ďťż
Lighting pod zawody
Aunti-Aunti - Wto Sty 19, 2010 8:19 pm " />Mam już lightinga prawie rok. Sprawuje sie całkiem niźle ale szukam troche wiecej emocji niz jeżdżenie samemu wokół toru. Chciałbym wiedzieć co potrzeba zrobić i dokupić żeby mój samochodzik mógł pośmigać w jakiś zawodach. Chcę też nim coś tam osiągąć. Proszę o pomoc i ewentualną listę części które potrzebowałbym zakupić. Z góry dzięki i pozdro Marcin Rącki - Wto Sty 19, 2010 8:22 pm " />Trzeba kupić inny model, jeżeli chcesz coś osiągnąć Michał Kowalski - Wto Sty 19, 2010 8:29 pm " />1). dyfry wzmacniane 2). nowe ,mocne ,szybkie serva np. Hitec 985 i Hitec 965 3).koła jakieś dobre takie jak Pro Line 4).części zapasowe (zwrotnice , wahacze , ....) 5). jakiś mocniejszy silnik by się przydał (ale na początek nie koniecznie ) ... W przyszłości do zmiany aparatura ale możesz się wstrzymać Pozdr. Kamil Walczak - Wto Sty 19, 2010 8:56 pm " />tak jak michal napisal,ja przygotowuje lajta pod zawody .Na poczatek lajt na zawody bedzie dobry , jezeli oczywiscie dasz mocniejszy silnik ,dyfry itd.Z czasem jesli spodobaja ci sie zawody to pewnie kupisz sobie inny model ale moim zdaniem lajt jest dobry na poczatek Michał Kowalski - Wto Sty 19, 2010 9:02 pm " />kup to co mówie Maciek Mrozek - mistrz PL w MT śmiga tragusem - lightem i jest super !! Chyba ze masz coś odłożone to sprzedaj lajta i rzeczywiście kup coś takiego jak : Xray ,Losi ,Mugen , ... Aunti-Aunti - Śro Sty 20, 2010 3:29 pm " />Dzięki wielkie. pozdro Wiktor Sułek - Śro Sty 20, 2010 6:39 pm " /> ">Trzeba kupić inny model, jeżeli chcesz coś osiągnąć dokładnie tak szkoda tylko że seryjny Lajt z pudełka zdobył w tym roku V-ce Mistrza Polski w tragusach. Co do lajta - koła, paliwo, części i zacznij jeździć. Kombinował będziesz potem Marcin Rącki - Śro Sty 20, 2010 7:19 pm " />Wiktor, Stadium Sport? nie wydaje mi się... Kamil Walczak - Śro Sty 20, 2010 7:43 pm " />ja zgadzam si⏠z wiktorem...Model na zwyklych czesciach jest slaby ale jak sie wsadzi do niego lepsze czesci... Ja moim jade na zawody Wiktor Sułek - Śro Sty 20, 2010 7:56 pm " />nie sport, tylko pro. Do sporta na dzień dobry trzeba przynajmniej zmienić dyfry, pro już można się ścigać od razu. Pozdrawiam. Marcin Rącki - Śro Sty 20, 2010 9:36 pm " />No właśnie, więc proszę pisz dokładniej. Jak się wsadzi części... części wyniosą tyle co cały model. kwasio5 - Śro Sty 20, 2010 10:21 pm " />Siemka A moim zdaniem to model to 40% sukcesu 50% umiejętności 10% szczęścia. No wiadomo ze ten co sobie złożył model za 4tys to żadne byle g***o nie podskoczy. Ale tak jak mówi Wiktor Jak masz już tego lajta to trochę ulepszyć lajta i można śmiało śmigać na zawody. Ale jeśli nie masz jeszcze modelu to zastanów się nad konkretnym podwoziem. Wracając do tematu lajta Przecież dyfry nie dają więcej mocy itp. tylko chodzi o wytrzymałość tych części. podaje przykład w lajcie dyfer wytrzyma 15L w xray,losi wytrzyma 30L . Tak samo inne części chodzi tylko o wytrzymałość i awaryjność Ale moim zdaniem jak się ma kasę to od razu kupić coś lepszego (podwozie) wiem ze lajt jest RTR i już ma silnik apke itp. Ale jeśli ma przepalone już 15-20L i chcesz startowac w zawodach to żeby coś osiągnąć to trzeba wszystko wymieniać i czy ja kupie silnik za 500zł do lajta czy do losiego to i tak za płace 500zł nikt mnie się nie pyta do jakiego to modelu i nie mówi "O do losiego to on kosztuje 750zł" tak samo z innymi częściami serwami itp. nie wiem czy zrozumieliście bo namotałem :P pozdro Mateusz Łukaszuk - Sob Sty 23, 2010 6:39 pm " />Lightning 2 PRO EVO / Lightning 2 Pro Stadium - najbardziej wytrzymałe i pancerne modele dostępne na rynku. Jednak przez to są ciężkie i nie bardzo "słuchają się" kierowcy. Chyba że trafi się z ustawieniem jest już go łatwiej okiełznać. Seria Lightning PRO charakteryzuje się mocnymi (ale ciężkimi ) materiałami. To, że w lajcie dyfer wytrzyma 15L a w Losi 30L to bzdura jest Dyfry w lightningu po całym sezonie - wymieniłem tylko uszczelki może z raz i kubki dyfrów... Na zębach prawie żadnego zużycia... Pozdrawiam btw. jeśli chcesz coś osiągnąć - zmień podwozie już teraz, nie warto pakować iluś setek (tysięcy?) bo i tak nie będzie to jechało tak jak model z wyższej półki nawet przed ulepszeniami... Nowsze modele (lightning 2 pro evo jest na rynku jakieś 5 lat) są wykonane z innym założeniem konstrukcyjnym oraz części wykonane są z bardzo lekkich a zarazem mocnych materiałów #down popieram w 100% Andrzej Trzeciak - Sob Sty 23, 2010 6:45 pm " />Najlepiej w ogóle rozpocznijmy wyścig zbrojeń, wkładajmy silniki po 2000, podwozia po 4000... Stary, jeździsz modelem rok. Kup na zapas to, co Ci się najczęsciej sypało i zamiast wywalać kase w drogie elementy, kup dobre świece, oleje i filtry, trenuj, trenuj, i jeszcze raz trenuj Kamil Walczak - Sob Sty 23, 2010 9:40 pm " />dobry model to tylko polowa sukcesu,tak jak mowi andrzej trenuj Ja mojego troche ulepsze , pojade i zobacze z jakimi modelami mam doczynienia...Moze kupie sobie pro evo a moze zostane przy tym co mam... .Pojedziesz na zawody,zobaczysz czy ci sie spodoba rywalizacja na torze ,czy bedziesz jezdzil dalej sam. |