ďťż
MP off-road elektryczne Warszawa




Michał Bugajski - Śro Wrz 03, 2008 6:14 pm
" />Jakoś nikt nie kwapi sie napisać nic o tych zawodach, wiec w skrócie zaczne, tor - mógłby być lepszy, wiecej hopek, tak jak to miało miejsce w Tarnowie, podest super wysoki i stabilne schody, jedzonko podczas zawodów (dobre bo ciepłe), w miare punktualne jazdy, szkoda że sobotania pogoda nie zbyt dopisała. Czekamy na wyniki i ranking po MP.

Jedyne co trzeba to uzupełnić/zmienić przepisy w klasie 4wd odnośnie nakrętek w kołach (przednich) bo wyszło że prawie połowa modeli musiałaby zostać zdyskwalifikowana, pomimo tego że takie modele jeżdzą w ME i MŚ.




Wojciech Forysiak - Śro Wrz 03, 2008 7:24 pm
" />Nikt nic nie pisze bo brak słów...
Impreza rangi mistrzostw polski- przyjezdzamy w piatek (pomijam to, ze padalo) a tu schody na podest nie zrobione i jak tu trenowac?
W sobote rano organizator zabral sie za rownanie toru. A mimo ze na hopki zostala polozona wykladzina, nic wiecej z nimi nie zrobiono bo wciaz byly krzywe. 1 eliminacja na bemowie zostala odwolana z powodu zlej nawierzchni, mialo byc z tym cos zrobione, a ja wciaz widzialem kopny piach...
Organizacyjnie, wszystko ok, wszystko w czasie, kielbaski, pachnacy tojtoj i Pan Nazarewicz na podescie pilnujacy czystej jazdy.
Niestety mala frekwencja dala sie we znaki bo chociaz 4wd mialo dobry serwis, w 2wd serwisowaly nas dzieci, ktore nie zawsze wszystko widzialy, a i tempo mialy "super".
Ogólnie może być ale nie jako MP. W Tarnowie było Miliard razy lepiej.

Pozdrawiam Wojtuś



Jacek Żurek - Czw Wrz 04, 2008 8:58 am
" />
">Jedyne co trzeba to uzupełnić/zmienić przepisy w klasie 4wd odnośnie nakrętek w kołach (przednich) bo wyszło że prawie połowa modeli musiałaby zostać zdyskwalifikowana, pomimo tego że takie modele jeżdzą w ME i MŚ.

Aplikant na sędziego zagalopował się w swoich spostrzeżeniach.
Nakrętki w off-road chyba w każdym modelu są na wierzchu i nie ma możliwości schowania ich. Chyba coś mu się pomyliło z on-road gdzie ten przepis jest przestrzegany.



Zaremba Lesław - Czw Wrz 04, 2008 9:04 am
" />
">...

Aplikant na sędziego zagalopował się w swoich spostrzeżeniach.
Nakrętki w off-road chyba w każdym modelu są na wierzchu i nie ma możliwości schowania ich. Chyba coś mu się pomyliło z on-road gdzie ten przepis jest przestrzegany.


A który to aplikant?Trzeba Go zostawić na drugi rok w tej samej klasie...




Jacek Żurek - Czw Wrz 04, 2008 9:17 am
" />Ponieważ jestem zawodnikiem i równocześnie pomagam (na tyle ile mogę) przy organizacji nie powinienem źle pisać o tych zawodach.

Ograniczę się tylko do stwierdzenia, które rzeczy należy poprawić:
- po ulewach w sierpniu tor zrobił się potwornie dziurawy. tylko w jednym miejscu można było szybko jechać. konieczne będzie wyrównanie dziur i ubicie toru
- skocznie które zostały zrobione na początku lipca praktycznie przestały istnieć. na szczęście na w kilku miejscach została położona przez Pana J. Sabata wykładzina dywanowa. w przeciwnym razie skocznie by zniknęły z powierzchni. konieczne jest usypanie nowych skoczni i zabezpieczenie ich na bokach tak jak to się robi na zachodzie
- w przyszłym roku zbudowana będzie brama wjazdowa w płocie który jest obok toru. będzie można wjeżdżać od tyłu
- Automobilklub zadeklarował się, że zbuduje wiatę dla zawodników. często zdarza się, że pada deszcz. konieczne jest zadaszenie miejsc serwisowych
- dookoła toru zostanie postawiony płot z prawdziwego zdarzenia. to co jest w tej chwili nie spełnia wymagań.
- podest został zbudowany troszeczkę za późno (piątek w nocy). nie ukrywam, że osoba odpowiedzialna za taki stan rzeczy nie popisała się

jeżeli macie jeszcze jakieś uwagi to proszę pisać
wszystko zostanie uwzględnione

dla przypomnienia, jest to nasza 2 impreza w randze MP na naszym torze off-road
następna będzie lepsza

tym razem udało nam się postawić kontener dla obsługi sędziowskiej
powstał normalny podest, niestety trochę za późno
na plus można dodać także fakt iż praktycznie w każdym wyścigu sędzia główny z podestu obserwował wyścig i od razu podejmował decyzje dotyczące nieprzepisowej jazdy

