ďťż
Napęd 4x4




MIKI03 - Pon Sty 04, 2010 4:09 pm
" />Witam

Widzę że piszę pierwszy temat w tym dziale ale przejdźmy do tematu a więc mam savage 3.5 i mam problem z napędem na 4 koła ponieważ dziś odpaliłem go po dłuższej przerwie (4 miesiące) troszke długo odpalał ale odpalił podniosłem go do góry dodałem pełny gaz koła się kręcą wszystko ok stawiam na ziemi dodaje gaz powoli aby rozgrzać silnik gdy rozgrzałem podjeżdżam na libet dodaje pełny gaz a tyle koła kręcą się pełną mocą a przednie słabiutko wjechałem w głębszy śnieg i mi się model zakopał dodaje pełny gaz a tu tylko tylne koła się kręcą więc podnoszę go do góry dodaje gaz i się 4 koła kręcą tak jakby model 99% mocy daje na tył a 1% na przód a powinien po 50%

Czyli jeśli przednie koła są obciążone to się nie kręcą.

Proszę o pomoc

Jeśli trzeba to zrobię filmik.




Michał Kowalski - Pon Sty 04, 2010 4:21 pm
" />raczej się kręcą .
pękł Ci kubek w dyfrze bo model 3.5 ma plastikowe
1. kubki do wymiany na alu
2. zębatki na HD
3. ośki na HD
4. servo skrętu do wymiany bo ma po prostu za słabe . a to co masz obecnie na skręcie daj na gaz ...
to podstawa ... niestety ale sav 3.5 ma chyba najsłabszy napęd z savów jednym słowem teraz na to wszystko wydasz tyle kasy co na nowy model .
Ciągle to jest na forum wałkowane , że żeby Savage jeździł to potrzeba drugie tyle kasy ile za niego zapłaciłeś bo inaczej będzie sie wiecznie sypał .
Pozdrawiam i miłej zabawy



MIKI03 - Pon Sty 04, 2010 4:41 pm
" />Serwo jest wymienione na 12 kg z metalowymi zębatkami



Lollo - Pon Sty 04, 2010 4:43 pm
" />
">raczej się kręcą .
pękł Ci kubek w dyfrze bo model 3.5 ma plastikowe
1. kubki do wymiany na alu
2. zębatki na HD
3. ośki na HD
4. servo skrętu do wymiany bo ma po prostu za słabe . a to co masz obecnie na skręcie daj na gaz ...
to podstawa ... niestety ale sav 3.5 ma chyba najsłabszy napęd z savów jednym słowem teraz na to wszystko wydasz tyle kasy co na nowy model .
Ciągle to jest na forum wałkowane , że żeby Savage jeździł to potrzeba drugie tyle kasy ile za niego zapłaciłeś bo inaczej będzie sie wiecznie sypał .
Pozdrawiam i miłej zabawy



I założyciel tematu musi sobie zdawać sprawę i się z tym liczyć po prostu, że takie rzeczy w seryjnym Savage po prostu lubią się sypać. (I nie tylko takie rzeczy)

Pozdrawiam i życzę udanej frajdy w śniegu




MIKI03 - Pon Sty 04, 2010 4:47 pm
" />Kubki też są aluminiowe ośki hd i zębatki też



Lollo - Pon Sty 04, 2010 4:57 pm
" />
">Ciągle to jest na forum wałkowane , że żeby Savage jeździł to potrzeba drugie tyle kasy ile za niego zapłaciłeś bo inaczej będzie sie wiecznie sypał .

No i za taką kasę miał byś już coś ze stajni np. Traxxas'a a mianowicie Revo 3.3, T-Maxx. To są porządne modele.



MIKI03 - Pon Sty 04, 2010 5:08 pm
" />To mam zmienić model najlepiej?

A teraz jeździć z napędem na 2 tylne koła?



Lollo - Pon Sty 04, 2010 5:15 pm
" />Chwila, chwila, spokojnie ...


">To mam zmienić model najlepiej?

Nikt nie mówi, żebyś zmienił model, ale jak masz taką możliwość bez wielkich strat a nawet żadnych to było by dobrze to zrobić, jeżeli nie masz zamiaru nic dalej tak często naprawiać i wkładać kasę w części oraz mieć z Savage problemy.

Model jest nowy? Ile nie nim jeździsz? Coś mi się wydaję, że teraz to już popij wodą, no ale głowa do góry, czekam na odpowiedź.



MIKI03 - Pon Sty 04, 2010 5:19 pm
" />Model był nowy ma przejechane 6l paliwa



Michał Kowalski - Pon Sty 04, 2010 8:24 pm
" />jak masz napęd wymieniony to kup tylko kielichy HD i koła jakieś lekkie (jak na tor offroadowy to polecam pro line bow tie) a z tańszych to można GRP do MT.
Jak masz tyle już wymienione to nie masz co go chyba sprzedawać . ustaw dobrze tylko luz między zębatkami albo daj wiecej podkładek w dyfrach żeby sie nie ruszały w obudowie.



XAX - Wto Sty 05, 2010 6:31 pm
" />Zassaj sobie z głównej strony RCauto mój poradnik do Sava.
Tam masz opisany dokładnie problem z dyframi i co warto zmienić.

Przeważnie w savach albo się odkręca jakiś robaczek z kielicha przy dyfrze od strony skrzyni lub co częstsze rozsypuje łożysko B032 na zębatce odbierającej dyfra co prowadzi do uszkodzenia zębatek.
Najlepszym rozwiązaniem jest zakup nowych zębatek z mocniejszym łożyskiem o nr. HPI 102246

Jazda na jednym dyfrze zaowocuje jego zniszczeniem.
Zresztą jeżeli ci jeden padł za chwile będzie drugi.
W savie przeważnie powinno się łożyska w dyfrze wymienić co około 8 litrów.



MIKI03 - Czw Sty 07, 2010 3:19 pm
" />Sprawa rozwiązana poszła zębatka do dyferencjału a ta większa zębatka do dyferencjału się odkręciły sróbki

Temat do zamknięcia
Powered by WordPress, ©