ďťż
Listy pomysłów - dla tych co mają ich dużo ;)
adammo - 9 sty 2010, o 20:34 " />Tutaj umieszczamy całe listy pomysłów - tym samym mogą być pomieszane - jednak jeśli postanowimy coś jeszcze dodać - najlepiej dokonać tego przez edycje posta. Denny Colt - 30 sty 2010, o 20:03 " />Co byście powiedzieli na pewien fragment gry, rozbudowany labirynt? Oczywiście tak rozbudowany, jak to pozwala technologia komórkowa:) trzeba by było zrobić ogólny projekt labiryntu na kartce i mniej więcej odwzorować to z grze. Co ciekawe, labirynt można zamieścić praktycznie w każdym świecie:) starożytność, średniowiecze, nowożytność... I ogólnie w tym miejscu można wsadzić wątki fabularne wpływające na dalszą rozgrywkę, czyli na przykład na wpół żywego człowieka. I masz do wyboru wziąć go na plecy i wynieść, dobić, okraść i tak dalej. Do wyboru do koloru:) Jeśli coś jeszcze mi przyjdzie do głowy to od razu napiszę. adammo - 2 lut 2010, o 12:18 " />Labirynt -hmm można by zrobić generowany losowo - jednak trzeba by to jakaś zintegrować z fabułą. Fouton - 2 lut 2010, o 14:55 " />Jedyne miejsce gdzie pasował by labirynt to na końcu, w Budynku Rady Aspektów. Ale tam walk żadnych już nie będzie więc gracz by się zanudził. Jedyna ewentualność to umieścić to w jakimś ważniejszym queście pobocznym. Denny Colt - 2 lut 2010, o 15:43 " />Ja tylko zaproponowałem żeby labirynt był:) nie wiem gdzie, można też wstawić w jakiś poboczny quest. adrianolord - 27 cze 2010, o 09:34 " />Zamias wykonywac ciagle te misje mozna by bylo łowic sobie rybki,albo, poprzez kilof zdobywac surowce. To co bysmy zdobyli sprzedaloby sie albo przeznaczylo jakiemus qestowi do tego przeznaczonemu. Garfield - 27 cze 2010, o 10:14 " />A może od razu zrobimy Simsy, nasz bohater będzie chodził za krzaczek co jakiś czas, musi się wyspać itp....a może od razu metina2 zrobimy, bo co? @Adrianolord - nie komplikuj. To co w jednym typie gier pasuje, w innym nie ma sensu. dka94 - 28 lip 2010, o 00:47 " />Można by zrobić jakieś łamigówki czy cos takiego żeby gra była wciągajaca w jakimś trudnym zadaniu Denny Colt - 28 lip 2010, o 05:49 " />Myślisz o zagadkach typu Sfinks? Garfield - 28 lip 2010, o 07:58 " />Moim zdaniem warto (jeżeli już) wzbogacić grę o kilka zagadek, a może nawet map, przez które będzie trzeba przejść nie orężem/magią a właśnie inteligencją i logicznym podejściem. Nie będzie to łatwe do skonstruowania, ale warto... ssdd - 28 lip 2010, o 12:13 " />Można by dodać coś takiego jak koszula Jesbara w Gothicu na komórki (coś w tym stylu).Gracz miałby wtedy jakieś zajęcie (byłoby to traktowane jako premia i dostałby dużo tamtejszej waluty) dka94 - 28 lip 2010, o 22:57 " />Ja myślę że można by dodać przy zadaniu jakiś darmowy item |