ďťż
najlepszy regiel do stocka




dunkmaster - Sob Kwi 09, 2005 3:33 pm
" />jedna rzecz o którą chciałbym spytać to regiel do stocka, najlepszy do silników 27 t
a druga to regiel do 19-20 t
prosilbym o podawanie najlepszych (sprawdzonych) regli tego tymu najlepiej z linkami (ceny) choć niekoniecznie. szukam po prostu najlepszego
z góry dzieki




Olo - Sob Kwi 09, 2005 3:48 pm
" />No nie wiem czy wiesz ale istnieją tzw. przepisy które można przeczytać na tej stronie i jest tam napisane że mozna jeździć tylko na regulatorach mechanicznych :]



dunkmaster - Sob Kwi 09, 2005 3:55 pm
" />Najwidoczniej nie napisalem na tyle wyraznie zeby wszyscy zrozumienie
chodzi mi o regulator do silników typy stock czyli do 27 zwoi
Chodzi mi o typ silników a nie klase zawodów!
Może teraz mi ktoś odpowie



Olo - Sob Kwi 09, 2005 3:58 pm
" />http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=301

Prosze ten jest nawet do 15 zwoi

http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=72

A ten na wypadek braku kasy :]

http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=327

Jak wolisz do 13 a nie 15 to ten




dunkmaster - Sob Kwi 09, 2005 4:03 pm
" />Na tyle to poszukac tez sobie umiem. Chodzi mi o regiel który jest NAJLEPSZY jesli chodzi o te silniki a nie do 13 czy 15 zwoi. Nie musi byc dostepny w Polsce. nie wiem jak to bardziej sprecyzowac zeby ludzie nie wypisywali pierwszych z brzegu



Olo - Sob Kwi 09, 2005 7:34 pm
" />nie znajdziesz nic lepszego niż LRP i GM ewentualnie novak albo dominator ( czy jakoś tak )



dunkmaster - Sob Kwi 09, 2005 7:46 pm
" />Nie mowie ze lepszego tylko zrobione dokladnie lub chociaz cos okolo tych 20 ewentualnie 27 zwoi. Zeby pobierał min pradu i mial najlepsze osiagi



Olo - Sob Kwi 09, 2005 8:04 pm
" />Ty chyba nie wiesz czemu one zawdzięczają swoją opienie te regulatory mają dożywotnią gwarancje ( a przynajmniej LRP ) i możesz je zepsuć tylko i włącznie złym traktowaniem same nigdy nie padną.



Forrest - Sob Kwi 09, 2005 10:10 pm
" />
">Ty chyba nie wiesz czemu one zawdzięczają swoją opienie te regulatory mają dożywotnią gwarancje ( a przynajmniej LRP ) i możesz je zepsuć tylko i włącznie złym traktowaniem same nigdy nie padną.

Olo - dunkmaster'owi chodzi o regulatory dedykowane do silników o konkretnej ilości zwoi, tz że taki regulator będzie chodził z silnikiem np 19T, 20T, 21T i tyle. Będzie tak zaprogramowany aby dawał maximum swoich możliwości własnie dla takich silników. Nie wiem czy znasz powiedzenie, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, a z uniwersalnych narzędzi to są dobre tylko kombinerki.

PS. Nikt tu nie mówi że GM i LRP to dziadostwo, zresztą tego ostatniego to sam używam - chodzi tylko o zrozumienie problemu jaki przedstawił dunkmaster



Olo - Sob Kwi 09, 2005 10:53 pm
" />No to w ten sposób nie kupi se regla możliwości regilatora określa sie wg. ilości uzwojenia jaki potrafi obsłużyć ( no i rzeczy typu prąd max. ) czyli jak masz regiel do 15 zwoi ( 15T ) to pracuje tak samo na silnikach od 27 do 15 i już wydajność sie nie zmienia.[/b]



Kuba - Nie Kwi 10, 2005 3:47 am
" />Do klasy stock najlepsze sa regolatory o jak najmniejszej rezystancji wewnetrznej. Niestety naleza one do grupy najdrozszych. Silniki stock nie potrzebuja duzych pradow, jezdza na napieciu, im wyzsze tym szybszy jest silnik. Dlatego najlepiej gdyby spadek napiecia na regolatorze byl jak najmniejszy.



jarox91 - Pon Kwi 11, 2005 9:47 pm
" />Do silników stock najleprzy jest regiel Tamiya 101...
Cena wysoka.



dunkmaster - Pon Kwi 11, 2005 11:07 pm
" />
">Do silników stock najleprzy jest regiel Tamiya 101...
Cena wysoka.

