ďťż
LPR Z28r SPEC 3 vs RB TM 728 ???
fazer - Pią Kwi 10, 2009 6:39 pm " />witam chciałbym sie dowiedziec który silnik jest lepszy do savage, poniewaz mysle juz troche o zawodzach a mam okazje kupic nowego RB TM 728 z wydechem RB TM-01 za 800zł. Duzo juz słyszałem o swietnosci LPR ale czy RB z w\w tłumikiem bedzie od niego w durzej mierze lepszy. Prosze o opinie specialistów . Pozdrawiam Tomasz Ostrowski - Pią Kwi 10, 2009 7:48 pm " />porównujesz silnik chiński z włoskim jeśli RB nie podupadło ostatnio to nie ma porównania z LRP Błażej Zagozda - Pią Kwi 10, 2009 7:53 pm " />biez tego RB z wydechem i sie nawet nie zastanawiaj... zwlaszcza za te pieniadze... pozdrawiam Maciek Czernik - Pią Kwi 10, 2009 10:06 pm " />Chodzi Ci może o ten co jest teraz na allegro za 777. Do końca aukcji jeszcze ponad tydzien i cena tez moze jeszcze wzrosnąć i kto wie czy nie przekroczy tysia. Co do RB są to napewno są to bradzo dobre silniki LRP teraz masz za ok 620 zł + wydech alu HPI i też pięknie to chodzi. jeżeli masz wersje sava SS to masz juz taki tłumik. A co do samego Sava, Zaleznie od tego jaką masz wersje i ile już w nim wymieniałeś - głównie tunning pamiętaj że wkładając taki silnik czy to rb czy lrp pamiętaj o wzomocnieniach w napędzie - dogebony HD, stalowe dyfry, stalowy odbiór itd. Tak samo kwestia kół - Nawt na hiper silniku w savie na standardowych oponach w zawodach dużo nie powalczysz. P.S. LRP to raczej firma niemiecka. )) Mateusz Jura - Pią Kwi 10, 2009 11:56 pm " />Ale robiony w Azji. Tomasz Ostrowski - Pią Kwi 10, 2009 11:58 pm " /> ">P.S. LRP to raczej firma niemiecka. )) firma może i tak fazer - Sob Kwi 11, 2009 8:57 am " />wiec tak mam sava X4,6 , jak narazie zmieinłem w nim obudowy dyfów na alu, zebatke odbiór na tytanowa, tytanowe wały kardana wsszedzie, oraz zwrotnice C huby i wachacze górne i dolne alu, doradzcie co jeszcze mozna zmienic zeby sie sav nierozleciał bo w sumie silnik kupuje od kolegi nie z allegro ale wole najpierw porzadnie przygotowac fure zeby jezdziła a nie sie rozpadała z kazdym dodaniem gazu Marcin Jasiński - Sob Kwi 11, 2009 9:48 am " />No z tymi wahaczami aluminiowymi to dopiero będzie ci się rozpadać fazer - Sob Kwi 11, 2009 10:41 am " />wachacze swoja droga moze zebatki skrzyni biegów dac alu?? czy standart wytrzyma?? Michoxx - Sob Kwi 11, 2009 11:03 am " /> ">wachacze swoja droga moze zebatki skrzyni biegów dac alu?? czy standart wytrzyma?? Najprościej mieć zapas kasy i kupować to co poleci, bo nawet wróżka ci nie powie co padnie następne . A z tymi wahaczami to się nie boisz że się powyginają, albo wyrwą kawałek modelu przy dzwonie? Draxan - Sob Kwi 11, 2009 11:27 am " />a silniki LRP sa fajne i wielu ludzi ich uzywa, wiec nie przesadzajcie z tym chinskim zlomem itp. Wcale bym sie nie zdziwil jak by ten LRP nie odstawal wcale od tego RB Rafał Kowina - Sob Kwi 11, 2009 2:55 pm " />Nie ma znaczenia, gdzie robiony jest silnik; tylko jaka jest jego jakość i precyzja wykonania. Michał Sękal - Sob Kwi 11, 2009 7:25 pm " /> ">Nie ma znaczenia, gdzie robiony jest silnik; tylko jaka jest jego jakość i precyzja wykonania. Niestety tak się składa ze często to gdzie jest robiony silnik wpływa na jego jakość i precyzje wykonania . Michał Bugajski - Sob Kwi 11, 2009 9:12 pm " />wiec u mnie dluzej wytrzymal silnik LRP niz RB...2x dłużej |