ďťż
najlepszy silnik 20x1 do klasy E-10TC




wyspiarz - Wto Lip 22, 2008 8:41 pm
" />Witam jak w temacie, składam model i chciałbym startować w zawodach z czasem i autko przystosować pod nie. idac dalej jaie zembatki wypadało by mnieć.

Podwozie mam Xray 008

Idac dalej jaki kupić regulator, ale chcial bym zeby byl do każdego silnika szczotkowego i bezszczotkowego mam na oku LRP shine który obsługuje szczotkowe od 4 zwoi i od 5 zwoi bezszczotkowy. koszt w prawdzie znaczny bo okolo 800zł. chyba ze macie inne propozycje. nie ukrywam ze silnik kupie z czasem tez normalny jakas lepsza bezszczote zeby jeździc na codzien.

dalej aparatura czekam na propozycj narazie mam zamiar kupic DX-3

moze jeszcze jakies ogólne rady co do całego przedsięwzięcia

pzdr, Łukasz




wyspiarz - Śro Lip 23, 2008 4:31 pm
" />nikt nie jest w stanie odpowiedziec na zadne z tych pytań ??

pzdr. Łukasz



aspires - Śro Lip 23, 2008 5:04 pm
" />zebatek oczywiscie im wiecej tym lepiej
na regulatorze nie oszczedzj cena przeklada sie na jakosc
aparatura indywidualna sprawa kazdego zawodnika na poczatek polecam sanva mx3 FHSS latwa w obslodze i ma wystarczajace funkcje nic zkomplikowaneo i cena ok



Rafał Kowina - Śro Lip 23, 2008 6:12 pm
" />Ja kupiłbym na Twoim miejscu futabe 3pm 2,4Ghz fasst - o 10$ droższa od sanwy ale po tym co przeczytałem na forum na temat mx3 fhss ani chwili bym się nie zastanawiał i brał futabe http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXPZT7&P=X

PS: Widzę, że kolega z rodzimych stron Ze świnoujscia jestem




wyspiarz - Śro Lip 23, 2008 7:14 pm
" />No wkoncu ktoś cos napisał 2 opcja regulatora jest NOVAK ten bez ograniczen na kazdy silnik szczotkowy i bezszczotkowy GTB czy jakos tam tak inaczej ten za 690zl na stronce defny.

co do zębatek wiem ze im wiecej tym lepiej bo jest regulacja chodziło mi bardziej o takie ktore TRZEBA wręcz zakupić jako pierwsze.

co do aparatury to nie specjalnie chce kupić na poczatek bardziej wolał bym kupić na koniec stad wybór na DX-3 ( cena tam 1100zł jakoś ) jak juz idac dalej i drozej to moze DX-3R idac dalej chcialbym zeby odbiornik byl do 7.2V

p.s te rodzinne strony to .....

pzdr. Łukasz



Tomasz Dolata - Śro Lip 23, 2008 7:25 pm
" />ojj dx3 za 1100 to CHORA cena...w usa za 600zl można miec nówke
dx3r podobnie...

Poważnie pomyśl nad kupnem sprzetu w usa, wielka różnica cen.



wyspiarz - Śro Lip 23, 2008 7:29 pm
" />a co z wysyłką cłem gwarancją ??

pozatym w sklepie w pl no powiedzmy zemozna dostać rabat.

pzdr. Łukasz



Tomasz Dolata - Śro Lip 23, 2008 7:37 pm
" />rabat 500zl?

spoko, masz kase kupuj 2/3x razy drozej w pl, dla gwarancji, ktora w polsce jest tak zagmatwana prawnie ze i tak nic Ci po niej



wyspiarz - Śro Lip 23, 2008 7:53 pm
" />1000zł a 600zł + przesyłka niedajboże cło to ta różnica bedzie z 200zł

chyba ze sie myle

pzdr. Łukasz



Tomasz Dolata - Śro Lip 23, 2008 7:57 pm
" />
">1000zł a 600zł + przesyłka niedajboże cło to ta różnica bedzie z 200zł

chyba ze sie myle

pzdr. Łukasz


podalem calowity koszt ściągnięcia z usa... przeglądając forum w usa natrafilem na Nówke dx3r za 250$ = ~600zł + przesylka w polsce.

