ďťż
Nie nazarty Byk




taurus - 2006-11-17, 20:46
Panowie.... Trzymajcie mnie w 5ciu, bo zabije 10ciu!
Nie mam znowu ladowania. Zalancza mi sie kontrolka. Naprawde smieszne jest to, ze jak wyciagne wtyczke z regulatora napiecia, to kontrolka ladowania gasnie. Tak jakbym mial ladowanie, ale niemam, bo przeciez wtyczka wyjeta. Nie wiem co mam poczac.




cofi7 - 2006-11-20, 07:51
jest tylko jedno wyjscie : wrzuc tam granat i uciekaj!



RadAg! - 2006-11-20, 11:17
U mnie świeci się kontrolka ładowania bo jeden z kabelków który jest podłączony do alternatora czasem się wyczepi no i wtedy mi się zapala kontrolka. Może tak jest u Ciebie. Posprwdzaj kabeli czy wszystkie dobrze siedzą.



taurus - 2006-11-20, 12:37
Tak, dobrze siedza. Ty zapewne masz 3 kabelki, ja mam 2. Sprawdzalem wedlug instrukcji i schematow jakie napiecie powinny miec te 2 kabelki. Maja dobre. Na litosc boska, przeciez zanim spali sie alternator lub regulator napiecia powinno jeszcze wywalic jakis bezpiecznik, prawda?




taurus - 2006-11-21, 18:47
Naprawilem. Podaje linki na zdjecia, bo nie potrafie powiedziec co to jest i co sie zepsolo. Dlatego to pokaze. Moze ktos bedzie mogl chociaz wytlumaczyc mi co to jest i dla czego sie popsolo...

http://images3.fotosik.pl/257/2c34c7ac91580549med.jpg

http://images3.fotosik.pl/257/458bcd0593e4e74cmed.jpg



taurus - 2006-11-21, 22:36
PANOWIE PRZYBADZCIE MI Z POMOCA!!!
POTRZEBUJE WIEDZIEC KILKA KWESTII ODNOSNIE TAURUSA III GENERACJI.
1 POD MASKA JEST SKRZYNKA Z BEZPIECZNIKAMI. NAJPIERW SA DWA RZEDY MAXI BEZPIECZNIKOW ( GORNE MAJA PO 30 A I KILKA PO 20, A DOLNE SA PO 40 A). POTRZEBUJE WIEDZIEC O PIERWSZYM BEZPIECZNIKU Z LEWEJ STRONY Z DRUGIEGO RZEDU (40 A). ON JEST ODPOWIEDZIALNY ZA POLACZENIE ZE SKRZYNKA BEZPIECZNIKOW W KABINIE POD KIEROWNICA, PRZY NOGACH. WYJMIJCIE GO I DELIKATNIE POMALU DOTKNIJCIE BEZPIECZNIKIEM TYCH DWOCH OTWOROW JEDNOCZESNIE W KTORE ON WCHODZI. NIE CHODZI MI O TO BY GO SPOWROTEM WLOZYC LECZ O TO BY DELIKATIE DOTKNAC TYCH MIEJSC. MOJE PYTANIE : ISKRZY SIE CZY NIE?
2 NAJLEPIEJ JEST TO ZROBIC WIECZOREM.... ZAPALIC SAMOCHOD, WLACZYC LAPKE U SUFITU, TA KTORA ZAPALA SIE PRZY OTWIERANIU DRZWI, I DELKATNIE ALE GWALTOWINIE PRZYGAZOWAC ALE TAK ZEBY SAMOCHOD NIE OSIAGAL NAWET OBROTOW 2000. I TAK 2 - 3 RAZY. PRZY KAZDYM RAZIE DAJCIE MU CALKOWICIE SPASC Z OBROTOW ZANIM NACISNIECIE GAS PONOWNIE. OBSERWUJCIE LAMPKE. MOJE PYTANIE: CZY MROGA LAMPKA W KAKIKOLWIEK SPOSOB?
3 ROWNIEZ WIECZOREM, ROWNIEZ Z TA SAMA LAMPKA, ALE NIE PEDAL GAZU A PEDAL CHAMULCA NACISNAC I POSCIC, NACISNAC I POSCIC. MOJE PYTANIE? MROGA LAMPKA CZY NIE?
4 SPRAWDZCIE MIERNIKIEM RANO, PRZED PIERWSZYM ZAPALENIEM ZAMOCHODU, ILE WASZ AKUMULATOR MA VOLT?
Z GORY SERDECZNIE DZIEKUJE - taurus



Maly#99 - 2006-11-21, 22:40
1, nie
2, nie
3, tego niewiem, sprawdze to napisze
4, sprawdzalem ostatnio bo mi sie rozladowal i teraz trzyma prawidlowo



taurus - 2006-11-21, 22:47
Dziekuje
U mnie jest tak :
1 tak
2 tak
3 tak
4 nawet 12,23 V
Moze jeszcze ktos zechce sie przylaczyc... Na wiekszej ilosci bedzie dla mnie bardziej wiarygodnie



taurus - 2006-11-23, 10:31
Witajcie!
Jeszcze takie pytanka:
Czy jak wlaczycie stacyjke bez zapalania samochodu (szczegolnie Ty Maly99), to czy brzeczy Wam modul od DRL? On jest usytuowany zaraz przy akumulatorze po prawej stronie i jest odpowiedzialny za zapalanie " wiecznych swiatel", ktorych nie mozna zgasic. Nie zapominajac, ze zeby je wlaczyc nalezy przekrecic stacyjke w pozycje RUN i odblokowac " reczno - nozny" chamulec.
Jak wyglada u nas sprawa ze ssaniem? Skad samochod wie kiedy wlanczac, a kiedy nie? Jakie czujniki sa za to odpowiedzialne?
Prosze przylaczcie sie do odpowiedzi na te moje oraz wczesniejsze pytanka. Jest to dla mnie wazne, bo moze wyczaje co mojemu byczkowi dolega...
Serdeczne dzieki



Maly#99 - 2006-11-23, 13:14
nie bardzo wiem o jakie brzeczenie chodzi
moze masz fotke ??



RadAg! - 2006-11-23, 13:55
Co to są wieczne światła?



taurus - 2006-11-23, 17:32
Ad Maly99:
Brzeczenie to znaczy slychac ze dziala, tak delikatnie. Latwo jest uslyszec jak sie przystawi ucho, bo nie trzeba wlanczac slnika.

Ad RadAg! :
DRL - Daytime Runing Lights. Tylko wersje z Canady. Swieca swiatla dlugie ze zmniejszona sila caly czas, chyba ze wlaczysz normalne.



brolcio - 2006-11-24, 06:27
W tych samochodach nie ma "ssania" jak np w poldku. Wzbogacenie mieszanki jest realizowane poprzez zwiększenie czasu otwarcia wtryskiwaczy, podwyzszenie obrotów jałowych wykonyje silnik krokowy a to jest sterowane przez ECM (komputer silnika). Czujniki za to odpowiedzialne to wszystkie z których pobiera dane ECM odnośnie pracy silnika.
Powered by WordPress, ©