ďťż
Modele mało znane w polsce fs racing, ansmann itp




F1Reyes - Nie Lut 03, 2008 4:38 pm
" />Może miał ktoś model firmy mało znanej w polsce.
Proszę niech się wypowie ten który wie czy mają dobre rozwiązania techniczne itp.

Dużo jest skarg że ansmann to gówno czy kopia ale dlaczego? Źle się sprawuje?

Troche widać że FS to szmelc: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6580478

PS: Sory że nie ten dział ale w innych pisać nie mogę.
PS2: Nie znalazłem nic o ansmannie i fs racing na tym forum.
Ten temat może ułatwić wybór nowym użytkownikom.

Pozdro!




Syncro - Nie Lut 03, 2008 4:50 pm
" />Rafał Iłendo miał Virusa - pisał o nim, więc nie wierze, że nic nie znalazłeś.
Co do modeli niedostępnych w Polsce to miałem Duratraxa Evadera, bardzo fajnie się sprawował, godny polecenia.



Wojtek Sadowski - Nie Lut 03, 2008 5:02 pm
" />też miałem duratraxa evadera, super auto, z silnikiem OS robił cuda



Andrzej Trzeciak - Nie Lut 03, 2008 5:04 pm
" />O Ansmannie - fakt, to kopia ale kopia dobrej rzeczy i dobrze zrobiona. Posiada leżace serwo, cva połośki(przod), jest kosmicznie pancerny i wytrzymały, ma nawet kule w zawieszeniu

I czego chciec wiecej za te pieniadze?




Maciej Nowak - Nie Lut 03, 2008 10:13 pm
" />Duratrax wcale nie jest taki nieznany (przynajmnie według mnie) Evadera miał kumpel ale wersję elektryczną super autko i wytrzymałe poatym duratraxa jest pełno na TH i akcesoria w polsce (szczególnie ładowarki i termometry) widziałem też, że ktoś ma tutaj Warhead-a EVO



Rafał Kowina - Pon Lut 04, 2008 11:50 am
" />ponieaż temat dotyczy wszystkich mało znanych producentów wrzuce swoje 3 grosze:
znam 3 osoby z modelami protech - wszyscy są zadowoleni z zakupu. Jestem posiadaczem modelu nitro star, jego wadą są napewno średniej wytrzymałości przednie wahacze. Po za tym silnik wytszymały:
mój kolega z angli kupił nitro stara, nie dostał instrukcji i nie robił docierania - silnik ma przepalone ok. 10 litrów i jeździł by dalej ale wahacze poszły po uderzeniu w ściane.

Duratraxa chciałem kupić ale wybor padł na protecha - i nie żałuję



F1Reyes - Pon Lut 04, 2008 3:17 pm
" />Też znam osobę majacą protecha. Mówiła ona że świetnie się sprawuje i jest nawet wytrzymały.

PS: Posiadacze HBXów wypowiedzcie się.



duke14 - Pon Lut 04, 2008 4:53 pm
" />
">widziałem też, że ktoś ma tutaj Warhead-a EVO

Mnie miałeś na myśli??

Włączając się do tematu to tak jak NONAME wspomniał Duratrax nie jest taki nieznany, lecz zważywszy na to że nie ma do niego części w Polsce to niewielu się na niego decyduje (tak zresztą jak na inne firmy niemające części w Polsce). Warhead jest konstrukcją udaną, jedynie standardowy silnik nie powala na kolana. Ma niektóre elementy w standardzie lepsze od konkurencji np: mocne serwo na skręcie, alu tłumik, aluminiowe amorki z możliwością regulacji napięcia wstępnego sprężyn. Ma nisko umieszczony silnik, skrzynie, bak (czytaj nisko umieszczony środek ciężkości - co zresztą uniemożliwia mu starty w IC - 8 MT Standard). Warte wymienienia jest wsteczny, czyli montaż FOC - a, którego konstrukcja jest prosta (jest to główny wałek skrzyni biegów) i prosta do wykonania na miejscu. Standardowe klocowate koła też nie są najlepsze. Po wykonaniu małego "tuningu" czyli montażu FOC - a, wymianie opon na lepsze, ew. kubków dyfra na aluminiowe jest to bardzo fajny, wytrzymały model, mało wywrotny, z nisko umieszczonym środkiem ciężkości. Ja do niego dorabiałem jeszcze kilka elementów na miejscu typu dogbony, kubki wałków, ośki i jeszcze coś tam już nie pamiętam. Warte zakupu na th są jeszcze zapasowe zębatki do skrzyni, ze dwie zębatki atakujące do dyfra, jakieś kielichy można też kupić bo tanie są.

