ďťż
model off-road do 2500 zł




PiotrekSR - Pon Lip 07, 2008 8:35 am
" />Witam jestem tutaj nowy
Interesuje sie modelami RC , i postanowiłem sobie kupić 1 spalinowy model i nie wiem jaki wybrać : interesuje mnie głównie oferta HPI ze strony www.modelesklep.pl ponieważ jak na tej stronie kupie model , to będę miał bezpłatny wstęp na tor OFF-ROADOWY w Nieradzie ( koło Częstochowy )
Nie wiem co wybrać czy Buggy , Truggy czy Monster Truck
jeżeli chodzi o buggy to interesuje mnie z Hobao Hyper 7 Pro-r
Truggy - Hellfire
Monster Truck - Savage x ss 4.6 w wersji KIT

który model może Cie mi polecić , i jak jest z dostępem części do Hellfrie i do Hyper 7 Pro-r , bo wiem , że z częsciami nie ma problemu do Savage

pozdrawiam




bikeman1 - Pon Lip 07, 2008 3:20 pm
" />A na czym Ci najbardziej zależy podczas jazdy?

- prędkość, duze przyspieszenia, ladne skoki? ( buggy )
- super trzymanie sie trasy, płynność jazdy, równie wysoka predkosć i przyspieszenia ( truggy )

czy może

- "ciężkie" skoki, wywrotność ( mowie o seryjnym savage ), stawianie modelu na tylnych kołach ( monster )



Chopper - Pon Lip 07, 2008 4:08 pm
" />Bierz Truggy bierz Truggy

A tak no poważnie, jest to najbardziej uniwersalny model. I poskaczesz, i nie bedziesz sie wyalał i będziesz zadowolony ogólnie

Sam stałem przed takim wyborem, i wybrałem truggy. Fajnie daje sobie rade w terenie (mam na myśli las), jest szybki i wogóle wytrzymały.

Jeśli chcesz szaleć nie na torze a w jakimś cięższym terenie, to MT ze względu na prześwit i skrzynie biegów bedzie lepszym wyborem.

A jeśli zamierzasz jeździć tylko po torze, czasami pod domem, to bierz truggy.



Fluder Przemek - Pon Lip 07, 2008 4:43 pm
" />Za 2,5 tys, masz truggy xray xT8 plus silnik GRP.
Ten model wybacza sporo błędów.Na początek ta klasa i trening, może nawet zawody.Buggy z kolei, to już większa precyzja i większe umiejętności.
Ja jestem bardzo zadowolony z możliwości ścigania się tym modelem (xT8)
http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=2303




HPI Polska - Wto Lip 08, 2008 8:45 am
" />Zalety modeli truggy i buggy doceniają najczęściej zawodnicy, którzy przyzwyczaili się do pewnych uwarunkowań terenu i jeżdżą na przygotowanych torach.
Bardzo ważną zaletą Monsterów, szczególnie istotną dla początkujących jest możliwość jazdy w dużo trudniejszym terenie – na nieprzygotowanym torze.
90% korzysta się właśnie z takich miejsc.
Bagusy zupełnie nie dają rady na miękkim podłożu – piasek.
Tagusa ma problem z pokonamiam większych nierówności lub wyższej trawy.
Monster natomiast dzięki wysokiemu zawieszeniu, dużym szerokim oponom poradzi sobie wszędzie.
To nadal najpopularniejsza grupa użytkowników modeli. Warto o tym pamiętać.



Piotr Owcarz - Wto Lip 08, 2008 8:51 am
" />No ale jednak MT są o wiele wolniejsze od traggi i buggy. Pooglądaj filmiki zawodów i że MT są dużo wolniejsze i mniejsze skoki wykonują niż Buggy czy Truggy. I weź truggy też pojeździsz prawie wszędzie(las, parking).



HPI Polska - Wto Lip 08, 2008 9:52 am
" />Organizujemy zawody więc mamy możliwość wiarygodnego porównania czasów okrążeń.
Filmiki są fajne ale raczej nie jest to właściwy materiał porównawczy.
Faktycznie na twardym torze jest różnica na korzyść Buggy i Truggy.
Natomiast na torze z miękkim podłożem te różnice się zacierają a dobrzy zawodnik z klasy Monster potrafi wykręcić czasy zbliżone do wielu Tragusów a czasami zrównać się z Bgusami.
Absolutnie nie sugeruję ze monstery są szybsze. Zwracam jedynie uwagę że Monster nie jest wcale wolnym modelem a takie wrażenie można odnieść z wypowiedzi przedmówców. Monster ma po prostu inne przeznaczenie, inną charakterystykę zawieszenia i jazdy. Moim zadnim jest bardziej wszechstronny.
Wysoki model zawsze można opuścić niżej i zmienić charakterystykę zawieszenia. Natomiast niskiego modelu nie podpiszesz już do góry.
Warto o tym pamiętać bo monster pozwala na większą możliwość modyfikacji dzięki czemu właśnie jest tak popularny.



sumpirowicz - Wto Lip 08, 2008 12:33 pm
" />
">No ale jednak MT są o wiele wolniejsze od traggi i buggy. Pooglądaj filmiki zawodów i że MT są dużo wolniejsze i mniejsze skoki wykonują niż Buggy czy Truggy. I weź truggy też pojeździsz prawie wszędzie(las, parking).

