ďťż
LPR Z28r SPEC 3 vs RB TM 728 ???




fazer - Pią Kwi 10, 2009 6:39 pm
" />witam
chciałbym sie dowiedziec który silnik jest lepszy do savage, poniewaz mysle juz troche o zawodzach a mam okazje kupic nowego RB TM 728 z wydechem RB TM-01 za 800zł. Duzo juz słyszałem o swietnosci LPR ale czy RB z w\w tłumikiem bedzie od niego w durzej mierze lepszy. Prosze o opinie specialistów . Pozdrawiam




Tomasz Ostrowski - Pią Kwi 10, 2009 7:48 pm
" />porównujesz silnik chiński z włoskim
jeśli RB nie podupadło ostatnio to nie ma porównania z LRP



Błażej Zagozda - Pią Kwi 10, 2009 7:53 pm
" />biez tego RB z wydechem i sie nawet nie zastanawiaj... zwlaszcza za te pieniadze...

pozdrawiam



Maciek Czernik - Pią Kwi 10, 2009 10:06 pm
" />Chodzi Ci może o ten co jest teraz na allegro za 777. Do końca aukcji jeszcze ponad tydzien i cena tez moze jeszcze wzrosnąć i kto wie czy nie przekroczy tysia.
Co do RB są to napewno są to bradzo dobre silniki
LRP teraz masz za ok 620 zł + wydech alu HPI i też pięknie to chodzi. jeżeli masz wersje sava SS to masz juz taki tłumik.

A co do samego Sava, Zaleznie od tego jaką masz wersje i ile już w nim wymieniałeś - głównie tunning pamiętaj że wkładając taki silnik czy to rb czy lrp pamiętaj o wzomocnieniach w napędzie - dogebony HD, stalowe dyfry, stalowy odbiór itd.
Tak samo kwestia kół - Nawt na hiper silniku w savie na standardowych oponach w zawodach dużo nie powalczysz.

P.S. LRP to raczej firma niemiecka. ))




Mateusz Jura - Pią Kwi 10, 2009 11:56 pm
" />Ale robiony w Azji.



Tomasz Ostrowski - Pią Kwi 10, 2009 11:58 pm
" />
">P.S. LRP to raczej firma niemiecka. ))

firma może i tak



fazer - Sob Kwi 11, 2009 8:57 am
" />wiec tak
mam sava X4,6 , jak narazie zmieinłem w nim obudowy dyfów na alu, zebatke odbiór na tytanowa, tytanowe wały kardana wsszedzie, oraz zwrotnice C huby i wachacze górne i dolne alu, doradzcie co jeszcze mozna zmienic zeby sie sav nierozleciał bo w sumie silnik kupuje od kolegi nie z allegro ale wole najpierw porzadnie przygotowac fure zeby jezdziła a nie sie rozpadała z kazdym dodaniem gazu



Marcin Jasiński - Sob Kwi 11, 2009 9:48 am
" />No z tymi wahaczami aluminiowymi to dopiero będzie ci się rozpadać



fazer - Sob Kwi 11, 2009 10:41 am
" />wachacze swoja droga moze zebatki skrzyni biegów dac alu?? czy standart wytrzyma??



Michoxx - Sob Kwi 11, 2009 11:03 am
" />
">wachacze swoja droga moze zebatki skrzyni biegów dac alu?? czy standart wytrzyma??
Najprościej mieć zapas kasy i kupować to co poleci, bo nawet wróżka ci nie powie co padnie następne . A z tymi wahaczami to się nie boisz że się powyginają, albo wyrwą kawałek modelu przy dzwonie?



Draxan - Sob Kwi 11, 2009 11:27 am
" />a silniki LRP sa fajne i wielu ludzi ich uzywa, wiec nie przesadzajcie z tym chinskim zlomem itp. Wcale bym sie nie zdziwil jak by ten LRP nie odstawal wcale od tego RB



Rafał Kowina - Sob Kwi 11, 2009 2:55 pm
" />Nie ma znaczenia, gdzie robiony jest silnik; tylko jaka jest jego jakość i precyzja wykonania.



Michał Sękal - Sob Kwi 11, 2009 7:25 pm
" />
">Nie ma znaczenia, gdzie robiony jest silnik; tylko jaka jest jego jakość i precyzja wykonania.

Niestety tak się składa ze często to gdzie jest robiony silnik wpływa na jego jakość i precyzje wykonania .



Michał Bugajski - Sob Kwi 11, 2009 9:12 pm
" />wiec u mnie dluzej wytrzymal silnik LRP niz RB...2x dłużej
Powered by WordPress, ©