ďťż
Monster GT 8.0 czy savage X 4.6 ?
cosin - Pon Sie 18, 2008 12:11 pm " />Witam Was. Naszła mnie wczoraj myśl aby nabyć MGT 8.0 lub Savage X 4.6 Co do walorów MGT nie mam pytań (obecnie mam MTA4 i wiem co to cacko potrafi). Problem tkwi w porównaniu 2 wyżej wymienionych modeli. Z Savagem miałem dosyć krótki epizod i trudno mi go ocenić, MGT 8.0 w rękach jeszcze nie miałem. Opis ulepszeń w stosunku do wersji 4.6 SE jest dla mnie bardzo przekonujący. Oba sa odpalane przez rotostart i w obu zestawach jest on dodawany do kompletu. Silnik 8.0 w MGT vs 4,6 w Savie Aparatura cyfrowa FM 3ch w MGT vs zwykła w savie Właściwości jezdne... no właśnie jak tutaj porównanie będzie się kształtowało? Jak wypadnie porównanie wytrzymałości obu modeli? Nie jestem żadnym zawodnikiem. Jeżdżę modelami dla przyjemności i niestety dosyć rzadko. I też do takiej jazdy model ma być przeznaczony. Chcę czasem pojechać sobie na tor czy wyjść na boisko i trochę pośmigać. Co doradzicie? Oba model są w okolicy 1400 pln Czy ktoś się orientuje kiedy w rojnie będzie dostawa MGT 8.0 ? pozdrawiam Karoluss - Pon Sie 18, 2008 12:20 pm " />napisz na gg. Ostatnio widzialem ze dostawa asso jest na cle ale nie wiem czy ten model tez w niej jest. Przemysław Staniewski - Pon Sie 18, 2008 7:41 pm " />Miałem MTA4 i w konfrontacji z Savage X SS 4.6 wypadał bardzo dobrze. Pod względem prędkości i przyśpieszenia ustępował Savom dopiero gdy miały zamontowane trzy biegowe skrzynie. Przy silniku jaki ma wersja 8.0 nie powinno być z tym teoretycznie problemu (niestety nie miałem doczynienia z tym silnikiem). Co do prowadzenia, pracy zawieszenia, wybierania nierówności, stabilności w locie to moim zdanie zdecydowanie wygrywa z Savem. Nawet na standardowych wielkich kołach i niezbyt przyczepnych oponach mozna było dać im radę. Ale prawdziwa zabawa zaczynała się dopiero po zmianie kół na bardziej zawodnicze Co do wytrzymałości to nawet standardowy MTA4 (poza pękającymi nieszczęsnymi pinami w półosiach i zabierakach kół zębatych ) nie wypadał gorzej niż Savage. Krzysiek Tomczak - Pon Sie 18, 2008 9:46 pm " />Jeżeli MGT to tylko 4.6 SE W wersji 8.0 padają dyfry bo nie są przystosowane do takej mocy (są to dyfry z wersji 4.6) krzysiek892 - Pon Sie 18, 2008 11:12 pm " />może nie padną dyfry całe ale te kielichy zrobione z gówno litu są poprostu dobijające .... mam i wiem co godom ...... co jakieś 5-8 litrów trzeba wymieniać przy silniku Sh 28 P6 Co dopiero będzie przy 8.0 ?? chociaż nie jest to wcale powiedziane że musi byc taka różnica w mocy że zaraz je wymieli ....... ulepszeniem w tej wersji jest jeszcze mocowanie koła zębatego co zresztą powinieneś wiedzieć ..... nie wiem po co Ci drugi ten sam model ale niech Ci będzie... masz mało mocy czy jak w swoim mta ?? sprzedaj orginalny silnik i kup z oferty Sh jeżeli jesteś wybredny namoc to 28 p8 i po sprawie .... pamiętaj o dobrym dokręceniu silnika bo miałem niespodzianke ostatnio cosin - Wto Sie 19, 2008 6:51 am " />roznica miedzy moim MTA a MGT 8.0 nie ogranicza sie jedynie do silnika. W MGT jest cyfrowa aparatura FM, rotostarter, inne koła. Dla mnie oferta kusząca Poza tym lubie doświadczać zabawy z coraz to nowszymi, innymi modelami. cosin - Śro Wrz 03, 2008 9:52 am " />czy ktoś w ogóle ma MGT 8.0 / MTA4 S50 żeby móc coś konkretnego napisać? MIle widziane opinie od posiadaczy. cosin - Śro Wrz 17, 2008 6:58 am " />No i wybrałem. Nowy nabytek prezentuje się wspaniale http://cosin.fotosik.pl/albumy/506850.html#e |