasie i Delcie cieszą. W szczególności o Atlasie. Duży sentyment mam do niego, z resztą, nie tylko ja Dzięki za info, pozdrawiam. CARGO - 2009-04-02, 08:28 Sorka koledzy! - Zapomniałem wczoraj napisać, że od 29 marca do 30 kwietnia TG910/911 będzie z powrotem obsługiwane przez 744 natomiast od 1 maja znowu wróci tak lubiany przez wszystkich A346. Gryni - 2009-04-02, 08:48 Sorka koledzy! - Zapomniałem wczoraj napisać, że od 29 marca do 30 kwietnia TG910/911 będzie z powrotem obsługiwane przez 744 natomiast od 1 maja znowu wróci tak lubiany przez wszystkich A346. Właśnie patrzyłem na stronie TG. No cóż, czekamy. michalw - 2009-04-02, 20:20 http://www.dziennik.pl/gospodarka/artic ... szawy.html EasyJET wycofuje się z Warszawy. A konkretnie jeden jego lot. Powód? Za duże opłaty... G@wron - 2009-04-02, 20:35 Przy ich cenach to 30 zł robi taką różnicę... taniej wychodzi lecieć z BA na LHR w najtańszej taryfie za ok. 370 zł ( bez dopłaty za jedzenie, bagaż rejestrowany, i całą resztę). A Ryan to tak jak po cichu wszedł ( do znienawidzonej Warszawy ) tak i po cichu wyszedł bez normalnego dla nich szumu medialnego A Wizz już pewnie zamyka bazę, proponuję przenosiny na Cargo, można dojść po płycie do terminalu, i blisko na pętlę autobusową G@wron - 2009-04-05, 08:29 Nie pamiętam by było. Od 29 Marca trasa ETD140/141 AUH-YYZ-AUH będzie obsługiwana przez B777-300ER, zamiast A346. Zmianie ulegną również godziny, ETD będzie latał równo z EK242, czyli u nas przed południem ! grztus - 2009-04-05, 12:27 A widzisz, a ETD101 dziś popołudniu pomknął na A346 zamiast 345, co oznacza, że i tak będą szanse na EHJotkę G@wron - 2009-04-05, 12:47 Wpisany był dziś na A345. Nie mniej szanse zmalały. G@wron - 2009-04-07, 20:50 Francuzi robią przemalowanie, odświeżone malowanie Air France, http://skyliner-aviation.de/photos/F-GZND.jpg Air Austral wraz z pierwszym 773ER wprowadził nowe barwy. http://skyliner-aviation.de/photos/f-osyd.jpg G@wron - 2009-04-08, 20:18 http://paineairport.com/images/kpae4905.jpg Kto znajdzie coś ciekawego na tym zdjęciu ? grztus - 2009-04-08, 20:31 Masz na myśli te piękne góry w tle?? G@wron - 2009-04-08, 20:33 Sądzę, że jednak poniżej Gryni - 2009-04-08, 21:06 Dreamliner drugi od lewej G@wron - 2009-04-09, 08:49 E tam Gryni, Dreamliner stoi tam już sporo czasu KyFrUn - 2009-04-09, 09:47 Air Austral http://www.airliners.net/photo/Air-Austral/Boeing-777-3Q8-ER/1509516/L/ G@wron - 2009-04-09, 09:56 Wspominałem o nim stronę wcześniej Francuzi robią przemalowanie, Air Austral wraz z pierwszym 773ER wprowadził nowe barwy. http://skyliner-aviation.de/photos/f-osyd.jpg CARGO - 2009-04-09, 10:59 6000 Boeingów 737 41 lat temu pierwszy samolot z udanej serii 737 trafił do pierwszego odbiorcy tzn. do Lufthansy a był to 737-100. W okresie 41 lat od tej "wiekopomnej chwili" Boeing wyprodukował 6000 maszyn z rodziny samolotów cieszących się wielkim powodzeniem u przewoźników na całym świecie. Jubileuszową maszyną okazał się Boeing 737-800 LN-NOL dla Norwegian Air Shuttle, który zostanie wkrótce dostarczony. Do 2010 ma zostać wyprodukowanych około 3000 maszyn z serii 737 NextGen (LN-NOL to 2868 samolot z serii). Producent podaje, że od czasu złożenia pierwszego zamówienia w 1965 roku przez LH na 21 737-100 zamówiono łącznie 8184 B737. Z okazji tej okrągłej i imponującej liczby, samolot dumnie zdobi adekwatny sticker na "ogonie". Najwięcej 737NG w swojej flocie ma Southwest Airlines - 329 a np. Ryanair posiada ich 177. http://paineairport.com/images/kpae4905.jpg Kto znajdzie coś ciekawego na tym zdjęciu ? Pierwszy po prawej stoi 777F dla Aerologic Widać także F-GUOA, który wg. list był do niedawna pierwszym 777F o regu N5020K w oryginalnym malowaniu Boeinga - chyba że to inna maszyna G@wron - 2009-04-09, 11:29 Haraszo, Aerologic Szybko im idzie