ďťż
Lightning Stadium 2 Pro - przed zakupem
Jarlath - Pią Sty 02, 2009 2:37 pm " />Witam, Z góry przepraszam jeśli pisze na niewłaściwym miejscu ale NIESTETY nie mam dostępu do właściwego działu. Ponieważ sprzedałem mojego poprzedniego Lightning Stadium 2 mam ochotę zakupić Lightning Stadium 2 PRO. Na rynku dostępne są dwie wersje tego modelu: - RTR ze wszystkim co potrzebne do jazdy z pudełka dodatkowo doczytałem ,że zawiera jakieś upgrady ? - Wersja "WITHOUT RADIO OR ENGINE" - Nie jest jednoznaczne czy nie zawiera silnika czy aparatury (ze strony HB wynika, że nie zawiera obu) Proszę o poradę, przy założeniu, że silnik chciałbym mieć odpalany z tradycyjnej szarpanki (wersja RTR ma rotostart), posiadam aparaturę - która wersja jest bardziej opłacalna w zakupie i daje większe pole do manewru. Może jakieś porady od właścicieli tego modelu Dzięuję z góry za pomoc Bartek Józwiak - Pią Sty 02, 2009 3:15 pm " />Na wstępie to powiem że osobiście nie kupiłbym drugiego Lightninga Teraz co do modelu. Wersja RTR zawiera aparature oraz serwa, silnik itd Wersja Without Radio Or Engine nie zawiera silnika ale jak to napisane zostało w nazwie aparature posiadać powinien ale też jej nie ma w zestawie. Nie jestem pewien ale może być to model w wersji KIT, chociaż raczej tak nie jest. Napewno kupując tą wersje dostajesz samo podwozie z niepomalowaną budą. Silnik i elektronike musisz zakupić dodatkowo. Tak wygląda to co dostajesz w zestawie - http://www.hbeurope.com/readimage.php?id=89 ( plus niepomalowana buda ) Wersja bez silnika ma o wiele lepsze podwozie ( lepsze materiały tzn. karbon, więcej aluminium) przez co jest ono wytrzymalsze. Jeżeli posiadasz aparature to pozostaje dokupić do tego modelu silnik i serwa. Serwa z zestawu RTR i tak nadają się do wymiany więc według mnie dobra opcja. Silnik to najlepiej coś z .21 ( 3,5ccm ) z odpowiednia mocą i wysokimi obrotami - tak jak to najlepiej do Truggy. Nie polecałbym Ci szarpanki, według mnie szkoda kasy i zdrowia. Kup silnik pod StartBoxa i oczywiście do tego starterek. powiedz tylko jeszcze ile masz kasy ogółem na wszystko to pomogę dobrac całość. Pozdrawiam Bartek Józwiak. Jakbyś chciał poklikać na GG to zapraszam. Chętnie pomogę Jarlath - Pią Sty 02, 2009 3:46 pm " />Dzięki za odpowiedź. Dlaczego nie kupiłbyś kolejnego Lightninga? Ja z poprzedniego byłem zadowolony. Co do serw to liczyłem się z wymianą i to nie podlega dyskusji. Największym żalem dla mnie jest, że model nie występuje w wersji KIT bo uwielbiam "babrać" się w składanie. Zestaw do malowania też posiadam a kompresorek już dawno nie pracował, więc problemu nie ma. Po Twojej wypowiedzi skłaniam się jednak bardziej w stronę wersji bez elektroniki i silnika ze względu na wyposażenie - ale tu postaram się jeszcze wyszukać szczegółów. Co do szarpanki to mam RS4 z szarpanką i na razie nie sprawia mi trudności a wydaje mi się, że szarpanka i starterbox w przyszłości się nie wykluczają. W sumie to myślałem o wydatku rzędu 2,5k zł Dzięki Bartek Józwiak - Pią Sty 02, 2009 3:52 pm " />Według mnie lightning poprostu nie wytrzymuje sam zmieniam teraz model i wybałem Jammina X2 RTR. Szarpanka zabiera obroty i blokuje silnik. Aby go wykorzystać w pełni potrzebny jest startbox. Wszystkie lepsze silniki .21 są pod StartBoxa. Model kosztuje 1500zł, aparature masz więc zostaje 1000zł na reszte. silnik proponuje JPX .21, serwa wybierz najlepiej sam, na forum już było o tym. Ale mówie Ci, pomysl nad np Jamminem. pozdro Jarlath - Pią Sty 02, 2009 4:05 pm " />No i znowu mam dylemat Nad Jamminem pomyślę. Zbiorę Twoje wskazówki i poszperam jeszcze na necie Bartek Józwiak - Pią Sty 02, 2009 4:11 pm " />Zapraszam na GG, poszukamy razem, sam chetnie sie dowiem czegoś więcej jeszcze. Jarlath - Sob Sty 03, 2009 6:58 am " />Wybacz ale nie przepadam zbytnio za GG Co tyczy się tragusów to małe podsumowanie, tych które brałem pod uwagę: Jammin X2 - Wyczytałem, że są problemy z dostępnością części zapasowych LS2Pro - wersja 2 ulepszona w stosunku do poprzednika - części b. łatwo osiągalne Xray XT8 - wydaje sie być ciekawym modelem, też nie ma problemu z częściami - cena niestety przekraczająca mój limit. I mimo wszystko dalej wiem ile wiedziałem. Jest nawet gorzej bo pod uwagę jeszcze biorę Xray'a. Bartek Józwiak - Sob Sty 03, 2009 11:38 am " />Co do części do jammina to narazie wyszedł tylko model KIT, więc może to dlatego. Za około miesiąc będzie