ďťż
niemieckie przepisy...
GAZDA - 2006-10-30, 08:23 oto konieczne przeróbki świateł w taurusie 3 generacji: http://www.taurus-garage.de/html/lampenumbau.html cofi7 - 2006-10-30, 09:18 ale słabizna nie robiłbym tego GAZDA - 2006-10-30, 09:35 bez tego nie ma tuva... a bez tuva rejestracji... Maly#99 - 2006-10-30, 10:06 tragedia, jakiego tuva? co to jest? GAZDA - 2006-10-30, 10:29 tuv = niemiecki przegląd techniczny... nie przejdzie nawet jak bedziesz miał dziurke w błotniku... Lesioo - 2006-10-30, 10:50 Ordnung muss sein Niemcy fucktycznie są szczegółowi :568: GAZDA - 2006-10-30, 10:54 miałem vw transportera, w briefie miał napisane że kontrolka od długich świeci na żółto zamiast na niebiesko... a koledze nie chcieli dać rejestracji bo tuviaż przyczepił sie do opon, nie że miały niewłaściwy rozmiar, ino że nie były marki pirelli, bo tak było wpisane w briefie... Maly#99 - 2006-10-30, 11:11 te same przepisy dotycza pojazdow zabytkowych?? widzialem kilka taurusow 3 gen na miemieckich blachach i mialy normalne swiatla, moze da sie to zrobic zeby jakos wygladalo GAZDA - 2006-10-30, 11:18 tak, jeszcze niedawno sie dało, ino teraz zaostrzyli przepisy i sprowadzone auto nie dostanie rejestracji... a jak już kiedyś było zarejestrowane to sie da załatwić tuva... brolcio - 2006-10-30, 14:17 Tylko po robić taką masakrę jak na fotkach. Ja przerobiłem przednie reflektory tak, że nie ma masakry. Są to reflektory wykonane w technologii FF (swobodnych pól w technologii lustrzanej) - wystarczy dobrać zwierciadła z innego auta o odpowiednich gabarytach i zamienić z fabrycznymi - co prawda z TUV może być problem ale dla polskiego diagnosty jest w pełni zadowalające. Zastanawia mnie dlaczego do przeróbki wybrano prostokątny moduł refletora - na rynku np Hella robi świetne refletory małogabarytowe okragłe o średnicy ok. 80 mm z magnezowymi zwierciadłami - są rewelacyjne przy odrobinie pracy wyglądały dobrze na aucie ( no i to by przeszło TUV). |