ďťż
model on-road
matej - Pią Mar 21, 2008 9:39 am " />doradzcie mi jaki kupić dobry model do on-road do 600zł hamakarol - Pią Mar 21, 2008 9:43 am " />gołe podwozie??? nowe czy używane matej - Pią Mar 21, 2008 10:06 am " />cały model i nowy Pit3r - Pią Mar 21, 2008 10:25 am " />Jeśli jesteś początkującym, to może TL-01, TT-01 albo TB-02? Co inni o tym myślą? Jędrzej Bieniasz - Pią Mar 21, 2008 10:45 am " />HPI E-10 Touring hamakarol - Pią Mar 21, 2008 10:53 am " />powiem szczerze że szkoda wydawać 600zł i lepiej dozbierać jeszcze troche kasy i kupic coś lepszego. Opowieści typu że kupi gorszy i zabaczy czy mu się podoba mnie nie przekonują bo i tak po miesiącu stwierdzisz że chińska TL to złom. Ja teraz kupuje TA-05 u chińczyka, to napewno jest droższa wersja cenowa, w porównaniu do Asso tc4. Dozbieraj do Asso przynajmiej, bo szkoda kasy na tl i tt Grzegorz Kopertowski - Pią Mar 21, 2008 10:55 am " /> ">HPI E-10 Touring Jesteś pewien, że to będzie dobry model? Już wolałbym kupić tt-01, które ma mniej luzów niż HPI E-10 HPI Polska - Pią Mar 21, 2008 11:20 am " />Tu znajdziesz nasze modele posortowane cenowo. Z pewnością wybierzesz coś dla siebie. Poza tym najlepiej udaj się do sklepu w twoim miejscu zamieszkania. Tam zobaczysz modele na żywo. Zdecydowanie ułatwi ci to decyzję. Tu są opisane modele testowe - pokazowe matej - Pią Mar 21, 2008 11:26 am " />ja chciałem kupić HPI E-10 czy raczej lepsza tamiya tl-o1 HPI Polska - Pią Mar 21, 2008 11:33 am " />Obawiam się że nie znajdziesz rzetelnej odpowiedzi w tej kwestii. Każdy będzie chwalił swoje Pit3r - Pią Mar 21, 2008 12:28 pm " />mogę Ci zagwarantować, że tl'ka nie ma luzów A nie wiem jak HPI Grzegorz Kopertowski - Pią Mar 21, 2008 12:38 pm " />Z żadnego z tych modeli nie będziesz w 100% zadowolony. Jeden jak i drugi posiada luzy w zawieszeniu, układzie kierowniczym itd. Do obu modeli powinieneś dokupić łożyska. Miałem TT-01 i uważam, że model ten nie jest wart tych pieniędzy chyba, że kupujesz używkę na allegro za niezłą cenę i z tuningiem(min. łożyska, alu wałek) Jak chcesz kupować nowy to się nie opłaca. E-10 oglądałem na żywo, nowy model ma ogromne luzy i chyba każdy kto go ma ci to potwierdzi. Na twoim miejscu zainteresowałbym się lepszymi używanymi modelami. Tomek Lipert - Pią Mar 21, 2008 1:57 pm " />Zgadza się, E10 ma duże luzy, ale można je w banalny sposób zlikwidować. Zastanawiam się tylko, jak usunąć luzy między półośkami a kielichami przy kołach. A reszta to łatwizna. Za E10 przemawia też estetyka, jest świetnie wykonany. Z częściami też nie ma problemu. Ja kupiłem i jestem bardzo zadowolony. Piotrek Dołęga - Pią Mar 21, 2008 3:04 pm " />pozycz albo dozbieraj 100zł i masz asso Pit3r - Pią Mar 21, 2008 3:11 pm " />Piotrek, jakby teraz każdy zaczął dołóż tyle, dołóż tyle to już by miał szpaline Grzegorz Kopertowski - Pią Mar 21, 2008 3:15 pm " />Tyle, że lepiej dołożyć do asso 100zł niż kupić łożyska i alu wałek do tt-01 matej - Pią Mar 21, 2008 3:22 pm " />a jak usunąć luzy w e10 Tomek Lipert - Sob Mar 22, 2008 9:07 am " />Chociażby wsadzając papierki pomiędzy wszystkie łączenia w układzie kierowniczym. Piotrek Dołęga - Sob Mar 22, 2008 9:29 am " />no wiesz jak kto woli spalinke czy elektryka za 700 nie kupi firmowej spalinki tylko z allegro "80km\h" hahha tc4 juz lepszej klasy elektryk a 100zł mozna załatwić tu czy tam popytać zawsze lepiej dozbierać niż pózniej żałować KiT - Sob Mar 22, 2008 11:46 am " />Trzymam właśnie w rękach używany, co najmniej dwuletnie TC4. Bawiłem się TT-01 i powiem tak, miedzy tymi dwoma modelami jest przepaść. Jeśli omawiany tutaj HPI E-10 jest porównywalny do TT-01 to oznacza to, żeTC4 bije oba te modele na głowę. - układ kierowniczy bardzo precyzyjny; - podwozie naprawdę sztywne, - minimalne opory w pracy zawieszenia, - bardzo dobrze przemyślane przeniesienie napędu; - dyfuzor zasysający strumień powietrza spod modelu wykorzystany także do chłodzenia; - poprawne amortyzatory; - one-way i dyferencjał kulowy z przodu; - tył także dyferencjał kulowy; - stabilizatory; - stos częsci zamiennych w razie awarii lub zmiany setup'u - całe mnóstwo gotowych setupów w sieci jak ustawić ten model; - konwersja na węglową płytę za $99 na rcmart Model można rozwijać w stronę rally, wykładziny, asfaltu, dryft. Dla przykładu aby to samo uzyskać na TT-01 trzeba w nią włożyć jakieś 1500-2000zł. Nie rozumiem dlaczego bronisz się przed zakupem używanego. RC Drifter - Sob Mar 22, 2008 12:20 pm " />SPALINE ?? Za 500 euro kupił by sobie BMW e34 520i 1990 MA 600 zł i tyle a nie wymyślacie Piotrek Dołęga - Sob Mar 22, 2008 3:23 pm " />Robert tylko prezentujesz model Dawida które jest przygotowane na zawody jest duzo lepsze i wydał na nie około tyle co 2 rtr tc4 ale i tak masz racje tc4 rtr to najlepsza oferta do 700zł na rynku z nówek KiT - Sob Mar 22, 2008 9:37 pm " />Piotr, Zdaję sobie z tego sprawę ale takie modele "chodzą" na wtórym za 400-500zł w zależności od stanu i wyposażenia. Czyli szybka kalkulacja powinna dać odpowiedź co należy w takiej sytuacji zrobić. Już nie wspomnę ile można się nauczyć w temacie setup'u na TT-01 E-10 a TC4. Widziałeś jak jest zrealizowany na przykład servo-safer w TT-01? |