ďťż
Model elektryczny.




bartosz1992 - Sob Lip 18, 2009 9:00 am
" />Witam. Na początek chcialbym powiedziec ze na elektrych prawie wogole sie nie znam. Mialem kiedys juz dawno bonzera ( super car ) ale ten model nie uwazam za cudo techniki. Potem z elektrykow byl Wheely King ale jak dla mnie byl za wolny. Nastepnie mialem kilka spalin ale jednak mieszkam w takim miescu gdzie spalina przeszkadza mieszkancą osiedla a ze mam 17 lat nie moge sobie sam transportu zagwarantowac gdzies.
Wiec szukam dosyc mocnego elektrycznego monstera albo trucka. Model bedzie mi sluzyl glownie do jezdzenia rekreacyjnego. Nie daleko mojego miesca zamieszkania mam skatepark, tor dla bmx'ow , lasy i sciezki przed domem i do takiego jezdzenia szukam modelu.

Kwota za jaka moglbym kupic model jest to okolo 2000 zl wraz z ladowarka i pakietem/pakietami.
Caly zestaw chcialbym kupic w USA na Towerhobbies.

Mam kilka modeli na oku. Dotychczas mialem wylacznie modele HPI poniewaz w Lodzi sa 2 sklepy sprzedajace te modele i czesci do nich. Jednak nastepny model nie koniecznie musi byc HPI.

Myslalem o modelu w skali 1/10 badz ewentualnie 1/8

Mam na oku modele firmy Traxxas a dokladnie E-Maxx lub Rustler VXL. Oba sa w podobnej cenie i oba naprawde mi sie podobaja , w szczegolnosci E-Maxx . Nastepnym modelem ktory podoba mi sie i czytalem wiele dobrych opini to E-Firestorm 10T, ale nie wiem czy kolejny model z HPI bedzie dobrym pomyslem. Podobaja mi sie rowniez asso ale to inna polka cenowa.
Jedyny model ktory nie chcialbym miec to E-Revo, nie pytajcie dlaczego.

Zawsze jezdzilem na pakietach Ni-Mh i chyba na poczatek takie bym chcial.

Moja prosba do Was , podpowiedzcie jaki model bedze najlepszy do roznych waronkow, ktory wytrzyma skoki, piach itd.
Jaka ladowarka bedzie najlepsza do ladowania pakietow i no jak przerobic zasilacz zeby mozna ja podlaczyc do 220V.
Oraz pakiety jakie beda najlepsze i jaki V maja miec...i jak je na poczatku formowac.

Przepraszam za wiele pytan ale w elektrykach naprawde nie siedze i nie wiele wiem o nich.

Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.




kublok - Sob Lip 18, 2009 11:50 am
" />No co można poradzić za 2000zł .Oczywiście bym polecił savage flux-a cały temat jest o nim- jak zobaczyłem filmiki co on wyprawia to pierwsze pytanie zabrzmiało."po co on ma tyle mocy" /tylko jeden problem 2000zł może być za mało
Naprawdę nie wiem dlaczego nie chcesz e-revo, jak zacząłem czytać temat to od razu pomyślałem że polecę Ci ten model- dużo dobrego się o nim naczytałem..
E-fierstom to nie bo za tani. Rustler to 2wd myślę że do lasku lepsze będzie 4wd, co do e-maxa no to jak pisałem wcześniej .....lepsze(lepiej się prowadzi)......e-revo(nie wiem dlaczego nie chcesz)
Najlepiej jakbyś pooglądał filmiki na youtube. Każdy model ma jakieś zalety i wady. Więc myślę że którego byś nie wybrał i tak będziesz zadowolony..Co do pakietów pisałeś że miałeś ni-mh i piszesz że chcesz takie same... jak już kupować model elektryczny za tyle kasy to ja bym kupił od razu li-po .....mam(piękna sprawa)



Alek Bogusławski - Sob Lip 18, 2009 6:48 pm
" />Uzbieraj trochę wiecej i kup sobie Fluxa HP. W każdych warunkach Ci sie spisze.



bartosz1992 - Sob Lip 18, 2009 6:50 pm
" />Niestety uzbieranie nie wchodzi w gre, poniewaz nie jest to moje jedyne hobby a na pieniazkach nie spie




