ďťż
Monser Track'i
Mamut - Śro Cze 22, 2005 7:03 pm " />Mam do wydania 1100 zł + mam on-roada na sprzedaż wartego około 700 - 800 zł i zastanawiam się co kupić myśle nad Revo, T-maxx'em i LST co byście wybrali a może macie inne propozycje (jeżeli był taki topic to nieznalazłem i sorry że powielam) Michał Zieliński - Śro Cze 22, 2005 7:06 pm " />Na twoim miejcu zastanawiał bym się na tnx LST , revo tmax odpada bo jest słabszy od revo Mamut - Śro Cze 22, 2005 8:41 pm " />piszesz że revo odpada po jest słabsze od revo ??? Michał Bugajski - Czw Cze 23, 2005 6:04 am " /> ">piszesz że revo odpada po jest słabsze od revo ??? ....... czytaj: tmax odpada bo jest słabszy od revo Mamut - Czw Cze 23, 2005 5:10 pm " />teraz wiem że mam koło 1800 zł i co mi polecacie nie jest to mój pierwszy model ale pierwszy MT klima - Czw Cze 23, 2005 5:22 pm " />Bier savage 3.5 za 1700zł. Ma być na www.hpi.pl pod koniec wakacji a jak kasy jednak mało to mt2. Modele hpi są bbbbbbbbbbbbbbbbardzo popularne w Polsce i można dość tanie części kupić. Mamut - Czw Cze 23, 2005 6:02 pm " />o savage mam raczej złe zdanie a MT2 to stadium truck i mam jeszcze 2 pytanka : 1. Czy w świetle nowych zasad krystalizujących sie na tym forum LST będe mógł jeździć w zawodach 2. Ile LST Pali tzn. na ile mi bak wystarczy ??? Jakub Mazur - Czw Cze 23, 2005 9:38 pm " />Bedziesz mogl LST startowac w zawodach! A co do spalania tego modelu to on polyka litry paliwa, ale to dobry model, jak sie sprawuje w zawodach niewiadomo bo Adrian startuje wlasnie savage to tez znak dla Ciebie! Dlaczego nie lubisz sava? ma wiele zalet i po drobnych przerobkach jest super modelem i to przedstawicielstwo w polsce. W sumie traxxas tez za niedlugo otwiera przedstawicielstwo polskie wiec pomysl nad revo. Poczytaj forum znajdziesz multum informacji na temat modeli MT! kanon45 - Pią Cze 24, 2005 7:36 pm " />Nie słuchaj go. Dopałacając 100zł masz savage 25 który jest dużo lepszy Mamut - Sob Cze 25, 2005 12:32 pm " />plusy jakich ja się doszukałem dla: LST - aparatura FM -Wielki model z dużym silnikiem nic lepszego do trialu nie można sobie wymażyć - Mało osób go ma i jest tak samo szybki jak Revo co pozwala na wygrywanie w jakiś zawodach Revo - revo-lucujna ( ) konstrukcja - niski środek ciężkości - mało pali Mam pytanie do użytkowników Revo czy bawili się w trial tzn. czy wjeżdzali na jakieś strome górki jak z mocą u Revo Kamil Łuczak - Sob Cze 25, 2005 12:48 pm " />ziom ja Ci powiem ze mam Sava 25, kiedys jezdzilem 5 lat w trialu rowerowym, a jako ze mnie ciagnie nadal do tego to bawie sie tez czesto savem w trial, mocy nawet wystarcza, tylko trzeba uwazac zeby zebatki nie spalic. Mamut - Sob Cze 25, 2005 2:32 pm " />Szukam chętnych (Warszawa i okolice) którzy dadzą mi się przejechać Revo i LST ja mam czas do końca czerwca a później od 15 sierpnia Mam pytanie co do skoków i amorków.Interesuje mnie wytrzymałość amorków i ich zachowaniu przy skokach ponieważ zastanawiea mnie to jak z brudem sobie radzą te amorki poziomo ustawione czy się nie zacinają szlifują itp. I jeszce mi powiedzcie czy lepiej nówke czy kupić używke Robert Lubina - Pon Cze 27, 2005 11:41 am " />Mialem LST i powiem tyle: pozera paliwo jak smok. Owszem, jest szybki i ma ladnego kopa, ale co z tego jak o czesci trudno i jest moim zdaniem awaryjny. Zębatki bardzo szybko się zjeżdzają, karoserii jest malo do tego modelu bo sa nietypowe (bardzo duże). Zrzucisz go z 1m a nawet mniej to już haczy podwoziem o ziemie...jest miękki nawet gdy wlalem olej asso 40wt do amorow. Z silnika latwo filtr powietrza