ďťż
LST czy LST2




radows - Śro Lut 15, 2006 5:57 pm
" />Po żmudnych negocjacjach z żoną i uporczywym zbieraniu pieniędzy nadszedł czas wyboru??
Doradzcie kupic LST i upgrade - wyjdzie ok 2700pln
czy kupic odrazu LST2 - wyjdzie ok 2800pln




Andrzej Trzeciak - Śro Lut 15, 2006 6:05 pm
" />ogólnie lubie modele lst,ale stwierdzam ze są niepraktyczne!Wpieprzają paliwo jak leci(baardzo duzo) a poza tym czesci są straszne drogie i trzeba je sprowadac ze stanów.Jesli juz to lst 1 (sprawdzona konstrukcja) i polecam sprawadzenie z ST za ok 600$



kanon45 - Śro Lut 15, 2006 6:45 pm
" />ehhhhhhh jak ja uwielbiam takie txt...... Tak po pierwsze. Jeśli kupujesz model za prawie 3000zł to 20ml paliwa na baku nie powinno zrobić ci różnicy. Wydaje mi się że różnice między paliwożernościa silników nie są duże wszystko zależy od wyregulowania silnika..... Lst sprawdzona kostrukcja? hmmm a czy lst 2 nie jest sprawdzoną kostrukcją? myślałem że nie można zepsuć samochodu dając mu lepszy silnik i kilka najbardziej popularnych hop-upów. Pozatym lst 2 już trochę jest na rynku więc w tym temacie polecam zachodnie fora. Jeśli będzie to twój pierwszy model to chyba jednak rozsądniejszym wyborem będzie kupienie modelu od jednego z rodzimych dystrybutorów bo ich ceny są całkiem kokurencyjne



Wojciech Forysiak - Śro Lut 15, 2006 7:02 pm
" />And_ysavage Czy ty kiedykolwiek widziałeś LST 2 ? przecież to te same modele

Czemu LSt 1 tak drogo ci wyszedł ? jako upgrade w zupełności wystarczą alu kubki dyfrów i osłona na zebatki (najlepiej ta od RPM ).
Skąd chcesz kupić LST i za ile ... on już nie jest produkowany.
Jeśli Lst dostaniesz ponizej 560 to bierz go jak nie to bierz dwójke

Pozdrawiam




radows - Śro Lut 15, 2006 11:16 pm
" />Mam dostać go za 2000PLN on jest już w Polsce.



radows - Śro Lut 15, 2006 11:44 pm
" />Dokupię upgrade i wyjdzie mi całość około 2700PLN



counter09 - Czw Lut 16, 2006 12:47 am
" />
">And_ysavage Czy ty kiedykolwiek widziałeś LST 2 ? przecież to te same modele

Czemu LSt 1 tak drogo ci wyszedł ? jako upgrade w zupełności wystarczą alu kubki dyfrów i osłona na zebatki (najlepiej ta od RPM ).
Skąd chcesz kupić LST i za ile ... on już nie jest produkowany.
Jeśli Lst dostaniesz ponizej 560 to bierz go jak nie to bierz dwójke

Pozdrawiam


LST z powodzeniem można zakupić u tego gościa:
http://allegro.pl/show_item.php?item=87153149



spinacz_nyc - Czw Lut 16, 2006 12:58 am
" />bez roznicy,

w lst 1 do wymiany pojda:
-huby 14mm na 23mm ( 14 nie wytrzymuja)
body amortyzatorow, ( na gwintowane - wygodniej, chociarz zostalem z klipami)
-zbiornik (o ile nie bedziesz startowal w zawodach)
-obudowy dyfow ( plastiki sa zaslabe i napewno polamiesz)
-obodowa na zebatki ( tak lub nie, jak zezdze bez i chyba tak dluzej mi zyja)
-i dokupic akumulatorek ( w lst 2 jest juz)
-i alu sprzeglo ( plastki sie posypie)
-driveshafts i axles ( w lst 2 sa grubsze - sorki za ang ale po pol nie wiem ajk sie to nazywa)

za to w lst 2

-huby 20mm ( maly wybor kol bo opony pasuja kazde 40 series)
-bude ( moje osobiste zdanie - bardzomi sie nie podoba)
-mocowania amorkow ( plastiki, pojda lub nie ale alu tutaj byl by na miejscu)
- i jak chcesz ze zbiornikiem

w czym lst 2 przewarza

posiada aku, alu sprzeglo i niby mocniejszy silnik oraz mocniejsze driveshafts

minusy, kola i ramiona ( gdyz sa inne niz w lst1 ) bedzie ciezko dokupic inne ( innych firm)

moim skromnym zdaniem zalezy od ceny co chesz wymienic , jezeli po wymianie w obu przypadkach patrzac na cena jedna bedzie znaczaco wyzsza do drugiej, bral bym ta tansza

i taka mala podpowiedz, kup zestaw srubek i threadlock - dobra inwestycja ( ja zgubilem z 10 srubek trzymajacych driveshafts )

powodzenia



Gruby - Czw Lut 16, 2006 1:44 pm
" />Moim zdaniem LST 2 jest lepsze - w koncu to nowszy model, wiec wady z poprzedniego zostaly usuniete, albo poprawione dodatkowo ma lepszy silnik



radows - Czw Lut 16, 2006 4:26 pm
" />Pytanie do spinacz_nyc - czy w LST 2 moge również wymienić huby z 20 na 23 by były mocniejsze i pasowało więcej kółek??



Jakub Franek - Czw Lut 16, 2006 5:46 pm
" />Ja proponuje nowy Team LOSI LST RTR za 3200 zl zawiera aparature Graupner XS-6 FM RACE synteza, do zestawu dodatkowo:
-silnik 4,5 xm3
-wydech
-4 serva
-odbiornik
-nadajnik
-elektrostarter
-pomalowana karoseria.
Autko sprowadzane z MK RACING AUSTRIA na zamówienie, więc całkowicie nowe, oryg. zapakowane



spinacz_nyc - Czw Lut 16, 2006 10:56 pm
" />wyglada identycznie jak LST1 tylko aparatura innej frimy, mimo ze identycznie wyglada ( wolal bym JR ) pozatym pytanie jaki sa serwa w nim ( niestety nie moge sie na strone MK dostac) czy sa JR czy tak jak radio zaminoine na inne i na jakie, no i cena 3200 chyba drogo co, ( ja na polskich cenach sie nie znam za dobrze ale to 1000$ to import z usa chyba taniej wyjdzie)



spinacz_nyc - Sob Lut 18, 2006 11:36 pm
" />
">Pytanie do spinacz_nyc - czy w LST 2 moge również wymienić huby z 20 na 23 by były mocniejsze i pasowało więcej kółek??

sorki nie zauwazylem pytania, nie hexy 23mm proline nie beda pasowaly do lst2, za to beda pasowaly hexy 23mm od CEN ( nemesis 55 series takich uzywa) bo dogbones sa wieksze w lst2

wiec do lst1 - 23mm od pro line
do lst2 - 23mm od CEN ( 55 series - 23mm hexes)

powodzenia w znalezieniu hexow od cena, patrzylem po sklepach wszedzie out of stock , kazdy wlasciciel lst2 wymienia
taka sam glupota z lst2 z 20mm hexami jak z savgem x 17mm, bez sensu,do savage bedzie mozna kola od busa zalozyc hyhyhy
Powered by WordPress, ©