ďťż
KYOSHO INFERNO TR 15 ST RTR
Exeros - Nie Wrz 16, 2007 2:20 pm " />Witam. ;] Otóż czy ten model- http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.ph ... 4634c13e4a Jest dobrym wyborem na 1 spalinke? Bo wygląda ciekawie i cenę też ma ciekawą ;] Pzdro. Exeros - Wto Wrz 18, 2007 4:24 pm " />Więc? Przemysław Staniewski - Śro Wrz 19, 2007 10:39 am " /> ">Witam. ;] Otóż czy ten model- http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.ph ... 4634c13e4a Jest dobrym wyborem na 1 spalinke? Bo wygląda ciekawie i cenę też ma ciekawą ;] Pzdro. Modelik jest ciekawy. Miałem TR15, ale w wersji buggy. Silniczek mimo małej pojemności jest bardzo dynamiczny i łatwy w regulacji, a przede wszystkim oszczędny . Bardzo ładnie się prowadzi i skacze. Zawieszenie ma naprawdę niezłe, czego niestety nie mozna powiedzieć o płycie podłogowej (jest dość miękka) i przy ostrych i wysokich skokach potrafi z czasem się wygiąć. Poza tym reszta podzespołów przez cały czas używania sprawowała się bardzo dobrze Exeros - Śro Wrz 19, 2007 11:48 am " />Hehe :] Mógłbyś jeszcze powiedzieć co trzeba dokupić do modeliku? (oprócz paliwa i bateri oczywiście) Do tego kupię róznież after run oil i olej do filtra powietrza tak?:] Pzdro @down Afo-filtr powietrza tak? Co do filtru paliwa to ja nie mam pojęcia ;] Możesz również dać jakiś link do filtru paliwa?(w miarę taniego ^^) kuba112004 - Śro Wrz 19, 2007 11:59 am " />Zamiast AFO mozesz kupoc w aptece za 1zł olejek rycynowy dziala na tej samej zasadzie co afo i bardzo duzo osob go uzywa... Jezeli nie ma w tej wersji filtra paliwa to tez dobrze by bylo go miec poniewaz nie wpadna Ci zadne brudy do silnika Przemysław Staniewski - Śro Wrz 19, 2007 12:46 pm " />Tak jak już zostało napisane, też polecam filterek paliwa i zapasowa świecę, bo po procesie docierania silnika często potrafi się spalić. Niestety nie pamiętam jaka świeca jest standardowo w modelu. Jak będziesz miał model musisz po prostu sprawdzić jaki ma numer (ciepłotę) i jeżeli nie będziesz miał problemów w czasie docierania z pracą i temperatura silnika, najlepiej kup taka samą. Apropo temperatury to polecam jeszcze termometr. kuba112004 - Śro Wrz 19, 2007 1:01 pm " />-Butelka do tankowania bedzie niezbedna http://www.lrp.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id=2887 Filtr paliwa http://www.lrp.pl/sklep/index.php?cPath=151_973 Mam ten niebieski i jest dobry I termometr http://allegro.pl/item245037074_termome ... html#photo Lub mozesz kupic uzywany za polowe ceny Przemysław Staniewski - Śro Wrz 19, 2007 1:05 pm " />Butelka jest w zestawie z modelem kuba112004 - Śro Wrz 19, 2007 1:13 pm " />Aha to sory ;] Exeros - Śro Wrz 19, 2007 6:49 pm " />@Thx wezmę ten niebieski filtr. Możecie mi także nakreślić regulację i docieranie silnika? Bo w "szukaj" przejrzałem parę stron z tematami....i było w każym..."szukaj" hehe;p Czy ten ARO jest dobry? http://www.lrp.