ďťż
Monster do zabawy




CZAKO - Pon Lip 21, 2008 4:53 pm
" />Z uwagi na to ze sprzedaje Sava a nie koncze z modelarstwem chcialem sie was zapytac o zdanie.

Jaki model jest najlepszy do poprosu zabawy, skokow, jazdy po piachu, zwirze z mala iloscia duzych i poteznych skokow?

Odpowiedzcie mi jeszcze na pytania REVO 3.3 czy T-Maxx 3.3 ?
MT czy truggy ?

Dzieki za pomoc.




Monster-Truck - Pon Lip 21, 2008 5:23 pm
" />Najlepszy model do "zabawy" to właśnie Sav

Jeśli denerwowało Cie, że sav się przewracał to jeśli kupisz truggy to poczujesz się zupełnie inaczej

Mam sava ale w dalekiej przyszłości chciałbym właśnie truggy:)

Pozdro



Gieroll - Pon Lip 21, 2008 6:12 pm
" />zdecydowanie REVO 3,3 , t-maxx to konstrukcja zbliżona do sava,
kupując REVO 3,3 masz monstera z pewną charakterystyką truggy, także można powiedzieć 2 w 1. Nie zawsze 2 w 1 jest dobre, ale jeśli szukasz czegoś dobrego do zabawy to masz idealny model.



Adam Jugowski - Pon Lip 21, 2008 6:27 pm
" />Revo to model z nizej opolozonym srodkiem ciezkosci oraz jest zdecydowanie dluzszy.

Oba modele sa godne uwagi, z tym ze niedlugo na rynek wychodzi nowe revo oraz nowy t-maxx. Niedlugo beda w ofercie.

Nowe Revo: http://www.traxxas.com/products/nitro/r ... vo5308.htm
Nowy T-maxx: http://www.traxxas.com/products/nitro/m ... xx4908.htm




CZAKO - Pon Lip 21, 2008 7:04 pm
" />W sawie mam dosc ociezalosci. Nie chce jezdzic czolgiem tylko czyms co po wyladowaniu bedzie moglo zrobic szybki zwrot. Mam dosc rozmontowywania pol modelu zeby dokopac sie do dyfra. Nie wale ciagle w drzewa wiec nie boje sie urwania wachacza ani niczego takiego.



Piotr Owcarz - Pon Lip 21, 2008 7:35 pm
" />No to REVO i będziesz zadowolony... Wytrzymały jest... i szybki ... i co najważniejsze nie wywraca się jak Savage.



Adaś Brzoza - Pon Lip 21, 2008 7:40 pm
" />a może jato 3,3 ale nie wiem tak do końca ALE JEST NAPRAWDE SZYBKIE OSIąGA 100KM/HW 3,5 SEKUNDY



Piotr Owcarz - Pon Lip 21, 2008 7:46 pm
" />Jeździłeś? Widziałeś czy po skokach się nie rozwala?

Jak nie widziałeś to nie proponuj.



Syncro - Pon Lip 21, 2008 7:58 pm
" />Również polecam Revo



Adam Jugowski - Pon Lip 21, 2008 8:31 pm
" />
">a może jato 3,3 ale nie wiem tak do końca ALE JEST NAPRAWDE SZYBKIE OSIąGA 100KM/HW 3,5 SEKUNDY

Jeździłem jato 3.3. Model miałem do testów na asfalcie ale cóż. Osiągi rewelacja, cały proces odpalania jak i regulacja- jak w kazdym 3.3 bardzo fajnie. Z tym, ze przyznam ze po przejsciu z 1:10 4WD jakos tak dziwnie prowadzil sie ten model ale kwestia przyzwyczajenia.
Jednak nie ma co porownywac skali 1:10 i 1:8, 2 i 4 WD. Jezeli chodzi o tego typu bashing to jato jest jak najbardziej w pozadku z tym, ze sa rozne opinie dotyczace wytrzymalosci wahaczy i kilku innych komponentow, ktore jak w wiekszosci modelach 1:10 nitro lamia sie przy nie udanym skoku badz uderzeniu w przeszkode.



CZAKO - Pon Lip 21, 2008 8:33 pm
" />A co trzeba w revo wymienic na dzien dobry zeby sie nie zdziwic po paru bakach ze trzeba cos wymieniac ? Jakies konkretne konwersje ? Moze jakies informacje byscie mi podali ? Jesli jest temat o tym o co pytam to napiszcie to sobie znajde.
A co myslicie o t-maxxie tym wiekszym ? Znana jest juz jego cena ? T-maxx to calkiem ciekawa i zwinna konstrukcja do jazdy rekreacyjnej. Nie wiem jak sie on ma do revo. Moze byscie troszeczke mi mogli napisac wiecej na temat t-maxxa i porownania go do revo.
Z gory dzieki i pozdrawiam.



Gieroll - Pon Lip 21, 2008 8:35 pm
" />do jazdy rekreacyjnej w REVO nie trzeba zmieniać nic.



