ďťż
LIGHTNING STADIUM SPORT




arturskuter - Śro Sty 07, 2009 11:45 am
" />Cześć jestem tu nowy! Mam nowy model lightning stadium sport!
Jest to mój pierwszy model spalinowy.
Iglice wysokich i niskich odkręciłem o 3,5 obrotu od pełnego zakręcenia. Iglice średnich obrotów o 3 i 1/4. A jałowych nie ruszałem. Czyli fabryczne ustawienia.
Narazie nie docieram bo jest za zimno. Sprawdzałem hamulce i te śrubki dociskające troche przesunąłem w prawo bo model nie chamował jak wciskałem hamulec, teraz jest ok. Jeżdże na paliwie 20% model technics (z tego co się tera dowiedziałem to jest złe paliwo).

Jak pisałem u góry jest to mój pierwszy model splinowy.

Ps: Piszcie wszystkie rady i to co żle zrobiłem! (oczywiście związanego z tym modelem)




HPI Polska - Śro Sty 07, 2009 12:02 pm
" />Przydatna wiedza ogólna
Raczej polecam zmianę paliwa



arturskuter - Śro Sty 07, 2009 12:07 pm
" />Tak filmy obejrzałem wszystkie już wcześniej.Paliwo to wiem że jest zle jak wypale te to kupie Jet's.



Gieroll - Śro Sty 07, 2009 1:16 pm
" />To paliwo wcale nie jest złe, być może nie jest najlepsze, ale na pewno nie jest złe.




maly91 - Śro Sty 07, 2009 4:37 pm
" />To paliwo jest bardzo dobre Nie ma sensu płacenia więcej........ U nas w poznaniu prawie wszyscy jeżdzą na bb i nie ma żadnych problemów z silnikami..... u kumpla w savie po ponad 20 l nadal stawia model na tylne koła przy przełożeniu 17/47. Jezeli nie będziesz brał udziału w zawodach to zostań przy tym paliwku. Jeździłem na jetsie, tornado, bb i wiem że nie ma sensu przepłacać.... Jak dobrze wyregulujesz silnik to na bb będzie śmigał aż miło
Pozdro



arturskuter - Czw Sty 08, 2009 11:54 am
" />No właśnie zamierzam brać udział w zawodach!!!
I z tego co słyszałem bardzo grzeje silnik i trudno sie go reguluje.

Pozdro.



Draxan - Czw Sty 08, 2009 12:09 pm
" />da sie na nim jezdzic nie przesadzajmy. Ale jak wiadomo, czym lepsze paliwo tym lepiej dla silnika, a na zawodach nie ma on lekko wiec lepiej pomyslec o naprawde dobrym paliwie.



arturskuter - Czw Sty 08, 2009 12:34 pm
" />Aha rozumiem.A według Pana jakie paliwo by było dobre?

Z tego co wiem to jet's jest dobre (lecz moge się mylić).

Pozdro.



maly91 - Czw Sty 08, 2009 5:17 pm
" />Jak sie wyreguluje dobrze silnik to na bb można jeździć i jeździć i silnik sie nie zagrzeje powyżej normy...... Zazwyczaj o tym paliwie mówia tak osoby które nie miały z nim doczynienia albo sądzą tak po jego cenie..... No ale jak będziesz jeździł na zawodach to chyba lepiej kupić troszke droższe paliwo.



Marek Byrczak - Czw Sty 08, 2009 7:04 pm
" />
"> Zazwyczaj o tym paliwie mówia tak osoby które nie miały z nim doczynienia albo sądzą tak po jego cenie.....

Chyba się mylisz. Miałem do czynienia z tym paliwem i powiem że jest kiepskie.
Ja wiem, benzyna bezołowiowa+woda, rozpuszczalniki i tym podobny szajs na niektórych stacjach też jest paliwem na którym da się przejechac, ale... do najbliższego wyjazdu z tejże stacji.



maly91 - Czw Sty 08, 2009 9:46 pm
" />No ciekawe bo u nas silniki maja sie doskonale po 20 litrach bb.....



