ďťż
model na części, tylko całość - nieaktualne
bar2020 - Pią Lis 05, 2004 7:26 pm " />Podróba tl-01: Model sprzedaję, bo wolę MT Jedyna rzecz jaką trzeba pilnie wymienić, to serwo skrętu, (ma poułamywane zęby, jest drugie od regla mech. ale nie ma siły skręcać, można by coś pokombinować). Uszkodzony jest silnik (zacina się nieraz jak się da do tyłu). Połamana antenka i buda poklejona power-taśmą. Pozatym wszystko sprawne. Prawie nowy, jeżdżony ok.10 razy regler GM V4/R, z oryginalnym pudełkiem i instrukcją. Aparatura z bateriami alkalicznymi, odbiornik. Brak aku i ładowarki. Dodatkowo regulator mechaniczny ze spalonym opornikiem (działa tylko na maksa) i kilka części które były w zestawie z modelem. Tylko całość za 500zł, do uzgodnienia oczywiście. Jak ktoś bedzie chciał zdięcia to zrobie i mailem puszcze Lech Pepliński - Pią Lis 05, 2004 10:14 pm " />Chyba jesteś chory z tą ceną . Tomala51 - Pią Lis 05, 2004 10:56 pm " />chyba cos Ci sie pomylilo z cena skatowana podroba tl-ki za 500PLN??? SeQ_PL - Sob Lis 06, 2004 6:39 am " />yyyyyyy nowy taki kosztuje 390zł a z reglem elektr. 450zł bar2020 - Sob Lis 06, 2004 8:05 am " />Napisane jest "do uzgodnienia oczywiście" wiec jak ktoś bedzie chciał to kupic to można zbić i to dużo. Powiedzmy... 300 Gratis dożucę model poduszkowca zrobiony w/g schematu z pewnej strony i materiał do zrobienia poduszki. Bez żadnej elektryki ani elektroniki. Rafał Malczyński - Sob Lis 06, 2004 11:02 am " />z 500 zbic 300 to jest 200. czy nie mozesz tak odrazu napisac? bar2020 - Sob Lis 06, 2004 1:41 pm " />sprzedam za 300. Zważywszy że nowy regler kosztuje 260, a ten jest praktycznie nieużywany, to czyba nie jest to dużo. Powiedzmy tak: sprzedaję regler za 200 (około), a za 100 (około) dorzucam dorżnięte (jeszcze jeździ) auto z aparaturą oraz poduszkowiec do którego wystarczy przełożyć silnik i elektronikę z auta i jeździ (czy tam fruwa). Oczywiście tylko wszystko razem, bez aku i ładowarki. To 500 na początku to nie wiem skąd się wzięło (Chyba nieprzeliczyłem tego tak jak trzeba), więc sorki Lech Pepliński - Sob Lis 06, 2004 7:18 pm " />To już brzmi sensowniej . SeQ_PL - Sob Lis 06, 2004 9:24 pm " />opisz co jest do wyminy dokładnie no i jaki to regiel KAMiX - Sob Lis 06, 2004 9:34 pm " />OT: mam pytanie: co to jest ten regiel i ten regulator mechaniczny lub elektroniczny ?? Kicha - Sob Lis 06, 2004 11:51 pm " />Kamix napisal : ">OT: mam pytanie: co to jest ten regiel i ten regulator mechaniczny lub elektroniczny ?? Regiel czyli inaczej regulator ktory moze byc jak juz zauwazyles albo mechaniczny albo elektroniczny. REGIEL - to jest tylko potoczna nazwa, w skrocie sie tak mowi. A regulator sluzy w modelu elektrycznym do przetwarzania i przekazywania w dalszej kolejnosci sygnalu otrzymanego z odbiornika do silnika.( to tak w skrocie jesli cos jest nie tak to niech mnie poprawia koledzy z wiekszym doswiadczeniem) Gdyby nie bylo tego regulatora w modelu to nie nacieszylbys sie nim za duzo poniewaz silnik od razu wjezdzalby na maxymalne obroty i albo bys nie opanowal modelu i go uszkodzil albo jesli mialbys bardzo mocny silnik to czasami moglby tego nie wytrzymac model. A tak dzieki temu uzadzeniu masz plynna regulacje obrotow silnika. bar2020 - Nie Lis 07, 2004 12:00 am " /> Ten regulator to to: http://www.rojna.pl/?d=produkt&id=160, zamówiłem go dokładnie 10.10.2004, więc jest prawie nowy. Mało go używałem, bo przez dłuższy czas jeździłem na tym reglu mechanicznym. Dokładnie uszkodzone są: -Serwo skrętu ma połamane zęby na zębatkach -Serwo od regla mechanicznego nie wiem czemu nie ma siły skręcić kołami i zachowuje się tak, jak by silniczek przeskakiwał na zębach -Regiel mechaniczny ma spalony opornik, więc auto rusza na pełnym gazie (Jest regiel elektroniczny) -Silnik pracował w "ciężkich warunkach", kilka razy go rozbierałem i czyściłem, ale to nic nie daje i silnik blokuje się (autko nagle staje w miejscu) gdy chce się pojechać do tyłu (nie zawsze) -Popękana buda (trochę z przodu, bo zawczasu okleiłem ją taśmą alu i power taśmą, więc trzeba by ją zedrzeć, wymyć i jakoś by to wyglądało) i troche porysowana -Antenka ma długość ok 10 cm bo wjechałem pod bmw kolesia, które jest troche za niskie i wychaczyłem w wydech -Brakuje dwuch oryginalnych śrubek przy wachaczu i przy amortyzatorze, ale wkręciłem inne i też działa. -Jak już pisałem w innym temacie, model ma luzy wszędzie tam, gdzie to możliwe od mowości -model sprzedaje bez akumulatorka i ładowarki, bo będę potrzebował do rozrusznika w Revo Teraz kilka zalet: -auto bez antenki trzyma się aparatury na odległośc ok 200m, dalej nie próbowałem, bo go po prostu nie widać. -oponki sie nie zużyły, bo jeździłem głównie po żużlu. -wszystkie zębatki w środku i mechanizmy różnicowe są w stanie idealnym, przez miesiąc rozbierałem auto 3 razy i dokładnie myłem i smarowałem. Rodzaje regulatorów (w skrucie - regli): mechaniczny - Przełącza prądy dawane na silnik za pomocą mechanicznego przełącznika i oporników elektroniczny - Jest bardzo mały i lekki, składa sie tylko i wyłącznie z części elektronicznych (nie wiem jakich, bo go nie rozbierałem, ale przypuszczam że z jakichś tranzystorów, diód i oporników) Jaccuss - Nie Lis 07, 2004 7:31 am " />Dam 200 za całość tylko interesi mnie czy zebetka atakujaca (na silniku) i następna za nią są ok! SeQ_PL - Nie Lis 07, 2004 7:55 am " />za ilke puścisz sam regiel (GM V 4R)? |