Oczywiście zawody mogły by być lepsze. Ale nie ma też co przesadzać z krytyką.

W planach nie mieliśmy organizacji MP off-road. Zawody miały się odbyć w Murowanej Goślinie.

dziękuję
Jacek



Jacek Żurek - Czw Wrz 04, 2008 9:21 am
" />
">...

Aplikant na sędziego zagalopował się w swoich spostrzeżeniach.
Nakrętki w off-road chyba w każdym modelu są na wierzchu i nie ma możliwości schowania ich. Chyba coś mu się pomyliło z on-road gdzie ten przepis jest przestrzegany.


A który to aplikant?Trzeba Go zostawić na drugi rok w tej samej klasie...

Nie ma co się czepiać chłopaka.
Uczy się dopiero i nie ma dużego doświadczenia.
Jest ambitny i stara się, robi tyle ile umie.
Z tego co mi wiadomo nikt z powodu wystających nakrętek nie został ukarany.



Marek Pleskacz - Czw Wrz 04, 2008 10:08 am
" />
">Jedyne co trzeba to uzupełnić/zmienić przepisy w klasie 4wd odnośnie nakrętek w kołach (przednich) bo wyszło że prawie połowa modeli musiałaby zostać zdyskwalifikowana, pomimo tego że takie modele jeżdzą w ME i MŚ.

Aplikant na sędziego zagalopował się w swoich spostrzeżeniach.
Nakrętki w off-road chyba w każdym modelu są na wierzchu i nie ma możliwości schowania ich. Chyba coś mu się pomyliło z on-road gdzie ten przepis jest przestrzegany.

Panie Jacku,

Pan Michal ma chyba racje bo w naszych przepisach 2WD i 4WD istnieje nastepujacy zapis:

5. Ogumienie.
...Nakrętki mocujące koła i sworznie osi nie mogą wystawać poza obręcze kół....

On przeciez nie sugeruje aby wszystkich zdyswalifikowac tylko zmienic ten przepis.

Pozdrawiam.



Jacek Żurek - Czw Wrz 04, 2008 10:18 am
" />
">Jedyne co trzeba to uzupełnić/zmienić przepisy w klasie 4wd odnośnie nakrętek w kołach (przednich) bo wyszło że prawie połowa modeli musiałaby zostać zdyskwalifikowana, pomimo tego że takie modele jeżdzą w ME i MŚ.

Aplikant na sędziego zagalopował się w swoich spostrzeżeniach.
Nakrętki w off-road chyba w każdym modelu są na wierzchu i nie ma możliwości schowania ich. Chyba coś mu się pomyliło z on-road gdzie ten przepis jest przestrzegany.

Panie Jacku,

Pan Michal ma chyba racje bo w naszych przepisach 2WD i 4WD istnieje nastepujacy zapis:

5. Ogumienie.
...Nakrętki mocujące koła i sworznie osi nie mogą wystawać poza obręcze kół....

On przeciez nie sugeruje aby wszystkich zdyswalifikowac tylko zmienic ten przepis.

Pozdrawiam.

Jest to dość ciekawy przepis.
Chyba wszystkie fabryczne modele nie nie spełniają przepisów.
Przednie felgi nie mają gniazda w którym chowała by się nakrętka.
Nie wiem jak to wygląda na zawodach EFRA, ale nikt z naszych reprezentantów którzy startowali we Włoszech nie narzekał.

pozdrawiam



Zaremba Lesław - Czw Wrz 04, 2008 10:44 am
" />Czyli wniosek,że Ci co ustalają przepisy nie spełniają wymogów...



Marek Pleskacz - Czw Wrz 04, 2008 11:22 am
" />
">Jest to dość ciekawy przepis.
Chyba wszystkie fabryczne modele nie nie spełniają przepisów.
Przednie felgi nie mają gniazda w którym chowała by się nakrętka.
Nie wiem jak to wygląda na zawodach EFRA, ale nikt z naszych reprezentantów którzy startowali we Włoszech nie narzekał.

pozdrawiam


Panie Jacku,

Nie to jest tematem tej dyskusji.