Marcin Jasiński - Czw Sty 08, 2009 9:56 pm
" />A ciekawe jak ich osiągi gdy tak stanie obok identyczny model z identycznym silnikiem ale na paliwie RT, Byron, Tornado i zaczniecie pałować modele - jeśli mowa o SH .28 P6 bo widzę że masz taki silnik jak ja miałem i paru moich kumpli, gdzie jeden jeździł na BB i jak się cieszył gdy wypalił je do końca



maly91 - Czw Sty 08, 2009 10:28 pm
" />Jeździłem ostatnio na tornado 25% a zawsze jeżdze na bb 20%. I naprawde żadnej różnicy nie odczułem, tylko dzwięk silnika był inny.



Draxan - Czw Sty 08, 2009 10:34 pm
" />ehh odnosze wrazenie ze niktorzy na sile pruboja udowodnic ze nie ma roznicy. Roznica JEST, ale do zwyczajnej jazdy po lakach i pod domem tanim normalnej klasy silnikiem, BB jest jak najbardziej ok. Sam do mojego TNX5.2R z silnikiem graupnera .28 bede lal BB, bo nie chce mi sie placic dodatkowej kasy za paliwo do tego silnika. Ale do silnika ktory mam w X2 w zyciu nie wleje BB, jakos mi go tak szkoda. Zreszta kup sobie RB TM728 , wlej mu BB 25% pojezdzij troche, powalcz z nim itp. a potem wlej mu Tornado 25% , jak nie zauwazysz roznicy to albo jestes slepy albo starasz sie byc...



XAX - Sob Sty 10, 2009 12:18 pm
" />Nie przesadzajmy z tą złą jakością obecnego BB.
Stary BB był rzeczywiście do niczego aczkolwiek mój poczciwy silnik HPI S25 przeżył na nim bez problemu 30 litrów. A w nowym jest teraz ten sam olej co w innych paliwach.

Na lepszym paliwie na pewno będą lepsze osiągi ale czy warto więcej kasy wywalać na nie to trzeba sobie samemu odpowiedzieć.



Michoxx - Nie Sty 11, 2009 10:47 am
" />Jak dla mnie to do jazdy rekreacyjnej paliwo BB jest dobre, przecież chodzi o dobrą zabawę a nie osiągi, a jak ktoś kupuje silnik droższy od modelu to też stać go na dobre paliwo. Mi tam nie żal lać do sava BB pewnie jak bym miał silnik za 1500zł to bym nie wlał, a po drugie nawet filtra paliwa nie mam .



bikeman1 - Śro Sty 14, 2009 8:47 am
" />ja swojego czasu zrobilem 15L na BB, mialem 20 i 25%, paliwo jest ok, silnik mozna wyregulowac bez problemu i trzyma temp. Pozniej przesiadłem sie na Byron Race 25%, paliwo tez ok, do jazdy "przy domu" oraz rekreacyjnej jazdy po torze ze znajomymi nie widac roznicy. Na zagranicznych forach pisali wręcz ze Byron jest taki cool ze wyczysci nalot z tłoka po poprzednim paliwie ... no nie zauwazylem tego heheh;p



arturskuter - Sob Sty 17, 2009 8:43 am
" />Aha dzięki za rady do paliwa ale co do modelu jakieś porady panowie mają np ustawienia iglic? I jak ja bym chciał na zawody to co dokupić żeby model był zdolny zając jakieś miejsce (wiem oczywiście że najważniejsze śa umiejętności!)



Draxan - Sob Sty 17, 2009 11:31 am
" />Opony, silnik, dobre serwa



Loocash - Sob Sty 17, 2009 12:22 pm
" />Zębatki dyfrów na HD



arturskuter - Nie Sty 18, 2009 8:08 pm
" />Hmn dzięki za porady. I pytanie do kogoś kto takrze posiada lajta stadium sport lub się zna.Ustawiłem iglice niskich obrotów na fabryczne.I jest dość wklęsła około 2mm do wewnątrz od obudowy.



