ďťż
Lightning stadium sport & savage & Nitro MT2 G3.0




speedtor - Wto Cze 10, 2008 9:35 am
" />Witam

W bardzo niedalekim czasie zamierzam kupic nowy model spalinowy.
Ma byc to off-road.
Główne założenia:
- ma sie dobrze prowadzić
- części w miarę łatwo dostępne i "tanie"
- ma byc mało awaryjny tak aby nie trzeba było siedzieć nad nim non stop

skala najlepiej 1:8
co byście zaproponowali z tych:
- Lightning stadium sport
- savage
- Nitro MT2 G3.0

Interesowały by mnie również wasze propozycje.

Cena modelu około do 1500zł aby była




Bartosz Giza - Wto Cze 10, 2008 11:38 am
" />Zdecydowanie Lightning



Marcin Rącki - Wto Cze 10, 2008 11:56 am
" />Bierz Lightning'a Ale zależy to od terenu... Ale lajt powinien poradzic sobie w każdych warunkach.



speedtor - Wto Cze 10, 2008 11:58 am
" />ok też tak myślę , ale możecie swoje porady podpierac konkretnymi argumentami, dlaczego on a nie inny.




chudej - Wto Cze 10, 2008 12:19 pm
" />zdecydowanie lajt !

mt2 to takie troszke zabawkowe jest, za male jakies takies .. nie wiem, widzielm jak sie przewracal na kazdej lepszej hopce

savage znowu to MT, wiec ciezki troche w prowadzeniu na torze, lepszy do skokow i zabawy , niz do trenowanie fajnej jazdy ( a taka zabawa w koncu sie nudzi i czlek by sie poscigla z kims, potrenowal technike .. )

a lajt jest suuuper - przepyszne truggy, ktore wrecz plynie po torze



speedtor - Wto Cze 10, 2008 12:22 pm
" />a możesz mi powiedziec ile mniej więcej waży, i jak z innymi silnikami do niego jak bym chciał potem włożyc 0.28 , i może znacie dobre sklepy zagraniczne z częściami do niego?



Marcin Rącki - Wto Cze 10, 2008 12:37 pm
" />Z silnikiem 28 może latac Ale nie jestem pewien.. A waga to około 4,5;4 kg .. Więc ten silnik co jest w standardzie powinien Ci wystarczyc



chudej - Wto Cze 10, 2008 12:38 pm
" />silnik "sklepowy" jest wystarczajacy



speedtor - Wto Cze 10, 2008 12:43 pm
" />a eksploatacja, dostęp do części w samochodzie oraz regulacja jak wygląda?
jaka jest jakość wykonania?



Marcin Rącki - Wto Cze 10, 2008 12:45 pm
" />Jest prosty i łatwy w obsłudze... Ale bardziej te pytanie do modelarzy którzy mają dłużej model Zauważyłem że jak jest już wzmianka o Lajcie to wszyscy się rzucają na ten temat Więc na pewno będzie duże zainteresowanie



speedtor - Wto Cze 10, 2008 12:46 pm
" />a paliwo jakie tornado raczej , tylko jakie 20 czy 25?



chudej - Wto Cze 10, 2008 12:47 pm
" />regulacja- bardzo prosta, dostep do czesci genialny - model bardzo popularny, wiele osob go posiada i sobie chwali

poszukaj wsrod Nas bikeman1 - on ma , kocha go i wie co w lajcie piszczy .



Marcin Rącki - Wto Cze 10, 2008 12:48 pm
" />Tornado jest na pewno lepsze od BB ale jest o wiele droższe Silnik jest przystosowany do 20% więc na takiej mieszance jeździj...



speedtor - Wto Cze 10, 2008 12:49 pm
" />a linki do dobrych sklepów na świecie które maja pełną listę do niego?



chudej - Wto Cze 10, 2008 12:49 pm
" />speedtor - poszukaj na forum, jest o tym milion tematow



speedtor - Wto Cze 10, 2008 12:55 pm
" />milion to może nie jest ale raczej większośc przeczytałem, ale wole byc pewny co kupuje , bo chce to zrobic raz a dobrze.



chudej - Wto Cze 10, 2008 1:27 pm
" />
">a paliwo jakie tornado raczej , tylko jakie 20 czy 25?

skoro pytasz o takie rzeczy, to chyba nie czytales zbyt uwaznie



speedtor - Wto Cze 10, 2008 2:05 pm
" />czytałem jednak wszyscy piszą że stosują 20, dlatego pytam się jak z osiągami przy 25 było by w porównaniu do 20 .



Bartosz Giza - Wto Cze 10, 2008 2:08 pm
" />Troche mocniej, ale szkoda silnika. 20% to optylalne rozwiazanie



Tomasz Gadnicki - Wto Cze 10, 2008 5:23 pm
" />
">Mam Lightninga Stadiuma i jestem z niego niesamowicie zadowolony. Świetnie się prowadzi, jest bardzo stabilny. Osobiście polecam ten model. Nie jest drogi i co najważniejsze praktycznie bezawaryjny (z wyjątkiem dyfrów, ale wymiana ich na utwardzane z wersji PRO załatwia sprawę - są niezniszczalne).




speedtor - Wto Cze 10, 2008 5:24 pm
" />a na zawody nadaje się do jakiejś klasy?



Piotr Owcarz - Wto Cze 10, 2008 5:26 pm
" />Nadaje się do klasy IC8-TRUGGY.



Tomasz Ostrowski - Wto Cze 10, 2008 6:16 pm
" />
">Troche mocniej, ale szkoda silnika. 20% to optylalne rozwiazanie

zależy na jakie paliwo ustawiona jest głowica



speedtor - Wto Cze 10, 2008 6:20 pm
" />właśnie na jakie paliwo jest bo w instrukcji znaleśc nie mogę na 20 to raczej na pewno, i jeszcze zagadkowe pytanie czym różni się model 66515 od 66514 roto i szarpanką?



Tomasz Ostrowski - Wto Cze 10, 2008 6:26 pm
" />zwykle na początku jest narysowane co potrzeba dokupić, tam gdzieś między śrubokrętami pewnie



speedtor - Wto Cze 10, 2008 6:34 pm
" />właśnie w instrukcji nie ma tego a przeważnie zawsze pisze o tym i na stornie HB też nie widzę, a wie coś apropo tych numerów katalogowych



bikeman1 - Śro Cze 11, 2008 8:44 pm
" />
">regulacja- bardzo prosta, dostep do czesci genialny - model bardzo popularny, wiele osob go posiada i sobie chwali

poszukaj wsrod Nas bikeman1 - on ma , kocha go i wie co w lajcie piszczy .


Siemano chudej dzieki za reklame ))

z regulacja walczylem jakies 5L, ale to tylko i wyłącznie z mojej niewiedzy, teraz mam juz przejechane 15L i regulacja .... no problem, jak chce i kiedy chce. chce miec torpede, to ustawiam go na 130st i jest szybki niesamowicie...chce miec jazde znormalizowana, ustawiam go na 105-110 st i tak mam.
Ale niestety nie ma na to uniwersalnej recepty i kazdy musi do tego sam dojsc.

A co do paliwa, to ja od siebie moge polecic BB 25%, jakosciowo super, latwa regulacja, troszke wieksza moc jak na 20%, ale przedewszystkim nizsza temperatura niz na 20-tce.



speedtor - Czw Cze 12, 2008 10:47 am
" />A masz już może ten film o którym wspominałeś? a co możecie powiedziec o revo 3.3 w porównaniu z lajtem, wiem że to dwie klasy ale np eksploatacja itp ?
Powered by WordPress, ©