ďťż
micro 220km/h - hahahha




Kamil Maszkowski - Wto Lut 28, 2006 9:33 pm
" />Poprostu nie mogłem wytrzymać
oto wątek na pewnym forum gdzie użytkownik badyl (o ile sie nie myle tu też on jest) twierdził że m18t jak mu wsadzi mambe 8000 to pojedzie 220km/h . Najlepsze jest to że część ludzi mu uwierzyła

http://www.rcmonster.pl/team/forum/view ... rowstart=0




GEX - Wto Lut 28, 2006 9:53 pm
" />Hahahahahahahahahahha
Dobrze ze bylem w toalecie zanim to przeczytalem
Dla mnie to forum wogole jakies dziwne... A wypowiedzi godne przedszkolaka



Paweł Grześkowiak - Wto Lut 28, 2006 9:54 pm
" />o boze.. no naprawde nie moge powstrzymac sie od smiechu jak preczytałem ten wątek haha mamy nowego bajkopisarza na forum Pozdrówka



Mateusz Tutaj - Wto Lut 28, 2006 10:04 pm
" /> ic-10 i 8 słyszycie? to objedzie 2 razy te wasze traktorki




Artur Groszkowski - Wto Lut 28, 2006 10:17 pm
" />Kurcze po co wydawac ok 3000zl na skromy model klasy IC8 sport ktory wyciska na torze kolo 100km/h, przeciez mozna kupic ten model (xraya) za 500zl + silnik za-strzelam-600zl i miec lepsze osiagniecia A z tego co mi wiadomo to rekord predkosci elektryka to chyba trochu ponad 150 km/h??



Wiesław Groszkowski - Wto Lut 28, 2006 10:22 pm
" />



Jacek Ochociński - Wto Lut 28, 2006 10:26 pm
" />to nie jest tak do końca 500 zł - żeby pojechać ponad 220 trzeba chyba też dokupić trochę tuningu - na przykład metalowe półosie - bo na plastikowych kardanach to chyba 220 nie pojedzie?



Artur Groszkowski - Wto Lut 28, 2006 10:30 pm
" />Masz racje Jacku. Moj brat ostatnio na silniku "protech" zlamal jedna poloske... strach sie bac co bedzie przy 220 Trzeba tez jakies amorki dobre, bo go w ziemie wbije i tuningowy spojler bo odleci



Jacek Ochociński - Wto Lut 28, 2006 10:32 pm
" />No, no amory ważna sprawa - może od XB-8 założyć, ale wtedy waga wzrośnie o 200% i z 220 nici chyba będą

ale już trochę bardziej serio - maleństwo pomyka jak szalone na zwykłym silniku 300, nie próbowałem jeszcze Nosrama 370 - po założeniu metalowego łoża spróbuję, jakby chcieć maksymalnie stuningować M18MT to trzeba wydać naprawdę trochę grosza - Artur wie dobrze, bo ma M18T z pełnym tuningiem, na pewno na Mambie osiągi będą niesamowite, trzeba jednak pamiętać o dwóch rzeczach - Mamba ma straszny moment - więc uwag na elementy przeniesienia tego momentu na koła, a druga sprawa - żeby osiągnąć dużą prędkość maksymalną należałoby założyć jak największą zębatkę atakującą - 13T od zestawu z M18 onroad, po przeliczeniu obrotów silnika i założeniu minimalnych oporów może wyjść niezła prędkość, ale na pewno nie taka, jak w modelach onroad, gdzie maks. przełożenie to 23T atak i 36T odbiór, czyli kilka razy więcej obrotów na koła, niż w trucku.



Kamil Maszkowski - Wto Lut 28, 2006 10:33 pm
" />Panowie, zapominacie że trzeba się jakoś zatrzymać więc tarczówki przy każdym kole obowiązkowo



jarox91 - Wto Lut 28, 2006 10:35 pm
" />Oponki by też trza było zmienić bo wyora pole rolne w asfalcie

Edit:

Cyt . Rafał Piesio >

" Idąc dalej tym tropem możemy się zabawić w wyliczenie teoretycznej prędkości Xray`a napędzanego Mambą 8000 kV i trzema celami Li-ion (10,8 V) - teoretycznie prędkość powinna wynieść 165,3 km/h - to już jest 100 mph , a na trzech celach możliwości Mamby się nie kończą - niektórzy maniacy prędkości montują 4 cele, co daje napięcie 14,4 V - przy tym napięciu i pinie 23 teoretyczna (podkreślam słowo "teoretyczna") prędkość modelu mogłaby sięgnąć.... 220,4 km/h "

Widać " Badyl " teorię zmienił w praktykę



Mateusz Tutaj - Wto Lut 28, 2006 10:39 pm
" />220 to daje 61 m/s czyli trzeba jaką lornetke zakupic bo po 10 s bedzie go ciezko zobaczyc



Artur Groszkowski - Wto Lut 28, 2006 10:40 pm
" />A teraz mam powazne pytanie, juz o tym gdzies przeczytalem... czy naprawde sa metalowe zembatki do 1:18T??