premiera Jammina X2 RTR i wtedy na pewno znajdą się części na Rcworld. Co do Xraya to na pewno dobry ale już nie najnowszy model - ja bym go nie kupił. P.S. jak wolisz na forum to spoko nie ma problemu, w sumie racja - więcej osób ma możliwość przeczytania pozdro Jarlath - Sob Sty 03, 2009 5:10 pm " />Trochę mnie zmartwiłeś tym Xray'em myślałem że konstrukcje tej firmy mają dobre opinie. Fakt, że przekracza przeznaczony na ten cel budżet ale zawsze można chwile dozbierać. Jak na razie w temacie tragusów nie wiele działałem bo bardziej on-road'y mnie interesowały a mój poprzedni lightning więcej stał na półce niż jeździł. Ostatnio wrócił do łask - ale się sprzedał a na tyle mi się spodobała jazda rekreacyjna (w zimie trudno on-road'ami pojeździć), że stwierdziłem , że kupię nowszą wersję. Jak na razie chyba jednak pozostanę przy planowanym zakupie lingtninga i zobaczymy co dalej. Przy założeniu, że zakupię wersję bez silnika i elektroniki - jaki silnik moglibyście polecić do tego modelu ? Dziękuję Draxan - Sob Sty 03, 2009 5:13 pm " />do zabawy ? LRP .28 , SH .28 , cokolwiek tanie .28 Dorian Karczmarzyk - Sob Sty 03, 2009 6:01 pm " />Co jak co ale Xray XT8 zdobył mistrzostwo polski w klasie IC-8 Truggy ;P Że Ty byś nie kupił to nie znaczy, że ktoś inny by nie kupił tego podwozia. Model nie jest najnowszy ale na pewno konstrukcyjnie nie odbiega od jammina ;] piorek - Sob Sty 03, 2009 6:14 pm " />http://www.sklep.rcracing.pl/product_in ... ts_id=2866 A może robitronic? Fajne mają przeceny, Bartek Józwiak - Sob Sty 03, 2009 6:26 pm " /> ">Że Ty byś nie kupił to nie znaczy, że ktoś inny by nie kupił tego podwozia. Model nie jest najnowszy ale na pewno konstrukcyjnie nie odbiega od jammina ;] Napisałem wyraźnie że ja bym go nie kupił, jeżeli komuś się podoba i uważa że jest to dobry model to proszę bardzo, nikomu nie bronie przecież Poza tym koszt XT8 przekracza budżet Jarlath'a Co do silnika to ja wybrałbym do rekreacji Forca .28 a do jazdy na zawodach Jammina .21 o Robitronicu Mantisie niebawem napiszę gdyż znajomy stał się nie dawno jego posiadaczem. Wspólnie potestujemy i podziele się z Wami naszymi wrażeniami z jazdy. Znajomy kupił wersję TXS ale jednak to Mantis Pozdro! Jarlath - Sob Sty 03, 2009 6:55 pm " />Zrobiło się gorąco !. Jeśli chodzi o Mantisa - to nie miałem jeszcze styczności z tym modelem. XT8 - chyba w chwili obecnej za drogi głównie ze względu na inne koszta (mam jeszcze go kupienia regulator i silnik BL); Jammin - ciężko wyczuć jak będzie z dostępem do części; Nie wiem czy się zgodzicie ze mną ale wydaje mi się, że w moim przypadku do zabawy - bo raczej nie planuje startować w zawodach IC-8, zakup podwozia LS2Pro będzie optymalnym wyborem. Nie wiem jeszcze który silnik wybrać bo waham się pomiędzy - NITRO STAR K4.6 ENGINE WITH PULLSTART [15201] - LRP Z.28R Spec.3 Truggy [LRP32809] oba ze strony HPI - Jeśli można to proszę o poradę ! W tym momencie wyjdzie około 2100 za zestaw bez elektroniki, a pozostaną do zakupu 2 serwa Zygfryd - Sob Sty 03, 2009 7:26 pm " />Do tego LRP potrzebujesz jeszcze boxa żeby go odpalić bo on nie ma szarpanki. Miałem NITRO STAR K4.6 HO, wypalil ok 30L i oddalem go kumplowi (miał jeszcze całkiem dobrą kompresję), osiągi słabe. na tym mi się bardzo fajnie jeździło http://www.rcwroblik.pl/Silnik+spalinow ... 01,i2.html Silnik mocny jak za tą cenę bardzo przyzwoity. Jarlath - Sob Sty 03, 2009 8:16 pm " />Wydaje mi się, że http://www.lrp.cc/en/products/nitro-engines/18-offroad-engines/produkt/nitro-motor-z28r-pullstart-spec3/details/ wypada lepiej w stosunku do http://www.rcwroblik.pl/Silnik+spalinowy+4%2C6+szesciorpotowy+z+szarpanka,57614177,01,i2.html Nie mam zbyt wiele doświadczenia z silnikami spalinowymi. Bartek Koźbielak - Sob Sty 03, 2009 8:17 pm " />To są praktycznie te same silniki - Różnią się jakością Był o ten temat w dziale silników spalinowych Jarlath - Sob Sty 03, 2009 8:27 pm " />Czyli sobie już doczytam... Jeszcze tylko jedno. ten silnik Z.28R występuje w 2 wersjach z czego jedna jest na szarpankę i ta wersja jest o 0,10PS słabsza i ma o około 3000rpm mniej - czy to wynika tylko z zastosowania szarpanki czy silniki te różnią się jeszcze czymś? Bartek Koźbielak - Sob Sty 03, 2009 8:28 pm " />wynika z zastosowania szarpanki Jarlath - Sob Sty 03, 2009 8:47 pm " />Dziękuję za wszystkie opinie - teraz tylko muszę sobie sprecyzować finalne wymagania i na zakupy Dziękuję |