MT zawsze gorzej skaczą - to prawda.
Ale nieprawdą jest, że są wolniejsze od tragusów i bagusów. Na torach MT zazwyczaj kręcą mniej kółek, ale na długiej prostej wcale MT nie musi być gorszy - wszystko przecież zależy od silnika, przełożenia i mnóstwa innych rzeczy...

pozdrawiam
Sławek



fantomR - Wto Lip 08, 2008 1:52 pm
" />
">Witam jestem tutaj nowy
Interesuje sie modelami RC , i postanowiłem sobie kupić 1 spalinowy model i nie wiem jaki wybrać : interesuje mnie głównie oferta HPI ze strony www.modelesklep.pl ponieważ jak na tej stronie kupie model , to będę miał bezpłatny wstęp na tor OFF-ROADOWY w Nieradzie ( koło Częstochowy )
Nie wiem co wybrać czy Buggy , Truggy czy Monster Truck
jeżeli chodzi o buggy to interesuje mnie z Hobao Hyper 7 Pro-r
Truggy - Hellfire
Monster Truck - Savage x ss 4.6 w wersji KIT

który model może Cie mi polecić , i jak jest z dostępem części do Hellfrie i do Hyper 7 Pro-r , bo wiem , że z częsciami nie ma problemu do Savage

pozdrawiam


Hej,

Ja mam taka propozycje:

Wpadnij najlepiej na tor jak chlopaki beda smigac na torze w Nieradzie, dotkniesz i zobaczysz kazde podwozie - buggy, truggy, MT (o ile Ci pozwola ), wtedy zdecydujesz co Cie kreci, a my mozemy Ci pozniej podpowiedziec juz dokladnie ktory model masz brac

Ogladanie na youtube to nie to samo co zapach nitro i lzawiace oczy -jak sobie za blisko staniesz...

Pozdrawiam!
Tomek


">No ale jednak MT są o wiele wolniejsze od traggi i buggy. Pooglądaj filmiki zawodów i że MT są dużo wolniejsze i mniejsze skoki wykonują niż Buggy czy Truggy. I weź truggy też pojeździsz prawie wszędzie(las, parking).

MT zawsze gorzej skaczą - to prawda.
Ale nieprawdą jest, że są wolniejsze od tragusów i bagusów. Na torach MT zazwyczaj kręcą mniej kółek, ale na długiej prostej wcale MT nie musi być gorszy - wszystko przecież zależy od silnika, przełożenia i mnóstwa innych rzeczy...

pozdrawiam
Sławek

heh jak ja czytam ze MT gorzej skacza to spadam z krzesla... Albo nigdy nie widzieliscie dobrego monstera z dobrze ustawionym zawieszeniem, albo lubicie pisac bajki

Ja osobiscie marze o takim zawieszeniu jakie ma np: Marcin Jasinski w swoim Reviaku.. Ja mam big bore version1 w truggy i jest przepasc olbrzymia - podobna gestosc, podobne sprezyny a jednak praca zawieszenia nieporownywalnie inna...

Pzdr!



PiotrekSR - Śro Lip 09, 2008 1:56 pm
" />sorry , że nie odpisywałem na wasze posty , bo przez kilka dni nie miałem dojścia do komputera i do internetu :]

Jeśli chodzi o to jak modele jeżdzą to fantomR byłem w tą niedziele co teraz byłą , pojechałem z moim kolegą co ma "Savage" ale jak dotarliśmy na miejsce to była jedna osoba z czasem przybywało więcej ludzi , lecz mało jeździli jak ja byłem , bo jednemu sie korbowód ukręcił , drugiemu szarpanka sie urwała w Lightingu lecz w końcu doczekałem sie jak pojechał jeden z Savów no i dosyć fajnie śmigał po torzę ,lecz musiełiśmy sie szybko zwijać i nie zobaczyłem sobie jak jeździ ten Buggy dokładnie to był Lighting 2 Sport
z tego co mi mówił właściciel sklepu www.modelsklep.pl to polecał mi Sava , bo sam nim jeżdzi i jak na początek mówił , że ten model jest bardzo fajny , i dobrze sie spisuje w terenie i jest łatwy dostęp do części seryjnych jak i do części tuningowych
więc chyba buggy odpada , i teraz sie zastanawiam tylko nad Savage x ss 4.6 w wersji KIT albo Hellfire , po swoich urodzinach które będą 19 lipca zadecyduje wkońcu co kupie czy MT czy Truggy , bardzo dużo ludzi namawia mnie na tego Savage więc może zaryzykuje i go kupie :]
a jak się sprawuje Hellfire? Jaki jest dostęp do częsci seryjnych jak i tuningowych do niego? Bo truggy to jest taki pośredni model między Buggy a MT