Adam Jugowski - Pon Lip 21, 2008 9:13 pm
" />Cena duzego T-maxxa : 1589.00 zł
http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... od_id=9816

Co do revo a t-maxxem. Jak pewnie ktos by zaraz wspaniale przytoczyl to "bylo "
http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.ph ... tmaxx+revo

Troche rozszerze temat:
-T-maxx jest zbudowany na prostej plycie podlogowej.
-Revo ma sepcjalnie wyprofilowana plyte, ktora zapewnia nizej polozny srodek ciezkosci
Wspolne cechy:
Ten sam silnik. Posiadaja dwu biegowa skrzynie oraz wsteczny . W zestawie otrzymujemy rowniez ladowarke do pakietow 7,2 V i6V, pakiet w odbiorniku oczywiscie sa dolaczony w zestawie, niezbedne klucze, akcesoria oraz instrukcje po angielsku i naklejki + na pudle mamy certyfikaty jakosci i ze produkt jest oryginalny...
Oba modele posiadaja rowniez bardzo zblizone podzespoly napedowe, polosie, itp itd. Nie wiem czy sa identyczne, musial bym sprawdzic po numerach katalogowych...

Co do budowy kolejna roznica jest uklad zawieszenia (nie trudno to zaowazyc) T-maxx to typowa kontrukcja MT oparta na zwyklych wahaczach, zas w Revo otrzymujemy 4-ro zawias rodem z bolidu F1. Fajnie brzmi i super działa.

Wykrzyże modelu sa bardzo zblizone, z tym ze w T-maxxie mamy amortyzatory do ktorych musimy dodawac podkladki, zas w revo amory sa gwintowane (+ drugi komplet twardszych sprezyn w standardzie)

Jezeli chodzi o wlasciwosci jezdne, to tutaj bez porownania lepszy jest Revo, dzieki nizej polozonemu srodkowi ciezkosci mozemy szybciej pokonywac zakrety.
W przypadku kiedy "kreci" nas pokazowa i widowiskowa jazda do tego typu akcji lepszy bedzie T-maxx.

W obu modelach nic nie trzeba zmieniac aby moc naprawde sie wyszalec i nic nie popsuc.



Piotr Owcarz - Pon Lip 21, 2008 9:27 pm
" />
">W przypadku kiedy "kreci" nas pokazowa i widowiskowa jazda do tego typu akcji lepszy bedzie T-maxx.

Możesz to rozwinąć, bo trochę nie rozumiem?



Gieroll - Wto Lip 22, 2008 5:47 am
" />Drobna korekta : mianowicie faktycznie starsze modele REVO posiadały bieg wsteczny, "niestety" ( dla jednych to pewnie na + dla mnie mały - ) wersja paltinum oraz nowa wersja REVO ( która juz jest w sprzedaży) nie posiada biegu wstecznego.
Po za tym to revo posiada ładowarkę i pakiet w zestawie, w Tmaxxie niestety trzeba te rzeczy dokupić.



Adam Jugowski - Wto Lip 22, 2008 8:30 am
" />
">Drobna korekta : mianowicie faktycznie starsze modele REVO posiadały bieg wsteczny, "niestety" ( dla jednych to pewnie na + dla mnie mały - ) wersja paltinum oraz nowa wersja REVO ( która juz jest w sprzedaży) nie posiada biegu wstecznego.
Po za tym to revo posiada ładowarkę i pakiet w zestawie, w Tmaxxie niestety trzeba te rzeczy dokupić.


W ostatniej wersji T-maxxa 3.3 juz sa dodawane pakiet oraz ladowarka
Jezeli komus nie chce sie "isc" do najblizszego sklepu rc to mozna zobaczyc na stronie traxxasa http://www.traxxas.com/products/nitro/m ... maxx33.htm

Nie wiem czy nowy t-maxx bedzie mial te dodatki ale przekonamy sie z czasem.

Co do widowiskowej jazdy mialem na mysli wheelie, backflipy itd.



Piotr Owcarz - Wto Lip 22, 2008 8:37 am
" />Revo też robi Backfilipy i Wheele. Nawet częściej niż T-Maxx.



Adam Jugowski - Wto Lip 22, 2008 9:26 am
" />ale ja nie napisalem, ze revo nie robi wheelie ani back flipow

Co bedzie bardziej podatne na przeciazenia? Model, ktory bedzie mial wyzej polozony srodek ciezkosci i bedzie krotszy, czyli... T-maxx.

Wiec wyjasnij mi dlaczego Twoim zdaniem Revo ?



Piotr Owcarz - Wto Lip 22, 2008 8:54 pm
" />Wiesz T-maxx jest cięższy a Revo ciut lżejsze. Po prostu mówię to co widziałem nie opieram się na teorii(tak bardzo).



Adam Dylewski - Śro Lip 23, 2008 10:38 pm
" />Jeśli chcesz monsterka to nie ważne czy do zabawy czy na zawody według mnie najlepszy jest LST2
Powered by WordPress, ©