Pan Michal sugerowal zniesienie tego przepisu argumentujac, poniekad slusznie, ze wiekszosc zawodnikow powinna byc zdyskwalifikowana gdyby ten przepis byl przestrzegany.

Panska krytyka jego wiedzy sedziowskiej byla nieusprawiedliwiona.

Pozdrawiam.



Jacek Żurek - Czw Wrz 04, 2008 1:14 pm
" />
">Jest to dość ciekawy przepis.
Chyba wszystkie fabryczne modele nie nie spełniają przepisów.
Przednie felgi nie mają gniazda w którym chowała by się nakrętka.
Nie wiem jak to wygląda na zawodach EFRA, ale nikt z naszych reprezentantów którzy startowali we Włoszech nie narzekał.

pozdrawiam


Panie Jacku,

Nie to jest tematem tej dyskusji.

Pan Michal sugerowal zniesienie tego przepisu argumentujac, poniekad slusznie, ze wiekszosc zawodnikow powinna byc zdyskwalifikowana gdyby ten przepis byl przestrzegany.

Panska krytyka jego wiedzy sedziowskiej byla nieusprawiedliwiona.

Pozdrawiam.

Ależ ja nie krytykuje Michała i nie mam takiego zamiaru.
Na tych zawodach mi także zwrócono uwagę na wystające śruby.
Czy mam w związku z tym wylać pomyje na obsługę sędziowską?

Znam aplikanta który zwracał uwagę podczas zawodów i uważam, że nie miał racji.
Nie krytykuje Michała tylko informuje o braku doświadczenia sędziego który robił nam kontrole techniczną.

Z resztą, decyzję o nałożeniu kary i tak podejmuje sędzia główny.

Pozdrawiam



Marek Pleskacz - Czw Wrz 04, 2008 1:27 pm
" />Panie Jacku,


">...Znam aplikanta który zwracał uwagę podczas zawodów i uważam, że nie miał racji.
Nie krytykuje Michała tylko informuje o braku doświadczenia sędziego który robił nam kontrole techniczną.


Ma Pan bardzo ciekawe podejscie do obowiazujacych przepisow.
Jesli OBOWIAZUJACY przepis jest niezgodny z przepiami EFRY to trzeba go zmienic a nie krytykowac sedziego technicznego za to ze probuje przestrzegac zapisanego w przepisach technicznych prawa.


">Z resztą, decyzję o nałożeniu kary i tak podejmuje sędzia główny.

Czyli jak sedzia glowny zdecyduje cos wbrew obowiazujacym przepisom to wszyscy maja to uznac za nowe prawo?

Pozdrawiam.



Michał Bugajski - Czw Wrz 04, 2008 1:30 pm
" />skończcie te "przepychanki" i teraz trzeba zmienić ten zapis w przepisach.



Jacek Żurek - Czw Wrz 04, 2008 2:26 pm
" />Panie Marku,

Pana wnioski są słuszne i się z nimi zgadzam.

Z mojej strony
Przepisy trzeba zmienić (poprawić - zaktualizować), a sędziów wyszkolić.
Póki co mamy niespójne przepisy i niewykwalifikowaną obsługę sędziowską.

Wiemy jak to bywa na zawodach.
Przypomnę np. niedawno poruszony temat afery paliwowej.

Zmiany w przepisach powinny być wprowadzone przez osoby za ten stan rzeczy odpowiedzialne. Ja do nich nie należę.

pozdrawiam



Marek Pleskacz - Czw Wrz 04, 2008 3:30 pm
" />Panie Jacku,

">...Przepisy trzeba zmienić (poprawić - zaktualizować), a sędziów wyszkolić.
Póki co mamy niespójne przepisy i niewykwalifikowaną obsługę sędziowską...


O ironio, w tym przypadku sedzia byl przygotowany bo przeczytal przepisy techniczne i probowal je egzekwowac.

Nie jego wina ze przepisy sa niespojne.

Od nowego zwiazku sportowego powinnismy wymagac wywiazywania sie z ich obowiazkow.
Zbieraja pieniadze za licencje a wiec powinni kazdemu licencjowanemu zawodnikowi dostarczyc komplet przepisow technicznych i sportowych jak rowniez innych do przestrzegania ktorych zawodnik sie zobowiazuje podpisujac wniosek o licencje.

Pozdrawiam.
Powered by WordPress, ©