ďťż
NOSRAM BL COMBO Evil Reverse + Dragon 15.5 t do MT
adikx5 - Czw Kwi 08, 2010 8:24 am " />Witam! Mam MT Himoto emxt-1 (wiem,że to niższa pólka,ale dopiero co zaczynam "zabawę" z modelami) i chciałbym zamontować do niego bezszczotkę. Teraz pytanie czy NOSRAM BL COMBO Evil Reverse + Dragon 15.5 (http://modele.sklep.pl/product_info.php ... ts_id=9505) się nada do mojego modelu? Według producenta oryginalny silnik szczotkowy ma parametry 3300KV / 23760rpm / 17T / 540W i przełożenie 11:1. Gdybym kupił ten zestaw,to czy musiałbym wymienić również odbiornik(o odbiorniku nie wiem nic - zero opisanych parametrów)? Może polecicie mi jakiś inny zestaw regiel+silnik do mojego MT? Tak poza tematem, to im więcej zwoi w silniku ,to tym większy moment obrotowy(większa moc - więcej Nm) oraz niższe obroty silnika, prawda? Jak to jest z poborem prądu przez silniki o większym uzwojeniu - "biorą" więcej,czy może mniej prądu niż silniki o mniejszym uzwojeniu? Maciej Nowak - Czw Kwi 08, 2010 11:32 am " />Zestaw będzie pasował do odbiornika, jeśli odbiornik i regulator w modelu nie są na jednej płytce, tylko jako osobne moduły. Im więcej zwojów tym silnik jest mniej prądożerny. Na silniku 15,5T będziesz śmigał sporo dłużej aczkolwiek prędkości będą porównywalne z tymi na silniku jaki posiadasz. Im więcej zwojów tym niższe obroty, mniejsza moc, ale wyższy moment obrotowy. adikx5 - Czw Kwi 08, 2010 9:12 pm " />Może lepszy jednak byłby silnik 13,5T do skali 1:10? adikx5 - Czw Kwi 08, 2010 9:29 pm " />Co myślicie o tym zestawie? http://www.strefahobby.pl/product_info. ... ts_id=2873 adikx5 - Pią Kwi 09, 2010 9:21 pm " />Na jakim silniku zerwę przyczepność opon na asfalcie(lub zrobię whelle), na takim, który ma mniej, czy więcej zwoi? Czy na takim 15.5T "zerwę" asfalt,czy już może lepiej na tym 13.5T? Jarek Grydyk - Pią Kwi 09, 2010 9:47 pm " />Im mniej zwoi tym silnik ma wiecej obrotów ale za to jest słabszy . Więc według mnie prędzej 13,5 T zrobisz whelle niż 15,5 T . adikx5 - Pią Kwi 09, 2010 10:01 pm " />Oki, a jak to jest ze zrywaniem przyczepności opon? Mateusz Betko - Sob Kwi 10, 2010 6:57 am " />Według mnie przy jednym i drugim silniku z tym nie będzie problemu . Ten zestaw Strefy Hobby nie jest taki zły . Kolega Stacek ma taki i z tego co wiem nie jest zły . Można się pochwalić reglem 75A . adikx5 - Sob Kwi 10, 2010 7:17 am " /> ">...Można się pochwalić reglem 75A . Tylko,że NOSRAM ma 120A Może lepiej wybrać inny regiel i silnik,bo czytałem,że z NOSRAM'em jest kiepsko z gwarancja w Polsce? Może coś od NOVAK'a? adikx5 - Sob Kwi 10, 2010 7:46 am " />Jak to jest z tym NOSRAM'em? W specyfikacji pisze,że zasilanie ESC wynosi 4,8 - 8,4 V, a zaraz wyżej,że regiel obsługuje od4 do 6 ogniw... Przecież 6 ogniw daje 7,2 V, więc skąd te 8,4? Ma może któryś z forumowiczów taki zestaw lub jakiś inny firmy NOSRAM? Mateusz Betko - Sob Kwi 10, 2010 7:57 am " />Te 8.4v to 7 cel . "osiągi zoptymalizowane do 4,5 i 6 cel " . Nie znaczy to że nie obsługuje 7 cel . Stacek - Sob Kwi 10, 2010 9:35 am " /> ">...Można się