praca z 777F. CARGO - 2009-04-12, 23:29 An-124-100 "Rusłan" MADE IN USA? Ambasador Stanów Zjednoczonych w Rosji - John Byerly poinformował opinię publiczną, że obecnie rozważana jest opcja wznowienia produkcji tych ciężkich samolotów transportowych, która zakłada współudział amerykańskiego przemysłu lotniczego przy wytwarzaniu kolejnych Rusłanów. Główne rozmowy prowadzone są pomiędzy szefami Volga-Dnepr Airlines oraz Boeing Company. Wstępny zarys tej ponadnarodowej współpracy został przedstawiony i pomimo, że nie ustalono jeszcze żadnych szczegółów, rozmowy cały czas trwają. Prezentacja idei współpracy odbyła się w Aviastar-SP Company (Uljanowsk, Rosja - to jedno z dwóch miejsc gdzie produkowane były An-124 - drugie to Kyiv Aviation Plant AVIANT) a uważnie przysłuchiwali się jej wspomniani dostojnicy min.: prezydent VDA, kongresmen oraz ambasador USA. W myśl porozumienia strona rosyjska miałaby odpowiadać za (mówiąc bardzo ogólnie) budowę kadłuba natomiast Amerykanie mieliby się zająć silnikami oraz awioniką. Dalsze etapy produkcji Rusłanów (końcowy montaż oraz procedury testowe) również spoczywałyby na barkach USA, co więcej sprawy związane z przyszłym serwisem An-124 także byłyby obsługiwane przez Amerykanów. Zaprezentowano również plan istotnych modernizacji w obecnym projekcie An-124-100, który mogliby wspomóc specjaliści Antonova. Przeglądając listę produkcyjną An-124 i Wikipedię można powiedzieć, że na chwilę obecną wyprodukowano 56 samolotów, ostatni z nich to dostarczony 24.05.2004 roku - An-124M o regu RA-82081 dla VDA. Nieaktualne dziś informacje mówiły, że produkcja miała zostać wznowiona już wcześniej a pomiędzy 2006 a 2020r. zostanie dostarczonych około 80 nowych Rusłanów. VDA kilka lat temu złożyła zamówienie na pięć An-124-100M-150 (zmodernizowana wersja - zwiększenie pojemności ładunkowej osiągnięto poprzez zwiększenie wymiarów dotychczasowych An-124-100) a pierwsza taka maszyna miała trafić do odbiorcy w 2008 roku. Samolotem fizycznie podobnym do An-124 jest nieco mniejszy od niego Lockheed C-5 Galaxy używany wyłącznie przez USAF, którego np. nie tak dawno temu można było oglądać "na żywo" na lotnisku RuzynÄ w Pradze. mick - 2009-04-16, 16:08 Pierwszy nowiutki A333 dla Swiss'a (maszyna ma cn 1000): HB-JHA http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6535380 Vader - 2009-04-16, 16:32 Pierwszy nowiutki A333 dla Swiss'a (maszyna ma cn 1000): wspomniane w marcu, na 3 stronie na samym dole ps. ale mimo wszystko fajnie znów go zobaczyć G@wron - 2009-04-16, 19:26 This Antonov 28 is the first of ten PZL Mielec M-28s, the USAF Special Operations Command has ordered. They will be based at the Cannon AFB, New Mexico. G@wron - 2009-04-18, 21:13 LOT Charters, ładnie idzie im integracja grupy. Miejmy nadzieję, że coś z tego będzie. http://skyliner-aviation.de/photos/SPLLG.jpg Boeing 777 -F1B 37309 760 B-2071 China Southern Cargo ferried 14apr09 PAE-MZJ for storage, N-reg ex N447BA Boeing 777 -F1B 37310 770 B-2072 China Southern Cargo ferried 14apr09 PAE-MZJ for storage, N-reg ex N448BA luck89 - 2009-04-23, 14:19 Dostawy A380: Emirates 7x (5x) = 017, 023, 007, 028, 025, ( 009, 030 prawdopodobnie w 2010) Singapore 4x = 021, 019, 034, 045 Qantas 4x = 026, 027, 029, 047, (050 prawdopodobnie 2010) Air France 2x = 033, 040 Do 2010 Lufthansa 7x = 038, 041 (Q1-2010), 044, 048 (Q2-2010), 061, 066, (Q3-2010) 076 (Q4-2010) Singapoure 4x = 051, 065, 071, 073 Emirates 7x = 042, 046, 056, 057, 059, 060, 063 ( 03-2010 - 03-2011) Qantas in 2010 Air France in 2010 VIP Prince Al 1x = MSN002 G@wron - 2009-04-28, 17:12 Airbus A340 -541 608 A6-ERG Emirates w/o after tail-strike followed by heavy landing on 20mar09 G@wron - 2009-04-30, 09:00 http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 960&nseq=0 Kolejny Logojet OneWorld. |