jak chcesz to Ci podam gg do kolesia który ściąga wszystko z usa.



wyspiarz - Śro Lip 23, 2008 8:01 pm
" />dawaj

pzdr.Łukasz



Tomasz Dolata - Śro Lip 23, 2008 8:08 pm
" />masz PM



wyspiarz - Czw Lip 24, 2008 10:03 pm
" />a wracając do tematu co powiecie o silnikach ?? 20x1 ? jaki jest ten najjjjj

pzdr. Łukasz



Adrian Lutyński - Czw Lip 31, 2008 5:35 am
" />Ja po różnych doświadczeniach dość monotematycznie:
Regiel - GM Genius 85 lub 95, już za 150Eur masz silniki szczotkowe i bezszczotkowe, bryzgoszczelność, sensory, możliwość sterowania z kompa.
Apka- sanwa odpada z uwagi na niedopracowanie, futaba i dx3.0 kwestia gustu, ja wole dx
Silnik-na jakich zawodach chcesz jeździć? Jeśli tylko w PL, to niestety najlepsze silniki rozbieralne w okolicach 20zwoi czyli GM Pinnacle i CS Electronic odpadają, bo chyba ich nie wolno u nas używać. A szkoda, bo jeżdżą okrutnie.



wyspiarz - Pią Sie 01, 2008 3:53 pm
" />apka bedzie DX-3R rygiel novaka GTB

a solnik do startow w ET10 tej gdzie musi byc silnik 21x1 nie rozbieralny.

pzdr. Łukasz



luke - Nie Sie 03, 2008 5:25 pm
" />Przy takim budzecie co to za problem poeksperymentowac. Na rynku jest tylko kilka silnikow ktore lapia sie do tej klasy, w 540 i tak musisz je zmieniac conajmniej raz na zawody Wiec kup saturna 20T, sport tuned, carsona, ansmana clash'a i zobacz co jest najszybsze, najodporniejsze, najmocniejsze...



wyspiarz - Nie Sie 03, 2008 7:37 pm
" />no teoretycznie moe kupic 2-3 silnili ale bardziej chodziło mi o pujscie w danym sprawdzonym kierunku i kupic silnik i pare zembatek

pzdr. Łukasz



luke - Pon Sie 04, 2008 8:32 pm
" />Kup przetestuj i podziel sie z nami bo jak widzisz nikt ci jednoznacznej, obiektywnej i udokumentowanej odpowiedzi nie dal



Tomasz Dolata - Pon Sie 04, 2008 8:34 pm
" />
">Kup przetestuj i podziel sie z nami bo jak widzisz nikt ci jednoznacznej, obiektywnej i udokumentowanej odpowiedzi nie dal

choc mi sie wydaje że najlepszy jest saturn, chyba najwięcej zawodników na nim jeździ.

Ale podkreślam że to moje zdanie



Adrian Lutyński - Pon Sie 04, 2008 9:12 pm
" />A ja uwazam ze poza popularnoscią i ceną nie ma on za wiele zalet wszystko to blaszaki...



Tomasz Dolata - Pon Sie 04, 2008 9:20 pm
" />
">A ja uwazam ze poza popularnoscią i ceną nie ma on za wiele zalet wszystko to blaszaki...

no niestety, do tej klasy lepszych silników stosowac nie można...



Adrian Lutyński - Pon Sie 04, 2008 9:23 pm
" />Zmienic przepisy Przeciez to dla zawodnikow a nie organizatorow sa zawody...



