ďťż
model off-road do 2500 zł
PiotrekSR - Pon Lip 07, 2008 8:35 am " />Witam jestem tutaj nowy Interesuje sie modelami RC , i postanowiłem sobie kupić 1 spalinowy model i nie wiem jaki wybrać : interesuje mnie głównie oferta HPI ze strony www.modelesklep.pl ponieważ jak na tej stronie kupie model , to będę miał bezpłatny wstęp na tor OFF-ROADOWY w Nieradzie ( koło Częstochowy ) Nie wiem co wybrać czy Buggy , Truggy czy Monster Truck jeżeli chodzi o buggy to interesuje mnie z Hobao Hyper 7 Pro-r Truggy - Hellfire Monster Truck - Savage x ss 4.6 w wersji KIT który model może Cie mi polecić , i jak jest z dostępem części do Hellfrie i do Hyper 7 Pro-r , bo wiem , że z częsciami nie ma problemu do Savage pozdrawiam bikeman1 - Pon Lip 07, 2008 3:20 pm " />A na czym Ci najbardziej zależy podczas jazdy? - prędkość, duze przyspieszenia, ladne skoki? ( buggy ) - super trzymanie sie trasy, płynność jazdy, równie wysoka predkosć i przyspieszenia ( truggy ) czy może - "ciężkie" skoki, wywrotność ( mowie o seryjnym savage ), stawianie modelu na tylnych kołach ( monster ) Chopper - Pon Lip 07, 2008 4:08 pm " />Bierz Truggy bierz Truggy A tak no poważnie, jest to najbardziej uniwersalny model. I poskaczesz, i nie bedziesz sie wyalał i będziesz zadowolony ogólnie Sam stałem przed takim wyborem, i wybrałem truggy. Fajnie daje sobie rade w terenie (mam na myśli las), jest szybki i wogóle wytrzymały. Jeśli chcesz szaleć nie na torze a w jakimś cięższym terenie, to MT ze względu na prześwit i skrzynie biegów bedzie lepszym wyborem. A jeśli zamierzasz jeździć tylko po torze, czasami pod domem, to bierz truggy. Fluder Przemek - Pon Lip 07, 2008 4:43 pm " />Za 2,5 tys, masz truggy xray xT8 plus silnik GRP. Ten model wybacza sporo błędów.Na początek ta klasa i trening, może nawet zawody.Buggy z kolei, to już większa precyzja i większe umiejętności. Ja jestem bardzo zadowolony z możliwości ścigania się tym modelem (xT8) http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=2303 HPI Polska - Wto Lip 08, 2008 8:45 am " />Zalety modeli truggy i buggy doceniają najczęściej zawodnicy, którzy przyzwyczaili się do pewnych uwarunkowań terenu i jeżdżą na przygotowanych torach. Bardzo ważną zaletą Monsterów, szczególnie istotną dla początkujących jest możliwość jazdy w dużo trudniejszym terenie – na nieprzygotowanym torze. 90% korzysta się właśnie z takich miejsc. Bagusy zupełnie nie dają rady na miękkim podłożu – piasek. Tagusa ma problem z pokonamiam większych nierówności lub wyższej trawy. Monster natomiast dzięki wysokiemu zawieszeniu, dużym szerokim oponom poradzi sobie wszędzie. To nadal najpopularniejsza grupa użytkowników modeli. Warto o tym pamiętać. Piotr Owcarz - Wto Lip 08, 2008 8:51 am " />No ale jednak MT są o wiele wolniejsze od traggi i buggy. Pooglądaj filmiki zawodów i że MT są dużo wolniejsze i mniejsze skoki wykonują niż Buggy czy Truggy. I weź truggy też pojeździsz prawie wszędzie(las, parking). HPI Polska - Wto Lip 08, 2008 9:52 am " />Organizujemy zawody więc mamy możliwość wiarygodnego porównania czasów okrążeń. Filmiki są fajne ale raczej nie jest to właściwy materiał porównawczy. Faktycznie na twardym torze jest różnica na korzyść Buggy i Truggy. Natomiast na torze z miękkim podłożem te różnice się zacierają a dobrzy zawodnik z klasy Monster potrafi wykręcić czasy zbliżone do wielu Tragusów a czasami zrównać się z Bgusami. Absolutnie nie sugeruję ze monstery są szybsze. Zwracam jedynie uwagę że Monster nie jest wcale wolnym modelem a takie wrażenie można odnieść z wypowiedzi przedmówców. Monster ma po prostu inne