ďťż
niemieckie przepisy...




GAZDA - 2006-10-30, 08:23
oto konieczne przeróbki świateł w taurusie 3 generacji:
http://www.taurus-garage.de/html/lampenumbau.html




cofi7 - 2006-10-30, 09:18
ale słabizna nie robiłbym tego



GAZDA - 2006-10-30, 09:35
bez tego nie ma tuva...
a bez tuva rejestracji...



Maly#99 - 2006-10-30, 10:06
tragedia, jakiego tuva? co to jest?




GAZDA - 2006-10-30, 10:29
tuv = niemiecki przegląd techniczny...
nie przejdzie nawet jak bedziesz miał dziurke w błotniku...



Lesioo - 2006-10-30, 10:50
Ordnung muss sein Niemcy fucktycznie są szczegółowi :568:



GAZDA - 2006-10-30, 10:54
miałem vw transportera, w briefie miał napisane że kontrolka od długich świeci na żółto zamiast na niebiesko...
a koledze nie chcieli dać rejestracji bo tuviaż przyczepił sie do opon, nie że miały niewłaściwy rozmiar, ino że nie były marki pirelli, bo tak było wpisane w briefie...



Maly#99 - 2006-10-30, 11:11
te same przepisy dotycza pojazdow zabytkowych??

widzialem kilka taurusow 3 gen na miemieckich blachach i mialy normalne swiatla, moze da sie to zrobic zeby jakos wygladalo



GAZDA - 2006-10-30, 11:18
tak, jeszcze niedawno sie dało, ino teraz zaostrzyli przepisy i sprowadzone auto nie dostanie rejestracji...
a jak już kiedyś było zarejestrowane to sie da załatwić tuva...



brolcio - 2006-10-30, 14:17
Tylko po robić taką masakrę jak na fotkach. Ja przerobiłem przednie reflektory tak, że nie ma masakry. Są to reflektory wykonane w technologii FF (swobodnych pól w technologii lustrzanej) - wystarczy dobrać zwierciadła z innego auta o odpowiednich gabarytach i zamienić z fabrycznymi - co prawda z TUV może być problem ale dla polskiego diagnosty jest w pełni zadowalające. Zastanawia mnie dlaczego do przeróbki wybrano prostokątny moduł refletora - na rynku np Hella robi świetne refletory małogabarytowe okragłe o średnicy ok. 80 mm z magnezowymi zwierciadłami - są rewelacyjne przy odrobinie pracy wyglądały dobrze na aucie ( no i to by przeszło TUV).
Powered by WordPress, ©