ďťż
Niska tem. a silnik się grzeje bardziej
Meka_RC - Śro Paź 20, 2010 4:39 pm " />Dziś odpaliłem po dłuższej przerwie (nie było problemów) tem zewnętrzna 8 stopni a silnik się przegrzewa. Dałem bogatszą mieszankę (HSN) to tylko kopci mocniej a tem dalej rośnie. http://www.youtube.com/watch?v=EF6CRwEypHU doszło do ponad 130 potem zgasiłem. Co jest nie tak? Powietrza lewego chyba nie łapie (nie ma bombelków na przewodzie paliwowym) A może to normalne że się nagrzewa jak stoi? ale przy 8 stopniach na zewnątrz? Jak wypalałem paliwo z przewodów i silnika to do 160 doszło i zgasł. laki007 - Śro Paź 20, 2010 5:26 pm " />Kiedy ma ostygnac jak ma za wysokie obroty. Przynajmniej tak to slychac. Wroc do ustawien fabrycznych i wtedy odpal i sprawdz czy sie grzeje.Jak tak to raczej masz lewepowietrze ale nie z przewodu paliwowego. Reguluje sie zaleznie od warunkow pogodowych. Marekss - Śro Paź 20, 2010 5:52 pm " />na 100% ma za wysokie obroty pozatym silnik sie chlodzi w czasie jazdy jak go powietrze studzi. np ja w skuterze to mam temperature plynu w chodnicy wieksza po zatrzymaniu jak w czasie jazdy na pelnym gazie. Freza - Czw Paź 21, 2010 4:04 pm " />Jeśli Ci sie grzeje w miejscu to może mieć za ubogą mieszankę na niskich obrotach. To że odkręciłeś HSN nic Ci nie da podczas gdy model stoi bo to jest iglica od wysokich obrotów silnika (High Speed Needle), a jak wiadomo w miejscu model ma małe obroty więc odkręć troche LSN (Low Speed Needle). Jak dasz bogatszą mieszankę na niskich obrotach (czyli odkręcisz LSN) to nie powinien sie grzać i od razu obroty powinny delikatnie spaść gdy model stoi w miejscu. laki007 - Czw Paź 21, 2010 6:03 pm " />Freza ma 1000000% racje zrob ta jak mowi odkrec gdzies o pol obrotu LSN ta przy przepustnicy a pozniej jak juz odpalisz auto to ustaw je na cegle (kola zwisaja)i tak krec srobka od obrotow aby kola sie nie obracaly lub obracaly ale bardzo powoli Powinno dzialac Jezeli dalej bedziesz mial wysoka temp. to odkrec o pol obrotu HSN Mysle nawet zebys zrobil to od razu zanim nawet odpalisz auto, skoro uzyskiwales takie temp. Wzbogacenie nie uszkodzi silnika wiec nie masz czym sie martwic. Do Dziela Zolnierzu. Meka_RC - Pon Paź 25, 2010 6:30 am " />Wyregulowałem LSN na idle ma 80-85 stopni max jak jeździłem grzał mi się do 140-145 więc wzbogaciłem HSN mam 120-125. Ale teraz na pełnym gazie jakby się dławi silnik chodzi (yyyyy----yyyyy---yyyy) i moc słabsza na 3/4 jest OK. HSN za bogato jest? Sprawdzałem filtr paliwa jest OK. Co ile się czyści filtr powietrza? Ocena wzrokowa czy np co 5 baków? Jakby łapał lewe powietrze to dał by się wyregulować? Bo mam nieuszczelnione (po zdejmowaniu) miejsce łączenia szarpaniki z silnikiem (uszczelniłem tylko tłumik). laki007 - Pon Paź 25, 2010 10:48 am " />jezeli tak jak napisales silnik na pelnym gazie zachowuje sie jakby chcial szybciej a nie moze i robi przerywane yyy-yyyyyyyyy-yyyyyyyyyyyyyy-yyyyyyyy takie wycie z przerywaniem to oznacza ze maszza bogata mieszanke na wysokich obrotach wkrec o 1/4 obrotu HSN. Natomiast jezeli przyspiesza troche wolniej i ospale i jest duzo dymu z rury to masz za bogato wkrec LSN o 1/4 i dlawi sie jak mu dajesz w gaz na maxa to znaczy ze masz za malo paliwa odkrec LSN o 1/4. Temperatura na niskich obrotach mowi ci ze jest za bogato powinna byc ok 100st. Pamietaj ze srobki sa bardzo czule Filtr to ja czyszcze po kazdej jezdzie, ale jezeli widzisz ze nie jest brudny bo jezdziles pol godziny po chodnku czy ulicy to nie ma potrzeby czyscic. Ja tak katam ostro off road wiec moj filtr jest prawie czarny po jezdzie. Freza - Pon Paź 25, 2010 1:18 pm " />Dokładnie LSN za bogato troche, ale coś mi tu nie gra jeżeli sie dławi bo niby na za bogato HSN a temperatura jest dość poprawna i więcej raczej nie powinien mieć. A przy jakiej temperaturze powietrza jeździsz i na jakiej świecy? Co do filtra powietrza to ja czyszcze i nawilżam olejkiem po każdej jeździe nawet tej półgodzinnej