ďťż
Nasza stacja już w encyklopedii
~|_ukasz - Pt mar 02, 2007 15:33 " /> http://pl.wikipedia.org/wiki/B-20_Rembieli%C5%84ska kOmOr - Pt mar 02, 2007 16:05 " />o to dobre jest ... z tego co się orientuje (a wydaje mi sia że pewną orientację w temacie budowy metra mam) stacja początkowa i końcowa nie powinna się zmienić. Z reguły zostają tak jak zostały pierwotnie wyznaczone. Istnieje zdecydowanie wieksze prawdopodobieństwo zmiany lokalizacji pozostałych stacji. I to raczej w gre wchodzi ta druga strona Warszawy. Obym sie nie mylił ... ~|_ukasz - Pt mar 02, 2007 16:11 " />Mylisz się. Rembielińska wcale nie jest pierwszą końcową stacją tej odnogi metra. Była conajmniej jedna wcześniej (Dąbrówka na Białołęce). W Wiki też chyba można o tym poczytać Skrócenia tej linii to ja się nie obawiam - więcej skrócić jej już nie można. Obawiam się natomiast, że czas do wybudowania będzie baardzo długi, że np. zrobią tylko przebitkę przez Wisłę i najbliższe kawałki, a potem dłuuugo nic (na co się niestety zanosi). kOmOr - Pt mar 02, 2007 16:23 " />nie, nie myle się ... plany II linii z lat 80-tych to totalna porażka, taka lokalizacja (przez żerań) nie ma obecnie żadnych szans realizacji, kiedyś owszem, jak FSO żyło swoim własnym życiem jak małe miasteczko ... Pisałem o ostatnich - powiedzmy 7-8 latach - w których coś konkretnego zaczęło się dziać i padają poważne decyzje, no i są realne szanse na finanse i kontynowanie budowy. prosze nie sięgajmy tylko do lat 20-tych ... PiotrekJ - Pt mar 02, 2007 18:44 " /> ">plany II linii z lat 80-tych to totalna porażka, taka lokalizacja (przez żerań) nie ma obecnie żadnych szans realizacji A możesz mi wyjaśnić dlaczego? kOmOr - Pt mar 02, 2007 19:16 " /> ">plany II linii z lat 80-tych to totalna porażka, taka lokalizacja (przez żerań) nie ma obecnie żadnych szans realizacji A możesz mi wyjaśnić dlaczego? Wystarczy na mapę spojrzeć. Od ul. starzyńskiego do ul. prochocińskiej a nawet dalej to przecież same fabryki i torowisko. Mizerne zaludnieni a trochę na wschód Targówek i Zacisze, zecydowanie bardziej zaludnione. Gdyby miało iść tak jak za tym planie z 80r. http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Me ... i-1980.jpg to tak jak pisałem - porażka, przynajmnie dla mnie. Gdyby jeszcze docelowo miało dojść na wspomnianą Białołekę to może ale w innym przypadku ... PiotrekJ - Pt mar 02, 2007 19:20 " />Nie do końca się z Tobą zgodzę ... Żerań FSO to w tym momencie olbrzymi węzeł komunikacyjny (zresztą zawsze nim był), przez który codziennie przewijają się dziesiątki tysięcy ludzi. Między innymi z miejscowości podwarszawskich, którzy dojeżdżają do pracy w Centrum. Nie sądzisz, iż to wystarczający powód do zlokalizowania stacji w tym miejscu? kOmOr - Pt mar 02, 2007 19:52 " />jak najbardziej jest to argument ale czy wystarczający ? Czy lepiej wybudować podziemną kolejke dla Legionowa i okolic czy Warszawy ? i wreszcie ją odkorkować. Napewno byłoby taniej, wystarczyły by dwie stacje, no może trzy. Pierwsza - Tarchomin Fabryczny, druga - Różopol a ostatnia na Pradze (bo pomiędzy raczej nie za dużo sie dzieje). Czy tak byłoby ok ? PiotrekJ - Pt mar 02, 2007 20:10 " />Ok, przyznaję się - mój błąd ... Źle spojrzałem na mapkę. Byłem pewien, że od naszej stacji jest możliwość pociągnięcia jeszcze jednej do Żerania i o tym rozmawiamy ... kOmOr - Pt mar 02, 2007 20:36 " />Najwazniejsze żeby wogóle coś sie działo w tym temacie. Są ku temu przesłanki. Ale stacja praktycznie koło bloku to byłoby coś - czego sobie i Wam życzę a dalej to jak najbardziej niech budują jak kasa będzie. a teraz czas projekt kończyć bo już dłużej czekać nie może - kolejny "wolny weekend" mnie czeka. Życzę forumowiczom więcej wolnego czasu ... |