ďťż
micro rc18 B/T z 300




Miodson - Pią Lut 13, 2009 4:25 pm
" />Witam, chciałem się dowiedzieć jakimi mniej więcej osiągami na 300 graupnera mogą pochwalić się te mikruski?? Najlepszy byłby jakiś link do filmiku, nigdzie nie mogę znaleźć mikro offa z 300, wszędzie tylko mamba i mamba:) Niestety nie stać mnie narazie na bezszczotkę a chciałbym "wejść" w światek modeli mikro off road:) Pytam o 300 gdyż czytałem, że jest to najlepszy silnik do tego typu modeli, oczywiście mam na myśli najtańsze napędy.
Pozdrawiam, Paweł




Michał Woszczek - Pią Lut 13, 2009 6:59 pm
" />
">Witam, chciałem się dowiedzieć jakimi mniej więcej osiągami na 300 graupnera mogą pochwalić się te mikruski??

Ale o co ci chodzi? Przechylenie boczne, czy przeciążenie G? Który parametr jest dla ciebie istotny? Może masa modelu z silnikiem 300? Żadne inne ważne parametry nie przychodzą mi już do głowy...


">Najlepszy byłby jakiś link do filmiku, nigdzie nie mogę znaleźć mikro offa z 300, wszędzie tylko mamba i mamba:)

A co da ci taki film?


">Niestety nie stać mnie narazie na bezszczotkę a chciałbym "wejść" w światek modeli mikro off road:) Pytam o 300 gdyż czytałem, że jest to najlepszy silnik do tego typu modeli, oczywiście mam na myśli najtańsze napędy.
Pozdrawiam, Paweł


I tu dopiero piszesz sensownie. Masz rację. W kategorii najtańsze napędy- speed 300 jest najlepszym rozwiązaniem i na pewno będziesz zadowolony



Tomek Lipert - Pią Lut 13, 2009 7:49 pm
" />A dlaczego 300 jest najlepszy? Czy silnik 370 nie będzie mocniejszy? W swoim RC18MT miałem standardowo, o ile się nie mylę, silnik 370. O ile wiem, większy silnik -> większy moment obrotowy, więc dlaczego wybierać silnik 300, a nie 370? Pytam z ciekawości, w micro jestem nowy, do tej pory był tylko onroad 1:10.



Miodson - Sob Lut 14, 2009 1:11 pm
" />Co do osiągów bardziej prędkość miałem na myśli, ale faktycznie niezbyt konkretnie się wyraziłem. Nie znam we Wrocławiu nikogo kto jeździ mikrusami dlatego taki filmik dałby mi jakiś pogląd, jak takie modele jeżdżą. Zajmuję się bardziej ślizgami i samolotami, natomiast z samochodami mam marne doświadczenie a w szczególności z 1/18. Także prośba o filmik nadal aktualna:)




Darek Mołodecki - Sob Lut 14, 2009 1:16 pm
" />
">Co do osiągów bardziej prędkość miałem na myśli, ale faktycznie niezbyt konkretnie się wyraziłem. Nie znam we Wrocławiu nikogo kto jeździ mikrusami dlatego taki filmik dałby mi jakiś pogląd, jak takie modele jeżdżą. Zajmuję się bardziej ślizgami i samolotami, natomiast z samochodami mam marne doświadczenie a w szczególności z 1/18. Także prośba o filmik nadal aktualna:)

tu możesz zobaczyć na żywca 18 w akcji i dowiedzieć się wszystkiego

Nazwa zawodów: IV Eliminacja Mistrzostw Polski Ligi Micro, Wrocław 2009
Organizator zawodów: Wrocławskie Środowisko Modelarskie
Miejsce zawodów: Sala sportowa Zespołu Szkół nr 2 we Wrocławiu, ul. Borowska 105
Data zawodów: 21.02.2009r.
Data zgłoszenia: 19.02.2009r.
Urządzenie liczące: AMB 20 + Agata
Rozgrywane klasy: E-18 Micro Standard, E-18 Micro Open, E-18 Micro 2WD, E-18 Micro Truck, E-12
Opłaty startowe: Senior, junior, młodzik: 30zł
Obowiązujące przepisy: Przepisy Ligi Micro na sezon 2008/2009
Biuro zawodów: Na miejscu zawodów
Uwagi:
Organizator zapewnia stoliki i krzesła.

W zawodach będą startować zawodnicy którzy zgłosili się w wyznaczonym przez Organizatora terminie. Zgłoszenie po terminie skutkuje podwójną opłata startową.