przeznaczenie, inną charakterystykę zawieszenia i jazdy. Moim zadnim jest bardziej wszechstronny. Wysoki model zawsze można opuścić niżej i zmienić charakterystykę zawieszenia. Natomiast niskiego modelu nie podpiszesz już do góry. Warto o tym pamiętać bo monster pozwala na większą możliwość modyfikacji dzięki czemu właśnie jest tak popularny. sumpirowicz - Wto Lip 08, 2008 12:33 pm " /> ">No ale jednak MT są o wiele wolniejsze od traggi i buggy. Pooglądaj filmiki zawodów i że MT są dużo wolniejsze i mniejsze skoki wykonują niż Buggy czy Truggy. I weź truggy też pojeździsz prawie wszędzie(las, parking). MT zawsze gorzej skaczą - to prawda. Ale nieprawdą jest, że są wolniejsze od tragusów i bagusów. Na torach MT zazwyczaj kręcą mniej kółek, ale na długiej prostej wcale MT nie musi być gorszy - wszystko przecież zależy od silnika, przełożenia i mnóstwa innych rzeczy... pozdrawiam Sławek fantomR - Wto Lip 08, 2008 1:52 pm " /> ">Witam jestem tutaj nowy Interesuje sie modelami RC , i postanowiłem sobie kupić 1 spalinowy model i nie wiem jaki wybrać : interesuje mnie głównie oferta HPI ze strony www.modelesklep.pl ponieważ jak na tej stronie kupie model , to będę miał bezpłatny wstęp na tor OFF-ROADOWY w Nieradzie ( koło Częstochowy ) Nie wiem co wybrać czy Buggy , Truggy czy Monster Truck jeżeli chodzi o buggy to interesuje mnie z Hobao Hyper 7 Pro-r Truggy - Hellfire Monster Truck - Savage x ss 4.6 w wersji KIT który model może Cie mi polecić , i jak jest z dostępem części do Hellfrie i do Hyper 7 Pro-r , bo wiem , że z częsciami nie ma problemu do Savage pozdrawiam Hej, Ja mam taka propozycje: Wpadnij najlepiej na tor jak chlopaki beda smigac na torze w Nieradzie, dotkniesz i zobaczysz kazde podwozie - buggy, truggy, MT (o ile Ci pozwola ), wtedy zdecydujesz co Cie kreci, a my mozemy Ci pozniej podpowiedziec juz dokladnie ktory model masz brac Ogladanie na youtube to nie to samo co zapach nitro i lzawiace oczy -jak sobie za blisko staniesz... Pozdrawiam! Tomek ">No ale jednak MT są o wiele wolniejsze od traggi i buggy. Pooglądaj filmiki zawodów i że MT są dużo wolniejsze i mniejsze skoki wykonują niż Buggy czy Truggy. I weź truggy też pojeździsz prawie wszędzie(las, parking). MT zawsze gorzej skaczą - to prawda. Ale nieprawdą jest, że są wolniejsze od tragusów i bagusów. Na torach MT zazwyczaj kręcą mniej kółek, ale na długiej prostej wcale MT nie musi być gorszy - wszystko przecież zależy od silnika, przełożenia i mnóstwa innych rzeczy... pozdrawiam Sławek heh jak ja czytam ze MT gorzej skacza to spadam z krzesla... Albo nigdy nie widzieliscie dobrego monstera z dobrze ustawionym zawieszeniem, albo lubicie pisac bajki Ja osobiscie marze o takim zawieszeniu jakie ma np: Marcin Jasinski w swoim Reviaku.. Ja mam big bore version1 w truggy i jest przepasc olbrzymia - podobna gestosc, podobne sprezyny a jednak praca zawieszenia nieporownywalnie inna... Pzdr! PiotrekSR - Śro Lip 09, 2008 1:56 pm " />sorry , że nie odpisywałem na wasze posty , bo przez kilka dni nie miałem dojścia do komputera i do internetu :] Jeśli chodzi o to jak modele jeżdzą to fantomR byłem w tą niedziele co teraz byłą , pojechałem z moim kolegą co ma "Savage" ale jak dotarliśmy na miejsce to była jedna osoba z czasem przybywało więcej ludzi , lecz mało jeździli jak ja byłem , bo jednemu sie korbowód ukręcił , drugiemu szarpanka sie urwała w Lightingu lecz w końcu doczekałem sie jak pojechał jeden z Savów no i dosyć fajnie śmigał po torzę ,lecz musiełiśmy sie szybko zwijać i nie zobaczyłem sobie jak jeździ ten Buggy dokładnie to był Lighting 2 Sport