Tomasz Dolata - Sob Lip 18, 2009 8:16 pm
" />tu masz mega okazje na e-revo z ładnym zestawem napędowym i pakietami za równe 2k
viewtopic.php?f=13&t=43226



kublok - Sob Lip 18, 2009 9:21 pm
" />tylko niech jeszcze kolega bortosz napisze dlaczego nie chcę e-revo to by był najlepszy wybór DLA NIEGO jeszcze ta powyższa oferta- BAJKA



bartosz1992 - Nie Lip 19, 2009 4:21 pm
" />Coz...trudno powiedziec dlaczego nie chce E-Revo. Pelno ludzi na forum pisze ze jest swietne, wogole nie wywrotne , trzyma sie w zakretach itd.
Jezdzilem E-Revo i po pierwsze nie przypadl mi do gustu w kazdym razie nie byl na tyle dobry za te pieniadze...
Jak dla mnie gdzie 99% bedzie jezdzenie rekreacyjne i nie bedzie mi potrzebny racer to nie chce az tyle wydawac na cos co mi sie nie przyda.
Chcialbym model gdzie seryjnie bedzie mial juz wysoki przeswit, dla ktorego skoki to bedzie zywiol itd...
Nie potrzebuje modelu ktory na torze bedzie najlepszy. Szukam modelu do bashu, bloto, snieg, woda, piach , skoki itp. i to jest moj priorytet.
Modele truck podobaja mi sie dlatego ze bym odrazu kupil z bezszczotka, a po drugie nigdy nie jezdzilem 2wd a podobno jest zupelnie inna jazda...
Wiec chyba najlepszym modelem dla mnie bedzie jakis typowy Monster albo Truck ale sam nie wiem wiec prosilbym o Wasze propozycje albo chociaz jakies opinie na temat modeli, ktore spelniaja te warunki.

Moze sie myle bo nie jestem w temacie zbytnio obeznany ale takie mam narazie zdanie.

edit. Dolar spadl i chcialbym juz kupic model tylko mam pytanie czy lepiej bedzie E-Maxx czy jakis Truck np Rustler VXL albo E-Fire Flux



Tomek Lipert - Pon Lip 20, 2009 8:00 am
" />A wiesz, że E-Revo można bez problemu podnieść?



bartosz1992 - Pon Lip 20, 2009 6:47 pm
" />Tak dokonale o tym wiem, ze mozna z zawieszeniem E-Revo naprawde robic cuda ale juz sie zdecydowalem na faster , stronger, meaner E-MAXX
A tak na serio wszystko chce sciagnac z TH i teraz mam pytanie jeszcze co do pakietow / cel.
Doradzono mi cele Team Orion. Mozecie mi polecic jakies cele do off-roadu bo na tym wogole sie nie znam.
Tylko jest jedna sprawa. Za dwie godziny dobrze by bylo gdybym znal odpowiedz czyli do 22. Bo chcialb ym przed wyjazdem wszystko zamowic a jutro rano juz mnie nie bedzie.



Grzegorz Kopertowski - Pon Lip 20, 2009 7:54 pm
" />Widzę, że masz Lightninga, do tego mieszkasz w Łodzi gdzie są już 2 tory off-road twój model się doskonale nadaje do jazdy po torze, samemu po pustym placu to nie to samo...ale to twój wybór, ja na początek spróbowałbym wziąć model na tor, tylko nie mów, że nie masz transportu bo autobusy i tramwaje to chyba jeżdżą, zawsze pozostaje rower



Tomek Lipert - Pią Lip 24, 2009 7:48 am
" />Wracając do pytania o cele - bierz LiPo.



KiT - Pią Lip 24, 2009 8:27 am
" />myślę że nie warto się sugerować super hiper nadmiarem mocy w modelu, bo ona daje najwyżej wyższą awaryjność i większe wydatki na części zamienne.
Moim zdanie czy kupisz E-Maxxa czy Rustler, czy e-revo czy firestorm to nie trafisz źle. Bardziej musisz sobie odpowiedzieć na pytanie na czym cie zależy:
- uniwersalności,;
- szybkości;
- trakcji;
- odporności na skoki;
- dzielności w trudnym terenie;

bo to różni te modele.
Powered by WordPress, ©