Tomasz Dolata - Pon Sie 04, 2008 9:31 pm
" />
">Zmienic przepisy Przeciez to dla zawodnikow a nie organizatorow sa zawody...

hmm ale jak komus brakuje szybkosci to są klasy SPEC i MODI...uważam że aktualny podział klas jest dobry. 540 ma być klasą tanią i dość szybką.



Adrian Lutyński - Wto Sie 05, 2008 5:12 am
" />juz zupelny OT, ale przecież takie narzucanie przepisów zmusza do kupowania nowych silników na każde zawody, zamiast np przetoczenia lub zmiany samych szczotek lub nawet braku jakiegokolwiek serwisu. Wciąż uważam że te niby "tanie" przepisy wymuszają zakup najdroższego sprzętu i dość często jego wymianę. Musisz mieć najlepszy regiel szczotkowy, selekcjonowane nimh które katujesz dużym prądem, zawias i drążki o najlepszej dozwolonej charakterystyce, podwozie najlepiej powyżej 1000zł itp. Wyobraź sobie wyścig w tej klasie na bezszczotce - silnika nie ruszasz przez ileśtam zawodów, pakiet li-xx masz ten sam, kasa nie ucieka a osiągi na każdym biegu takie same. Nie ma to odrobiny sensu?



Tomasz Dolata - Wto Sie 05, 2008 9:10 am
" />Tylko wiesz...pomyśl co by sie działo na torze gdyby były same bezszczotki, większość w niedoświatczonych rękach... dystrukszyn derby

klasa 540 wcale nie wymaga selekcji, saturny nie są aż tak prądożerne

pozatym koszt 40zl na silnik co miesiąc chyba niejest duzy

bezswzczotki mają już swoje miejsce w klasie modi, a rozbieralne silniki szczotkowe w specu



Adrian Lutyński - Wto Sie 05, 2008 9:26 am
" />
">Tylko wiesz...pomyśl co by sie działo na torze gdyby były same bezszczotki, większość w niedoświatczonych rękach... dystrukszyn derby

klasa 540 wcale nie wymaga selekcji, saturny nie są aż tak prądożerne

pozatym koszt 40zl na silnik co miesiąc chyba niejest duzy

bezswzczotki mają już swoje miejsce w klasie modi, a rozbieralne silniki szczotkowe w specu


po 4 miesiącach masz już cene bezszczotki, sie nie da ukryć że potem już tylko oszczędzasz 40zł/m-c minimum. Co do destruction d., prawda to jest... Ale przyznasz że i tak w tej klasie trzeba maksymalnie doinwestować podwozie żeby wysunąć się z tłumu?



luke - Wto Sie 05, 2008 7:19 pm
" />Nie oszukujmy sie przepisy predko sie niezmienia conajwyzej beda dopuszczone nowe ogniwa, a koszty startow w klasach jest bardzo podobny dobrze przygotowane modele roznia sie tylko silnikami i ew reglami w przypadku 3f.



amonsul - Śro Sie 06, 2008 7:51 am
" />bezszczotki występują jako odpowiedniki silników szczotkowych. naprawdę niema problemu by znaleźć odpowiednik Saturna. ( daleko nie szukając ) LRP ma w ofercie 15,5 zwoja bezszczotke, jeździ praktycznie jak saturm. tylko bezawaryjnie i dłużej. Nie będzie żadnego DDerby. te same prędkości a dodatkowo takie same parametry. Kazdy kto próbował sił w 540 na poważnie wie ze najważniejsze to selekcja silników i pakietów.

a zestaw bez szczotkowy odpowiednik saturna to wydatek 400pln ( w polsce) wiec jest to koszt w zasadzie dobrego regla do silników szczotkowych.



Adrian Lutyński - Śro Sie 06, 2008 7:54 am
" />takiego sobie, dobry regiel to 600-800zł (szczotkowy klasy I-Cube-kto raz na nim jechał wie o co chodzi)
Powered by WordPress, ©