spada i trzeba go mocno "uwiązać" zeby nie spadł bo jak spadnie to cały syf leci do środka. Bierz savaga bo to bardzo solidny model i jak się go odpowiedno wyreguluje to śmiga bardzo ładnie a i części wszystkie w Polsce i nie musisz czekać na nie 2-3 tygodnie tylko 2-3dni. Przemyśl to co napisałem BRONEK - Pon Cze 27, 2005 11:48 am " />A moze ktos kurierem sobie bedzie bral czesci? Tylko troche drozszy od lotniczej Robert Lubina - Pon Cze 27, 2005 11:56 am " />no to niech kupi i wysle kurierem to zaplaci 3 razy tyle co a sama zebatke. Czesci do savage sa tanie i na miejscu.... BRONEK - Pon Cze 27, 2005 1:08 pm " />a kto kupuje po jednej czesci cos sciagajac z za oceanu? Mamut - Pon Cze 27, 2005 1:44 pm " />ogólnie wśród ludzi i moich znajomych panuje opinia że Savage jest to model dla zabawy a nie do poważnej jazdy i jedyną zaletą tego samochodu są części w Polsce i raczej nie dosięga do pięt Revo i LST Jakub Mazur - Pon Cze 27, 2005 3:06 pm " /> ">ogólnie wśród ludzi i moich znajomych panuje opinia że Savage jest to model dla zabawy a nie do poważnej jazdy i jedyną zaletą tego samochodu są części w Polsce i raczej nie dosięga do pięt Revo i LST Co Ty bredzisz?? Nie wiem czy widziales jak savage jezdzi! Przez takie opinie bezpodstawne i bezsensowne siejesz zamet ludziom w glowach. A savage ma wiecej zalet niz te dwie, ktore wymieniles i to duzo wiecej!! I prosze wytlumacz mi co znaczy ten zwrot nie dorasta do piet?? Bo ja bym Ci udowodnil ze savage jednak dorasta bo piet revo i lst na torze. Liczy sie kierowca. I ja mam revo zeby nie bylo! Mamut - Pon Cze 27, 2005 4:54 pm " />Sorry mas zracje myślałem o Savie 25 a ty mówisz o SS No i tak więc do Revo i LST dochodzi do wyboru SS i co ja mam teraz wybrac ???? Jakub Mazur - Pon Cze 27, 2005 5:30 pm " /> ">Sorry mas zracje myślałem o Savie 25 a ty mówisz o SS No i tak więc do Revo i LST dochodzi do wyboru SS i co ja mam teraz wybrac ???? Savage 25 tez jest bardzo dobry, wystarczy dyfry wymienic na 4 satelity i masz pozadny pojazd! Z mojej strony polecam savaga, bo latwiej sie nim zajmowac niz np revo tzn w revo jest trudna regulacja, silnik jest wyzylowany maksymalnie i latwo go zdupic, zawieszenie zle ustawione tez moze Cie duzo kosztowac, a w savagu jest to wszystko prostrze i mozesz lac tansze paliwo bo do revo musi byc Traxxasa albo Runner time, ilosc modyfikacji w savie jest nieskonczona i ogolnie to bezawaryjny pojazd. A LST to gigantyczny paliwozerca do ktorego niegdzie nie ma czesci do revo masz cos na allegro i zawsze zalatwisz te podstawowe a do LST nie bym byl taki pewnien. Wiec ja polecam sava! Erik Turlejski - Pon Cze 27, 2005 6:02 pm " />Ja polece SAVAGA !! ponieważ można się nim nieźle pobawić a teraz róznice mięzdz STARYM ss a 25 sklaniaja sie chyba tylko do tlumika... ale ten nowszy 4.6 to już coś innego w revo mi sie to zawieszenie nie podoba :// myślę że jest zbyt wrażliwe na udeżenia itp. ale decyzja należy tylko do ciebie ja bym brał savaga... Jakub Mazur - Pon Cze 27, 2005 7:06 pm " /> ">Ja polece SAVAGA !! ponieważ można się nim nieźle pobawić a teraz róznice mięzdz STARYM ss a 25 sklaniaja sie chyba tylko do tlumika... ale ten nowszy 4.6 to już coś innego w revo mi sie to zawieszenie nie podoba :// myślę że jest zbyt wrażliwe na udeżenia itp. ale decyzja należy tylko do ciebie ja bym brał savaga... Dlaczego polecasz sava?? Uwazasz ze jest dobry?? A moze on ma do dupy zawieszenie?? Z twojego podpisu wnioskuje ze nie masz savage ani revo, a mowisz ze sav to dobry model nie majac doswiadczenia! A jak bys wiedzial revo