ďťż
Niska temperatura silnika




oktopus - Nie Lut 19, 2006 8:11 am
" />Pomóżcie proszę - chciałem dzisiaj pojeździc, ale nie wiem dlaczego silnik ma niską temp. 40 stopni, co z tym zrobic?

- ustawienia fabryczne
- świeca fabryczna
- sav 4,6

Za szybką odpowiedź z góry dziękuję
TH




Adam Dylewski - Nie Lut 19, 2006 8:13 am
" />no ale po odpaleniu silnika czekałeś jakiś czas aż się nagrzeje ?

PZDR Adam



Monster-Truck - Nie Lut 19, 2006 8:21 am
" />owin głwice jakas szmata lub tak jak ja to zrobilem owinąłem glowice taka tasmą http://integy.automated-shops.com/cgi-b ... 6012741.e7 wcale nie traci ciepla temp. sie waha miedzy 110* a 120*C



oktopus - Nie Lut 19, 2006 8:21 am
" />Tak i nic powyżej 40 stopni

Dodatkowo sznurek z szarpanki już się nie zwinął przy odpalaniu mi został - co z tym zrobic?




Monster-Truck - Nie Lut 19, 2006 8:26 am
" />musisz wyjac silnik odkrecic szarpanke. w srodku szarpanki jest taka sprezyna (wyglada jak taki plaski drut) najwyrazniej Ci spadła musisz ja znowu zalozyc



jasiek13 - Nie Lut 19, 2006 8:37 am
" />Mozliwe tez ze sznurek od szarpanki wypadl ze swoich "uchwytow" i zaklinowal sie .



Piotr Michalski - Nie Lut 19, 2006 8:46 am
" />Przecież jest zima! Ludzie no pomyślcie troche, teraz silnik ma znacznie lepsze chłodzenie! A ustawianie przy takiej temperaturze otoczenia sinlika do temperatury na świecy jest zgubne.



oktopus - Nie Lut 19, 2006 8:49 am
" />Ok. odkręciłem szarpankę - jak tylko ją zdjąłem z silnika, to zaraz sama się zwinęła. Założyłem i dla wypróbowania trochę pociągnąłem i znowu została wisie, a po zdjęciu szarpanki z silnika się zwinęła

powiedzcie co mam zrobić?

To, jaką temperaturom mam się sugerować, aby bezpiecznie (nic nie uwalic) jeździć?



Paweł Rogala - Nie Lut 19, 2006 9:01 am
" />od 90*C do 120*C i nie pisz postow jeden pod drugim



Adam Dylewski - Nie Lut 19, 2006 9:05 am
" />z tą szarpanką to możliwe ze coś wystaje poza obudowe i po wkręceniu to coś się dociska i blokuje zwijanie szarpanki, być moze jakiś kawałek sznurka wydostał się poza obudowe.

PZDR Adam



oktopus - Nie Lut 19, 2006 9:05 am
" />Panowie, wiem że jest wcześnie ale rozgrzejcie głowy i poradźcie - co zrobic z tą szarpanką?



Piotr Michalski - Nie Lut 19, 2006 9:08 am
" />
">od 90*C do 120*CTak, ale nie gdy temperatura otoczenia jest w granicach albo poniżej 0*C. Najlepiej ustaw iglicę w pozycji ustawienia fabrycznego i nieco odkręć dopływ paliwa. Wtedy model będzie bardziej mułowaty i trzeba ustawiać na czuja, ale tak, żeby nei przesadzić. W zimie silnik potrzebuje więcej paliwa w mieszance niż przy wyższych temperaturach otoczenia.



oktopus - Nie Lut 19, 2006 9:10 am
" />a czy może to by coś z onewayem?



jasiek13 - Nie Lut 19, 2006 9:13 am
" />sznurek sie klinuje zapewnie ...przytnij go lub przypal tak zeby nie odstawal



Wojtek Sadowski - Nie Lut 19, 2006 9:17 am
" />oneway to nie jest na pewno - gdyby był popsuty to by ci luźno chodził podczas ciągnięcia szarpanki w kierunku do siebie. Jeśli się nie zwija to problem albo w złamanej lub zle ulozonej spręzynie albo sznurek się gdzieś klinuje, stawiałbym raczej na to drugie, ponieważ jak odkręcisz to linka sie zwija, wiec sprężyna jest raczej ok. Odkręć szarpanke i poruszaj nia troche (powyciągaj sznurek) spróbuj zaobserwować jakiś nieprawidłowości...



oktopus - Nie Lut 19, 2006 9:21 am
" />Czy "starting shaft"(to, na co nakładamy szarpanke) powinien w jedną strone normalnie sie kręcic?

w prawo - aby odpali silnik, a w lewo aby szarpanka się zwineła?



Piotr Michalski - Nie Lut 19, 2006 2:12 pm
" />Polecam artykuł o szarpankach http://rccaraction.com/online_ex/recoil.asp
Powered by WordPress, ©