1. Klasa E-12 się odbędzie przy frekwencji min. 7 zawodników
2. Grupy Eliminacyjne i Finałowe w klasie E-12 będą liczyły po 7 zawodników
3. Pierwsze trzy miejsca w finale A nagradzane są pucharami, dodatkowo puchar otrzyma zwycięzca kolejnych finałów (B,C,D,E..) we wszystkich klasach
4. Najlepsi zawodnicy kat. Junior i młodzik otrzymują dyplomy za klasyfikację z kategorii wiekowej
5. Przewidziane są nagrody rzeczowe dla najlepszych zawodników w klasach.

Kontakt z Organizatorem: Lesław Zaremba: leslawzaremba@xl.wp.pl , michal_woszczek@wp.pl, tel. 792771109



Michał Woszczek - Nie Lut 15, 2009 5:52 am
" />
">Co do osiągów bardziej prędkość miałem na myśli, ale faktycznie niezbyt konkretnie się wyraziłem. Nie znam we Wrocławiu nikogo kto jeździ mikrusami dlatego taki filmik dałby mi jakiś pogląd, jak takie modele jeżdżą. Zajmuję się bardziej ślizgami i samolotami, natomiast z samochodami mam marne doświadczenie a w szczególności z 1/18. Także prośba o filmik nadal aktualna:)

tu możesz zobaczyć na żywca 18 w akcji i dowiedzieć się wszystkiego

Nazwa zawodów: IV Eliminacja Mistrzostw Polski Ligi Micro, Wrocław 2009
Organizator zawodów: Wrocławskie Środowisko Modelarskie
Miejsce zawodów: Sala sportowa Zespołu Szkół nr 2 we Wrocławiu, ul. Borowska 105
Data zawodów: 21.02.2009r.
Data zgłoszenia: 19.02.2009r.
Urządzenie liczące: AMB 20 + Agata
Rozgrywane klasy: E-18 Micro Standard, E-18 Micro Open, E-18 Micro 2WD, E-18 Micro Truck, E-12
Opłaty startowe: Senior, junior, młodzik: 30zł
Obowiązujące przepisy: Przepisy Ligi Micro na sezon 2008/2009
Biuro zawodów: Na miejscu zawodów
Uwagi:
Organizator zapewnia stoliki i krzesła.

W zawodach będą startować zawodnicy którzy zgłosili się w wyznaczonym przez Organizatora terminie. Zgłoszenie po terminie skutkuje podwójną opłata startową.

1. Klasa E-12 się odbędzie przy frekwencji min. 7 zawodników
2. Grupy Eliminacyjne i Finałowe w klasie E-12 będą liczyły po 7 zawodników
3. Pierwsze trzy miejsca w finale A nagradzane są pucharami, dodatkowo puchar otrzyma zwycięzca kolejnych finałów (B,C,D,E..) we wszystkich klasach
4. Najlepsi zawodnicy kat. Junior i młodzik otrzymują dyplomy za klasyfikację z kategorii wiekowej
5. Przewidziane są nagrody rzeczowe dla najlepszych zawodników w klasach.

Kontakt z Organizatorem: Lesław Zaremba: leslawzaremba@xl.wp.pl , michal_woszczek@wp.pl, tel. 792771109

Mam nadzieję, żewas tam też zobaczymy...,



Michał Woszczek - Nie Lut 15, 2009 5:54 am
" />
">A dlaczego 300 jest najlepszy? Czy silnik 370 nie będzie mocniejszy? W swoim RC18MT miałem standardowo, o ile się nie mylę, silnik 370. O ile wiem, większy silnik -> większy moment obrotowy, więc dlaczego wybierać silnik 300, a nie 370? Pytam z ciekawości, w micro jestem nowy, do tej pory był tylko onroad 1:10.

Na dobrą 370 trzeba wydać 100 pln, a kolega pytał o tanie rozwiązanie.



Maciej Nowak - Nie Lut 15, 2009 12:11 pm
" />No fakt, ale czy zwykła 370 "blaszak" nie będzie mocniejsza od np: graupnera 300??? Oczywiście nie mówimy o wersji na 6V tylko na 7,2-8,4V. Graupner podejrzewam, że pokręci więcej obr. lecz ma mniejszy moment... Mój znajomy prześmigał w sharku na 300 troszkę i był zadowolony, lecz czy to jest najlepsze wśród tanich rozwiązań??? 370 jest o 10 zł droższa http://www.rojna.pl/index.php?p2084,as2 ... k-370-rc18



Evolter - Czw Lut 19, 2009 10:23 pm
" />Przy dobrym pakiecie i standardowa 370 pokazuje pazurki!
IMO lepiej dołożyć tą dychę niż kupować 300 graupnera

P.S. Jak nie mamy dobrego pakietu, to wystarczy normalny
pakiet rozebrać i zgrzewy zastąpić blaszkami np. homemade
z miedzi+grubsze kable i złącza T-Deansy albo goldy 3,5mm
(wyraźny przypływ mocy)
Powered by WordPress, ©