bo asfalcie... Nie zaszkodzi na pewno;) Meka_RC - Pon Paź 25, 2010 3:36 pm " />tem. zew. 8-10 stopni stąd moje podejrzenia że łapie lewe powietrze przez tą szarpankę nie uszczelnioną. Świeca 4 albo 5 (mam te dwie i jakiś czas temu zgubiłem się która jest jaka). Uszczelnie wszystko i zobaczę jak będzie Freza - Pon Paź 25, 2010 8:36 pm " />"Świeca 4 albo 5" mi za dużo nie mówi... Jakaś firma czy coś? Sprawdź jaką ciepłote mają te świece bo na taką temperature powietrza powinna być już ciepła bądź gorąca świeca... Meka_RC - Wto Paź 26, 2010 10:35 am " />świece to medium i medium-cold takie zaleca producent do tego silnika, ja tam różnicy nie widzę laki007 - Wto Paź 26, 2010 1:39 pm " />mekka-RC wrzucilem na you tuba filmiki dotyczace ustawien silnika milego ogladania http://www.youtube.com/watch?v=G7TNGhh-g9s http://www.youtube.com/watch?v=bBVeJsseavo http://www.youtube.com/watch?v=NgfHVXL3JlU VlodY - Wto Paź 26, 2010 4:09 pm " /> ">mekka-RC wrzucilem na you tuba filmiki dotyczace ustawien silnika milego ogladania http://www.youtube.com/watch?v=G7TNGhh-g9s http://www.youtube.com/watch?v=bBVeJsseavo http://www.youtube.com/watch?v=NgfHVXL3JlU Chwalisz się i chwalisz, a te filmiki na youtubie są od bardzo dawna ino w tamtym przypadku jest to savage;) Jaki by nie był to model text jest taki sam i sens też wiec po co się trudziłeś to ja nie wiem:) VlodY - Wto Paź 26, 2010 4:18 pm " /> ">Wyregulowałem LSN na idle ma 80-85 stopni max jak jeździłem grzał mi się do 140-145 więc wzbogaciłem HSN mam 120-125. Ale teraz na pełnym gazie jakby się dławi silnik chodzi (yyyyy----yyyyy---yyyy) i moc słabsza na 3/4 jest OK. HSN za bogato jest? Sprawdzałem filtr paliwa jest OK. Co ile się czyści filtr powietrza? Ocena wzrokowa czy np co 5 baków? Jakby łapał lewe powietrze to dał by się wyregulować? Bo mam nieuszczelnione (po zdejmowaniu) miejsce łączenia szarpaniki z silnikiem (uszczelniłem tylko tłumik). Uszczelnij backplate silikonem wysokotemperaturowym, sprawdz raz jeszcze czy nie wciąga powietrze gaźnikiem. Jak wsio bedzie szczelne to looknij w gaźnik jaką szparke masz przy zamknietej przepustnicy, jesli wieksza niż milimetr to odkręć śróbke od jałowych tak zeby było około milimetra. Jak dalej bedzie to samo to zacznij od LSN wykręć pół obrotu jak problem nie zniknie to radze ustawić iglice na ustawienia fabryczne ( takie jak masz w instrukcji silnika podane a nie w filmiku od kolegi) i próbuj regulować od nowa wkręcając HSN. Swiece wkręc 4ke jak mowisz ze masz. Przy regulowaniu nie zapieraj model w sciane tylko postaw na pudełku tak zeby mielił kołami bo inaczej przy duzych obrotach model ci sprzęgli i silnik sie dławi (zuzywasz sprzęgło) Pozdrawiam laki007 - Wto Paź 26, 2010 8:27 pm " /> ">mekka-RC wrzucilem na you tuba filmiki dotyczace ustawien silnika milego ogladania http://www.youtube.com/watch?v=G7TNGhh-g9s http://www.youtube.com/watch?v=bBVeJsseavo http://www.youtube.com/watch?v=NgfHVXL3JlU Chwalisz się i chwalisz, a te filmiki na youtubie są od bardzo dawna ino w tamtym przypadku jest to savage;) Jaki by nie był to model text jest taki sam i sens też wiec po co się trudziłeś to ja nie wiem:) Tylko po to zeby pomoc a jak widac po forum to nie kazdy oglada te filmiki. Pozdrawiam laki007 Freza - Śro Paź 27, 2010 4:50 pm " />Meka_RC a na jakim paliwie jeździsz?? Meka_RC - Śro Paź 27, 2010 6:06 pm " />JET's 16% Freza - Czw Paź 28, 2010 4:41 pm " />To paliwo nie powinno mieć zbyt dużego wpływu chociaż wydaje mi sie że 20% byłoby lepsze... Svamp - Pią Paź 29, 2010 5:21 pm " /> ">To paliwo nie powinno mieć zbyt dużego wpływu chociaż wydaje mi sie że 20% byłoby lepsze... Jak Ci się wydaje to nie dawaj rad... Meka_RC - Sob Paź 30, 2010 1:39 pm " />uszczelniłem backplate i tem. spadła o 25 stopni podregulowałem HSN i śmiga aż miło (LSN był OK, obroty zmiejszyłem) VlodY - Sob Paź 30, 2010 5:07 pm " />No i gitarra, śmigaj póki jeszcze śnieg nam na głowę nie pada:) Pozdro |