Jacek Ochociński - Wto Lut 28, 2006 10:57 pm
" />ale tylko ataki, więc kolejny worek zębatek odbierających się przyda
te wyliczenia Rafała dotyczyły chyba jednak M18, idąc tym tropem sądzę, że po przeliczeniu przełożeń z M18T i M18 otrzymamy ok. 83 km/h dla trucka - ale zakładam też, że jako kapcie będą pianki z M18 - jest już taki adaptor do trucka - 385350 - M18T CONVERSION WHEEL HUBS FOR FOAM TIRES - czyli Hudy też próbuje pobić rekord Badyla :):)



jarox91 - Wto Lut 28, 2006 11:04 pm
" />

Kurcze nie wiedziałem , że aż takie są różnice w przełożeniach między M18 , a M18 T/MT Czyli zamiast 220 będzie 83 km/h



Jacek Ochociński - Wto Lut 28, 2006 11:19 pm
" />przełożenie główne masz takie samo, zębatki w M18 - do bicia rekordu prędkości - 23T i 42T (o tym pisał Rafał), minimalne przełożenie w M18T/MT - 13T x 54T - i to i tak zębatka 13T wzięta z zestawu do M18, ale w/g Hudego (czyli jego instrukcji do M18T) wchodzi, po podzieleniu tego wszystkiego dostajesz ok. 2,65 raza na przełożeniu, co daje taka różnicę prędkości maks., ale cały czas przecież nie uwzględniamy wielu innych czynników - oporu toczenia, oporu powietrza, wszystkich innych sił składających się na zmniejszenie prędkości obrotowej silnika, i co za tym idzie prędkości modelu.



Dawid Głowacki - Śro Mar 01, 2006 8:49 am
" />Przeczytałem ów temat z mambą i super prędkością. Co ciekawe sam właściciel modelu twierdzi:
"model musi mieć wymienione dyfry, zębatki na metalowe i wtedy pojedzie, rekord prędkości tym modelem to 220 na silniku Mamba 8000kW a ja będe miał 6800kW"

A jeszcze lepsi są Ci, którzy wypowiadają się na forum:

"nO NAPEWNO ŻEBY TYLE POCIAGNAL TEN MODEL TO MUSI BYC FUULLL TUNING I OCZYWISCIE TEN SILNIK 8000kV LUB 6800kv!!!!" - wygląda na fachowca w dziedzinie silników

"Pytalem sie kolegi ktory jest mistrzem polski w juniorach na podwoziu tt-01 i mowil ze to nie jest zaden bajer tylko poprostu silniki elektryczne bezszczotkowe potrafia wyciagnac taka predkosc" - gość porozmawiał z Mistrzem Polski, Mistrz Polski pewnie wie co to 220km/h modelem elektrycznym, pewnie swoją tt-01 śmiga pod blokiem z predkością światła

"Model to skala 1:18 jest maly lekki silnik jest bezszczotkowy a na dodatek 6800kw... jezeli chce ktos sprawdzic to prosze...poszukajcie wage modelu ... obroty silnika...prace!! sila grawitacji wynosi 10m/s a wiec zostal tylko opor powietrza ale jest on niewielki wiec moglibysmy go pominac a na koncu zweryfikowac predkosc!!!" - profesjonalna wypowiedź, widać że gość studiuje fizykę, dla niego opór powietrza jest mało istotny...

Mistrzowska wypowiedź na sam koniec:

"Nie no normalnie, jak dla mnie bomba!!!!!!!!! Kurde 220km/h modelem to normalnei aż strach!!!!!1 ja pierniczę, co by się stalło gdyby takim modlem wjechać komus w dupsko!!!!!! Normalnie by nici zostały i z jednego i z drugiego!!!!!!!!!!! Byłoby Wielkie bum!!!!!!!!!!!!!1heheheh Lubie takie klimaty!!!!!!!!!" - nie mam więcej pytań

P.S. dlaczego nikt mi nie powiedział ze większość ludzi piszących na forum, z którego wziałem powyższe wypowiedzi to dzieci?