ma najlepsze zawiesznie na swiecie dzieki, ktoremu model zachowuje sie bardzo dobrze i wybiera kazda nawet najmniejsza dziurke w podlozu! Pozbieraj troche kaski kup sava i pojezdzij a potem pisz i mieszaj chlopakowi w glowie majac pewne doswiadczenie z savage i revo! kanon45 - Pon Cze 27, 2005 7:54 pm " />Uważam że jesli chodzi o porównanie Revo vs Savage to zależy do czego chce się model. Ja osobiście jak widać w podpisie mam sava i jestem bardzo zadowolony. Model jeszcze mnie nie zawiódł. Chodzi ładnie nie łamie się i ogólnie sprawia wrażenie przyzwoitego. Choć ostatnio chciałem go zamienić na revo to zrezygnowałem ponieważ stwierdziłem że revo to model przezaczony raczej do wyścigów i jego raczej wątła budowa nie jest przystosowana do "Bashingu". Wybór należy tylko wyłącznie od ciebie. Erik Turlejski - Pon Cze 27, 2005 8:05 pm " />to prawda osobiście nie mam sava ale miałem okazje jazdy nim po roznym terenie i zachowywal sie suuper wg. mnie to reviak jest modelem tylko i wyłącznie na zawody jeśli chce sie mieć modelik którym można pośmigać też w truuudniejszym terenie bez specjalnych przeróbek to bym brał sava...myślę że reviak jest za nisko położony i mówiąc o zawieszenu miałem na myśli tu np. skoki itp. myślę że skacząc revo nie doskoczysz tak daleko jak savem........aa i naczytałem się tesz troche BRONEK - Pon Cze 27, 2005 8:32 pm " /> "> n.aa i naczytałem się tesz troche Widac za malo jak takie bledy robisz Heheh jak Ty to wywnioskowales iz savagem doskoczysz dalej niz revem takiej teori to jeszcze nie slyszalem jak zyje Michał Zieliński - Pon Cze 27, 2005 9:28 pm " />zeby nie wprowadzić kłutni ani zamętu na forum to powiem tak. Jeżdziłem dwoma modelami i stwierdze że na zawody nalezy zmienić w obydwu modelach coś żeby nawiązać walke w czołówce 70% to zdolnośc kierowcy a 30% to ustawienia i dobór wszystkiego. Żeby wystartować w zwodach w revo należ wymeinić Silnik ponieważ te seryjny jest troszke słaby ale głównie pierwsze co to koła. Jeśli móimy o sava ss nowego to on jest moim zdaniem bardzo dopbrze przygotowany rzynajmniej z opisu nie znam go ponieważ nie jeżdziłęm. Jeśli chodzi o sava 25 to tutaj warto zmienić wydech oraz koła to dwie główne rzeczy na zawody pozdrawiam Michał Zieliński Erik Turlejski - Pon Cze 27, 2005 10:00 pm " /> "> n.aa i naczytałem się tesz troche Widac za malo jak takie bledy robisz Heheh jak Ty to wywnioskowales iz savagem doskoczysz dalej niz revem takiej teori to jeszcze nie slyszalem jak zyje No to usłyszałeś dla wyjaśnienia chodziło tu o to że sav. wytrzyma dalsze skoki niz revo.. p.s. nie mozna sie pomylic ?? Mamut - Pon Cze 27, 2005 10:12 pm " /> "> n.aa i naczytałem się tesz troche Widac za malo jak takie bledy robisz Heheh jak Ty to wywnioskowales iz savagem doskoczysz dalej niz revem takiej teori to jeszcze nie slyszalem jak zyje No to usłyszałeś dla wyjaśnienia chodziło tu o to że sav. wytrzyma dalsze skoki niz revo.. p.s. nie mozna sie pomylic ?? Po pierwsze to ściągnij sobie filmik Revo sic trick i się przekonasz co potrafi Revo co do skakania a zawieszenie pod każdym względem ma najlepsze naświecie dlatego chciałem go kupić Zieluch mam do Ciebie pytanie ponieważ ty masz/miałeś LST jak Ci się nim jęździ i jak wypada w porównaniu z Revo i Savage'm SS Forrest - Wto Cze 28, 2005 7:29 am " />Moim zdaniem porównywanie Revo i Savage to jest jak porównywanie BMW do Mercedese - jedno i drugie jest bardzo dobra ale jednak różne pod wieloma względami. PS. Osobiście nie posiadam MT ale jeździłem trochę Savage i Revo i uważam że oba modele są bardzo