ďťż
Lightning Stadium Sport - dyfry - olej czy smar?




Maciolus - Nie Wrz 07, 2008 12:07 pm
" />Szczerze mowiac nie chce mi sie rozdlubywac polowy autka zeby sprawdzic zawartosc dyfrow. Czy ktos z Was wie co tam siedzi?

W amortyzatorach byl chyba zuzyty olej z frytkownicy

Probuje LSS zmusisc do lepszego skrecania. Tory na ktorych smigam sa ktorkie, techniczne, twarde.




Dorian Karczmarzyk - Nie Wrz 07, 2008 1:04 pm
" />Smar



Maciolus - Nie Wrz 07, 2008 1:21 pm
" />Dzieki! Ech... *&%$*&^%*($



Dorian Karczmarzyk - Nie Wrz 07, 2008 1:33 pm
" />Źle zrobili.. w LSP jest olej i w tych innych wersjach też chociaż nie wiem jak w wersji RR no ale mogli już dać olej.. a tak to tylko utrudniają...




Maciolus - Nie Wrz 07, 2008 6:31 pm
" />Smigalem elektrycznym LSP - skrecal. Niedlugo bede testowal L2PE, sadze, ze tez bedzie skrecal.

Ciekawe ile zaoszczedzili na olejach w LSS? Pewnie az 1$ :/ Rozumiem, ze to nie model pro, ale wg mnie to jest brak jakiegokolwiek szacunku dla nabywcy.



Dorian Karczmarzyk - Nie Wrz 07, 2008 6:52 pm
" />Jest to najtańsza wersja lighta stadiuma i jechali Panowie po kosztach..

P.S Maciolus, podeślij fotki LSP na diodik14@gmail.com ;D



Maciolus - Nie Wrz 07, 2008 6:57 pm
" />No jechali...

LSP jest aktualnie rozdlubany. Popatrz jednak na bagusa w trakcie konwersji:
http://picasaweb.google.pl/Maciej.Stapo ... ng2ProEvo#

Projekty CAD'owskie jutro maja trafic do moich rak w realu



Dorian Karczmarzyk - Nie Wrz 07, 2008 7:03 pm
" />Jak możesz to napisz na gg 9421417



arturskuter - Sob Sty 17, 2009 9:11 am
" />Cześć jestem takrze posiadzaczem lightninga stadium sport.Teraz wiem że w dyfrach jest smar i trzeba go zamienić na olej, a jakiej gęstości panowie by proponowali ten olej?



Tomasz Gadnicki - Sob Sty 17, 2009 12:26 pm
" />Olej w dyfrach dobierasz według własnego stylu jazdy, nawierzchni toru. Ja w lajcie zalałem 30000/50000/10000 i śmigało mi się bardzo dobrze 30k/30k/10k będzie też git.
Pozdrawiam



arturskuter - Nie Sty 18, 2009 8:04 pm
" />No chce aby ten olej w dyfrach był do: skakania, jazdy normalnej po terenie, i na zawodach., bo nieche mi sie rozbierać całego modelu aby zmienić styl jazdy!



Piotr Owcarz - Nie Sty 18, 2009 8:29 pm
" />No niestety, musisz cały czas eksperymentować. To zależy od stylu jazdy, ale i od terenu. Czy tor jest piaszczysty czy raczej ziemia ubita. Ja bym od siebie proponował 10k, 20k, 7k. Na zawody nie da się od razu dobrać idealnego. Musisz sam eksperymentoiwać, litry olejów przed tobą, aż dobierzesz do każdego toru idealny set up.



Artur Krizar - Śro Sty 21, 2009 1:21 pm
" />Po eksperymentach najlepiej mi się jeździ 7/10/3. Tyle, że mam Hypera ST PRO.



arturskuter - Czw Sty 22, 2009 7:20 pm
" />To dośc rzadko, tym gęściej w środku tym więcej stałego 4wd.



Draxan - Czw Sty 22, 2009 8:07 pm
" />
">Im gęściej w środku, tym więcej stałego napędu na 4 koła.

cos w tym musi byc skoro juz dwie osoby tak mowia



arturskuter - Czw Sty 22, 2009 8:20 pm
" />Ja nie mówie że to jest złe tylko że tym rzedziej w środku tym mniej 4wd



arturskuter - Czw Sty 22, 2009 8:22 pm
" />
">No niestety, musisz cały czas eksperymentować. To zależy od stylu jazdy, ale i od terenu. Czy tor jest piaszczysty czy raczej ziemia ubita. Ja bym od siebie proponował 10k, 20k, 7k. Na zawody nie da się od razu dobrać idealnego. Musisz sam eksperymentoiwać, litry olejów przed tobą, aż dobierzesz do każdego toru idealny set up.

No nie wiem czy wszyscy wydają po 500zł na oleje, po to żeby przetestować które są dobre i do siebie pasują.
Przeważnie mają różne sety lecz na pewno nie za 500zł!

Pozdro



Artur Krizar - Czw Sty 22, 2009 8:41 pm
" />Z tego co poczytałem i trochę sam zaobserwowałem:
Rzadki przód jest lepszy na tory techniczne i dosyć wąskie, kiedy nie jedziesz większości toru na całym gazie ale wchodzisz w zakręty częściej bez gazu. Analogicznie na szybkie tory gdzie w zakręty wchodzisz z gazem lepiej zalać przód gęsto.
Gęsty środek polepszy przyspieszenie na równym torze bo nie marnuje się mocy na przednie koła i polepsza wyjście z zakrętu.
Rzadki tył pozwala lepiej skręcać bez gazu.
A tu link gdzie mądrzejsi ode mnie mieli coś do powiedzenia w tym temacie (inglisz werszyn)
http://www.rc411.com/pages/howto.php?howto=24&page=2



arturskuter - Sob Sty 24, 2009 4:16 pm
" />Według ich to 10, 20,3k jest dobre myśle że tak lecz czy tył nie jest zbyt rzadki? Ja bym proponował 10k, 20k, 5k oczywiście mogę się mylić.



Łukasz Jedlinski - Nie Sty 25, 2009 10:07 pm
" />ja mam w ligtningu 7 10 5 i jest niezle i z tego co tam czytam tez sugeruja taki rozklad
Powered by WordPress, ©