Jaan - Pon Sty 19, 2009 2:24 pm
" />Fabrycznie w HB jest tak samo jak w HPI czyli na równo z kołnieżem.



Tadek - Wto Sty 27, 2009 2:26 pm
" />Witam...
Skoro to temat lighting stadium sport to się zapytam:wiecie może jakie serwo skrętu zamontować w moim lightcie.Bo ledwo odpaliłem model i zauważyłem że ma do dupy



Rafał Kowina - Wto Sty 27, 2009 4:29 pm
" />Było o serwie do truggy wiele tematów - poszukaj



Wiktor Sułek - Wto Sty 27, 2009 5:00 pm
" />Ze swojego doświadczenia polecam Hitec HS 985 MG albo tańszego Blue Birda BMS630 MG (wolne trochę). Hitec pięknie zasuwa



Tadek - Pią Sty 30, 2009 10:43 am
" />Ej może ktoś wie gdzie można kupić aluminiowe koła które będą pasowały do lighting stadium sport



Mateusz Jura - Pią Sty 30, 2009 11:04 am
" />Po co ci aluminiowe koła?



Tadek - Pią Sty 30, 2009 11:12 am
" />Bo są bardziej wytrzymałe nie pękają od razu



Mateusz Jura - Pią Sty 30, 2009 11:24 am
" />A popekały ci koła od lajta?



Tadek - Pią Sty 30, 2009 12:02 pm
" />Jedno pękło w jednym miejscu



Tomasz Ostrowski - Pią Sty 30, 2009 12:35 pm
" />
">Bo są bardziej wytrzymałe nie pękają od razu

ktoś Ci głupot naopowiadał



Tadek - Pią Sty 30, 2009 12:50 pm
" />A nie jest tak...
Przecież plastik (lub coś do niego podobne) jest słabsze niż aluminium



Dorian Karczmarzyk - Pią Sty 30, 2009 12:53 pm
" />Plastik się wygnie i wróci to pierwotnej postaci, aluminium nie. A poza tym jak Ci polecą alu felgi to będziesz miał dwa razy droższy wydatek niż na plastikowe.



arturskuter - Pią Sty 30, 2009 2:52 pm
" />W pewnym sensie aluminium jest mocniejesze, a w pewnym sensie nie, lecz to zależy czy skaczesz czy po wybojach jeżdzisz, jak do skoków to raczej alu bo bardziej wytrzymałe, a do wyboii (ciągłe wstrząsy) plastik bo się bardziej wygina jak powiedziane to było u góry. Alu też się wygina tyle że mniej, a co do kosztów to racja aluminiowe są o wiele droższe.



Wiktor Sułek - Pią Sty 30, 2009 3:09 pm
" />I cięższe



arturskuter - Pią Sty 30, 2009 3:13 pm
" />Skoro metal to chyba wiadomo że cięższe ale dla niewiedzących to dobrze.



Wiktor Sułek - Pią Sty 30, 2009 3:28 pm
" />* Dubel do wywalenia



Wiktor Sułek - Pią Sty 30, 2009 3:30 pm
" />Nie no wiadomo, tylko, że "alu felgi" do modelu to moim zdaniem bezsensowna inwestycja...

Od zawsze latam na plastiku i 0 problemów. A takie alu kosztują... coś ponad 100zł za dwie :/ Za 200 zł, Tadek, kupisz jakieś używane kółka typu GRP na dobrych nylonowych felach, które trudno złamać. Ja za 60zł dorwałem



arturskuter - Pią Sty 30, 2009 3:39 pm
" />co to znaczy "dubel do wywalenia"



Wiktor Sułek - Pią Sty 30, 2009 4:04 pm
" />Znaczy, że zawiesił mi się komp i wysłał 2 takie same posty.



Draxan - Pią Sty 30, 2009 5:02 pm
" />a nie prosciej kliknac Usun Post i go usunac ?



Tadek - Pią Sty 30, 2009 5:23 pm
" />No dobra skoro tak to kupie jakieś dobre używki

Kurde patrzyłem na allegro.pl i nic nie było,tylko jakieś głupie kyosho
Powered by WordPress, ©