pochwalić reglem 75A . Tylko,że NOSRAM ma 120A Może lepiej wybrać inny regiel i silnik,bo czytałem,że z NOSRAM'em jest kiepsko z gwarancja w Polsce? Może coś od NOVAK'a? No wlaśnie ale dla silinka szczotkowego,bezszczota reaczej by nie weszła pozatym ma to być mt tak,a nosram jest sensorowany i troche wody i nie pojezdzisz,a do moj jest 100% wododporny jak zalożysz uszczelke.Zobacz jak wygląda w mojej galeri a jak jezdzi masz tu http://www.youtube.com/watch?v=yKiec93w ... re=related na lipo adikx5 - Sob Kwi 10, 2010 10:17 am " />Dane techniczne : * Wymiary : 41 x 42 mm * Zasilanie : 4,8 - 8,4 V * waga : 62 g * Silnik bezszczotkowy (zwoje) : powyżej 12,5 * Silnik szczotkowy (zwoje) : powyżej 10 * BEC : 5V * Spadek napięcia przy 20A i 25oC temp. tranzystorów (silnik bezszczotkowy) : 0.160V/fazę * Maksymalny amperaż (silnik bezszczotkowy) : 120A/fazę * Spadek napięcia przy 20A i 25oC temp. tranzystorów (silnik szczotkowy) : 0.120V * Maksymalny amperaż (silnik szczotkowy) : 120A * Oznaczenie regulatora przez producenta : #90400 Pisze,że dla bezsczotki 120A na fazę, więc skąd te przypuszczenia,że bezszczotka nie wejdzie? Poza tym nie mam zamiaru "bryzgać" się w wodzie(którędy mogłaby się ta woda dostać do silnika?)... Trochę dziwne,że dają regiel 100% wodoodporny,a silnik już nie jest zabezpieczony... Jeśli nie NOSRAM (trochę szkoda,że obsługuje tylko 2 cele LiPo), to w takim razie co? Proszę o propozycję/rady w wyborze regla i silnika. Bender - Sob Kwi 10, 2010 11:55 am " />całe combo jest wodoodporne ale kabel sensorowy już nie, a podobno nosram bez sensora nawet silnikiem nie zakręci Tomek Lipert - Sob Kwi 10, 2010 12:24 pm " />To, że w danych jest napisane, że maks prąd na fazę to 120 A nie znaczy, że obsłuży silniki o takim poborze prądu. adikx5 - Nie Kwi 11, 2010 9:24 pm " />Może to głupie pytanie,ale co to jest ten kabel sensorowy? Mateusz Betko - Pon Kwi 12, 2010 12:36 pm " />Kabel sensorowy , to kabel przekazujący informacje zwrotne z silnika do regla . Jeśli masz silnik z GM-a to możesz założyć sobie płytkę sensorową osobno . P.S Jeśli masz jakieś pytanie [ Z jakimś sensem ] np . takie jak zadałeś to pytaj . Czasami na takie pytanie jak zadałeś trudno jest znaleźć odpowiedz . luke - Pon Kwi 12, 2010 1:39 pm " /> ">. Jeśli masz silnik z GM-a to możesz założyć sobie płytkę sensorową osobno . P.S Co to znaczy? Mateusz Betko - Pon Kwi 12, 2010 1:58 pm " />Słyszałem że w jednej z serii Gm-a można dołączyć płytkę sensorową osobno , pod tylną pokrywką silnika . Nie są to pewne informacje , ale tak słyszałem . luke - Pon Kwi 12, 2010 2:08 pm " />To po co piszesz niesprawdzone informacje? Silniki GM'a sa zawsze wyposazone w plytke sensorowa mozna ja wymienic w przypadku uszkodzenia i jest ona zawsze pod tylnym deklem. Stacek - Wto Kwi 13, 2010 2:01 pm " />proste wytłumaczenie kabel sensorowy stosuje się głównie w on-road(czasami w off) aby polepszyć prędkoś maksymalną i start,ale także aby zlikfidować cogging.Jednak sensory są bardzo wrażliwe na wode i przy lekkim zalanu nie ma dalszej jazdy |