Jacek Ochociński - Śro Mar 01, 2006 9:38 am
" />Dawid,
taka luźna, zabawna dyskusja na temat prędkości modeli, przecież większość z piszących na tym forum - nawet jeśli sporo z nich ma poniżej 18 lat, to rozsądna, myśląca młodzież, potrafiąca odróżnić zgrywanie się od poważnych wypowiedzi - dołącz do tej grupy
może warto trochę ten temat przekierować na ogólne rozważania na temat "rekordów" modeli różnej maści - była swego czasu informacja, że pobito rekord długości skoku bagusem, ja mam gdzieś film, jak Josh Cyrul przeskakuje bagusem dom, myślę, że tam odległość była też spora, rekord prędkości Serpentem 1:10 to - o ile pamiętam 143 km/h - to już jest wynik, może ktoś pokusi się o próbę pobicia rekordu Polski osiemnastką - żeby już wszystko było w/g zasad - myślę, że to jest pomysł - w lecie zrobimy taki show w Łodzi - mogę to zorganizować, ale czy są chętni? - problem z pomiarem - czy policyjny radar takie maleństwo "złapie"? kolejny ciekawy problem, jak zmierzyć - gps?, AMB?
:):)



Dawid Głowacki - Śro Mar 01, 2006 9:50 am
" />Oj Jacku przecież wiesz ze podszedłem do tematu luzacko, gdyż inaczej podejśc do niego się nie da. Chyba moja wypowiedź zabrzmiała zbyt poważnie, za co przepraszam
Ale swoja drogą - propozycja ustalenia rekordu modelem M18 jest bardzo fajna, pewnie zawodnicy z klasy tych modeli tak powykręcją silniki ze głowa mała



Erik Turlejski - Śro Mar 01, 2006 2:26 pm
" />ja moge być chętny na rekord m18t mam mambe... pomykam bez alu osiek itp...



jasiek13 - Śro Mar 01, 2006 2:42 pm
" />Badyl sprzedaj mi ten model co wyciaga 220 km/h PLEASE
bede mogl sie scigac z niezlymi samochodami 1:1 hehehe
Ale idiotyzm....



Artur Groszkowski - Śro Mar 01, 2006 2:49 pm
" />Przeciez My sie nic a nic nie znamy!!! kolega wyraznie napisal ze tak przeczytal na zagranicznym forum i ze tak musi byc! A My tu bezpodstawnie oskarzamy Go o klamstwo.



Adam Jugowski - Śro Mar 01, 2006 3:25 pm
" />Dobra zalozmy ze ten model jedzie 220 (nie wiem jak ale ok)
To co bedzie trzymac na ziemi tego potwora?? Jak doda gazu to odrazu zrobi backflipa a nie mowie przy 220 km/h to on odleci.... (nie mówiąc o niewielkiej nierówności terenu) albo zje mu dyfry, zebatke odbierajaca, bo nikt raczej nie porojektowal auta jak i nie wsadzal do niego materialow, ktore zapewnia autku taka wytrzymalosc i predkosc!! Chyba ze ja jestem jakos zacofany




Jacek Ochociński - Śro Mar 01, 2006 3:44 pm
" />no nie do końca z tym gazem, model do bicia rekordu prędkości zwykle ma tak dobrane przełożenie, że nie rozpędza się za szybko - zauważ, że model ma tylko jeden bieg, to tak, jakbyś ruszał dużym autem z piątki, a do tego, żeby się trzymał toru - równego toru, skoro mamy bić rekord, musimy o to zadbać - jest tylny płat - im większa prędkość, tym bardziej dociska model do ziemi - nie odleci.



Mateusz Tutaj - Śro Mar 01, 2006 4:17 pm
" />to jak juz bedziecie bili rekord predkosci to dajcie na koncu hopke to bedzie tez rekord skoku mikrusem

PS. no i wszystkie czesci tuningowe muszą byc z tytanu



Marcin Merwart - Śro Mar 01, 2006 4:24 pm
" />220 cienko

mój jedzie 300



kanon45 - Śro Mar 01, 2006 6:39 pm
" />
">.....Mamba 8000kW a ja będe miał 6800kW"

Powiem tak jak czytam coś takiego to żal mi dupe ściska chociaż jeżeli będzie miał mambe 8000 !KW! to napewno poleci 220 może odrazu 50MW??!!



jarox91 - Śro Mar 01, 2006 6:55 pm
" />napisał jak się czyta



Kamil Maszkowski - Śro Mar 01, 2006 7:03 pm
" />
">.....Mamba 8000kW a ja będe miał 6800kW"

Powiem tak jak czytam coś takiego to żal mi dupe ściska chociaż jeżeli będzie miał mambe 8000 !KW! to napewno poleci 220 może odrazu 50MW??!!
No i zasilanie 7.2 kV wystarczy nie ??



