ďťż
Metalowe pinionki i spur w M18MT
simcom - Sob Lip 01, 2006 5:09 pm " />Witam, Ostatnimi czasy zakupiłem sobie metalowe pinionki od HPI i metalowego oryginalnego spura 54T do m18mt. Ogolnie wszystko było by dobrze gdyby nie to ze model po wymianie z kompozytowego napędu na ten metalowy (z tym samym przełozeniem) nagle zwolnił. Na kompozycie suuunie jak szalony a na metalowych poprostu jedzie... niby ten sam rozmiar zęba ma to HPI, a jednak cięzej chodzi no i kwiczy strasznie. Jesli chodzi o szczeline pomiedzy zebatkami to ją zachowałem, takwiec co moze być przyczyną? Zły HPI??? Ktoś sie bawił w podobną konfigurację?? Jest to bardzo ważne, bo jesli sie nie wyjasni bede musiał sprzedać spura i wrócić do kompozytów. Pozdrawiam Przemek Morawski - Sob Lip 01, 2006 6:46 pm " />No nie wiem ale metal o metal bez ciągłego smarowania to chyba niezbyt dobry pomysł. Szczególnie przy obrotach piniona > 20k obr/min. simcom - Nie Lip 02, 2006 9:13 am " />Tylko ze niestety kompozytowy zestawik w ziarenkach piasku poprostu się konczył. A z metalowym ani sladu piasku w trybiku, ani sladu po zuzyciu zebatek. Jak posmaruje je to tylko piach się przyklei. Znowu gdy załozyłem pinionka z kompozytu na metalowego spura to pinion wytrzymal 2 minuty. W odwrotnej sytuacji nie wiem co bedzie se spurem. Takze ponawiam pytanie - jakie stosujecie rozwiązania??? Pozdrawiam Mariusz Wichniarek - Nie Lip 02, 2006 9:53 am " />Przecież jak masz kompozyty to możesz osłonkę zrobić, coś pokombinować, a tutaj metalowe trzeba smarować, ale wtedy o wiele łatwiej przyciągają piasek, kurz etc. |