to tak ogólnie, bo o modelu można by o wiele więcej napisać, ale to nie artykuł, tylko ogólna charakterystyka



Wojtek Sadowski - Pon Lut 04, 2008 5:48 pm
" />ja o evaderze muszę dodać że to bardzo udana konsktrukcja, również porządnie wyposażona, bo w standardzie jest silnik OS max .18, który ma bardzo dużą moc, autko jeździ na prawdę szybko, do tego aluminiowy wydech i opony proline, które raczej dziwią swoją obecnościa w modelu za niewielką kasę (na polskie nówka ok 600 zł z USA). Niestety zniechęciło mnie do niego oczekiwanie na części. Pękł mi c-hub i prędzej auto sie doczekało sprzedaży niż części. Jeżeli się go kupuje to trzeba od razu zainwestować w cały drugi model w częściach, żeby nie musieć ciągle czegoś sprowadzać z USA. Ale auto bardzo udane i w korzystnej cenie.



F1Reyes - Pon Lut 04, 2008 7:35 pm
" />http://allegro.pl/item301531276_spaliow ... wypas.html

Podoba mi się. Widać że to jakiś noname. Dwóch ludzi już się wciągnęło w pułąpke. Silnik 15CXP standard w modelach sprzedawanych u supersprzedawców na allegro. Plastiki są za szare i kanciate czyli brak konkr. wykonania.

Może ktos ma ten model?



KcPr - Pon Lut 04, 2008 7:59 pm
" />przeczytajcie warunki gwarancji. Można się nieźle ubawić z tego naciągacza

sama chińszczyzna

"Po uruchomieniu modelu i pierwszym locie - gwarancja wygasa."
rotfl jeszcze się nie mogę przestać śmiać



F1Reyes - Pon Lut 04, 2008 8:08 pm
" />No nieźle warunek zwrócenia bez podania przyczyny "nienaruszone opakowanie"

7 dni gwara uruchomieniowa. PO pierwszy uruchomieniu wygasa no nieźle.

No normalnie jak w opisie aukcji. "Sprzedajemy profesjonalne zabawki rc"

-------------------------------------------------------------------------
Gdyby nadarzyła się taka okoliczność kupiliście by to za 300 zł? Nowych złotych rzecz jasna.



Sebastian Sobesto - Pon Lut 04, 2008 9:43 pm
" />W takim razie ja opisze swój model. Bycmo Serie Seven. Modelik w skali 1/7, silnik picco zx-21 i dziesięć lat na karku .?Model sprawuje sie super, niestety posiadam wersje 2wd i zjechałem dyfry. ale już niebawem Cordoba powróci z napędem 4wd. Jestem jedynym posiadaczem w Polsce i jednym z nielicznych na świecie.Jak na razie nie mogę narzekać mimo dyfra. Bardzo lubię ten model, bo ma w sobie to coś, "ma duszę".



Maciej Nowak - Pon Lut 04, 2008 10:04 pm
" />BYMCO to si od subaryny z gazety czy oni nie są przypadkowo w Hiszpanii?? (w sensie firma)



Tomasz Dolata - Pon Lut 04, 2008 10:16 pm
" />
">BYMCO to si od subaryny z gazety czy oni nie są przypadkowo w Hiszpanii?? (w sensie firma)

dokladnie, firma pochodzi z Hiszpanii



F1Reyes - Wto Lut 05, 2008 8:33 am
" />Może ktoś się wypowie o Thunder Tigerze TS-4N (BMW M3 z kolekcji Hachette).

Moim zdaniem napęd na pasek zastosowany tam to porażka. Silnik mało pojemny tylko 2.11cc. Jakiś chudy jest ten model.



Andrzej Trzeciak - Wto Lut 05, 2008 9:55 am
" />
">Może ktoś się wypowie o Thunder Tigerze TS-4N (BMW M3 z kolekcji Hachette).

Moim zdaniem napęd na pasek zastosowany tam to porażka. Silnik mało pojemny tylko 2.11cc. Jakiś chudy jest ten model.


Dlaczego? Pasek ma mniejsze opory. Prawie każdy zawodniczy model ma pasek. (torówka). Silnik 2.11 to przepisowy motor do Ic-10



Maciej Nowak - Wto Lut 05, 2008 11:49 am
" />Pojemność silnika nie ma tu nic do rzeczy bo 2,11ccm to już tradycja Możesz dostać na rynku silniki 2,11 np: "Mega" których moc jest znacznie większa od seryjnych 2,5ccm
Powered by WordPress, ©