Jacek Tomczak - Śro Mar 01, 2006 8:02 pm
" />a dlaczego nie



Piotr Michalski - Śro Mar 01, 2006 8:04 pm
" />Kurde, jak ja Was nie znosze!!!!!!!!!!!! Znowu przez Was się popłakałem....ze śmiechu. Jak tak dalej pójdzie nie wyrobie na chusteczki!

Jak widać (na zdjęciu) dziecko naczytało się komiksów z Kaczorem Donaldem i teraz odpala fantazję Nie tylko na tamtym forum pisze takie mądrości, na naszym forum też lubi "doradzać". Najlepsze jest to, że Pan Badyl jest administratorem super forum firmy RC Monster, która to jak wszyscy wiedzą, sprawia, że modele spalinowe jeżdzą "przeciętnie 500 godzin, podczas gdy w konkurencyjnych firmach tylko ok. 30 godzin" a ich stronę odwiedziło "już ponad 1.000.000 osób".

Nic dodać nic ująć, jaki administrator takie forum



Jacek Tomczak - Śro Mar 01, 2006 8:07 pm
" />Moze mu kazali takie kity wciskac i mu placa



dyziek - Śro Mar 01, 2006 8:10 pm
" />
"> "już ponad 1.000.000 osób". twierdzili ze 5.000.000 xD



Jacek Tomczak - Śro Mar 01, 2006 8:13 pm
" />poprostu wiedzieli,ze tio nie realne i zmienili na bardziej realne ale nadal nie realne



Erik Turlejski - Śro Mar 01, 2006 8:29 pm
" />ciekawe.. komu się tyle chciało naciskać odśwież ?



Patryk Wieczorek - Śro Mar 01, 2006 8:57 pm
" />Taaa... według nich silnik w Savie ma kompresor i kręci ponad 60 tyś. obr/min Poważnie czytałem artykuł w MaxiTuning i opisywali tam Sava z Rcmonster kupa...śmiechu A jeszcze jedno jakiś czas temu opisywali subaru spalinowe jakaś Tamiya i wiecie co? ono ma 2 sekundy do setki

Pozdrawiam wszystkich normalnych modelarzy



GEX - Śro Mar 01, 2006 11:25 pm
" />chyba cos sie stalo z dwoma stronami tekstu o mambie ;D



Dawid Głowacki - Czw Mar 02, 2006 6:42 am
" />Zapewne wszechmocny administrator sprawił, że tekst znikł. Ja tak nie potrafię



Łukasz Kowalczyk - Czw Mar 02, 2006 7:54 am
" />Jako ciekawostka napisze tylko, ze do roku 2001 rekord predkosci modelu elektrycznego nalezal do firmy Associated (model 1/10) i wynosil 111mph(179km/h). Dokonal tego Cliff Lett. Mysle, ze dzisiaj 200km/h jest do osiagniecia.



Artur Groszkowski - Czw Mar 02, 2006 9:34 am
" />Napewno, ale nie modelem 1:18T



GEX - Czw Mar 02, 2006 12:37 pm
" />mysle ze mozna by bylo to osiagnac... dobry pic by byl jakby tak sie stalo na jakis zawodach...
tylko trzeba by bylo sie przygotowac...



Wojtek Brudnik - Nie Mar 05, 2006 4:34 pm
" />No to ja teraz calkiem na serio podnoszę teze że Xray M18 pojedzie 220 kmh !!!
Nie znacie się i tyle .
Pakiet 4,8V, powiedzmy 600mAh.
Zakład ?
...
No jedyny drobiazg techniczny to silnik - nie znam możliwości Mamby, ale mój kumpel, mistrz świata ( Chuck Norris sie znaczy) jeździ na takim:
http://www.jetcatusa.com/
Dokładniej to ten trzeci od góry.
Gdyby ktoś twierdził, że nie da rady radze zerknąć na stronę jego fanklubu - www.chucknorris.prv.pl
Pozdr,
W
...
a gdy braknie paliwa uruchamia model kopniakiem ... z półobrotu oczywiście



Robert Małyszewicz - Nie Mar 05, 2006 9:09 pm
" />To trzeba być magikiem
Powered by WordPress, ©