z tego co mi mówił właściciel sklepu www.modelsklep.pl to polecał mi Sava , bo sam nim jeżdzi i jak na początek mówił , że ten model jest bardzo fajny , i dobrze sie spisuje w terenie i jest łatwy dostęp do części seryjnych jak i do części tuningowych więc chyba buggy odpada , i teraz sie zastanawiam tylko nad Savage x ss 4.6 w wersji KIT albo Hellfire , po swoich urodzinach które będą 19 lipca zadecyduje wkońcu co kupie czy MT czy Truggy , bardzo dużo ludzi namawia mnie na tego Savage więc może zaryzykuje i go kupie :] a jak się sprawuje Hellfire? Jaki jest dostęp do częsci seryjnych jak i tuningowych do niego? Bo truggy to jest taki pośredni model między Buggy a MT pozdrawiam i czekam na opinie dotyczące Hellfire Piotr Owcarz - Śro Lip 09, 2008 2:30 pm " />Cześci "Tjuningowe" i zamienne w Sklepie HPI. Jest ich cała masa. Tak to twoja decyzja. Miałem MT teraz mam Truggy. No i według mnie Truggy jest o wiele lepszy od MT. Może to moje spostrzeżenia, ale jak pytam kolegów czy by się przerzucili na MT mówią nigdy. Po prostu w savage trzeba dużo kasy i czasu żeby zrobić z niego fajną "zabawkę". Bo std. strasznie się wywraca. Artur Krizar - Śro Lip 09, 2008 7:57 pm " />Rok temu miałem podobny dylemat, prawie kupiłem Sava ale pojechałem na tor, zobaczyłem jak jeżdżą tagusy i kupiłem tragusa. Nie żałuję. Kumpel miał Hella po czym kupił Sava bo niby fajniej poza torem jeździ. Okazało się, że wcale nie. Teraz Sav stoi sobie w kąciku zamieniony na kolejnego targusa: Hyper ST PRO. PiotrekSR - Czw Lip 10, 2008 6:19 pm " />aha , czyli modele "Truggy" są lepsze pod tym względem , że są mniej wywrotne , tańsze w utrzymaniu , szybsze i w sumie jeżeli chodzi o własności terenowe to mają bardzo zbliżone do modeli MT czyli wy bardziej polecacie model truggy : Hellfire Na to wychodzi , że teraz muszę przegryź wszystko na spokojnie porównać oba modele i nic tylko wyjmować kasę i jechać do sklepu i kupić pozdrawiam i czekam na dalsze opinie dotyczące Sava i Hellfire Chopper - Czw Lip 10, 2008 7:39 pm " /> ">aha , czyli modele "Truggy" są lepsze pod tym względem , że są mniej wywrotne , tańsze w utrzymaniu , szybsze i w sumie jeżeli chodzi o własności terenowe to mają bardzo zbliżone do modeli MT czyli wy bardziej polecacie model truggy : Hellfire Na to wychodzi , że teraz muszę przegryź wszystko na spokojnie porównać oba modele i nic tylko wyjmować kasę i jechać do sklepu i kupić pozdrawiam i czekam na dalsze opinie dotyczące Sava i Hellfire Tragusa wywrócić można hamując i skręcając koła jednocześnie na trawie, wtedy tak Ale żeby na zakręcie to nie powiem. Co do Sava - nie miałem, ale widziałem jak jeździ taki wyjęty z pudełka i był dość wywrotny... ostrzejszy zakręt na gazie i już gleba. W truggy się z takim czymś nie spotkałem. Tragusy są o tyle fajne, że chcesz to idziesz do lasu i jeździsz, gdzie buggy mógłby mieć problemy, a chcesz to jedziesz na tor i szalejesz. I ogólnie to truggy jest czymś pomiędzy buggy i MT, więc ma dobre właściwości terenowe charakteryzujące MT i świetne właściwości jezdne które są domeną bagusów. Więcej o "Helenie" powie Ci Tomasz Ostrowski - przerobił ten model zdaje się Tomasz Dolata - Czw Lip 10, 2008 7:48 pm " />Ja tylko powiem, ze jeżeli mialbym wybierac pośród tych dwóch modeli to bezkonkurencyjnie hellfire, mimo ze wersja rtr ma spore luzy w zawieszeniu i pare upgradeów trzeba na wstępie zrobic żeby fajnie pojeździc. Ale to znacznie mniejsze przeróbki i inwestycje niz w sava w ktorego trzeba kupe kasy włożyc żeby 'jako tako' jeździł... ps jak hell to tylko SS!! PiotrekSR - Pią Lip 11, 2008 