ďťż
Metalowe pinionki i spur w M18MT




simcom - Sob Lip 01, 2006 5:09 pm
" />Witam,

Ostatnimi czasy zakupiłem sobie metalowe pinionki od HPI i metalowego oryginalnego spura 54T do m18mt. Ogolnie wszystko było by dobrze gdyby nie to ze model po wymianie z kompozytowego napędu na ten metalowy (z tym samym przełozeniem) nagle zwolnił. Na kompozycie suuunie jak szalony a na metalowych poprostu jedzie... niby ten sam rozmiar zęba ma to HPI, a jednak cięzej chodzi no i kwiczy strasznie. Jesli chodzi o szczeline pomiedzy zebatkami to ją zachowałem, takwiec co moze być przyczyną? Zły HPI??? Ktoś sie bawił w podobną konfigurację??

Jest to bardzo ważne, bo jesli sie nie wyjasni bede musiał sprzedać spura i wrócić do kompozytów.

Pozdrawiam




Przemek Morawski - Sob Lip 01, 2006 6:46 pm
" />No nie wiem ale metal o metal bez ciągłego smarowania to chyba niezbyt dobry pomysł. Szczególnie przy obrotach piniona > 20k obr/min.



simcom - Nie Lip 02, 2006 9:13 am
" />Tylko ze niestety kompozytowy zestawik w ziarenkach piasku poprostu się konczył. A z metalowym ani sladu piasku w trybiku, ani sladu po zuzyciu zebatek. Jak posmaruje je to tylko piach się przyklei. Znowu gdy załozyłem pinionka z kompozytu na metalowego spura to pinion wytrzymal 2 minuty. W odwrotnej sytuacji nie wiem co bedzie se spurem.

Takze ponawiam pytanie - jakie stosujecie rozwiązania???

Pozdrawiam



Mariusz Wichniarek - Nie Lip 02, 2006 9:53 am
" />Przecież jak masz kompozyty to możesz osłonkę zrobić, coś pokombinować, a tutaj metalowe trzeba smarować, ale wtedy o wiele łatwiej przyciągają piasek, kurz etc.
Powered by WordPress, ©