ďťż
model Yokomo do driftu




Lord - Czw Sie 31, 2006 10:38 pm
" />przeglądając strone yokomo natknąłem się na zdjecie modelu wymienionego w temacie, i zobaczyłem że nie posiada on regulowanych drążków skrętnych i regulowanego katu pochylenia kuł, jedynie można zmienić wys. zawieszenia, prawie jak w tt-01

http://www.yokomousa.com/newproducts/pi ... cerBG3.jpg




Patryk Raczyński - Czw Sie 31, 2006 10:56 pm
" />co w tym smiesznego?
firma widocznie postanowila wykorzystac mode na drift i zrobic bardzo prosty model typu wlasnie tt-01 ktory mozna tanio kupic.



Stanisław Białowąs - Pią Wrz 01, 2006 7:12 am
" />
">przeglądając strone yokomo natknąłem się na zdjecie modelu wymienionego w temacie, i zobaczyłem że nie posiada on regulowanych drążków skrętnych i regulowanego katu pochylenia kuł, jedynie można zmienić wys. zawieszenia, prawie jak w tt-01

http://www.yokomousa.com/newproducts/pi ... cerBG3.jpg

Jaki to model



Lord - Pią Wrz 01, 2006 7:59 am
" />
">co w tym smiesznego?
firma widocznie postanowila wykorzystac mode na drift i zrobic bardzo prosty model typu wlasnie tt-01 ktory mozna tanio kupic.


Ja myslałem, że on jest full opcja, tak jak reszta kozak modeli.




Michał Sękal - Pią Wrz 01, 2006 10:26 am
" />Do Staśka (;0 )

Tamta fotka to yokomo "do driftu".

A Lord nie odkrył nic nowego bo już dawno temu na amerykańskim forum ktoś napisał ze ten yokomo do driftu to łądna buda, świetne kółka do driftu i nic więcej.



Stanisław Białowąs - Pią Wrz 01, 2006 10:56 am
" />Wiem ze to byc Yoko i t być do Drift ale ja sie pytać jali to miec oznaczenie typy M4TC SD



GEX - Pią Wrz 01, 2006 11:27 am
" />
">Do Staśka (;0 )

Tamta fotka to yokomo "do driftu".

A Lord nie odkrył nic nowego bo już dawno temu na amerykańskim forum ktoś napisał ze ten yokomo do driftu to łądna buda, świetne kółka do driftu i nic więcej.


Troche umiejetnosci i standardowa TLka ladnie zarzucasz dupa a co dopiero Yokomo MR4-TC SD....



Michał Sękal - Pią Wrz 01, 2006 3:09 pm
" />GEX z Tobą spierać się nie będę bo więcej driftujesz, pozatym to popieram zanie ze wszystkim się da. Jedyna przewaga co ma MR4-Tc sd to wyważenie, sztywność waga

W Drifcie to umiejetności są równie ważne co w jeździe na zawdach
Powered by WordPress, ©