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id=4765 Czy paliwo 20% nitro jest dobre? http://www.allegro.pl/item244753309_pal ... mocja.html Skorzystam z tej rady z olejkiem rycynowym :] Aha, i oglądając strone kyosho zauważylem że części są tylko do tego modelu ale bez literek ST-czyli buggy-czy te części pasują? Dobra, termometr sie "załatwi" @Down Ja nie mam tego modelu, a nie chce kupić czegoś do czego nie ma części Tomasz Ostrowski - Śro Wrz 19, 2007 7:09 pm " />w instrukcji masz nakreślone docieranie oraz numery katalogowe częsci, po tych numerach szukaj Marcin Sroka - Śro Wrz 19, 2007 8:59 pm " />Witam Modele które wystawił Marek pochodzą z naszego sklepu. Wszystkie czesci do tego modelu są dostępne w naszym sklepie. Na stronce bedą umieszczone do kończa tygodnia. Jeśli chodzi o docieranie silnika to możemy go dotrzeć i ustawić ( nieodpładnie oczywiście ) No i najważniejsze ten silnik powinien pracowac na paliwie 16 procentowym. Exeros - Śro Wrz 19, 2007 9:44 pm " />O jak miło :] Chętnie z tego docierania skorzystam :] Czyli 20% paliwo nie przejdzie? A szkoda bo oferta była ładna :] No nic, coś się znajdzie ;] Pzdro Exeros - Sob Wrz 29, 2007 6:53 pm " />Modelik doszedł:o Teraz pare pytań... Jak zamontować filtr paliwa? Czemu model po przejechaniu paru metrów gaśnie?(BEZ karoseri -z nie próbowałem) Na ile minut starcza powiedzmy 100ml paliwa? Hmm..powiedzmy że narazie na tyle.. Pzdro! osa20 - Sob Wrz 29, 2007 7:14 pm " />filtr- to tak przetnij wężyk tak w lini bak-gaźnik i go tam wsadz siateczką w strone gaźnik żeby zbierał jakie kolwiek syfy dlaczego gaśnie to ci nie powiem bo nie miałem tego problemu chyba na 20-25 min -może wiecej lub mniej już nie pamiętam Andrzej Trzeciak - Sob Wrz 29, 2007 7:14 pm " /> ">Modelik doszedł:o Teraz pare pytań... Jak zamontować filtr paliwa? Czemu model po przejechaniu paru metrów gaśnie?(BEZ karoseri -z nie próbowałem) Na ile minut starcza powiedzmy 100ml paliwa? Hmm..powiedzmy że narazie na tyle.. Pzdro! Filtr paliwa: Rozcinasz wezyk na linik bak-gaznik wkladasz filtr sciskasz opaskami. Ot cała filozofia Gasniecie: Przelany silnk Tomasz Ostrowski - Sob Wrz 29, 2007 9:52 pm " />nie trzeba opasek Exeros - Sob Wrz 29, 2007 9:57 pm " />Czyli wcisnąć i tyle? Napewno paliwo nie wyleci?:P No to przechodze do czynu...mam nadzieje że nic nie zepsuje xD! Udało sie:D osa20 - Sob Wrz 29, 2007 9:58 pm " />tak paliwo napewno nie wyleci Tomasz Ostrowski - Sob Wrz 29, 2007 10:10 pm " /> ">Czyli wcisnąć i tyle? Napewno paliwo nie wyleci?:P kształt nypli zapewnia pewne połączenie kuba112004 - Nie Wrz 30, 2007 6:07 am " /> ">Modelik doszedł:o Czemu model po przejechaniu paru metrów gaśnie?(BEZ karoseri -z nie próbowałem) Pzdro! Czytałes o docieraniu silnika z tego wiem to nowy model a Ty juz odrazu nim jeździsz ? Tomasz Ostrowski - Nie Wrz 30, 2007 8:44 am " /> ">Modelik doszedł:o Czemu model po przejechaniu paru metrów gaśnie?