dobre. Michał Zieliński - Wto Cze 28, 2005 9:39 am " />Co do LST jeżdziłem nim najwięcej i powiem że jest to bardzo fajny model. Nieststy jedno co trzeba orazu wymienić to koła. Te z LST są bardzo słabe na piach. Na trawę są całkiem całkiem. Jedni mówią że LST ma słabe wachacze, mój miał bardzo twarde. Ogólnie jest to bardzo dobry model z kilkoma niedopracowanymi rzeczami jak np. koła mocowanie obudowy itp. Jesli bym miał brać model na zawody to zastanawiał bym się nad LST + koła revo +koła i silnik oraz savage ss 4.6. Moim zdaniem seryjna .25 jest równa revo ponieważ warto zainwestować w koła i silnik oraz kilka upgratów jak dyferencjały jarox91 - Wto Cze 28, 2005 10:05 am " />Czemu nikt nie mówi o Tamiya TNX???? P.S Chciałbym usłyszeć opinie na temat tego MT Robert Lubina - Wto Cze 28, 2005 10:10 am " />ja również jakbym teraz mial brac model tylko i wylacznie na zawody to bralbym TAMIYA TNX PRO. Cena niższa niż revo, koła proline (standardowe też dają), amortyzatory proline progresywne i wiele wiele innych dodatkow. Waży niewiele więcej niż revo a silnik ma większy i jest dłuższa. Ja bym brał TNX PRO (auto do wygrywania), tylko co z częściami kłopot, ale jak ktoś chce auto tylko na zawody to musi i tak mieć ze sobą serwis..... Han_ - Wto Cze 28, 2005 10:36 am " /> ">ponieważ warto zainwestować w koła i silnik oraz kilka upgratów jak dyferencjały Teraz już w standardzie są poczwórne dyferencjały więc nie trzeba inwestować. Michał Zieliński - Wto Cze 28, 2005 10:47 am " />Może nie jestem w 100% przekonany do TNX ponieważ widziałem terraka mojego kolegi i był poprostu fatalny. Robią wrażenie amortyzatory koła oraz wszystko innego. Co do tego mocnego silnika nadal nie jestem pewien. Chociaz nie widziałem go. Mysler że wszystko się okarze na najblizszych zawodach w murowanje z tego co się orjentuje Januszc ma TNX. Dobry kierowca dobry model owoce tego mogą być Mamut - Śro Cze 29, 2005 10:13 am " />TNX i TNX pro mają słabe amorki i przgrywają z LST w porównaniu wytrzymałości jakości wykonania prędkości i komfortu jazdy oczywiście to tylko moje zdaniem i jeszcze jedno zieluch wyjmowałs tą podkładke: http://www.rcuniverse.com/forum/REMOVE_ ... 794/tm.htm jeśli nie to czy miałeś problemy z silnikiem i ile litrów wypaliłeś Michał Bugajski - Śro Cze 29, 2005 10:19 am " /> ">TNX i TNX pro mają słabe amorki i przgrywają z LST w porównaniu wytrzymałości jakości wykonania prędkości i komfortu jazdy oczywiście to tylko moje zdanie jezdziles nimi czy to teroria Mamut - Śro Cze 29, 2005 10:21 am " />takie opinie chodzą i słyszałem to od ludzi którzy mają TNX'a Robert Lubina - Śro Cze 29, 2005 10:31 am " />loooll....amory w tnxie pro to jedne z najlepszych amorow. Same takie kosztują 140$, chyba nie wiesz co mówisz Mamut - Śro Cze 29, 2005 10:42 am " />na rc univers mówią że im się amory łamia to nie moja opinia Robert Lubina - Śro Cze 29, 2005 10:45 am " />to chyba w normalnym tnxie...a tnx pro to pozadny woz....na torze napewno bedzie lepszy niz Lst...poczytaj wyniki z zawodow i zobacz jakie modele sa na pierwszych 3 miejscach Michał Bugajski - Śro Cze 29, 2005 11:00 am " /> ">takie opinie chodzą i słyszałem to od ludzi którzy mają TNX'a no i co z tego ze chodza , niemialas z nimi do czynienia wiec ja Twoje wypowiedzi traktuje baaardzo luzno......