10:14 am " />do modelu hellfire w wersji kit trzeba dokupić aparaturę sterującą , dwa serwa , silnik i skrzynie i to wszystko? i jaki silnik i jakie mocne serwa do skrętu polecacie? pozdrawiam ( jestem coraz bliżej kupna Hellfire ) Artur Krizar - Pią Lip 11, 2008 2:04 pm " />Czy porównywałeś Hellfire z innymi modelami truggy? Bo z tego co czytam to porównywałeś tylko z Savage a to przecież inna bajka. Bardziej doświadczenie koledzy na pewno mogą coś napisać o swoich modelach, jest fajny wątek gdzie użytkownicy opisują swoje modele, ich plusy i minusy. Nie odradzam Twojego wyboru ale nie jestem przekonany czy jest najlepszy. PiotrekSR - Pią Lip 11, 2008 7:50 pm " />w sumie to jeszcze mi się spodobał HoBao HYPER ST 8 RTR i mam pytanie co do tego modelu czy jest on też w wersji KIT do złożenia bez aparatury , i jaki jest dostęp do części do niego i jak sie ogólnie sprawuje i jeszcze jeden MT mi wpadł w oko : Monster EK4-S2 RTR - Thunder Tiger co o nim sądzicie , i jakie modele w wersji Truggy albo MT polecacie? pozdrawiam Tomasz Dolata - Pią Lip 11, 2008 7:54 pm " />truggy - jammin, xray, mugen, team losi, kyosho to są najlepsze modele na świecie... niestety drogie...ale za jakość trzeba płacić... Artur Krizar - Pią Lip 11, 2008 8:45 pm " />HYPER ST PRO - to wersja KIT bez apki, silnika i serw. Zalety: doskonałe prowadzenie, bardzo wytrzymały, dużo elementów z mocnego CNC, tanie części i duży wybór na Ebay i RC Mart Wady: cieknące przedni i tylny dyfer. Podkładki od Kyosho załatwią jednak ten problem. Poniżej link do świetnego testu porównawczego z najlepszymi: X-Ray, Losi, X1 CRT, Mugen, Kyosho. Oj, niektórzy się zdziwią wynikami:) http://www.maxbashing.com/kr_shootout9.php A tu inne testy modelu. http://www.cmldistribution.co.uk/produc ... _May07.pdf http://www.maxbashing.com/kr_hyper_st.php http://www.maxbashing.com/kr_hyper_st_pro2.php http://www.maxbashing.com/kr_hyper_st_pro.php Zygfryd - Pią Lip 11, 2008 9:10 pm " />Mam obydwa modele którymi jesteś zainteresowany tzn. Hella i Hypera ST tylko w wersji Pro. W obu modelach mam te same silniki: http://www.shaft.pl/product_info.php?cP ... cts_id=110 Moim zdaniem oba modele są warte polecenia, jednak bardziej skłaniałbym się w kierunku Hypera. Model wytrzymały i odporny na uderzenia. Dużo bardziej zwrotny od Hella. Bardziej podoba mi się praca zawieszenia w Hyperze. Uważam że konstrukcyjnie Hyper jest bardzej przejrzysty Do Hella jest łatwiejszy dostęp do części i są tańsze. W Hellu jest łatwiejszy dostęp do dyfrów (odczucie subiektwne) Chociaż jak określił go kolega to Hell jest modelem tysiąca śrubek Oba modele są całkiem przyzwoite i żaden u mnie nie stoi na półce... Rafał Kowina - Sob Lip 12, 2008 7:40 am " />A może gs racing: xut pro - konstrukcja bardzo dobra, jakość części dorównuje xray'owi, zawieszenie przednie pivot ball, wszystkie części dostępne na modele.sklep, 50% pasuje od buggy cl. Jak ja bym miał wybierać między hellfire a xut pro, to wybrałbym xut'a. PS: Xut jest jednym z najlepszych modeli wg mnie Tomasz Dolata - Sob Lip 12, 2008 9:50 am " /> ">A może gs racing: xut pro - konstrukcja bardzo dobra, jakość części dorównuje xray'owi, zawieszenie przednie pivot ball, wszystkie części dostępne na modele.sklep, 50% pasuje od buggy cl. Jak ja bym miał wybierać między hellfire a xut pro, to wybrałbym xut'a. PS: Xut jest jednym z najlepszych modeli wg mnie miałem go i jakoś mnie nie zachwycił najlepszym wybrorem bedzie hyper st, z tego co czytam to wszyscy którzy go mają, zachwalaja go, wiec musi to o czymś świadczyc choć ja i tak kupiłbym jammina/xraya |