(BEZ karoseri -z nie próbowałem) Pzdro! Czytałes o docieraniu silnika z tego wiem to nowy model a Ty juz odrazu nim jeździsz ? LRP np. zaleca docieranie w czasie jazdy ważne jest ustawienie mieszanki Kicha - Nie Wrz 30, 2007 9:46 am " />Podczepie sie tutaj z tym pytankiem. Czytalem troche o docieraniu ,ale mam jeszcze takie pytanko bo mam silnik dotarty itp ,ale czytalem ze trzeba go czasami jeszcze regulowac w zaleznosci od warunkow i stad moje pytanko czy jesli przekrece HSN o kilka obrotow w prawo lub lewo tak z 2-4 to czy zawsze musze tez krecic LSN czy nie (wystarczy raz ustawione i koniec-bo widzialem ze LSN nie trzeba tak czesto ustawiac jak HSN) Tomasz Ostrowski - Nie Wrz 30, 2007 9:56 am " /> ">Podczepie sie tutaj z tym pytankiem. Czytalem troche o docieraniu ,ale mam jeszcze takie pytanko bo mam silnik dotarty itp ,ale czytalem ze trzeba go czasami jeszcze regulowac w zaleznosci od warunkow i stad moje pytanko czy jesli przekrece HSN o kilka obrotow w prawo lub lewo tak z 2-4 to czy zawsze musze tez krecic LSN czy nie (wystarczy raz ustawione i koniec-bo widzialem ze LSN nie trzeba tak czesto ustawiac jak HSN) kilka obrotów to chyba lekka przesada doregulowanie silnika do zmieniających sie warunków (temp, wilgotność) to raptem 1/4 obrotu zasadniczo raz dobrze ustawione LSN nie wymaga późniejszych poprawek Kicha - Nie Wrz 30, 2007 10:23 am " />hehe no moze troche przesadzilem z tymi obrotami ale najwazniejsze ze zrozumial mnie pan o co chodzi i odpowiedzial tak ze i ja zrozumialem. Pozdrawiam Exeros - Nie Wrz 30, 2007 11:19 am " />Owszem czytałem o docieraniu. ">eśli chodzi o docieranie silnika to możemy go dotrzeć i ustawić ( nieodpładnie oczywiście ) Ale jednak wolałem się tego nie podejmować:) I poprosiłem o dotarcie sklep:) Pzdro kuba112004 - Nie Wrz 30, 2007 11:59 am " />Aha to nie wiedziałem sory ;] Exeros - Nie Wrz 30, 2007 2:52 pm " />No to jeszcze coś Czy można włożyć akumulatorki do grzałki do świec? Czy napięcie będzie wystarczające czy potrzeba baterii? Tomasz Ostrowski - Nie Wrz 30, 2007 7:25 pm " /> ">No to jeszcze coś Czy można włożyć akumulatorki do grzałki do świec? tak ">Czy napięcie będzie wystarczające czy potrzeba baterii? tak kolo bolo - Nie Paź 07, 2007 3:13 pm " />Kolejne pytanko Czemu model gaśnie po gwałtownym dodaniu gazu? Czemu silnik sie zalewa?(jedzie, zgaśnie, nie idzie odpalić(wykręcam świece, wylewam paliwo, wkręcam świecę)jadę...to następnego razu) Pisze z dawnego konta kumpla, gdyż na moim chce zmienić e-maila ale mail reaktywujący nie dochodzi:/ Pzdro. Exeros Przemysław Staniewski - Nie Paź 07, 2007 6:27 pm " /> ">Kolejne pytanko Czemu model gaśnie po gwałtownym dodaniu gazu? Czemu silnik sie zalewa?(jedzie, zgaśnie, nie idzie odpalić(wykręcam świece, wylewam paliwo, wkręcam świecę)jadę...to następnego razu) Exeros Jak sam zauważyłeś silnik się zalewa. Jeżeli jest juz dotarty musisz mu zubożyć mieszankę. Wkręcaj powoli po 1/8 obrotu i testuj. Po każdym wkręceniu zrób kółko na niewielkim gazie, a potem gaz do dechy. Jeżeli zgaśnie lub będzie go przyduszać to znowu skręć o kolejne 1/8 obrotu i znowu test, aż do skutku . Kontroluj przy tym temperaturę, żeby nie przesadzić ze skręcaniem. Jak juz wyregulujesz wysokie obroty, wtedy to samo zrób z niskimi. Wszystkie regulacje musisz robić kiedy silnik osiągnie właściwa temperaturę pracy. Oczywiście na poczatku pewnie silnik nie będzie w stanie przekroczyć 80 C, ale w miarę skręcania temperatura będzie rosła. Doreguluj go tak żeby po ostrej jeżdzie nie przekraczał 120 C. Jest to bezpieczna temperatura dla tego silniczka i nie grozi mu wtedy zatarcie. |