ďťż
Nasza stacja już w encyklopedii




~|_ukasz - Pt mar 02, 2007 15:33
" />

http://pl.wikipedia.org/wiki/B-20_Rembieli%C5%84ska




kOmOr - Pt mar 02, 2007 16:05
" />o to dobre jest ...
z tego co się orientuje (a wydaje mi sia że pewną orientację w temacie budowy metra mam) stacja początkowa i końcowa nie powinna się zmienić.
Z reguły zostają tak jak zostały pierwotnie wyznaczone. Istnieje zdecydowanie wieksze prawdopodobieństwo zmiany lokalizacji pozostałych stacji. I to raczej w gre wchodzi ta druga strona Warszawy.

Obym sie nie mylił ...



~|_ukasz - Pt mar 02, 2007 16:11
" />Mylisz się.
Rembielińska wcale nie jest pierwszą końcową stacją tej odnogi metra. Była conajmniej jedna wcześniej (Dąbrówka na Białołęce).
W Wiki też chyba można o tym poczytać

Skrócenia tej linii to ja się nie obawiam - więcej skrócić jej już nie można. Obawiam się natomiast, że czas do wybudowania będzie baardzo długi, że np. zrobią tylko przebitkę przez Wisłę i najbliższe kawałki, a potem dłuuugo nic (na co się niestety zanosi).



kOmOr - Pt mar 02, 2007 16:23
" />nie, nie myle się ...
plany II linii z lat 80-tych to totalna porażka, taka lokalizacja (przez żerań) nie ma obecnie żadnych szans realizacji, kiedyś owszem, jak FSO żyło swoim własnym życiem jak małe miasteczko ...
Pisałem o ostatnich - powiedzmy 7-8 latach - w których coś konkretnego zaczęło się dziać i padają poważne decyzje, no i są realne szanse na finanse i kontynowanie budowy.

prosze nie sięgajmy tylko do lat 20-tych ...




PiotrekJ - Pt mar 02, 2007 18:44
" />
">plany II linii z lat 80-tych to totalna porażka, taka lokalizacja (przez żerań) nie ma obecnie żadnych szans realizacji

A możesz mi wyjaśnić dlaczego?



kOmOr - Pt mar 02, 2007 19:16
" />
">plany II linii z lat 80-tych to totalna porażka, taka lokalizacja (przez żerań) nie ma obecnie żadnych szans realizacji

A możesz mi wyjaśnić dlaczego?

Wystarczy na mapę spojrzeć. Od ul. starzyńskiego do ul. prochocińskiej a nawet dalej to przecież same fabryki i torowisko. Mizerne zaludnieni a trochę na wschód Targówek i Zacisze, zecydowanie bardziej zaludnione.

Gdyby miało iść tak jak za tym planie z 80r. http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Me ... i-1980.jpg to tak jak pisałem - porażka, przynajmnie dla mnie.
Gdyby jeszcze docelowo miało dojść na wspomnianą Białołekę to może ale w innym przypadku ...



PiotrekJ - Pt mar 02, 2007 19:20
" />Nie do końca się z Tobą zgodzę ...
Żerań FSO to w tym momencie olbrzymi węzeł komunikacyjny (zresztą zawsze nim był), przez który codziennie przewijają się dziesiątki tysięcy ludzi. Między innymi z miejscowości podwarszawskich, którzy dojeżdżają do pracy w Centrum. Nie sądzisz, iż to wystarczający powód do zlokalizowania stacji w tym miejscu?



kOmOr - Pt mar 02, 2007 19:52
" />jak najbardziej jest to argument ale czy wystarczający ? Czy lepiej wybudować podziemną kolejke dla Legionowa i okolic czy Warszawy ? i wreszcie ją odkorkować.

Napewno byłoby taniej, wystarczyły by dwie stacje, no może trzy. Pierwsza - Tarchomin Fabryczny, druga - Różopol a ostatnia na Pradze (bo pomiędzy raczej nie za dużo sie dzieje).

Czy tak byłoby ok ?



PiotrekJ - Pt mar 02, 2007 20:10
" />Ok, przyznaję się - mój błąd ...
Źle spojrzałem na mapkę. Byłem pewien, że od naszej stacji jest możliwość pociągnięcia jeszcze jednej do Żerania i o tym rozmawiamy ...



kOmOr - Pt mar 02, 2007 20:36
" />Najwazniejsze żeby wogóle coś sie działo w tym temacie. Są ku temu przesłanki. Ale stacja praktycznie koło bloku to byłoby coś - czego sobie i Wam życzę a dalej to jak najbardziej niech budują jak kasa będzie.

a teraz czas projekt kończyć bo już dłużej czekać nie może - kolejny "wolny weekend" mnie czeka. Życzę forumowiczom więcej wolnego czasu ...
Powered by WordPress, ©