Chodzi tobie o ten model?
http://www.zabawki-modele.pl/catalog/pr ... d=645.html
nie to ze jestem nie ufny ale czy ktos ma jeszcze takie samo zdanie o tym reglu?
Faktycznie cena nie mala jak brac pod uwage to ze chodzi tylko na 27t czy warte jest tych pieniedzy?



andropow - Wto Kwi 12, 2005 1:25 pm
" />jarox bzdury gadasz, ze glowa mala.



Olo - Wto Kwi 12, 2005 2:52 pm
" />
">Do silników stock najleprzy jest regiel Tamiya 101...
Cena wysoka.

Chodzi tobie o ten model?
http://www.zabawki-modele.pl/catalog/pr ... d=645.html
nie to ze jestem nie ufny ale czy ktos ma jeszcze takie samo zdanie o tym reglu?
Faktycznie cena nie mala jak brac pod uwage to ze chodzi tylko na 27t czy warte jest tych pieniedzy?

No cena wysoka ale zmienia sie zdanie jak sie uwzględni że ten regiel to jednocześnie odbiornik ale pozostaje pytanie " czy ja zawsze będe jeździł na 27 zwojach ?? "



Rafał Malczyński - Wto Kwi 12, 2005 4:59 pm
" />Ja powiem krotko... jesli chesz startowac na zawodach - regulator jednokierunkowy, bo te co maja wsteczny maja niestety sporo opor wew. - choaciaz nie wszystkie, ale dalej nie jest to to samo co jednokierukowy. Wg. mnie najlepsze regulatory ma GM - chociaz czasami potrafiac pasc bez powodu, ale nadrabiaja to osiagami. LRP (Nosram) tez robi dobre, ale jak chodzi o zaowdy to musisz dac grubsza kase GM'a mozesz kupic spokojnie SX6 - ma mala opornosc wew, a jesli amsz kase to kup V12XC, albo SX12W - sprzet niemal wyczynowy Wedlug mnie SX12W to mistrzostwo swiata - malutki, opornosc wew. jedynie 0.00025 ohma (o 0.00003 ohma mniej niz V12XC) System turbo i jego objetkosc jest mniejsze od objetosci kabli, ktore sa przy nim... (nawet jesli sa krotkie ) zeby sie do nich przekonac trzeba kupic, pojezdzic spalic, kupic inego, sprzedac innego i kupic spowrotem GM'a Wiem co mowie... na poaczatku mialem V12 - spalilem i pojezdizlem jakis czas na innym wynalazku - niewytrzymalem i kupilem V4 (wynik braku kasy na innego ) jezdze juz na tym V4 chyba z rok... i kupilem niedawno SX12W (ale neistety mam chyba takie szczesci do regulatorow, ze raz ukradli mi z paczki nosrama [ ] a teraz wyslalem kase i gosc wsiaknol ) wiec dlatego ze msuze miec cos "lepszego" na MP kupilem V12XC

Chyba to cos znaczy, ze trzymam sie tej firmy...

Jesli chodzi o inne to:
Novak - jakbym kupowal to tyko GTX
Nosram - Dominator, albo taki na "m" tylko nei pamietam - do 7 zwoi
LRP - oczywiscie quantrym comp. (2 tez )
KoPropo - hehe proste - Hara eyszyn albo Vcostam

niestety ceny tych regulatoor nie sa male, ale zapewniam ze warto
Powered by WordPress, ©