pozdrawiam i czekam na opinie dotyczące Hellfire



Piotr Owcarz - Śro Lip 09, 2008 2:30 pm
" />Cześci "Tjuningowe" i zamienne w Sklepie HPI. Jest ich cała masa. Tak to twoja decyzja. Miałem MT teraz mam Truggy. No i według mnie Truggy jest o wiele lepszy od MT. Może to moje spostrzeżenia, ale jak pytam kolegów czy by się przerzucili na MT mówią nigdy. Po prostu w savage trzeba dużo kasy i czasu żeby zrobić z niego fajną "zabawkę". Bo std. strasznie się wywraca.



Artur Krizar - Śro Lip 09, 2008 7:57 pm
" />Rok temu miałem podobny dylemat, prawie kupiłem Sava ale pojechałem na tor, zobaczyłem jak jeżdżą tagusy i kupiłem tragusa. Nie żałuję. Kumpel miał Hella po czym kupił Sava bo niby fajniej poza torem jeździ. Okazało się, że wcale nie. Teraz Sav stoi sobie w kąciku zamieniony na kolejnego targusa: Hyper ST PRO.



PiotrekSR - Czw Lip 10, 2008 6:19 pm
" />aha , czyli modele "Truggy" są lepsze pod tym względem , że są mniej wywrotne , tańsze w utrzymaniu , szybsze i w sumie jeżeli chodzi o własności terenowe to mają bardzo zbliżone do modeli MT
czyli wy bardziej polecacie model truggy : Hellfire
Na to wychodzi , że teraz muszę przegryź wszystko na spokojnie porównać oba modele i nic tylko wyjmować kasę i jechać do sklepu i kupić

pozdrawiam i czekam na dalsze opinie dotyczące Sava i Hellfire



Chopper - Czw Lip 10, 2008 7:39 pm
" />
">aha , czyli modele "Truggy" są lepsze pod tym względem , że są mniej wywrotne , tańsze w utrzymaniu , szybsze i w sumie jeżeli chodzi o własności terenowe to mają bardzo zbliżone do modeli MT
czyli wy bardziej polecacie model truggy : Hellfire
Na to wychodzi , że teraz muszę przegryź wszystko na spokojnie porównać oba modele i nic tylko wyjmować kasę i jechać do sklepu i kupić

pozdrawiam i czekam na dalsze opinie dotyczące Sava i Hellfire


Tragusa wywrócić można hamując i skręcając koła jednocześnie na trawie, wtedy tak Ale żeby na zakręcie to nie powiem.

Co do Sava - nie miałem, ale widziałem jak jeździ taki wyjęty z pudełka i był dość wywrotny... ostrzejszy zakręt na gazie i już gleba. W truggy się z takim czymś nie spotkałem.

Tragusy są o tyle fajne, że chcesz to idziesz do lasu i jeździsz, gdzie buggy mógłby mieć problemy, a chcesz to jedziesz na tor i szalejesz.

I ogólnie to truggy jest czymś pomiędzy buggy i MT, więc ma dobre właściwości terenowe charakteryzujące MT i świetne właściwości jezdne które są domeną bagusów. Więcej o "Helenie" powie Ci Tomasz Ostrowski - przerobił ten model zdaje się



Tomasz Dolata - Czw Lip 10, 2008 7:48 pm
" />Ja tylko powiem, ze jeżeli mialbym wybierac pośród tych dwóch modeli to bezkonkurencyjnie hellfire, mimo ze wersja rtr ma spore luzy w zawieszeniu i pare upgradeów trzeba na wstępie zrobic żeby fajnie pojeździc. Ale to znacznie mniejsze przeróbki i inwestycje niz w sava w ktorego trzeba kupe kasy włożyc żeby 'jako tako' jeździł...

ps jak hell to tylko SS!!