(oczywiscie łagonie mowiac) BRONEK - Śro Cze 29, 2005 12:25 pm " />Najpierw naucz sie angielskiego potem produkuj teorie CZYTAM RCUNIVERSE CALY CZAS PRZECZYTALEM WSZYSTKIE TEMATY O TNXIE JAKIE TAM SA I JESZCZE NIE NATRAFILEM NA PRZYPADEK ABY KOMUS AMORY PRO-LINE POWER STROKE. Daj mi link to uwierze No i jak Zieluch powiedzial zobacz sobie najpierw wyniki i sprawdz ktore modele sa na podium w maxx chalange tamiya tnx pro co do srubki(mieli jedynie CVD'S zamiast zwyklych i to wszystko) bez zadnych innych przerobek zajela 3 pierwsze miejsca co sie rowna z tym ze musialo byc 3 kierowcow a male prawdopodobienstwo jest aby Ci trzej wspaniali heh akurat mieli taki super dzien i wogole aby jakies sily z nieba w nich wstopily ze fuksem objechali LST, reva itp Wiadomo ze byli naprawde dobrymi kierowcami nie chodzi tu o to ze kupisz tnx odrazu jestes pierwszy tylko o to ze kupujac ten model masz takie same szanse aby byc na podium jak naprzyklad modelem revo Mamut - Śro Cze 29, 2005 3:19 pm " />Teraz zupełnie mi namieszaliscie w głowie czyli tak TNX Pro jest dobry beznadziejny jest LST i jeszcze dobry jest Revo i Savage SS. A więc Co mam wybrać Revo Savage SS czy TNX pro I jeszcze jedno co do TNX PRO faktycznie te opinie dotyczyły starego TNX'a jak Pro wytrzymuje hopy i ile kosztuje nowy TNX gdybym chciał go sprowadzić CZAKO - Śro Cze 29, 2005 3:43 pm " />Najlepszy z tej trójki jest TNX Pro - sam nim jeździłem. Niestety nic nie wiem o jego awaryjnosci ale puki co nikomu sie w nim nic nie popsuło oprócz spur gear'a ale to normalka a i tak w komplecie dostajesz 4sztuki . Ten TNX smiga doskonale ma tylko 1 wade - jest wywrotny. Ale po założeniu innych kół jest ok. Nie wiem jak z częściami i dalszą eksploatacją ale myśle ze to dobry wybór. Jesli jednak nie chcesz miec na 100% problemu z częściami bierz Sava - sprawdzony, kazdy wie o nim wszystko, części masz na wyciągniecie reki. Mamut - Czw Cze 30, 2005 3:32 pm " />mam pytanie jeszcze o Revo czy to prawda że trudna jest w nim regulacja silnika przez wyzyłowanie go do takich osiągów ??? Jakub Mazur - Czw Cze 30, 2005 4:52 pm " /> ">mam pytanie jeszcze o Revo czy to prawda że trudna jest w nim regulacja silnika przez wyzyłowanie go do takich osiągów ??? Moze regulacja nie jest trudna jak uwaznie przeczytasz instrukcje. Ale jak mialem silnik ofny to tam byla prosta regulacja jak bym srubek nie ustawil to chodzilo ok i naprawde jest roznica! Ale to nie znaczy ze sie masz zrazic do revo przez regulacje. Problem jest taki ze mozna zdupic silnik przez zle docieranie NIE TAKIE JAK W INSTRUKCJI albo zle wyregulowanie i przegrzewanie silnika TERMOMETR TO PODSTAWA I UWAZNE CZYTANIE INSTRUKCJI! Ja polecam revo napewno bedziesz z niego zadowolony!! Mamut - Czw Lip 07, 2005 3:09 pm " />Za ile w tej chwili można kupić nowe Revo ???? Jakub Mazur - Czw Lip 07, 2005 3:24 pm " />U rojny masz za 2000 na allegro kupisz za 1800, a czemu nie uzywke? Moze chcesz za 1500?? Mamut - Pią Lip 08, 2005 4:51 pm " />znacze używki boje sie że silnik mi siądzie a co masz na sprzedaż jakieś Revo ??? Jeżeli już Revo używane to od kogoś uczciwego lub bez silnika i tanio !! Crawler - Nie Sie 07, 2005 6:27 pm " />Cześć , ja osobiście bawie się mt od długiego czasu a szczególnie upodobałem sobie crawlery ,ale jakis czas temu nabyłem Revo zobaczyłem artykuł na traxxasie o Rock Revo i pomyslałem czemu nie i okazało sie że Revo jest naprawde fajnym autkiem przynajmniej do trialu czy jak kto woli crawlingu. Niemiałe dosyć dużo doświadczeń jesli chodzi o ściganie się tym modele ale napewno wiem jedno jest wytrzymały co osobiście nieraz sprawdziłem , co do silnika jak wyżej wspomniano jeśli zrobisz tak jak w instrukcji to wszystko będzie ok. Osobiście polecał bym Revo miałem kiedys Terra Crusher wiem że to stare ale to jak maluch przy revo........ |