ďťż
model on-road




matej - Pią Mar 21, 2008 9:39 am
" />doradzcie mi jaki kupić dobry model do on-road do 600zł




hamakarol - Pią Mar 21, 2008 9:43 am
" />gołe podwozie??? nowe czy używane



matej - Pią Mar 21, 2008 10:06 am
" />cały model i nowy



Pit3r - Pią Mar 21, 2008 10:25 am
" />Jeśli jesteś początkującym, to może TL-01, TT-01 albo TB-02? Co inni o tym myślą?




Jędrzej Bieniasz - Pią Mar 21, 2008 10:45 am
" />HPI E-10 Touring



hamakarol - Pią Mar 21, 2008 10:53 am
" />powiem szczerze że szkoda wydawać 600zł i lepiej dozbierać jeszcze troche kasy i kupic coś lepszego. Opowieści typu że kupi gorszy i zabaczy czy mu się podoba mnie nie przekonują bo i tak po miesiącu stwierdzisz że chińska TL to złom. Ja teraz kupuje TA-05 u chińczyka, to napewno jest droższa wersja cenowa, w porównaniu do Asso tc4. Dozbieraj do Asso przynajmiej, bo szkoda kasy na tl i tt



Grzegorz Kopertowski - Pią Mar 21, 2008 10:55 am
" />
">HPI E-10 Touring
Jesteś pewien, że to będzie dobry model? Już wolałbym kupić tt-01, które ma mniej luzów niż HPI E-10



HPI Polska - Pią Mar 21, 2008 11:20 am
" />Tu znajdziesz nasze modele posortowane cenowo.
Z pewnością wybierzesz coś dla siebie.
Poza tym najlepiej udaj się do sklepu w twoim miejscu zamieszkania. Tam zobaczysz modele na żywo. Zdecydowanie ułatwi ci to decyzję.

Tu są opisane modele testowe - pokazowe



matej - Pią Mar 21, 2008 11:26 am
" />ja chciałem kupić HPI E-10 czy raczej lepsza tamiya tl-o1



HPI Polska - Pią Mar 21, 2008 11:33 am
" />Obawiam się że nie znajdziesz rzetelnej odpowiedzi w tej kwestii.
Każdy będzie chwalił swoje



Pit3r - Pią Mar 21, 2008 12:28 pm
" />mogę Ci zagwarantować, że tl'ka nie ma luzów A nie wiem jak HPI



Grzegorz Kopertowski - Pią Mar 21, 2008 12:38 pm
" />Z żadnego z tych modeli nie będziesz w 100% zadowolony. Jeden jak i drugi posiada luzy w zawieszeniu, układzie kierowniczym itd. Do obu modeli powinieneś dokupić łożyska. Miałem TT-01 i uważam, że model ten nie jest wart tych pieniędzy chyba, że kupujesz używkę na allegro za niezłą cenę i z tuningiem(min. łożyska, alu wałek) Jak chcesz kupować nowy to się nie opłaca. E-10 oglądałem na żywo, nowy model ma ogromne luzy i chyba każdy kto go ma ci to potwierdzi. Na twoim miejscu zainteresowałbym się lepszymi używanymi modelami.



Tomek Lipert - Pią Mar 21, 2008 1:57 pm
" />Zgadza się, E10 ma duże luzy, ale można je w banalny sposób zlikwidować. Zastanawiam się tylko, jak usunąć luzy między półośkami a kielichami przy kołach. A reszta to łatwizna. Za E10 przemawia też estetyka, jest świetnie wykonany. Z częściami też nie ma problemu. Ja kupiłem i jestem bardzo zadowolony.



Piotrek Dołęga - Pią Mar 21, 2008 3:04 pm
" />pozycz albo dozbieraj 100zł i masz asso



Pit3r - Pią Mar 21, 2008 3:11 pm
" />Piotrek, jakby teraz każdy zaczął dołóż tyle, dołóż tyle to już by miał szpaline



Grzegorz Kopertowski - Pią Mar 21, 2008 3:15 pm
" />Tyle, że lepiej dołożyć do asso 100zł niż kupić łożyska i alu wałek do tt-01



matej - Pią Mar 21, 2008 3:22 pm
" />a jak usunąć luzy w e10



Tomek Lipert - Sob Mar 22, 2008 9:07 am
" />Chociażby wsadzając papierki pomiędzy wszystkie łączenia w układzie kierowniczym.



Piotrek Dołęga - Sob Mar 22, 2008 9:29 am
" />no wiesz jak kto woli spalinke czy elektryka
za 700 nie kupi firmowej spalinki tylko z allegro "80km\h" hahha
tc4 juz lepszej klasy elektryk
a 100zł mozna załatwić tu czy tam popytać zawsze lepiej dozbierać niż pózniej żałować



KiT - Sob Mar 22, 2008 11:46 am
" />Trzymam właśnie w rękach używany, co najmniej dwuletnie TC4.

Bawiłem się TT-01 i powiem tak, miedzy tymi dwoma modelami jest przepaść. Jeśli omawiany tutaj HPI E-10 jest porównywalny do TT-01 to oznacza to, żeTC4 bije oba te modele na głowę.
- układ kierowniczy bardzo precyzyjny;
- podwozie naprawdę sztywne,
- minimalne opory w pracy zawieszenia,
- bardzo dobrze przemyślane przeniesienie napędu;
- dyfuzor zasysający strumień powietrza spod modelu wykorzystany także do chłodzenia;
- poprawne amortyzatory;
- one-way i dyferencjał kulowy z przodu;
- tył także dyferencjał kulowy;
- stabilizatory;
- stos częsci zamiennych w razie awarii lub zmiany setup'u
- całe mnóstwo gotowych setupów w sieci jak ustawić ten model;
- konwersja na węglową płytę za $99 na rcmart

Model można rozwijać w stronę rally, wykładziny, asfaltu, dryft.

Dla przykładu aby to samo uzyskać na TT-01 trzeba w nią włożyć jakieś 1500-2000zł.

Nie rozumiem dlaczego bronisz się przed zakupem używanego.



RC Drifter - Sob Mar 22, 2008 12:20 pm
" />SPALINE ?? Za 500 euro kupił by sobie BMW e34 520i 1990 MA 600 zł i tyle a nie wymyślacie



Piotrek Dołęga - Sob Mar 22, 2008 3:23 pm
" />Robert tylko prezentujesz model Dawida które jest przygotowane na zawody jest duzo lepsze i wydał na nie około tyle co 2 rtr tc4
ale i tak masz racje tc4 rtr to najlepsza oferta do 700zł na rynku z nówek



KiT - Sob Mar 22, 2008 9:37 pm
" />Piotr,
Zdaję sobie z tego sprawę ale takie modele "chodzą" na wtórym za 400-500zł w zależności od stanu i wyposażenia.

Czyli szybka kalkulacja powinna dać odpowiedź co należy w takiej sytuacji zrobić.

Już nie wspomnę ile można się nauczyć w temacie setup'u na TT-01 E-10 a TC4.
Widziałeś jak jest zrealizowany na przykład servo-safer w TT-01?
Powered by WordPress, ©