PiotrekSR - Pią Lip 11, 2008 10:14 am
" />do modelu hellfire w wersji kit trzeba dokupić aparaturę sterującą , dwa serwa , silnik i skrzynie i to wszystko?
i jaki silnik i jakie mocne serwa do skrętu polecacie?
pozdrawiam

( jestem coraz bliżej kupna Hellfire )



Artur Krizar - Pią Lip 11, 2008 2:04 pm
" />Czy porównywałeś Hellfire z innymi modelami truggy? Bo z tego co czytam to porównywałeś tylko z Savage a to przecież inna bajka.
Bardziej doświadczenie koledzy na pewno mogą coś napisać o swoich modelach, jest fajny wątek gdzie użytkownicy opisują swoje modele, ich plusy i minusy.
Nie odradzam Twojego wyboru ale nie jestem przekonany czy jest najlepszy.



PiotrekSR - Pią Lip 11, 2008 7:50 pm
" />w sumie to jeszcze mi się spodobał HoBao HYPER ST 8 RTR
i mam pytanie co do tego modelu czy jest on też w wersji KIT do złożenia bez aparatury , i jaki jest dostęp do części do niego i jak sie ogólnie sprawuje
i jeszcze jeden MT mi wpadł w oko : Monster EK4-S2 RTR - Thunder Tiger
co o nim sądzicie , i jakie modele w wersji Truggy albo MT polecacie?
pozdrawiam



Tomasz Dolata - Pią Lip 11, 2008 7:54 pm
" />truggy - jammin, xray, mugen, team losi, kyosho to są najlepsze modele na świecie... niestety drogie...ale za jakość trzeba płacić...



Artur Krizar - Pią Lip 11, 2008 8:45 pm
" />HYPER ST PRO - to wersja KIT bez apki, silnika i serw.
Zalety: doskonałe prowadzenie, bardzo wytrzymały, dużo elementów z mocnego CNC, tanie części i duży wybór na Ebay i RC Mart
Wady: cieknące przedni i tylny dyfer. Podkładki od Kyosho załatwią jednak ten problem.
Poniżej link do świetnego testu porównawczego z najlepszymi: X-Ray, Losi, X1 CRT, Mugen, Kyosho. Oj, niektórzy się zdziwią wynikami:)
http://www.maxbashing.com/kr_shootout9.php
A tu inne testy modelu.
http://www.cmldistribution.co.uk/produc ... _May07.pdf
http://www.maxbashing.com/kr_hyper_st.php
http://www.maxbashing.com/kr_hyper_st_pro2.php
http://www.maxbashing.com/kr_hyper_st_pro.php



Zygfryd - Pią Lip 11, 2008 9:10 pm
" />Mam obydwa modele którymi jesteś zainteresowany tzn. Hella i Hypera ST tylko w wersji Pro. W obu modelach mam te same silniki:
http://www.shaft.pl/product_info.php?cP ... cts_id=110

Moim zdaniem oba modele są warte polecenia, jednak bardziej skłaniałbym się w kierunku Hypera.
Model wytrzymały i odporny na uderzenia.
Dużo bardziej zwrotny od Hella.
Bardziej podoba mi się praca zawieszenia w Hyperze.
Uważam że konstrukcyjnie Hyper jest bardzej przejrzysty

Do Hella jest łatwiejszy dostęp do części i są tańsze.
W Hellu jest łatwiejszy dostęp do dyfrów (odczucie subiektwne)
Chociaż jak określił go kolega to Hell jest modelem tysiąca śrubek

Oba modele są całkiem przyzwoite i żaden u mnie nie stoi na półce...



Rafał Kowina - Sob Lip 12, 2008 7:40 am
" />A może gs racing: xut pro - konstrukcja bardzo dobra, jakość części dorównuje xray'owi, zawieszenie przednie pivot ball, wszystkie części dostępne na modele.sklep, 50% pasuje od buggy cl. Jak ja bym miał wybierać między hellfire a xut pro, to wybrałbym xut'a.

PS: Xut jest jednym z najlepszych modeli wg mnie



Tomasz Dolata - Sob Lip 12, 2008 9:50 am
" />
">A może gs racing: xut pro - konstrukcja bardzo dobra, jakość części dorównuje xray'owi, zawieszenie przednie pivot ball, wszystkie części dostępne na modele.sklep, 50% pasuje od buggy cl. Jak ja bym miał wybierać między hellfire a xut pro, to wybrałbym xut'a.

PS: Xut jest jednym z najlepszych modeli wg mnie


miałem go i jakoś mnie nie zachwycił

najlepszym wybrorem bedzie hyper st, z tego co czytam to wszyscy którzy go mają, zachwalaja go, wiec musi to o czymś świadczyc

choć ja i tak kupiłbym jammina/xraya
Powered by WordPress, ©