ďťż
Model RTR na wałek Robitronic ETC Sport vs. Schumacher ATX




Gzza - Śro Kwi 02, 2008 10:30 pm
" />Szukam modelu RTR z napędem na wałek w cenie w okolicach 600 zł, może być nieco więcej. Byle nie TT-01, już taki miałem i chciałbym spróbować czegoś innego. Na początku zaciekawił mnie prosty model HPI E10, ale potem znalazłem interesujące oferty - Robitronic ETC Sport RTR i Schumacher ATX RTR. Czytałem na forum o luzach w ATX, Robitronic wygląda nieco solidniej i jest tańszy. Czy ktoś miał styczność z tymi modelami i czy są one godne polecenia? Chodzi mi głównie o jakość spasowania, wytrzymałość i czy są w tych modelach jakieś dziwne, nietypowe albo denerwujące rozwiązania.

EDIT:

ATX'a odrzuciłem. Chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o Robitroniku ETC Sport. Jedyne opisy tego modelu, jakie znalazłem, są po niemiecku, a mój poziom znajomości tego języka nie pozwala mi na wyciągnięcie żadnych sensownych wniosków. Tutaj jedyny obszerny test modelu, jaki znalazłem w sieci:

http://www.rc-web.at/testberichte/auto/etcsport/etc_sport.html

Czy ktoś zna lepiej niemiecki i mógłby mi powiedzieć na podstawie tego tekstu, czy model jest godny uwagi i jakie są jego bolączki? Bardzo proszę o pomoc, chciałbym już dokonać jakiegoś zakupu.




Gzza - Czw Kwi 10, 2008 9:57 pm
" />Klamka zapadła. Zamówiłem Robitronika, wyjdzie w praniu jak się sprawuje. Pozdrawiam.



Gzza - Nie Cze 08, 2008 1:06 am
" />Dla osób, które będą szukały informacji o ww. podwoziu:

Jest ono również sprzedawane jako Acme-Tech Vanguard i Trinity T-Spec. Części do tego podwozia w wersji Robitronic są dostępne na Proximie (jeśli nie ma w samym sklepie, to trzeba kontaktować się na maila), a części do modeli Acme-Tech są dostępne w sklepie nitrotek.pl i w paru innych sklepach. Niektóre części pasują od spalinowej wersji, czyli Cyclone. Patrząc po numerach części, wygląda na to, że można w łatwy sposób zrobić z niego buggy lub MT, przekładając całe zawieszenie z bagusa lub monstera Acme. Nie sprawdzałem tego w praktyce, ale skoro obudowy dyfrów i domki wchodzą takie same, to powinno dać się przełożyć i resztę zawieszenia.
Powered by WordPress, ©