ďťż
Nagminnie padajace servo sf-2 w savagie x




ocinus - Śro Kwi 11, 2007 7:01 pm
" />Witam padaja mi cały czas zebatki w servie i nie wiem co robic. Na jednych robilem ok 7 l paliwa i bylo ok a teraz po wymianie ok jeden bak i do wymiany. Co robic.




Mariusz Szopa - Śro Kwi 11, 2007 7:07 pm
" />Sprawdź serwo-saver, czy dalej pełni swoją funkcję?



Tomek Przybylski - Śro Kwi 11, 2007 7:11 pm
" />zmienic servo



ocinus - Śro Kwi 11, 2007 7:56 pm
" />serwo sawera sprawdzilem i jest ok ustawilem zeby pochlanialo naprezenia od kol a i tak zebatki leca co do wymiany serwa to mialem hiteca 645 ale po 1godzinie sterowanie zgopialo i odeslalem do serwisu. Dziwi mnie to bo jak byl nowy to dzialalo i przejezdzilem 7 l paliwa a teraz pada co chwila.




Michał Tronowski - Czw Kwi 12, 2007 7:37 am
" />Zamontuj HS-985 MG i o problemach zapomnisz.



Mariusz Szopa - Czw Kwi 12, 2007 7:46 am
" />Cudów w fizyce nie ma. Jeżeli wcześniej coś działało a potem przestało znaczy, że się „zwaliło”. Układ mechaniczny inaczej zachowuje się pod wpływem obciążeń statycznych a inaczej dynamicznych. Przy tych drugich występują o wiele większe naprężenia. Przy sprawdzaniu serwo savera ręką można nie wyczuć zwiększonego tarcia. Ten opór można łatwo pomylić z oporem stawianym przez sprężynę. Przy dużej szybkości działania obciążeń ma to zasadnicze znaczenie. Obejrzyj dokładnie współpracujące powierzchnie. Ewentualne nadmierne luzy w układzie powodują obciążenia udarowe, które są zaaaabujcze dla wszelkiej mechaniki.
Może teraz będę banalny, ale generalnie wszelką destrukcję powoduje energia a nie siła. Jak zapewne wiadomo energię można podzielić na statyczną i dynamiczną. Wartość tej drugiej, mimo mniejszej siły, może być bardzo duża.
Dlatego wielokrotnie na pytanie, „jaki luz pozostawić” zawsze odpowiadam „jak najmniejszy, niezbędny do prawidłowej pracy”.
Czy czasami nie zmieniałeś jakiś elementów układu kierowniczego?
Powered by WordPress, ©